SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta jij onder een "goed Turks meisje"?quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.
Jij hebt er één gevonden en dan durf je het niet aan. Hoe moet je op jouw leeftijd van 32 jaar nog een goed Turks meisje vinden?
Vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een "goed Turks meisje"?
Klik op Gelezen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef expans het volgende:
Als ik via mobiel op fok zit dan verwijst die me steeds door naar dezelfde pagina van een topic en beschouwt hij de rest als nog niet gelezen oid. Waarom doet die dat? En hoe kom ik ervan af?
Heb jij zelf ook een beetje een goede naam?quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef xminator het volgende:
Eentje met een goede 'naam', leuke en goede familie, beetje intelligent (minstens mbo niv 4 dus), niet lui en vervolgens moet het ook nog eens klikken tussen ons.
Is lastig in deze maatschappij.
Naar mijn weten wel, alleen daar mogen anderen over oordelen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb jij zelf ook een beetje een goede naam?
billenknijper2012quote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, alleen daar mogen anderen over oordelen.
Hehehehehequote:
Oke. Najah zulke hoge eisen stel je niet. Snap niet waarom je zo in paniek raakt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, alleen daar mogen anderen over oordelen.
Zeg eens hoi tegen mijn zus.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef expans het volgende:
Waar vind ik dat? Zie het niet staan?
Goed meisje voor mij;
Standaard karakteristieke eigenschappen die iedereen opnoemt, maagd/zo min mogelijk relatiegedoe, geen alcohol/sigaretten, moet d'r grenzen kennen, geen uitgaanstype (clubs etc), ozunu kaybetmis olmasin. 'Tesettur', dus nette stijl. Moet gewoon een dame zijn die haar grenzen kent. Plus esmer met dikke wenkbrauwen.mission impossible?
Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke. Najah zulke hoge eisen stel je niet. Snap niet waarom je zo in paniek raakt.
Girls just wanna have funquote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.
En sommige verhalen moet je horen, wat sommige meisjes uitspoken
Ook nog een beetje kunnen koken + huishouden doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef expans het volgende:
Goed meisje voor mij;
Standaard karakteristieke eigenschappen die iedereen opnoemt, maagd/zo min mogelijk relatiegedoe, geen alcohol/sigaretten, moet d'r grenzen kennen, geen uitgaanstype (clubs etc), ozunu kaybetmis olmasin. 'Tesettur', dus nette stijl. Moet gewoon een dame zijn die haar grenzen kent. Plus esmer met dikke wenkbrauwen.mission impossible?
Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.
Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.quote:En sommige verhalen moet je horen, wat sommige meisjes uitspoken
Plus van vakantie/afwisseling houden; dus niet vier weken per jaar vertoeven in je memleket maar er af en toe op uitgaan, mag ook in Turkije zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ook nog een beetje kunnen koken + huishouden doen.
Wil je een meisje met ambitie en opleiding/werk dan zul je toch moeten helpen met die dingen denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen en mannen even engquote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?
[..]
Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.
Sen zaten ayri dunyadansin.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen en mannen even eng
Gewoon geen rare familie, bijvoorbeeld een vader die alcoholist is of allemaal bajesklanten in de familie. Uiteindelijk trouw je wel met een meisje, maar haar familie krijg je erbij. Dan is het zo veel fijner als je een leuke schoonfamilie hebt waarmee het klikt. Dat zorgt uiteindelijk ook voor een betere relatie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?
Omdat anderen het doen mogen de meisjes dat ook doen? Wat is dat voor onzin? Ik doe zulke dingen niet en daarom verwacht ik dat een meisje dat ook niet doet. Andersom vind ik het ook logisch als een nette meisje een nette jongen verwacht.quote:Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.
Om eerlijk te zijn vind ik het niet erg om te koken, dat doe ik nu ook al heel vaak. Vind het eigenlijk heel leuk om te kokenquote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je een meisje met ambitie en opleiding/werk dan zul je toch moeten helpen met die dingen denk ik.
Hypocrisie is iets wat in deze context toebehoord aan Turken (en alle andere 'macho' culturen).quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Rondneukende mannen die op zoek zijn naar 'nette' meiden (lees: maagd)..![]()
Ik impliceer trouwens niet dat er in dit topic zo'n man is. Dit is gewoon iets wat ik vaak hoor.
Vind het een beetje vreemd om 'tesettür' per definitie gelijk te stellen aan nette stijl.quote:
Neen, de Turkse vrouwen zijn niet de rottende kern van de Turkse cultuur. Alleen op dit moment heb je veel mensen die gewoon een beetje de weg kwijt zijn (zowel jongens als meisjes).quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zeg dan ook niet dat je zo'n meisje verdient. Jij doet alleen alsof de Turkse vrouwen de rottende kern van de Turkse cultuur zijn, terwijl de mannen erger zijn. İyi kadin iyi erkeğe, iyi erkek iyi kadına - De Heilige Koran. Dat is waar ik in geloof.
Overigens wel hard om een meisje af te wijzen omdat haar vader een alcoholist is. Arm meisje.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd om 'tesettür' per definitie gelijk te stellen aan nette stijl.
Wat als het meisje voldoet aan al je wensen, maar niet aan tesettür doet?
Vrouwen hebben het gewoon makkelijker inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Najah ik wens jullie allen succes.
Want vrouwen stellen geen eisen?quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het gewoon makkelijker inderdaad![]()
Jij helpt je oom wel aan een vrouw. Toch?quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Najah ik wens jullie allen succes.
Staat tussen haakjes he;quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd om 'tesettür' per definitie gelijk te stellen aan nette stijl.
Wat als het meisje voldoet aan al je wensen, maar niet aan tesettür doet?
Neen, maar bij een vrouw wordt het wel maatschappelijk geaccepteerd als ze met een man trouwt die 5/10 jaar ouder is dan haarzelf. Zie jij al een jongen van 24 trouwen met een vrouw van 33quote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Want vrouwen stellen geen eisen?
Dit ja.quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.
Jij hebt er één gevonden en dan durf je het niet aan. Hoe moet je op jouw leeftijd van 32 jaar nog een goed Turks meisje vinden?
Wie zegt dat ik jou in bed beter wil leren kennen?quote:Op maandag 9 september 2013 18:25 schreef zarGon het volgende:
Ik zou een 'in bed' achteraan aan de TT geplakt hebben. Gemiste kans, sylvesterrr.
Dat dus. Als je je hebt gedragen (niet rondgeneukt), dan mag je dat best van de ander verwachten. Anders ben je gewoon hypocriet (hypocrisie - daar zijn we inderdaad goed in).quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zeg dan ook niet dat je zo'n meisje verdient. Jij doet alleen alsof de Turkse vrouwen de rottende kern van de Turkse cultuur zijn, terwijl de mannen erger zijn. İyi kadin iyi erkeğe, iyi erkek iyi kadına - De Heilige Koran. Dat is waar ik in geloof.
Overigens wel hard om een meisje af te wijzen omdat haar vader een alcoholist is. Arm meisje.
Korte rokjesquote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef expans het volgende:
[..]
Staat tussen haakjes he;
Noem me maar kiro, odun, ouderwets ofzo maar ik zou m'n zusje noch m'n vrouw rond willen laten lopen in van van die heupbroekjes, korte rokjes etc. Of hoe sommige dames eruit zien bij een dugun.
Gewoon classy, als een dame. Geen inkijk, strakke dingen etc. En een eventuele hoofddoek moet ook uit haarzelf komen, niet omdat ik het zeg.
Nee hoor. Hem ne yengesi be?quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef expans het volgende:
Sylvester, hang je al aan de telefoon om onze yenge terug te winnen?
Ik ken er genoeg though. Mijn tante is 7 jaar ouder dan mijn oom en onze profeet trouwde met een 15 jaar oudere vrouw.quote:Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, maar bij een vrouw wordt het wel maatschappelijk geaccepteerd als ze met een man trouwt die 5/10 jaar ouder is dan haarzelf. Zie jij al een jongen van 24 trouwen met een vrouw van 33.
Dus vrouwen hebben een grotere pool van jongens waar ze uit kunnen kiezen.
Oldu denerim.quote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij helpt je oom wel aan een vrouw. Toch?
Hmm, daar heb je ook een puntquote:Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Daarentegen is het ook niet maatschappelijk geaccepteerd dat wij jongere mannen daten terwijl mannen dat wel kunnen. Uiteindelijk komt het dus op hetzelfde neer.
Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het echt een zwakke move sylvesterrr, je rent gewoon weg zonder enkele reden.
Als de kennismaking nou een fiasco was... amenna.
Zonde dat je iemand zo snel kan laten vallen. En ja, ik vind het snel en ik vind het laten vallen.
Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen.
Ik had het echt een kans willen. Jij weet waarschijnlijk als een van de weinigen in dit topic hoe leuk ik haar vind - jij hebt mij over haar horen praten. Ik ga echter niet kennismaken met de ouders als ik niet verliefd ben. Al helemaal niet als we elkaar pas een maand kennen. Dat is mij gewoon een stap te ver.
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders?quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.
Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders?
Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom?quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oh helemaal vergeten te vertellen, maar al dit gepraat over vriendjes, trouwen etc heeft mij geen goed gedaan. Ik droomde vannacht dat ik ging trouwen. Dikke paniek alles.
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom?
Jammer man, Syl. en verder; wat Che zegt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders?
Ik ben me ervan bewust dat verliefdheid na verloop van tijd verdwijnt.
Wel meerderjarig he?quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse.
Eerlijk?quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?
Maar wat had je hiervoor dan gedate?quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want
1) Ik vind haar leuk! Echt leuk!
2) Ik vond het erg gezellig met haar.
3) Haar favoriete drankje is Spanish Coffee!
4) Na zes jaar weer met een Turkse daten... Het idee alleen voelde al goed aan.
5) Ze studeert geneeskunde - dat was ooit mijn droom.
Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
Hahahaquote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta buiten in de garage Marokkaanse merguez worstjes te grillen trouwens. Ze zijn bijnaaaa klaar.
Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want
1) Ik vind haar leuk! Echt leuk!
2) Ik vond het erg gezellig met haar.
3) Haar favoriete drankje is Spanish Coffee!
4) Na zes jaar weer met een Turkse daten... Het idee alleen voelde al goed aan.
5) Ze studeert geneeskunde - dat was ooit mijn droom.
Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar wat had je hiervoor dan gedate?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.
Begin dit jaar had ik wat met een Nederlandse. Dat is heel snel verkeerd afgelopen, helaas.
quote:
Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.quote:
Twee jaar na die gebeurtenis, weet je waar ze op vakantie zit en gaat naar haar toe om een vraag te stellen over iets dat twee jaar geleden is gebeurd? Hoe wist je eigenlijk waar ze was?quote:Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik).quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.
Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.quote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik).
Of die aan het wachten is tot ie verliefd op me wordt. Dan liever gewoon niks.quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.
Ja. Gewoon gebeld. Ze was overigens bij haar opa die ik kende. Ik heb - tijdens onze relatie - zelfs de begrafenis van haar oma in Zweden bijgewoond. Zó serieus zat ik in die relatie.quote:Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Twee jaar na die gebeurtenis, weet je waar ze op vakantie zit en gaat naar haar toe om een vraag te stellen over iets dat twee jaar geleden is gebeurd? Hoe wist je eigenlijk waar ze was?
Maar als dat gedoe met haar ouders niet was gebeurd zou je wel afwachten zei je net...quote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik).
Ja, dat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of die aan het wachten is tot ie verliefd op me wordt. Dan liever gewoon niks.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of die aan het wachten is tot ie verliefd op me wordt. Dan liever gewoon niks.
Geloof mij(ervaring), het zou niet werken. Verliefdheid is echt intense shit hoor en komt meestal in de eerste paar maanden.quote:Op maandag 9 september 2013 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sommigen hier willen dat ik dat deed (of eigenlijk bleef doen)...
Tuurlijk heeft het daarmee te maken. Ik wilde het een paar maanden afwachten (misschien zou ik wel verliefd worden), maar doordat de ouders wilden kennismaken kon ik niet meer afwachten. Dat is gewoon een serieuze stap imho.quote:Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
syl weet je ZEKER dat het niets te maken had met dat gedoe met haar ouders?
Want je werd een beetje raar toen.
Tsja, bij de een langer dan de ander dan denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat gevoel van verliefdheid. Dat is tijdelijk.
Dat weet je niet, alles wat met de ontmoeting te maken heeft blijft bij aannames. Je hebt geen enkel idee hoe de ouders hierin staan, je weet letterlijk niet hoe ze denken over een eventuele toekomst.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien. Maar het is wel een belangrijke basis voor het vormen van het 'houden van' gevoel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat gevoel van verliefdheid. Dat is tijdelijk.
Ik vind 'houden van' en gewoon een goede klik hebben belangrijker dan dat tijdelijke gevoel van verliefdheid.quote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk over naar 'houden van'. Alleen moet je dingen niet voor granted nemen..
Hoezo kan dat niet dan? Moest je eerst een contract tekenen?quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het daarmee te maken. Ik wilde het een paar maanden afwachten (misschien zou ik wel verliefd worden), maar doordat de ouders wilden kennismaken kon ik niet meer afwachten.
kijk hem nou spreken alsof hij zijn 25ste trouwdag zojuist heeft gevierd.quote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk over naar 'houden van'. Alleen moet je dingen niet voor granted nemen..
Hehehehquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kijk hem nou spreken alsof hij zijn 25ste trouwdag zojuist heeft gevierd.
Mee eens hoor, maar het begint allemaal met die verliefdheid.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind 'houden van' en gewoon een goede klik hebben belangrijker dan dat tijdelijke gevoel van verliefdheid.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kijk hem nou spreken alsof hij zijn 25ste trouwdag zojuist heeft gevierd.
Insha'Allah.quote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat dat betreft zijn we allemaal newbies, ja. Lijkt me wel chill op m'n 80ste Julis in haar zij te porren om aan te geven dat ze alvast de thee klaar moet zetten en ik het brood ga halen.
Je hebt gelijk. De angst (bij mij) zal ook een rol hebben gespeeld bij het maken van deze beslissing.quote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet je niet, alles wat met de ontmoeting te maken heeft blijft bij aannames. Je hebt geen enkel idee hoe de ouders hierin staan, je weet letterlijk niet hoe ze denken over een eventuele toekomst.
Zie mijn eerdere posts. Kennismaken met de ouders vind ik een enorme stap. Ik zie het als een soort van intentieverklaring.quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet dan? Moest je eerst een contract tekenen?
Had je hier wel over gepraat met haar.quote:Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere posts. Kennismaken met de ouders vind ik een enorme stap. Ik zie het als een soort van intentieverklaring.
Intentieverklaring voor wat?quote:Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere posts. Kennismaken met de ouders vind ik een enorme stap. Ik zie het als een soort van intentieverklaring.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Leuke discussiequote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef expans het volgende:
Goed meisje voor mij;
Standaard karakteristieke eigenschappen die iedereen opnoemt, maagd/zo min mogelijk relatiegedoe, geen alcohol/sigaretten, moet d'r grenzen kennen, geen uitgaanstype (clubs etc), ozunu kaybetmis olmasin. 'Tesettur', dus nette stijl. Moet gewoon een dame zijn die haar grenzen kent. Plus esmer met dikke wenkbrauwen.
Owjah, ze moet me ook nog eens kunnen delen met twee andere vrouwen (familie).mission impossible?
lolquote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef xaban06 het volgende:
Roken.. Dat is eigenlijk toch geen slechte eigenschap, (...) Het is puur ongezond voor je lichaam,
Ik rook zelf niet, mijn vrouw ook niet, ze rookte wel.quote:
'Slechte eigenschap' en 'slecht mens' zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik rook zelf niet, mijn vrouw ook niet, ze rookte wel.
Wat ik ermee bedoel is meer, hele nette meisjes, tesettur, aile terbiyesi, bilmem ne van alles, zij roken ook, dat maakt haar geen slecht mens. Door het roken doet ze geen gekke dingen, wat met alcohol wel zo is.
Omdat de families zich er te veel mee bemoeien en/of de man of vrouw te veel zegt tegen de familie (wat gewoon tussen man en vrouw opgelost dient te worden) of dat ze te snel naar familie rennen om support te zoeken.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het belangrijkste is denk ik zoals al werd aangegeven, de families. Je denkt dat je misschien alleen met
diegene de huwelijk in stapt, maar er komt echt veel meer kijken en families kunnen een hele grote invloed hebben op relaties. Zovaak dat er 'ruzies' zijn tijdens een bruiloft, waardoor zou dat komen?
Ik zie eigenlijk in elke Koerdische familie wel iemand die met een Turk(se) is getrouwd en andersom. Ligt aan de familie en omgeving zelf idd.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Leuke discussie
Dat Turkse mannen een maagd verwachten is begrijpelijk, dat zit in ons geloof, in ons cultuur, zo zijn we opgegroeid.
Roken.. Dat is eigenlijk toch geen slechte eigenschap, ik bedoel, het heeft niks met haar gedrag, intelligentie of karakter te maken. Het is puur ongezond voor je lichaam, maar hier een dame op afkappen... Hier kan je gewoon samen aan werken.
Koken.. Hoe goed ze ook thuis bij haar ouders kan koken, zolang je uit verschillende culturen komt (Karadeniz versus Diyarbakir ofzo), zal je na het trouwen echt tegen 'problemen' aanlopenEen Franse kok zal geen Italiaanse gerechten maken.
Het belangrijkste is denk ik zoals al werd aangegeven, de families. Je denkt dat je misschien alleen met diegene de huwelijk in stapt, maar er komt echt veel meer kijken en families kunnen een hele grote invloed hebben op relaties. Zovaak dat er 'ruzies' zijn tijdens een bruiloft, waardoor zou dat komen?
Je bent wel erg naief als je denkt dat dat mogelijk is binnen de Turkse cultuurquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat de families zich er te veel mee bemoeien en/of de man of vrouw te veel zegt tegen de familie (wat gewoon tussen man en vrouw opgelost dient te worden) of dat ze te snel naar familie rennen om support te zoeken.
Gewoon op een gezonde afstand houden.
Nee. Als de man geen alcohol drinkt en er zelfs tegen is, dan is 1 slok voor de vrouw al teveel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Slechte eigenschap' en 'slecht mens' zijn twee verschillende dingen.
En wat betreft alcohol, ligt dat niet aan de mate?
quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Als de man geen alcohol drinkt en er zelfs tegen is, dan is 1 slok voor de vrouw al teveel.
Bakalım...quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent wel erg naief als je denkt dat dat mogelijk is binnen de Turkse cultuurJa, tot op een zekere hoogte, maar je hebt echt niet alles in eigen handen.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
Alcohol af en toe is niks mis mee.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ben al tien jaar met een Nederlander getrouwd. Je weet toch nooit hoe iets loopt. Alles is kismet. Laat het op je af komen en ga niet op zoek.
Alles is kismet? Jij gelooft dat alles al is voorgeschreven? Elke stap die we nemen, elke keus die we maken?quote:
Dat is kader, is kismet dat ook?quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles is kismet? Jij gelooft dat alles al is voorgeschreven? Elke stap die we nemen, elke keus die we maken?
Noun[edit]quote:
Zelfs ik durf niet zomaar ergens binnen te lopen om wat te verkondigen. Gurrrrlll, je durft.quote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ben al tien jaar met een Nederlander getrouwd. Je weet toch nooit hoe iets loopt. Alles is kismet. Laat het op je af komen en ga niet op zoek.
Niet dus, begrijp ik?quote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noun[edit]
kismet (usually uncountable; plural kismets)
Fate; a predetermined or unavoidable destiny.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef krokusje31 het volgende:
Heerlijk. Ik pijp ook liever mijn geheime minnaar dan mijn man die niet gesteriliseerd is.
Ik weet niet wat kader is - of ja, ik weet niet wat de exacte betekenis. Maar kismet is dat dus wel.quote:
Waarom ben je op je 21 getrouwd?quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef krokusje31 het volgende:
Kismet->het onvermijdelijke van bepaalde gebeurtenissen
En ik wist niet dat ik eerst toestemming moest vragen voordat ik hier mocht posten
Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?quote:
Moeilijke keuze hoor... Iemand die even snel wat opzoekt om de ander in een negatief daglicht te stellen of... een vreemdganger.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat is zieliger, jij die in mijn postgeschiedenis kijkt of ik die geniet van mijn leven?
Neem mij vooral serieus ja.quote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?
This. Qua roken heb je wel een punt, maar alcohol is een ander verhaal.quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Als de man geen alcohol drinkt en er zelfs tegen is, dan is 1 slok voor de vrouw al teveel.
Meh, heb liever dat ze af en toe een slokje alcohol drinkt dan dat ze rookt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar praat ik over het huwelijk? Ik zeg alleen laat het op je af komen en ga niet op zoek. That's allquote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?
Heerlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim misschien vind jij dat ook lekker, kan toch? Daar is niets mis mee..
Waardoor komt dat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen hier denken volgens mij echt dat ik een vuige slet ben ofzo.
Dat is prima toch. En als je dezelfde vraag aan je familie stelt? Aan je ouders bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, heb liever dat ze af en toe een slokje alcohol drinkt dan dat ze rookt.
Welke vraag? Of ze liever roken of alcohol drinken?quote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is prima toch. En als je dezelfde vraag aan je familie stelt? Aan je ouders bijvoorbeeld?
Nee joh.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen hier denken volgens mij echt dat ik een vuige slet ben ofzo.
Wat zouden ze minder erg vinden, of waar zouden ze expliciet tegen zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke vraag? Of ze liever roken of alcohol drinken?
quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef krokusje31 het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk van iemand. Wat heeft roken daar nou mee te maken?
Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat zouden ze minder erg vinden, of waar zouden ze expliciet tegen zijn?
Nou, beetje donker innerlijk zo.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef krokusje31 het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk van iemand. Wat heeft roken daar nou mee te maken?
Hmm, zie je niet vaak. Okayquote:Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.
Hier hetzelfde. Er is een verschil tussen af en toe een slokje alcohol en/of regelmatig roken. Mijn moeder rookt elke dag, vader af en toe maar roken zouden ze erger vinden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.
Egoïstisch.quote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef krokusje31 het volgende:
Ik heb een dochter en een zoon en als ik moest kiezen heb ik liever dat schoonzoon of dochter rookt dan dat ze alcohol nuttigen.
Maar dat is ook beetje eigenbelang, kunnen we samen naar buiten.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, beetje donker innerlijk zo.
SNAP JE HEM![]()
![]()
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Ken je ook niet verder, dus het is een beetje lastig om er dan achter te komen of je serieus bent.quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Is maar een grapje hoor. Neem toch niet alles zo serieus.
Dat is waar. Ik zal voortaan smilies gebruikenquote:Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Ken je ook niet verder, dus het is een beetje lastig om er dan achter te komen of je serieus bent.
Als je het kon ruiken, zou je of sigarettenrook ruiken. Of gesteriliseerd zaad.quote:
Gesteriliseerd zaad is alweer effe geleden. En gerookt heb ik ook al niet vanaf 11:45 uur. Knap van mij.quote:Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het kon ruiken, zou je of sigarettenrook ruiken. Of gesteriliseerd zaad.
GRAPJE![]()
![]()
Wat ik me net afvroeg eh...quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Gesteriliseerd zaad is alweer effe geleden. En gerookt heb ik ook al niet vanaf 11:45 uur. Knap van mij.
Hé, whatever floats your boat. Jouw leven, jouw longen, jouw keuze.quote:Op maandag 9 september 2013 20:40 schreef krokusje31 het volgende:
En daarbij ben ik wel twee keer9 maanden gestopt met roken.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ik me net afvroeg eh...
Je bent getrouwd
Je hebt een geheime minnaar
Je gaat vreemd
En... als klapperrrrrr... je post een foto waar je duidelijk op te zien bent
MASTERLIJK![]()
![]()
Niet overdrijven. En weinig make-up gebruiken. Klein beetje oogdinges is genoeg.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Na tien liter make-up remover zijn mijn ogen nog steeds zwart. Waarom ben ik gewoon niet mooi van mezelf. Zucht zucht.
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voorquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Na tien liter make-up remover zijn mijn ogen nog steeds zwart. Waarom ben ik gewoon niet mooi van mezelf. Zucht zucht.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voor
Je moet wat in het levenquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAT JE EEN WAAGHALS BENT EN OP HET RANDJE LEEFT![]()
![]()
Als ik dat niet doe ziet mijn gezicht er de volgende ochtend zo uit:quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voor
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef krokusje31 het volgende:
Zaad van mannen die gesteriliseerd zijn is lekkerder dan zaad van mannen waarvan het nog leeft. Heb met beide meerdere malen met verschillende ervaringen. Maar gesteriliseerd dus dood zaad is veel lekkerder. Zou er liters van kunnen slikken
Die oogdingens is wat zo irritant is iste.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet overdrijven. En weinig make-up gebruiken. Klein beetje oogdinges is genoeg.
Zichzelf steriliseren?quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noteer dit voor later. Ik zeg het je, je vrouw zal je heel erg dankbaar zijn voor dit.
Bij sommige meisjes zit het er de volgende dag nog perfect op. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar het is echt zeuu.quote:
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.quote:
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dagquote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
Echt??? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
Tuurlijk ben je schoon meidquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dag
En het is zij niet zei
Wat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
Onzin.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Maar krokus is overduidelijk een troll btw.
Best. Ever.quote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik heb nog een beetje wondermiddel over zie ik nu. Dit is echt de beste make-up remover ooit. Tip voor alle dames:
[ afbeelding ]
Dus als ik dat doe ben ik geen troll?quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van jezellug waar TURKEN OP FOK! staat.
DO IT NAO.
Jij kent het ook?quote:
Dan ben je een verified troll.quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dus als ik dat doe ben ik geen troll?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn er nog mensen die van ASMR zijn gaan houden btw?
Geen broers in hetzelfde land is ook een vereistequote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
Een goed Turks meisje heeft altijd een snor boven haar glimlach
Voor het slapen misschienquote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes yes.
Deze twee video's zijn echt tha bomb. Check ze.
Ja weetje, ik draag altijd eyeliner en mascara dus ik gebruik dit spul iedere dag, 2 wattenschijfjes. Gaat snel opquote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kent het ook?
Weet je dat er vorige week stapelkorting was bij Ici paris? Tot 30% korting? Ik heb het gemist en baal zoooo erg. Dit spul is anders gewoon te duur. Ik had een paar kleine testers liggen en die zijn nu bijna op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja weetje, ik draag altijd eyeliner en mascara dus ik gebruik dit spul iedere dag, 2 wattenschijfjes.
Je hebt goedkopere alternatieven.
Ik wist niets van die korting, ik heb wel deze gekocht, paar weken geleden, 25 euroNiks is zo goed als dit spul. Ik zweer er echt bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat wat je hebt gekocht?
Btw, kijk! Dit is niet eens genoeg voor morgen. En een nieuwe fles kost 25 euro wtf.
![]()
En bedanktquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef expans het volgende:
Kaak ziet er te mannelijk uit. It's a trap.
Wtf heb jij voor panda ogen dat dit niet genoeg is?quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks is zo goed als dit spul. Ik zweer er echt bij.
Wat is dat wat je hebt gekocht?
Btw, kijk! Dit is niet eens genoeg voor morgen. En een nieuwe fles kost 25 euro wtf.
[ afbeelding ]
Dit is een inimini flesje van 10 ml en dat is de bodem, schatje.quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor panda ogen dat dit niet genoeg is?
Lief dat je daar bang voor bentquote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een familielid je vermoord. Oke, ik geloof je. Verwijder snel.
Hmm ik zal het checken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh en borte, dat is een concealer voor onder je ogen, maar dat eromheen is een soort vaseline en dat houd het soepel en ik zweer het, soms voel ik er zes uur later aan en het is nog steeds "moist"
Oh squeeze me. Niet op gelet verder. Ik ken een meisje die haar ogen met zeep wast. Jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een inimini flesje van 10 ml en dat is de bodem, schatje.
Okay, okay. Je bent echt. Cool cool cool.quote:
Heb net nieuwequote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, okay. Je bent echt. Cool cool cool.
En serieus, waarom je borsten zo op de voorgrond op de voorgrond?
Om ons zaad gereed te makenquote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, okay. Je bent echt. Cool cool cool.
En serieus, waarom zo'n inkijk?
Zeep? Brrr ik krijg er al kriebels bij het lezen van dit.quote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh squeeze me. Niet op gelet verder. Ik ken een meisje die haar ogen met zeep wast. Ja
Commensing erection...quote:
Aaaaaand it's gone.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef krokusje31 het volgende:
Heb een borstcorrectie gehad. Ben namelijk in 10 maanden 54 kilo afgevallen
Oha oha tips tips plizzquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef krokusje31 het volgende:
Vertel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef krokusje31 het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef expans het volgende:
Voetbal. Adana. Kuru fasulye pilav. cCc. Kurtlar Vadisi. Polat. One minute.
Hahahahaquote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Commensing erection...
[..]
Aaaaaand it's gone.
Ze hangen nog wel...quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef krokusje31 het volgende:
Haha ik mis mijn tijd bij de Douglas webshop meen. Jammer dat je mij niet had verteld wanneer je je pakket had besteld btw.quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik.
Echt bitches bij de Douglas.ik kreeg een tester van Chanel oogcreme mee, en nu vind ik hem helemaal de shit
Hoezo datquote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik mis mijn tijd bij de Douglas webshop meen. Jammer dat je mij niet had verteld wanneer je je pakket had besteld btw.
Niet echt duidelijk op te maken dan..quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat dacht je. Echt niet. Ze staan super rechtop.
Ik lig nu ook hè. Op de bank.quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet echt duidelijk op te maken dan..
Ware woorden forumabi.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, heb liever dat ze af en toe een slokje alcohol drinkt dan dat ze rookt.
Hoezo?quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens, zit je in de knoop met jezelf?
Watskeburt?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
kind denkt dat ie eten uit het tijdschrift kan pakken.
Je post gemakkelijk foto's van jezelf en ongevraagd ook nog eens opmerkelijke foto's waar je de aandacht bevestigt op je borsten. En...quote:
Ja doeiquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Che_ het volgende:
krokusje is geen troll. mits lingeriefoto's
Vertel eens iets meer over je minnaar, is hij ook een Nederlander? Hoe ben je aan een minnaar gekomen? Vertel het verhaal erachter..quote:
En denk aan ons, geil het een beetje op.quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over je minnaar, is hij ook een Nederlander? Hoe ben je aan een minnaar gekomen? Vertel het verhaal erachter..
Waarom nu ineens zo geïnteresseerd?quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over je minnaar, is hij ook een Nederlander? Hoe ben je aan een minnaar gekomen? Vertel het verhaal erachter..
quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
kind denkt dat ie eten uit het tijdschrift kan pakken.
N'awww.quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga gewoon verder.
Laat het een Armenier zijnquote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
En denk aan ons, geil het een beetje op.
Dat is toch interessant om te lezen, is het soms de overbuurman?quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Waarom nu ineens zo geïnteresseerd?
hahaah hij was uitverkocht he haha.quote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Kut dixons hebben mij genaaid, nu mogen zij genaaid worden :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ben een klein beetje verliefd.Wat een rare kaken en mond. Of het ligt aan de foto...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 21:46:08 ]
Ik had hem op tijd, iemand voor mij heeft ordernummer 2147, ik heb 2149 en iemand na mij heeft 2151. Zij krijgen hem wel en ik niet wtf..quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hahaah hij was uitverkocht he haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |