Zoals het hoort.quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook wel lachen maar dat was nog op de PC
Ik heb de 'Let sleeping Rockstars lie' achievement.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor mij juist wel, in GTA IV ook veel uren online gespeeld met wat maten.
Jij hebt ook geen abo.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een postblock maken voor mensen zonder abbo.
Die is er ook.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een postblock maken voor mensen zonder abbo.
Ik vind ze voorlopig een relatief jong en onervaren team. Wisselvallig en de afgelopen tijd worden ze opvallend veel opgehemeld. Ik vraag me alleen af waarom. Als Twente zo goed zou zijn, hadden ze wel met 3-0 gewonnen van RKC. Feyenoord uit was bijna een hele helft met 1/2 man meer (en een Feyenoord in negatieve spiraal). Datzelfde geldt voor Utrecht thuis, plus pizza in het doel. Uit bij Vitesse had er ook veel meer ingezeten tegen een matig Vitesse. Ook tegen Heerenveen weer erg matig in de afwerking. Ik denk dat dat de komende seizoenshelft niet anders zal zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geef eens argumenten, ik vind de de selectie zonder overdrijven best wel goed. Niet (veel) minder dan Ajax of PSV.
Daarom zeg ik ook, een andere spits. Twente heeft de meeste kansen gecreëerd tot nu toe.quote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ze voorlopig een relatief jong en onervaren team. Wisselvallig en de afgelopen tijd worden ze opvallend veel opgehemeld. Ik vraag me alleen af waarom. Als Twente zo goed zou zijn, hadden ze wel met 3-0 gewonnen van RKC. Feyenoord uit was bijna een hele helft met 1/2 man meer (en een Feyenoord in negatieve spiraal). Datzelfde geldt voor Utrecht thuis, plus pizza in het doel. Uit bij Vitesse had er ook veel meer ingezeten tegen een matig Vitesse. Ook tegen Heerenveen weer erg matig in de afwerking. Ik denk dat dat de komende seizoenshelft niet anders zal zijn.
In de winterstop stel ik mijn mening misschien wel bij over Twente, en misschien is Tadic dan ook al weg.
Of je moet met een valse spits gaan spelen. Castaignos is voorlopig de spits niet waard.quote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, een andere spits. Twente heeft de meeste kansen gecreëerd tot nu toe.
Misschien vind je op fok.de meer mensen die het een kut uitmaakt wat Twente doet dit seizoen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, een andere spits. Twente heeft de meeste kansen gecreëerd tot nu toe.
Was er uberhaubt 1 fan te vinden die blij was met de komst van Castaignos?quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
En na zaterdag hebben we alle moeilijke tegenstanders al gehad voor deze seizoenshelft.
AZ uit, Ajax thuis, PEC uit.quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
En na zaterdag hebben we alle moeilijke tegenstanders al gehad voor deze seizoenshelft.
Op het Twente forum zijn er enkele users die hem hard verdedigen, en vergelijken met van Nistelrooy.quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was er uberhaubt 1 fan te vinden die blij was met de komst van Castaignos?
Neger Ginger watquote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het Twente forum zijn er enkele users die hem hard verdedigen, en vergelijken met van Nistelrooy.
Welk Twenteforum?quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het Twente forum zijn er enkele users die hem hard verdedigen, en vergelijken met van Nistelrooy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |