abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130992465

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130992493
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.

Jij hebt er één gevonden en dan durf je het niet aan. Hoe moet je op jouw leeftijd van 32 jaar nog een goed Turks meisje vinden?
Wat versta jij onder een "goed Turks meisje"?
pi_130992515
Als ik via mobiel op fok zit dan verwijst die me steeds door naar dezelfde pagina van een topic en beschouwt hij de rest als nog niet gelezen oid. Waarom doet die dat? En hoe kom ik ervan af?
pi_130992550
Eentje met een goede 'naam', leuke en goede familie, beetje intelligent (minstens mbo niv 4 dus), niet lui en vervolgens moet het ook nog eens klikken tussen ons.

Is lastig in deze maatschappij.
pi_130992560
quote:
5s.gif Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat versta jij onder een "goed Turks meisje"?
Vraag ik mij ook af.
pi_130992568
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef expans het volgende:
Als ik via mobiel op fok zit dan verwijst die me steeds door naar dezelfde pagina van een topic en beschouwt hij de rest als nog niet gelezen oid. Waarom doet die dat? En hoe kom ik ervan af?
Klik op Gelezen.
pi_130992590
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef xminator het volgende:
Eentje met een goede 'naam', leuke en goede familie, beetje intelligent (minstens mbo niv 4 dus), niet lui en vervolgens moet het ook nog eens klikken tussen ons.

Is lastig in deze maatschappij.
Heb jij zelf ook een beetje een goede naam?
pi_130992662
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb jij zelf ook een beetje een goede naam?
Naar mijn weten wel, alleen daar mogen anderen over oordelen.
  maandag 9 september 2013 @ 18:09:19 #9
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_130992663
Een goed Turks meisje heeft altijd een snor boven haar glimlach O+
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
  maandag 9 september 2013 @ 18:09:35 #10
316019 PlayingWithFire
pi_130992672
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef xminator het volgende:

[..]

billenknijper2012
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_130992688
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

billenknijper2012
Ismimi kirletme ulan :D
  maandag 9 september 2013 @ 18:10:43 #12
316019 PlayingWithFire
pi_130992707
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Ismimi kirletme ulan :D
Hehehehehe :@
pi_130992710
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Oke. Najah zulke hoge eisen stel je niet. Snap niet waarom je zo in paniek raakt. :P
pi_130992764
Waar vind ik dat? Zie het niet staan?

Goed meisje voor mij;
Standaard karakteristieke eigenschappen die iedereen opnoemt, maagd/zo min mogelijk relatiegedoe, geen alcohol/sigaretten, moet d'r grenzen kennen, geen uitgaanstype (clubs etc), ozunu kaybetmis olmasin. 'Tesettur', dus nette stijl. Moet gewoon een dame zijn die haar grenzen kent. Plus esmer met dikke wenkbrauwen.

Owjah, ze moet me ook nog eens kunnen delen met twee andere vrouwen (familie).

:') mission impossible?
  maandag 9 september 2013 @ 18:12:40 #15
316019 PlayingWithFire
pi_130992765
Zo trainen, even mezelf in de mood brengen.

maandag 9 september 2013 @ 18:13:29 #16
316019 PlayingWithFire
pi_130992794
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef expans het volgende:

Goed meisje voor mij;
Standaard karakteristieke eigenschappen die iedereen opnoemt, maagd/zo min mogelijk relatiegedoe, geen alcohol/sigaretten, moet d'r grenzen kennen, geen uitgaanstype (clubs etc), ozunu kaybetmis olmasin. 'Tesettur', dus nette stijl. Moet gewoon een dame zijn die haar grenzen kent. Plus esmer met dikke wenkbrauwen.

Zeg eens hoi tegen mijn zus. :D
Moet je wel eerst langs zG gaan. huehuehueheu.
pi_130992810
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oke. Najah zulke hoge eisen stel je niet. Snap niet waarom je zo in paniek raakt. :P
Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.

En sommige verhalen moet je horen, wat sommige meisjes uitspoken :N
  maandag 9 september 2013 @ 18:14:54 #18
316019 PlayingWithFire
pi_130992844
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.

Girls just wanna have fun *O*
pi_130992875
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef expans het volgende:

Goed meisje voor mij;

Ook nog een beetje kunnen koken + huishouden doen.
pi_130992942
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?

quote:
Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.
pi_130992969
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xminator het volgende:

[..]

Plus van vakantie/afwisseling houden; dus niet vier weken per jaar vertoeven in je memleket maar er af en toe op uitgaan, mag ook in Turkije zijn.
pi_130992987
quote:

[..]

Wil je een meisje met ambitie en opleiding/werk dan zul je toch moeten helpen met die dingen denk ik. :P
  maandag 9 september 2013 @ 18:19:17 #23
316019 PlayingWithFire
pi_130992994
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?

[..]

Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.
Ik vind vrouwen en mannen even eng :D
pi_130993081
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen en mannen even eng :D
Sen zaten ayri dunyadansin. :D
pi_130993118
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Gewoon geen rare familie, bijvoorbeeld een vader die alcoholist is of allemaal bajesklanten in de familie. Uiteindelijk trouw je wel met een meisje, maar haar familie krijg je erbij. Dan is het zo veel fijner als je een leuke schoonfamilie hebt waarmee het klikt. Dat zorgt uiteindelijk ook voor een betere relatie.
quote:
Omdat anderen het doen mogen de meisjes dat ook doen? Wat is dat voor onzin? Ik doe zulke dingen niet en daarom verwacht ik dat een meisje dat ook niet doet. Andersom vind ik het ook logisch als een nette meisje een nette jongen verwacht.
pi_130993184
Rondneukende mannen die op zoek zijn naar 'nette' meiden (lees: maagd).. :')

Ik impliceer trouwens niet dat er in dit topic zo'n man is. Dit is gewoon iets wat ik vaak hoor.
pi_130993188
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wil je een meisje met ambitie en opleiding/werk dan zul je toch moeten helpen met die dingen denk ik. :P
Om eerlijk te zijn vind ik het niet erg om te koken, dat doe ik nu ook al heel vaak. Vind het eigenlijk heel leuk om te koken :Y . Het komt voor dat sommige meisjes niet goed kunnen koken of belabberd zijn met het huishouden, zulke meisjes heb ik liever niet. Dan kan ik net zo goed met een nederlandse trouwen :').
pi_130993240
Ik zou een 'in bed' achteraan aan de TT geplakt hebben. Gemiste kans, sylvesterrr.
pi_130993267
Ik zeg dan ook niet dat je zo'n meisje verdient. Jij doet alleen alsof de Turkse vrouwen de rottende kern van de Turkse cultuur zijn, terwijl de mannen erger zijn. İyi kadin iyi erkeğe, iyi erkek iyi kadına - De Heilige Koran. Dat is waar ik in geloof.

Overigens wel hard om een meisje af te wijzen omdat haar vader een alcoholist is. Arm meisje.
pi_130993297
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Rondneukende mannen die op zoek zijn naar 'nette' meiden (lees: maagd).. :')

Ik impliceer trouwens niet dat er in dit topic zo'n man is. Dit is gewoon iets wat ik vaak hoor.
Hypocrisie is iets wat in deze context toebehoord aan Turken (en alle andere 'macho' culturen).
pi_130993322
quote:
'Tesettur', dus nette stijl.
Vind het een beetje vreemd om 'tesettür' per definitie gelijk te stellen aan nette stijl.

Wat als het meisje voldoet aan al je wensen, maar niet aan tesettür doet?
pi_130993377
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zeg dan ook niet dat je zo'n meisje verdient. Jij doet alleen alsof de Turkse vrouwen de rottende kern van de Turkse cultuur zijn, terwijl de mannen erger zijn. İyi kadin iyi erkeğe, iyi erkek iyi kadına - De Heilige Koran. Dat is waar ik in geloof.

Overigens wel hard om een meisje af te wijzen omdat haar vader een alcoholist is. Arm meisje.
Neen, de Turkse vrouwen zijn niet de rottende kern van de Turkse cultuur. Alleen op dit moment heb je veel mensen die gewoon een beetje de weg kwijt zijn (zowel jongens als meisjes).

Als het alleen haar vader is en de rest van de familie oké is, zal dat geen probleem zijn. Zoiets hangt natuurlijk ook van de situatie af hè, nu is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar wanneer er liefde in het spel zit, zal ik zulke situaties vast wel accepteren.
pi_130993437
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vind het een beetje vreemd om 'tesettür' per definitie gelijk te stellen aan nette stijl.

pi_130993439
Najah ik wens jullie allen succes. :P
pi_130993455
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Vrouwen hebben het gewoon makkelijker inderdaad :Y :D
pi_130993559
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Vrouwen hebben het gewoon makkelijker inderdaad :Y :D
Want vrouwen stellen geen eisen?
pi_130993579
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Jij helpt je oom wel aan een vrouw. Toch? O+
pi_130993592
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Staat tussen haakjes he;

Noem me maar kiro, odun, ouderwets ofzo maar ik zou m'n zusje noch m'n vrouw rond willen laten lopen in van van die heupbroekjes, korte rokjes etc. Of hoe sommige dames eruit zien bij een dugun :').

Gewoon classy, als een dame. Geen inkijk, strakke dingen etc. En een eventuele hoofddoek moet ook uit haarzelf komen, niet omdat ik het zeg.
pi_130993624
sylvesterrr, what the fuck man :{
pi_130993649
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Want vrouwen stellen geen eisen?
Neen, maar bij een vrouw wordt het wel maatschappelijk geaccepteerd als ze met een man trouwt die 5/10 jaar ouder is dan haarzelf. Zie jij al een jongen van 24 trouwen met een vrouw van 33 :D .

Dus vrouwen hebben een grotere pool van jongens waar ze uit kunnen kiezen.
  maandag 9 september 2013 @ 18:39:13 #41
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130993766
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.

Jij hebt er één gevonden en dan durf je het niet aan. Hoe moet je op jouw leeftijd van 32 jaar nog een goed Turks meisje vinden?
Dit ja.
pi_130993816
Sylvester, hang je al aan de telefoon om onze yenge terug te winnen? :D
pi_130993908
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:25 schreef zarGon het volgende:
Ik zou een 'in bed' achteraan aan de TT geplakt hebben. Gemiste kans, sylvesterrr.
Wie zegt dat ik jou in bed beter wil leren kennen? :{w

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Bortecinem het volgende:

Dat dus. Als je je hebt gedragen (niet rondgeneukt), dan mag je dat best van de ander verwachten. Anders ben je gewoon hypocriet (hypocrisie - daar zijn we inderdaad goed in).

quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef expans het volgende:

[..]

Staat tussen haakjes he;

Noem me maar kiro, odun, ouderwets ofzo maar ik zou m'n zusje noch m'n vrouw rond willen laten lopen in van van die heupbroekjes, korte rokjes etc. Of hoe sommige dames eruit zien bij een dugun :').

Gewoon classy, als een dame. Geen inkijk, strakke dingen etc. En een eventuele hoofddoek moet ook uit haarzelf komen, niet omdat ik het zeg.
Korte rokjes O+
Inkijk alleen voor mezelf uiteraard :P
Strakke kleding O+
pi_130993938
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef expans het volgende:
Sylvester, hang je al aan de telefoon om onze yenge terug te winnen? :D
Nee hoor. Hem ne yengesi be? :{w
pi_130994027
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Neen, maar bij een vrouw wordt het wel maatschappelijk geaccepteerd als ze met een man trouwt die 5/10 jaar ouder is dan haarzelf. Zie jij al een jongen van 24 trouwen met een vrouw van 33 :D .

Dus vrouwen hebben een grotere pool van jongens waar ze uit kunnen kiezen.
Ik ken er genoeg though. Mijn tante is 7 jaar ouder dan mijn oom en onze profeet trouwde met een 15 jaar oudere vrouw.

Daarentegen is het ook niet maatschappelijk geaccepteerd dat wij jongere mannen daten terwijl mannen dat wel kunnen. Uiteindelijk komt het dus op hetzelfde neer. :')
pi_130994054
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij helpt je oom wel aan een vrouw. Toch? O+
Oldu denerim.
pi_130994065
Vrouwen kunnen ouder, mannen jonger. We hebben niet perse een grotere pool om uit te kiezen..
pi_130994087
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef Bortecinem het volgende:

Daarentegen is het ook niet maatschappelijk geaccepteerd dat wij jongere mannen daten terwijl mannen dat wel kunnen. Uiteindelijk komt het dus op hetzelfde neer. :')
Hmm, daar heb je ook een punt :Y
pi_130994158
Ik vind het echt een zwakke move sylvesterrr, je rent gewoon weg zonder enkele reden.

Als de kennismaking nou een fiasco was... amenna.

Zonde dat je iemand zo snel kan laten vallen. En ja, ik vind het snel en ik vind het laten vallen.
  maandag 9 september 2013 @ 18:49:14 #50
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994179
Jongere man, oudere vrouw zie ik zo vaak. Niks mis mee
pi_130994181
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oldu denerim.
Try not. Do or do not. There is no try.
  maandag 9 september 2013 @ 18:50:30 #52
316019 PlayingWithFire
pi_130994228
Look me in the eyes, it's okay if you're scared. so am I, but we're scared for different reasons. I am scared for what I wont become and you're scared of what I could become. :@
pi_130994384
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het echt een zwakke move sylvesterrr, je rent gewoon weg zonder enkele reden.

Als de kennismaking nou een fiasco was... amenna.

Zonde dat je iemand zo snel kan laten vallen. En ja, ik vind het snel en ik vind het laten vallen.
Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen. :{

Ik had het echt een kans willen. Jij weet waarschijnlijk als een van de weinigen in dit topic hoe leuk ik haar vind - jij hebt mij over haar horen praten. Ik ga echter niet kennismaken met de ouders als ik niet verliefd ben. Al helemaal niet als we elkaar pas een maand kennen. Dat is mij gewoon een stap te ver.

Misschien heb ik wel moeite met verliefd worden, puur omdat het twee keer verkeerd is afgelopen. Vooral de laatste (dat geval waar ik het een tijdje terug in Amsterdam over had) was pijnlijk.
  maandag 9 september 2013 @ 18:55:52 #54
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994462
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen. :{

Ik had het echt een kans willen. Jij weet waarschijnlijk als een van de weinigen in dit topic hoe leuk ik haar vind - jij hebt mij over haar horen praten. Ik ga echter niet kennismaken met de ouders als ik niet verliefd ben. Al helemaal niet als we elkaar pas een maand kennen. Dat is mij gewoon een stap te ver.
Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.
pi_130994504

Sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu,sevgi emekti..
pi_130994509
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Che_ het volgende:

[..]

Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders? :')

Ik ben me ervan bewust dat verliefdheid na verloop van tijd verdwijnt.
pi_130994529
Oh helemaal vergeten te vertellen, maar al dit gepraat over vriendjes, trouwen etc heeft mij geen goed gedaan. Ik droomde vannacht dat ik ging trouwen. Dikke paniek alles. :D
  maandag 9 september 2013 @ 18:58:38 #58
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994564
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders? :')
Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?
pi_130994567
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oh helemaal vergeten te vertellen, maar al dit gepraat over vriendjes, trouwen etc heeft mij geen goed gedaan. Ik droomde vannacht dat ik ging trouwen. Dikke paniek alles. :D
Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom? ;)
pi_130994625
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom? ;)
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse. :P
pi_130994679
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben me ervan bewust dat verliefdheid na verloop van tijd verdwijnt.
Jammer man, Syl. en verder; wat Che zegt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_130994707
Ik sta buiten in de garage Marokkaanse merguez worstjes te grillen trouwens. Ze zijn bijnaaaa klaar.
  maandag 9 september 2013 @ 19:02:09 #63
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994731
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wel meerderjarig he?
pi_130994761
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wel meerderjarig he?
Haha een jaar ouder dan ik.
pi_130994765
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?
Eerlijk?

Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want
1) Ik vind haar leuk! Echt leuk!
2) Ik vond het erg gezellig met haar.
3) Haar favoriete drankje is Spanish Coffee! O+
4) Na zes jaar weer met een Turkse daten... Het idee alleen voelde al goed aan.
5) Ze studeert geneeskunde - dat was ooit mijn droom.

Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
pi_130994810
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Eerlijk?

Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want

Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
Maar wat had je hiervoor dan gedate?
pi_130994818
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahaha

quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta buiten in de garage Marokkaanse merguez worstjes te grillen trouwens. Ze zijn bijnaaaa klaar.
_O-
pi_130994885

O+ mauauaua
  maandag 9 september 2013 @ 19:05:59 #69
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994909
quote:

[..]

Eerlijk?

Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.
pi_130994948
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Maar wat had je hiervoor dan gedate?
Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.

Begin dit jaar had ik wat met een Nederlandse. Dat is heel snel verkeerd afgelopen, helaas.
pi_130995009
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.

Begin dit jaar had ik wat met een Nederlandse. Dat is heel snel verkeerd afgelopen, helaas.
:o
pi_130995054
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef xminator het volgende:

[..]

_O- zo was mijn hoofd ook.

zelfs tijdens haar vakantie laat je haar niet met rust :{w
pi_130995112
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.
pi_130995181
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.
Twee jaar na die gebeurtenis, weet je waar ze op vakantie zit en gaat naar haar toe om een vraag te stellen over iets dat twee jaar geleden is gebeurd? Hoe wist je eigenlijk waar ze was?
pi_130995245
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik). :{
pi_130995298
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik). :{
Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.
pi_130995330
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.
Of die aan het wachten is tot ie verliefd op me wordt. Dan liever gewoon niks.
pi_130995335
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Twee jaar na die gebeurtenis, weet je waar ze op vakantie zit en gaat naar haar toe om een vraag te stellen over iets dat twee jaar geleden is gebeurd? Hoe wist je eigenlijk waar ze was?
Ja. Gewoon gebeld. Ze was overigens bij haar opa die ik kende. Ik heb - tijdens onze relatie - zelfs de begrafenis van haar oma in Zweden bijgewoond. Zó serieus zat ik in die relatie.
  maandag 9 september 2013 @ 19:15:29 #79
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130995358
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Maar als dat gedoe met haar ouders niet was gebeurd zou je wel afwachten zei je net...
pi_130995363
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja, dat.
pi_130995364
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:)
pi_130995373
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Sommigen hier willen dat ik dat deed (of eigenlijk bleef doen)...
pi_130995391
syl weet je ZEKER dat het niets te maken had met dat gedoe met haar ouders?
Want je werd een beetje raar toen.
pi_130995444
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Sommigen hier willen dat ik dat deed (of eigenlijk bleef doen)...
Geloof mij(ervaring), het zou niet werken. Verliefdheid is echt intense shit hoor en komt meestal in de eerste paar maanden.
pi_130995468
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
syl weet je ZEKER dat het niets te maken had met dat gedoe met haar ouders?
Want je werd een beetje raar toen.
Tuurlijk heeft het daarmee te maken. Ik wilde het een paar maanden afwachten (misschien zou ik wel verliefd worden), maar doordat de ouders wilden kennismaken kon ik niet meer afwachten. Dat is gewoon een serieuze stap imho.
pi_130995471
Op den duur gaat dat toch weg..
pi_130995491
Ik moet uitstappen. Tot later! :W
pi_130995521
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
wat?
pi_130995545
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

wat?
Dat gevoel van verliefdheid. Dat is tijdelijk.
pi_130995571
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Tsja, bij de een langer dan de ander dan denk ik.
pi_130995605
quote:

[..]

Dat weet je niet, alles wat met de ontmoeting te maken heeft blijft bij aannames. Je hebt geen enkel idee hoe de ouders hierin staan, je weet letterlijk niet hoe ze denken over een eventuele toekomst.
pi_130995618
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Misschien. Maar het is wel een belangrijke basis voor het vormen van het 'houden van' gevoel.
pi_130995678
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
Gaat geleidelijk over naar 'houden van'. Alleen moet je dingen niet voor granted nemen. :P.
pi_130995708
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gaat geleidelijk over naar 'houden van'. Alleen moet je dingen niet voor granted nemen. :P.
Ik vind 'houden van' en gewoon een goede klik hebben belangrijker dan dat tijdelijke gevoel van verliefdheid.
pi_130995753
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het daarmee te maken. Ik wilde het een paar maanden afwachten (misschien zou ik wel verliefd worden), maar doordat de ouders wilden kennismaken kon ik niet meer afwachten.
Hoezo kan dat niet dan? Moest je eerst een contract tekenen?
pi_130995762
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

kijk hem nou spreken alsof hij zijn 25ste trouwdag zojuist heeft gevierd.
  maandag 9 september 2013 @ 19:25:09 #97
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130995784
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Heheheh :D
pi_130995810
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik vind 'houden van' en gewoon een goede klik hebben belangrijker dan dat tijdelijke gevoel van verliefdheid.
Mee eens hoor, maar het begint allemaal met die verliefdheid.
pi_130995915
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

;(.

Wat dat betreft zijn we allemaal newbies, ja. Lijkt me wel chill op m'n 80ste Julis in haar zij te porren om aan te geven dat ze alvast de thee klaar moet zetten en ik het brood ga halen.
pi_130995979
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

;(.

Wat dat betreft zijn we allemaal newbies, ja. Lijkt me wel chill op m'n 80ste Julis in haar zij te porren om aan te geven dat ze alvast de thee klaar moet zetten en ik het brood ga halen.
Insha'Allah. :D

Dat zou leuk zijn ja. Knorrepot zG
pi_130996151
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat weet je niet, alles wat met de ontmoeting te maken heeft blijft bij aannames. Je hebt geen enkel idee hoe de ouders hierin staan, je weet letterlijk niet hoe ze denken over een eventuele toekomst.
Je hebt gelijk. De angst (bij mij) zal ook een rol hebben gespeeld bij het maken van deze beslissing.
pi_130996233
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet dan? Moest je eerst een contract tekenen?
Zie mijn eerdere posts. Kennismaken met de ouders vind ik een enorme stap. Ik zie het als een soort van intentieverklaring.
pi_130996292
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere posts. Kennismaken met de ouders vind ik een enorme stap. Ik zie het als een soort van intentieverklaring.
Had je hier wel over gepraat met haar.
pi_130996389
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Intentieverklaring voor wat?

Ik zal het je zeggen: om kennis te maken. Kan meer zijn, hoeft niet.

Wat was er anders als je haar ouders over 4,5 maanden zou zien?
pi_130996921
quote:

[..]

quote:

Goed meisje voor mij;

Owjah, ze moet me ook nog eens kunnen delen met twee andere vrouwen (familie).

Leuke discussie :)

Dat Turkse mannen een maagd verwachten is begrijpelijk, dat zit in ons geloof, in ons cultuur, zo zijn we opgegroeid.
Roken.. Dat is eigenlijk toch geen slechte eigenschap, ik bedoel, het heeft niks met haar gedrag, intelligentie of karakter te maken. Het is puur ongezond voor je lichaam, maar hier een dame op afkappen... Hier kan je gewoon samen aan werken.
Koken.. Hoe goed ze ook thuis bij haar ouders kan koken, zolang je uit verschillende culturen komt (Karadeniz versus Diyarbakir ofzo), zal je na het trouwen echt tegen 'problemen' aanlopen :) Een Franse kok zal geen Italiaanse gerechten maken.
Het belangrijkste is denk ik zoals al werd aangegeven, de families. Je denkt dat je misschien alleen met diegene de huwelijk in stapt, maar er komt echt veel meer kijken en families kunnen een hele grote invloed hebben op relaties. Zovaak dat er 'ruzies' zijn tijdens een bruiloft, waardoor zou dat komen?
pi_130997111
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef xaban06 het volgende:
Roken.. Dat is eigenlijk toch geen slechte eigenschap, (...) Het is puur ongezond voor je lichaam,
lol :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 19:53:48 ]
pi_130997175
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

lol :D
Ik rook zelf niet, mijn vrouw ook niet, ze rookte wel.

Wat ik ermee bedoel is meer, hele nette meisjes, tesettur, aile terbiyesi, bilmem ne van alles, zij roken ook, dat maakt haar geen slecht mens. Door het roken doet ze geen gekke dingen, wat met alcohol wel zo is.
pi_130997228
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik rook zelf niet, mijn vrouw ook niet, ze rookte wel.

Wat ik ermee bedoel is meer, hele nette meisjes, tesettur, aile terbiyesi, bilmem ne van alles, zij roken ook, dat maakt haar geen slecht mens. Door het roken doet ze geen gekke dingen, wat met alcohol wel zo is.
'Slechte eigenschap' en 'slecht mens' zijn twee verschillende dingen.

En wat betreft alcohol, ligt dat niet aan de mate?
pi_130997286
quote:

[..]

Het belangrijkste is denk ik zoals al werd aangegeven, de families. Je denkt dat je misschien alleen met
diegene de huwelijk in stapt, maar er komt echt veel meer kijken en families kunnen een hele grote invloed hebben op relaties. Zovaak dat er 'ruzies' zijn tijdens een bruiloft, waardoor zou dat komen?
Omdat de families zich er te veel mee bemoeien en/of de man of vrouw te veel zegt tegen de familie (wat gewoon tussen man en vrouw opgelost dient te worden) of dat ze te snel naar familie rennen om support te zoeken.

Gewoon op een gezonde afstand houden.
  maandag 9 september 2013 @ 19:56:57 #110
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130997304
quote:

[..]

[..]

Leuke discussie :)

Dat Turkse mannen een maagd verwachten is begrijpelijk, dat zit in ons geloof, in ons cultuur, zo zijn we opgegroeid.
Roken.. Dat is eigenlijk toch geen slechte eigenschap, ik bedoel, het heeft niks met haar gedrag, intelligentie of karakter te maken. Het is puur ongezond voor je lichaam, maar hier een dame op afkappen... Hier kan je gewoon samen aan werken.
Koken.. Hoe goed ze ook thuis bij haar ouders kan koken, zolang je uit verschillende culturen komt (Karadeniz versus Diyarbakir ofzo), zal je na het trouwen echt tegen 'problemen' aanlopen :) Een Franse kok zal geen Italiaanse gerechten maken.
Het belangrijkste is denk ik zoals al werd aangegeven, de families. Je denkt dat je misschien alleen met diegene de huwelijk in stapt, maar er komt echt veel meer kijken en families kunnen een hele grote invloed hebben op relaties. Zovaak dat er 'ruzies' zijn tijdens een bruiloft, waardoor zou dat komen?
Ik zie eigenlijk in elke Koerdische familie wel iemand die met een Turk(se) is getrouwd en andersom. Ligt aan de familie en omgeving zelf idd.
pi_130997591
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat de families zich er te veel mee bemoeien en/of de man of vrouw te veel zegt tegen de familie (wat gewoon tussen man en vrouw opgelost dient te worden) of dat ze te snel naar familie rennen om support te zoeken.

Gewoon op een gezonde afstand houden.
Je bent wel erg naief als je denkt dat dat mogelijk is binnen de Turkse cultuur :) Ja, tot op een zekere hoogte, maar je hebt echt niet alles in eigen handen.
pi_130997650
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

'Slechte eigenschap' en 'slecht mens' zijn twee verschillende dingen.

En wat betreft alcohol, ligt dat niet aan de mate?
Nee. Als de man geen alcohol drinkt en er zelfs tegen is, dan is 1 slok voor de vrouw al teveel.
pi_130997898
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee. Als de man geen alcohol drinkt en er zelfs tegen is, dan is 1 slok voor de vrouw al teveel.
_O-.

:').
pi_130997900
Alcohol af en toe is niks mis mee.
pi_130997926
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je bent wel erg naief als je denkt dat dat mogelijk is binnen de Turkse cultuur :) Ja, tot op een zekere hoogte, maar je hebt echt niet alles in eigen handen.
Bakalım...
pi_130998208
Ik hoor geen kermis meer. *O*
pi_130998287
Ik ben al tien jaar met een Nederlander getrouwd. Je weet toch nooit hoe iets loopt. Alles is kismet. Laat het op je af komen en ga niet op zoek.
pi_130998293
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
Alcohol af en toe is niks mis mee.
pi_130998354
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef xaban06 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ocuuu. :'(
pi_130998381
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ben al tien jaar met een Nederlander getrouwd. Je weet toch nooit hoe iets loopt. Alles is kismet. Laat het op je af komen en ga niet op zoek.
:')
pi_130998455
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waarom?
pi_130998485
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Waarom?
Alles is kismet? Jij gelooft dat alles al is voorgeschreven? Elke stap die we nemen, elke keus die we maken?
pi_130998536
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Alles is kismet? Jij gelooft dat alles al is voorgeschreven? Elke stap die we nemen, elke keus die we maken?
Dat is kader, is kismet dat ook?
pi_130998566
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dat is kader, is kismet dat ook?
Noun[edit]
kismet (usually uncountable; plural kismets)
Fate; a predetermined or unavoidable destiny.
pi_130998594
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef krokusje31 het volgende:
Zelfs ik durf niet zomaar ergens binnen te lopen om wat te verkondigen. Gurrrrlll, je durft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 20:21:55 ]
pi_130998627
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Noun[edit]
kismet (usually uncountable; plural kismets)
Fate; a predetermined or unavoidable destiny.
Niet dus, begrijp ik?
pi_130998629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef krokusje31 het volgende:
Heerlijk. Ik pijp ook liever mijn geheime minnaar dan mijn man die niet gesteriliseerd is.
pi_130998637
Inderdaad newbie, ken je plaats.
pi_130998644
Grapje. Hosgeldin abla.
pi_130998679
Kismet->het onvermijdelijke van bepaalde gebeurtenissen

En ik wist niet dat ik eerst toestemming moest vragen voordat ik hier mocht posten
pi_130998691
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Niet dus, begrijp ik?
Ik weet niet wat kader is - of ja, ik weet niet wat de exacte betekenis. Maar kismet is dat dus wel.
pi_130998709
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
pi_130998731
quote:

[..]

Wat is zieliger, jij die in mijn postgeschiedenis kijkt of ik die geniet van mijn leven?
pi_130998735
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef krokusje31 het volgende:
Kismet->het onvermijdelijke van bepaalde gebeurtenissen

En ik wist niet dat ik eerst toestemming moest vragen voordat ik hier mocht posten
Waarom ben je op je 21 getrouwd?
pi_130998788
Kopieer anders ook mijn foto. Staat ook ergens in een topic :P
pi_130998792
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?
pi_130998815
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Wat is zieliger, jij die in mijn postgeschiedenis kijkt of ik die geniet van mijn leven?
Moeilijke keuze hoor... Iemand die even snel wat opzoekt om de ander in een negatief daglicht te stellen of... een vreemdganger.
pi_130998817
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?
Neem mij vooral serieus ja.
pi_130998823
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom ben je op je 21 getrouwd?
Heel lang verhaal. Dwang oa vanuit mijn ouders
pi_130998829
quote:

[..]

This. Qua roken heb je wel een punt, maar alcohol is een ander verhaal.
pi_130998844
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Neem mij vooral serieus ja.
Nebilim misschien vind jij dat ook lekker, kan toch? Daar is niets mis mee..
pi_130998865
quote:

[..]

Meh, heb liever dat ze af en toe een slokje alcohol drinkt dan dat ze rookt.
pi_130998902
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Waar praat ik over het huwelijk? Ik zeg alleen laat het op je af komen en ga niet op zoek. That's all
pi_130998915
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Nebilim misschien vind jij dat ook lekker, kan toch? Daar is niets mis mee..
Heerlijk.
pi_130998944
Sommige mensen hier denken volgens mij echt dat ik een vuige slet ben ofzo.
pi_130998971
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Waardoor komt dat?
pi_130999031
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is prima toch. En als je dezelfde vraag aan je familie stelt? Aan je ouders bijvoorbeeld?
pi_130999059
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waardoor komt dat?
Bilmem.
pi_130999070
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dat is prima toch. En als je dezelfde vraag aan je familie stelt? Aan je ouders bijvoorbeeld?
Welke vraag? Of ze liever roken of alcohol drinken?
pi_130999108
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Nee joh.
pi_130999131
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Welke vraag? Of ze liever roken of alcohol drinken?
Wat zouden ze minder erg vinden, of waar zouden ze expliciet tegen zijn?
pi_130999141
Ik moet wel zeggen dat ikzelf ook geen 'sutten cikmis akkasik' ben maar heb mogen meemaken wat voor negatieve invloeden alcohol kan hebben op iemand z'n leven dus krijg dan direct een vies gevoel enzo erbij.
pi_130999142
Het gaat toch om het innerlijk van iemand. Wat heeft roken daar nou mee te maken?
pi_130999176
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef krokusje31 het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk van iemand. Wat heeft roken daar nou mee te maken?
:D
pi_130999186
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat zouden ze minder erg vinden, of waar zouden ze expliciet tegen zijn?
Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.
pi_130999213
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef krokusje31 het volgende:
Nou, beetje donker innerlijk zo. :P

SNAP JE HEM :D :D :D
pi_130999222
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.
Hmm, zie je niet vaak. Okay :)
pi_130999264
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Er is een verschil tussen af en toe een slokje alcohol en/of regelmatig roken. Mijn moeder rookt elke dag, vader af en toe maar roken zouden ze erger vinden.

Ze weten ook dat ik heel af en toe drink. :P
pi_130999275
Ik heb een dochter en een zoon en als ik moest kiezen heb ik liever dat schoonzoon of dochter rookt dan dat ze alcohol nuttigen.

Maar dat is ook beetje eigenbelang, kunnen we samen naar buiten. ;)
pi_130999315
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef krokusje31 het volgende:
Ik heb een dochter en een zoon en als ik moest kiezen heb ik liever dat schoonzoon of dochter rookt dan dat ze alcohol nuttigen.

Maar dat is ook beetje eigenbelang, kunnen we samen naar buiten. ;)
Egoïstisch.
pi_130999318
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nou, beetje donker innerlijk zo. :P

SNAP JE HEM :D :D :D
:D

Ja dat wel.
pi_130999320
No smoking, no drinking.
pi_130999356
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Egoïstisch.
Is maar een grapje hoor. Neem toch niet alles zo serieus. :{
pi_130999397
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Is maar een grapje hoor. Neem toch niet alles zo serieus. :{
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Ken je ook niet verder, dus het is een beetje lastig om er dan achter te komen of je serieus bent.
pi_130999449
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Sorry, dat kan ik niet ruiken. Ken je ook niet verder, dus het is een beetje lastig om er dan achter te komen of je serieus bent.
Dat is waar. Ik zal voortaan smilies gebruiken ;)
pi_130999478
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Sorry, dat kan ik niet ruiken.
Als je het kon ruiken, zou je of sigarettenrook ruiken. Of gesteriliseerd zaad. :D

GRAPJE :D :D :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 20:38:31 ]
pi_130999555
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je het kon ruiken, zou je of sigarettenrook ruiken. Of gesteriliseerd zaad. :D

GRAPJE :D :D :D
Gesteriliseerd zaad is alweer effe geleden. En gerookt heb ik ook al niet vanaf 11:45 uur. Knap van mij. :D
pi_130999616
En daarbij ben ik wel twee keer9 maanden gestopt met roken. :o
pi_130999725
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Gesteriliseerd zaad is alweer effe geleden. En gerookt heb ik ook al niet vanaf 11:45 uur. Knap van mij. :D
Wat ik me net afvroeg eh... :D

Je bent getrouwd :D

Je hebt een geheime minnaar :D

Je gaat vreemd :D

En... als klapperrrrrr... je post een foto waar je duidelijk op te zien bent :D

MASTERLIJK :D :D :D
pi_130999786
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:40 schreef krokusje31 het volgende:
En daarbij ben ik wel twee keer9 maanden gestopt met roken. :o
Hé, whatever floats your boat. Jouw leven, jouw longen, jouw keuze.
pi_130999815
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat ik me net afvroeg eh... :D

Je bent getrouwd :D

Je hebt een geheime minnaar :D

Je gaat vreemd :D

En... als klapperrrrrr... je post een foto waar je duidelijk op te zien bent :D

MASTERLIJK :D :D :D
:D :D :D :D

Tja wat moet ik zeggen?
  maandag 9 september 2013 @ 20:44:54 #172
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130999833
quote:

[..]

_O- :') :')
pi_130999852
Na tien liter make-up remover zijn mijn ogen nog steeds zwart. Waarom ben ik gewoon niet mooi van mezelf. Zucht zucht.
pi_130999855
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

:D :D :D :D

Tja wat moet ik zeggen?
DAT JE EEN WAAGHALS BENT EN OP HET RANDJE LEEFT :D :D :D
pi_130999876
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Na tien liter make-up remover zijn mijn ogen nog steeds zwart. Waarom ben ik gewoon niet mooi van mezelf. Zucht zucht.
Niet overdrijven. En weinig make-up gebruiken. Klein beetje oogdinges is genoeg.
pi_130999927
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voor
pi_130999978
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

:r.
pi_131000001
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

DAT JE EEN WAAGHALS BENT EN OP HET RANDJE LEEFT :D :D :D
Je moet wat in het leven
pi_131000030
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik draag zelden make up
pi_131000048
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Als ik dat niet doe ziet mijn gezicht er de volgende ochtend zo uit:

maandag 9 september 2013 @ 20:48:47 #181
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131000075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef krokusje31 het volgende:
Zaad van mannen die gesteriliseerd zijn is lekkerder dan zaad van mannen waarvan het nog leeft. Heb met beide meerdere malen met verschillende ervaringen. Maar gesteriliseerd dus dood zaad is veel lekkerder. Zou er liters van kunnen slikken
8)7
pi_131000115
Oh ik heb nog een beetje wondermiddel over zie ik nu. Dit is echt de beste make-up remover ooit. Tip voor alle dames:

pi_131000117
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

8)7
Heerlijk. Ik blijf erbij
pi_131000175
:') ^

Tijd om uit te loggen :P
  maandag 9 september 2013 @ 20:50:34 #185
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131000176
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Heerlijk. Ik blijf erbij
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Je moet wat in het leven
pi_131000201
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet overdrijven. En weinig make-up gebruiken. Klein beetje oogdinges is genoeg.
Die oogdingens is wat zo irritant is iste.
pi_131000265
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef expans het volgende:
:') ^

Tijd om uit te loggen :P
Noteer dit voor later. Ik zeg het je, je vrouw zal je heel erg dankbaar zijn voor dit.
  maandag 9 september 2013 @ 20:52:42 #188
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131000332
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Noteer dit voor later. Ik zeg het je, je vrouw zal je heel erg dankbaar zijn voor dit.
Zichzelf steriliseren? :')
pi_131000346
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

8)7
Sounds nice. Wees eerlijk. :D.
pi_131000375
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zichzelf steriliseren? :')
Oh, had haar reactie over het hoofd gezien. Dacht dat die ':')' voor mij was bedoeld. :D
pi_131000425
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bij sommige meisjes zit het er de volgende dag nog perfect op. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar het is echt zeuu.
  maandag 9 september 2013 @ 20:55:16 #192
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131000478
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
pi_131000498
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vind het ook heerlijk om te doen. :P :P :P :9~ :9~
pi_131000541
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
pi_131000550
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dag

En het is zij niet zei
pi_131000579
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
Echt??? Dat wist ik niet. :9~ :9~
  maandag 9 september 2013 @ 20:57:39 #197
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131000608
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dag

En het is zij niet zei
Tuurlijk ben je schoon meid :)
pi_131000649
quote:

[..]

Wat? :D.
pi_131000674
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat? :D.
Dat zeiden ze in 'de passievrucht'. Geen idee of het ook echt klopt.
  maandag 9 september 2013 @ 20:59:45 #200
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131000733
quote:

[..]

Onzin.
pi_131000842
Maar krokus is overduidelijk een troll btw.
pi_131000962
Nog 21%.
pi_131000981
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Maar krokus is overduidelijk een troll btw.
Waarom denk je dat?
pi_131000987
En dan is mijn iPhone vol en kan ik gaan slapen.
pi_131001012
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Het ligt er te dicht bovenop.
  maandag 9 september 2013 @ 21:05:00 #206
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131001020
quote:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat je dat bent
pi_131001100
Waarom zou ik dat doen? Wat bereik ik ermee?
pi_131001109
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik heb nog een beetje wondermiddel over zie ik nu. Dit is echt de beste make-up remover ooit. Tip voor alle dames:

[ afbeelding ]
Best. Ever.
pi_131001121
quote:

[..]

Waarom denk je dat?
Foto van jezellug waar TURKEN OP FOK! staat.

DO IT NAO.
pi_131001148
Zijn er nog mensen die van ASMR zijn gaan houden btw?
pi_131001193
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Foto van jezellug waar TURKEN OP FOK! staat.

DO IT NAO.
Dus als ik dat doe ben ik geen troll?
pi_131001216
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Best. Ever.
Jij kent het ook?

Weet je dat er vorige week stapelkorting was bij Ici paris? Tot 30% korting? Ik heb het gemist en baal zoooo erg. Dit spul is anders gewoon te duur. Ik had een paar kleine testers liggen en die zijn nu bijna op. :'(
pi_131001238
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Dus als ik dat doe ben ik geen troll?
Dan ben je een verified troll.

Hup hup.
  maandag 9 september 2013 @ 21:09:47 #214
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131001268
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn er nog mensen die van ASMR zijn gaan houden btw?
:D ja
pi_131001278
Ok. Ga foto maken. Wacht effe
pi_131001370
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

:D ja
Yes yes.

Deze twee video's zijn echt tha bomb. Check ze.

pi_131001424
pi_131001443
Alstublieft
  maandag 9 september 2013 @ 21:13:23 #219
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131001464
quote:
waar is je kafa?
pi_131001469
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
Een goed Turks meisje heeft altijd een snor boven haar glimlach O+
Geen broers in hetzelfde land is ook een vereiste :+
  maandag 9 september 2013 @ 21:13:54 #221
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131001491
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Yes yes.

Deze twee video's zijn echt tha bomb. Check ze.

Voor het slapen misschien
pi_131001492
quote:
:O.

Je hoofd staat er niet op. Ik kan het niet vergelijken met je andere foto's.
pi_131001513
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Che_ het volgende:

[..]

waar is je kafa?
Is het niet goed genoeg :'(
pi_131001529
En meteen je borsten in de strijd gooien is wel pfrt.
pi_131001541
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij kent het ook?

Weet je dat er vorige week stapelkorting was bij Ici paris? Tot 30% korting? Ik heb het gemist en baal zoooo erg. Dit spul is anders gewoon te duur. Ik had een paar kleine testers liggen en die zijn nu bijna op. :'(
Ja weetje, ik draag altijd eyeliner en mascara dus ik gebruik dit spul iedere dag, 2 wattenschijfjes. Gaat snel op
Je hebt goedkopere alternatieven.

Ik wist niets van die korting, ik heb wel deze gekocht, paar weken geleden, 25 euro :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131001588
Kaak ziet er te mannelijk uit. It's a trap.
  maandag 9 september 2013 @ 21:15:56 #227
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131001617
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Is het niet goed genoeg :'(
Nee want dan heeft het geen nut he :')
pi_131001631

[ Bericht 100% gewijzigd door krokusje31 op 09-09-2013 21:17:36 ]
pi_131001650
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja weetje, ik draag altijd eyeliner en mascara dus ik gebruik dit spul iedere dag, 2 wattenschijfjes.
Je hebt goedkopere alternatieven.

Ik wist niets van die korting, ik heb wel deze gekocht, paar weken geleden, 25 euro :')

SPOILER
Niks is zo goed als dit spul. Ik zweer er echt bij.

Wat is dat wat je hebt gekocht?

Btw, kijk! Dit is niet eens genoeg voor morgen. En een nieuwe fles kost 25 euro wtf.

;(
pi_131001652
BOOBIES
pi_131001658
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef expans het volgende:
Kaak ziet er te mannelijk uit. It's a trap.
En bedankt :'(
pi_131001687
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Niks is zo goed als dit spul. Ik zweer er echt bij.

Wat is dat wat je hebt gekocht?

Btw, kijk! Dit is niet eens genoeg voor morgen. En een nieuwe fles kost 25 euro wtf.

[ afbeelding ]

;(
Wtf heb jij voor panda ogen dat dit niet genoeg is?
pi_131001700
quote:
Ik ben bang dat een familielid je vermoord. Oke, ik geloof je. Verwijder snel.
pi_131001714
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wtf heb jij voor panda ogen dat dit niet genoeg is?
Dit is een inimini flesje van 10 ml en dat is de bodem, schatje.
pi_131001761
Oh en borte, dat is een concealer voor onder je ogen, maar dat eromheen is een soort vaseline en dat houd het soepel en ik zweer het, soms voel ik er zes uur later aan en het is nog steeds "moist"
pi_131001771
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ben bang dat een familielid je vermoord. Oke, ik geloof je. Verwijder snel.
Lief dat je daar bang voor bent :D
  maandag 9 september 2013 @ 21:18:33 #237
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131001777
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef krokusje31 het volgende:

Zaadvragende ogen idd :D
pi_131001793
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh en borte, dat is een concealer voor onder je ogen, maar dat eromheen is een soort vaseline en dat houd het soepel en ik zweer het, soms voel ik er zes uur later aan en het is nog steeds "moist"
Hmm ik zal het checken.
pi_131001816
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit is een inimini flesje van 10 ml en dat is de bodem, schatje.
Oh squeeze me. Niet op gelet verder. Ik ken een meisje die haar ogen met zeep wast. Ja :')
pi_131001877
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef krokusje31 het volgende:

Okay, okay. Je bent echt. Cool cool cool.

En serieus, waarom zo'n inkijk?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 21:20:33 ]
pi_131001912
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

En serieus, waarom je borsten zo op de voorgrond op de voorgrond?
Heb net nieuwe :P
  maandag 9 september 2013 @ 21:21:02 #242
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131001924
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

En serieus, waarom zo'n inkijk?
Om ons zaad gereed te maken
pi_131001932
Voetbal. Adana. Kuru fasulye pilav. cCc. Kurtlar Vadisi. Polat. One minute.

Zo, dosis testosteron is wel nodig om de balans op te maken na al dat femaletalk.
pi_131001948
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Heb net nieuwe :P
Nieuwe inkijk?

Wat?
pi_131001949
Boobs en iedereen wordt para.
pi_131001956
Heb een borstcorrectie gehad. Ben namelijk in 10 maanden 54 kilo afgevallen
pi_131001976
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Oh squeeze me. Niet op gelet verder. Ik ken een meisje die haar ogen met zeep wast. Ja :')
Zeep? Brrr ik krijg er al kriebels bij het lezen van dit. :')

Kijk met jou op de achtergrond. O+
pi_131002018
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Om ons zaad gereed te maken
Commensing erection...
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef krokusje31 het volgende:
Aaaaaand it's gone.
pi_131002027
quote:
Oha oha tips tips plizz
pi_131002049
quote:
Vertel.
  maandag 9 september 2013 @ 21:22:53 #251
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131002058
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Aaaaaand it's gone.
_O- _O-
pi_131002069
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef expans het volgende:
Voetbal. Adana. Kuru fasulye pilav. cCc. Kurtlar Vadisi. Polat. One minute.
_O_.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 21:23:32 ]
pi_131002072
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Commensing erection...

[..]

Aaaaaand it's gone.
Hahahaha
pi_131002079
O+ ik.

Echt bitches bij de Douglas. :') ik kreeg een tester van Chanel oogcreme mee, en nu vind ik hem helemaal de shit
pi_131002091
quote:
Ze hangen nog wel...
pi_131002138
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
O+ ik.

Echt bitches bij de Douglas. :') ik kreeg een tester van Chanel oogcreme mee, en nu vind ik hem helemaal de shit
Haha ik mis mijn tijd bij de Douglas webshop meen. Jammer dat je mij niet had verteld wanneer je je pakket had besteld btw. :P
  maandag 9 september 2013 @ 21:24:17 #257
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131002145
cuuuus amina sogtim.. 54 kilo in 10 maanden :o
pi_131002170
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Haha ik mis mijn tijd bij de Douglas webshop meen. Jammer dat je mij niet had verteld wanneer je je pakket had besteld btw. :P
Hoezo dat
pi_131002172
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Ze hangen nog wel...
Dat dacht je. Echt niet. Ze staan super rechtop. :9~
pi_131002192
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Dat dacht je. Echt niet. Ze staan super rechtop. :9~
Niet echt duidelijk op te maken dan..
pi_131002250

[ Bericht 100% gewijzigd door krokusje31 op 09-09-2013 21:26:46 ]
pi_131002275
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk op te maken dan..
Ik lig nu ook hè. Op de bank.
pi_131002280
:').
pi_131002307
Echt. :')
pi_131002317
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Ik lig nu ook hè. Op de bank.
Ow, dat verklaart het vast.
pi_131002359
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Ow, dat verklaart het vast.
Dan niet. :{
pi_131002361
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef krokusje31 het volgende:

Vertel eens, zit je in de knoop met jezelf?

Watskeburt?
pi_131002364

kind denkt dat ie eten uit het tijdschrift kan pakken.
pi_131002387
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Ware woorden forumabi.
pi_131002395
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Dan niet. :{
Bedoelde het positief
pi_131002408
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel eens, zit je in de knoop met jezelf?

Watskeburt?
Hoezo?
pi_131002428
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]

:D.
pi_131002431
Trusten vriendjes.
pi_131002448
Slaap lekker :*
pi_131002473
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten vriendjes.
Trusten habiba.
  maandag 9 september 2013 @ 21:29:45 #276
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131002476
krokusje is geen troll. mits lingeriefoto's
pi_131002491
quote:
Trusten vriendjes.
:W
pi_131002514
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Hoezo?
Je post gemakkelijk foto's van jezelf en ongevraagd ook nog eens opmerkelijke foto's waar je de aandacht bevestigt op je borsten. En...

Ach joh, whatever. :'). Doe je ding, of zo. Geen zin en tijd hiervoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 21:30:41 ]
pi_131002519
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Che_ het volgende:
krokusje is geen troll. mits lingeriefoto's
Ja doei
pi_131002525
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef krokusje31 het volgende:
Slaap lekker :*
Vertel eens iets meer over je minnaar, is hij ook een Nederlander? Hoe ben je aan een minnaar gekomen? Vertel het verhaal erachter..
pi_131002560
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Vertel eens iets meer over je minnaar, is hij ook een Nederlander? Hoe ben je aan een minnaar gekomen? Vertel het verhaal erachter..
En denk aan ons, geil het een beetje op.
pi_131002567
quote:
Trusten vriendjes.
Slaap ze.
pi_131002588
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom nu ineens zo geïnteresseerd?
pi_131002589

ik ga gewoon verder.
  maandag 9 september 2013 @ 21:32:23 #285
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131002628
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Ja doei
Troll dus ;(
pi_131002657
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Che_ het volgende:

[..]

Troll dus ;(
Als jij dat wil. :?
pi_131002715
Tineye / reverse image search doen, Turks praten etc.
pi_131002774
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]

ik ga gewoon verder.
N'awww.
pi_131002828
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

En denk aan ons, geil het een beetje op.
Laat het een Armenier zijn :9
  maandag 9 september 2013 @ 21:38:19 #290
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131002937
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Als jij dat wil. :?
Helaas
pi_131002942
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Waarom nu ineens zo geïnteresseerd?
Dat is toch interessant om te lezen, is het soms de overbuurman?
pi_131003016
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

N'awww.
O+
pi_131003167

Ja?
pi_131003200
ben je gek ofzo X?
pi_131003250
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ben je gek ofzo X?
Kut dixons hebben mij genaaid, nu mogen zij genaaid worden :p
pi_131003270
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Kut dixons hebben mij genaaid, nu mogen zij genaaid worden :p
hahaah hij was uitverkocht he haha.
pi_131003294
ik ben een klein beetje verliefd.

SPOILER
  maandag 9 september 2013 @ 21:45:04 #298
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131003328
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ben je gek ofzo X?
applefans zijn altijd gek
pi_131003354
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ben een klein beetje verliefd.

SPOILER
Wat een rare kaken en mond. Of het ligt aan de foto...

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 21:46:08 ]
pi_131003362
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

hahaah hij was uitverkocht he haha.
Ik had hem op tijd, iemand voor mij heeft ordernummer 2147, ik heb 2149 en iemand na mij heeft 2151. Zij krijgen hem wel en ik niet wtf..
pi_131003366
Nee hij is zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')