Ja en Neequote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Saind ga jij wel eens uit in Eindjehoven, en is het wat?
Wordt dat niet te lang dan? Ik heb na 3 dagen al dat het van stoppel naar echt baardgroei wordtquote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is nu 2 weken lang. Ik ga 'm eens een maand laten staan denk ik.
Heb jij ook altijd dat je bij andere baarden super nice vind maar als je dan bij jezelf kijkt als je iets te dicht op de spiegel staat dat je denkt van.. hmm ik weet nietquote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is nu 2 weken lang. Ik ga 'm eens een maand laten staan denk ik.
Zou ik inderdaad zéker niet doen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ok mooi, dan ga ik er ook niet heen.
Wat denkt je man als hij ooit je whatsapp doorkijkt? Of weet hij van je spannende Fok! account?quote:
Wanneer je spaghettisaus er de volgende dag nog uit kan likken lijkt me dat niet prettig nee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd dat je bij andere baarden super nice vind maar als je dan bij jezelf kijkt als je iets te dicht op de spiegel staat dat je denkt van.. hmm ik weet niet
Het is Eindje of Eindhoven. Nu klink je als een boer die straat wil praten.quote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
haar man is netsplitter.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denkt je man als hij ooit je whatsapp doorkijkt? Of weet hij van je spannende Fok! account?
Dit ja.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is Eindje of Eindhoven. Nu klink je als een boer die straat wil praten.
Eindjehovenquote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bouw mijn eigen straat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is niet veel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Meid toch.quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, het is kutweer. Ik wou gaan hardlopen, maar geen zin om doorweekt te raken.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Kapi schiet op met die foto, dadelijk wordt mijn cocksickle weer slap
Gewoon weer of geen weer.quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hardlopen in de regen is veel te tof juist. Dat is het enige moment dat ik ga hardlopen.
Gelijk zo'n bikkelgevoel.
Ja hoor hij weet dat ik op fok zitquote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denkt je man als hij ooit je whatsapp doorkijkt? Of weet hij van je spannende Fok! account?
Je piemel half over het randje laten kijken en gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hardlopen in de regen is veel te tof juist. Dat is het enige moment dat ik ga hardlopen.
hah. Er heet hier een Feyenoorder .quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor hij weet dat ik op fok zit
En hij weet ook dat ik in een groep zit met leuke Feijenoorders
Laatst hadden we het over Mississippi in de app, en toen maakt Robert geloof ik een opmerking, en die las hij mee. En moest er hard om lachen
Enige tijd dat ik kan hardlopen, anders krijg ik het te warmquote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet wiequote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hah. Er heet hier een Feyenoorder Robert.
Ja, maar nu is het nog wel te doen. Ik wil gewoon een keer echt zo'n golf in m'n baard waar 't aan de rand uit je wang komt zeg maar.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt dat niet te lang dan? Ik heb na 3 dagen al dat het van stoppel naar echt baardgroei wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |