en de meeste mensen krijgen het onbewustquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
Het ligt gewoon lekker op de tong en de meeste mensen gebruiken het gewoon onbewust.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
De mate waarin het woord kanker als prefix gebruikt wordt is omgekeerd evenredig met de intelligentie en sociale klasse van de persoon in kwestie, is mijn ervaring.
Kanker, valt dat even tegen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
De mate waarin het woord kanker als prefix gebruikt wordt is omgekeerd evenredig met de intelligentie en sociale klasse van de persoon in kwestie, is mijn ervaring.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect!
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje
Van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect!
Een stom woordje
Een woordje
Van 6 letters groot
Voor de ander de dood!
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect!
Een stom woordje
Een woordje
Van 6 letters groot
Voor de ander de dood!
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect!
Een stom woordje
Een woordje
Van 6 letters groot
Voor de ander de dood!
baggeren dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ik post hier bij gebrek aan een ander topic om te posten groetjes
Ey er staat zo zegmaar daar boven dat plaatje dat ik je soms niet serieus moet nemen dus ik neem aan dat dat nu het geval isquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef zhe-devilll het volgende:
ts is aso
een pauper
een sukkel
een boerenlul
is onopgevoed
weet nog niet dat vrouwen niet opgewonden raken van een semi stoere vent, die het k woord perse moet gebruiken, omdat hij denkt dat het hem stoer doet lijken
zoow zielug dit he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |