Hopelijk zegt dit verder niks over het spelquote:
Volgens mijn Fok!dossier pist Sjaak tegen barren aan als hij goed dronken is. Zie het als zelfbescherming, dan doe ik de dossierkast nu weer dicht.quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom kan je dan niet meer naar de stad?
xboxquote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
jullie halen hem allemaal op de ps3 zeker?
Xbox check.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
Twijfel want PS4 komt er ook weer aan. Even afwachten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
Ok.quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twijfel want PS4 komt er ook weer aan. Even afwachten.
IK HAAL NIKS JONGEquote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
Ah joh, is ook weer niet zo'n probleem toch.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn Fok!dossier pist Sjaak tegen barren aan als hij goed dronken is. Zie het als zelfbescherming, dan doe ik de dossierkast nu weer dicht.
Tot 2016 nog games voor de 360 las ik ergens?quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatste game om van te genieten op xbox 360
o echt wist ik nietquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot 2016 nog games voor de 360 las ik ergens?
SCF in GTA online toch.quote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Baas. Samen GTA Online rocken jwz.
Ik maak je kapot kanjerjongquote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Baas. Samen GTA Online rocken jwz.
Voor dat bedrag haal ik liever een computer welke niet uitvalt als de computer in standby gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er nog een failboxone halen?
Ik weet hoe de PS4 eruit komt te zienquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twijfel want PS4 komt er ook weer aan. Even afwachten.
snitches get stitches..quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
headshots terwijl jij met je hommo maatje insomnia aan het golfen bent bitch
Dat is toch al bekend?quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
I
[..]
Ik weet hoe de PS4 eruit komt te zien
Nee gaat echt ontzettend kut worden.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat GTA V online chill worden denken jullie"?
Sjaak heeft een kanjerbui nu zijn matties hier weer zijn moet hij zich even laten gelden.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee gaat echt ontzettend kut worden.
''zelfs mijn stront houdt van je''quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
Ik net lekker schijten, draai ik me om om mijn werk te aanschouwen, heb ik verdomme gewoon een hart gescheten![]()
Had ik nu maar een vriendin, was een leuk wapje geweest.
Ja wat voor antwoord verwacht je nou?quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sjaak heeft een kanjerbui nu zijn matties hier weer zijn moet hij zich even laten gelden.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sjaak heeft een kanjerbui nu zijn matties hier weer zijn moet hij zich even laten gelden.
Ik distantieer mijzelf van het begrip wapje. De drol had ik graag gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
Ik net lekker schijten, draai ik me om om mijn werk te aanschouwen, heb ik verdomme gewoon een hart gescheten![]()
Dat krijg je ervan als je te hert perst.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
"Ben strontverliefd op je schat."quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
''zelfs mijn stront houdt van je''
Ik heb de recensies en previews en shit niet gezien alleen maar de trailer that's it dus weet nog niet veel over de game. Daarom vraag ik het hier.quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja wat voor antwoord verwacht je nou?
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb de recensies en previews en shit niet gezien alleen maar de trailer that's it dus weet nog niet veel over de game. Daarom vraag ik het hier.
GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.
Ik vond die multiplayer er niet tof uitzien. Is een singleplayer game imo.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.
Dan heb jij een ontzettend kut leven.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.
Boschker in de spitsquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, Twente lijkt de selectie aardig op orde te hebben dit seizoen. Zullen ze meedoen om het kampioenschap wanneer ze een keeper in de spits zetten en Castaingos op de bak?
Nee. Keep on dreaming.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, Twente lijkt de selectie aardig op orde te hebben dit seizoen. Zullen ze meedoen om het kampioenschap wanneer ze een keeper in de spits zetten en Castaingos op de bak?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
GTA SA was gewoon de aller beste, de uren die ik daaraan heb besteedquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan heb jij een ontzettend kut leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |