Dank je LR. Moeilijke tijden zo die eerste dagen in m'n laatste jaar.quote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig weer Knut. We houden allemaal van je.
Koekjesquote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel met je eens
Ja zo hypocriet zijn ze dan weer wel op de foks.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kanker ie toch netzogoed een ziekte
Is aids dan opeens wel oke ?
Jeetje, sterkte er mee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zo hypocriet zijn ze dan weer wel op de foks.
Aids ligt beter in de mond.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kanker ie toch netzogoed een ziekte
Is aids dan opeens wel oke ?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat we bij de volgende kankergescheld de SC moeten sluiten.
Aidsjong bekt wel lekker, net als teringdebielquote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aids ligt beter in de mond.
(hihi)
Je moeder die gilt om genade.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Naar wat voor muziek luisteren jullie?
fixedquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moeder die gilt om genade.mp3
Frensjceur.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Hollandsequote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Top40, house, hardstyle, rock eigenlijk van alles.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Celine Dionquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Never heard ofquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Top40, house, hardstyle, rock eigenlijk van alles.
Tjacka ookquote:
Zielig voor die tijgerquote:
Op dit moment nietsquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Nee, tegelijk met die papouite. Alleen is die Formidable de tophit in België en Frankrijkquote:
In Nederland niet op de radio gehoord nee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, tegelijk met die papouite. Alleen is die Formidable de tophit in België en Frankrijk
Dat denk je. Na dat filmpje zijn ze gewoon met jachtteams het bos in gegaan en hebben elke tijger neergeschoten , zo zijn die indianen wel.quote:
Zijn cd is al wel even uit geloof ik.quote:
Goede muziek.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stromae heb ik tevaak geluisterd.
Random Acces Memorys ook.
Heeft iemand een ander album dit is hopeloos
Bastillequote:
Zitten goede nummers tussen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bastille![]()
Oke ik geef het een kans.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stromae heb ik tevaak geluisterd.
Random Acces Memorys ook.
Heeft iemand een ander album dit is hopeloos
Ik zal even luisteren welke ik het beste vind.quote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Pompeii begint leuk maar kan het niveau niet vasthouden.
Ok, doe daar maar een paar dagen over.quote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal even luisteren welke ik het beste vind.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, doe daar maar een paar dagen over.
sws 20.25 en 34.17 de bestequote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Pompeii begint leuk maar kan het niveau niet vasthouden.
Jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog nog nog
quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, het is kutweer. Ik wou gaan hardlopen, maar geen zin om doorweekt te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |