Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het echt een zwakke move sylvesterrr, je rent gewoon weg zonder enkele reden.
Als de kennismaking nou een fiasco was... amenna.
Zonde dat je iemand zo snel kan laten vallen. En ja, ik vind het snel en ik vind het laten vallen.
Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen.
Ik had het echt een kans willen. Jij weet waarschijnlijk als een van de weinigen in dit topic hoe leuk ik haar vind - jij hebt mij over haar horen praten. Ik ga echter niet kennismaken met de ouders als ik niet verliefd ben. Al helemaal niet als we elkaar pas een maand kennen. Dat is mij gewoon een stap te ver.
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders?quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.
Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders?
Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom?quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oh helemaal vergeten te vertellen, maar al dit gepraat over vriendjes, trouwen etc heeft mij geen goed gedaan. Ik droomde vannacht dat ik ging trouwen. Dikke paniek alles.
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom?
Jammer man, Syl. en verder; wat Che zegt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders?
Ik ben me ervan bewust dat verliefdheid na verloop van tijd verdwijnt.
Wel meerderjarig he?quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse.
Eerlijk?quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?
Maar wat had je hiervoor dan gedate?quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want
1) Ik vind haar leuk! Echt leuk!
2) Ik vond het erg gezellig met haar.
3) Haar favoriete drankje is Spanish Coffee!
4) Na zes jaar weer met een Turkse daten... Het idee alleen voelde al goed aan.
5) Ze studeert geneeskunde - dat was ooit mijn droom.
Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
Hahahaquote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta buiten in de garage Marokkaanse merguez worstjes te grillen trouwens. Ze zijn bijnaaaa klaar.
Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want
1) Ik vind haar leuk! Echt leuk!
2) Ik vond het erg gezellig met haar.
3) Haar favoriete drankje is Spanish Coffee!
4) Na zes jaar weer met een Turkse daten... Het idee alleen voelde al goed aan.
5) Ze studeert geneeskunde - dat was ooit mijn droom.
Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar wat had je hiervoor dan gedate?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.
Begin dit jaar had ik wat met een Nederlandse. Dat is heel snel verkeerd afgelopen, helaas.
quote:
Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.quote:
Twee jaar na die gebeurtenis, weet je waar ze op vakantie zit en gaat naar haar toe om een vraag te stellen over iets dat twee jaar geleden is gebeurd? Hoe wist je eigenlijk waar ze was?quote:Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik).quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |