Weinig slaap? Werd je in de loop van de dag toch steeds ...brakker, zei je gisterquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brak van wat? Maar ik ben wel toe aan weekend ja.
Ikquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
Wie van jullie bekijkt überhaupt de filmpjes die hier worden gelinkt?
Ikquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
Ik, maar alleen van bepaalde users.quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
Ik heb geslapen vannacht. Ik lag er keurig om 4:30 in.quote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weinig slaap? Werd je in de loop van de dag toch steeds ...brakker, zei je gister
Hoor ik erbij?quote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik, maar alleen van bepaalde users.
Het is ook al kankervroeg donkerquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, het is kutweer. Ik wou gaan hardlopen, maar geen zin om doorweekt te raken.
Totquote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geslapen vannacht. Ik lag er keurig om 4:30 in.
Stoppelbaard all the way manquote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, m'n baard begint echt epische vormen aan te nemen.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen als filmpjes over je vakgebied zijn, de 2e wereldoorlog en jodenvervolging.
Pics?quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Niet te lang hequote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |