abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130994181
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oldu denerim.
Try not. Do or do not. There is no try.
  maandag 9 september 2013 @ 18:50:30 #52
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_130994228
Look me in the eyes, it's okay if you're scared. so am I, but we're scared for different reasons. I am scared for what I wont become and you're scared of what I could become. :@
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_130994384
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het echt een zwakke move sylvesterrr, je rent gewoon weg zonder enkele reden.

Als de kennismaking nou een fiasco was... amenna.

Zonde dat je iemand zo snel kan laten vallen. En ja, ik vind het snel en ik vind het laten vallen.
Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen. :{

Ik had het echt een kans willen. Jij weet waarschijnlijk als een van de weinigen in dit topic hoe leuk ik haar vind - jij hebt mij over haar horen praten. Ik ga echter niet kennismaken met de ouders als ik niet verliefd ben. Al helemaal niet als we elkaar pas een maand kennen. Dat is mij gewoon een stap te ver.

Misschien heb ik wel moeite met verliefd worden, puur omdat het twee keer verkeerd is afgelopen. Vooral de laatste (dat geval waar ik het een tijdje terug in Amsterdam over had) was pijnlijk.
  maandag 9 september 2013 @ 18:55:52 #54
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994462
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vond (en vind) haar leuk en hield (en houd) van haar. Er is echter geen verliefdheid in het spel. Althans, niet bij mij. De verliefdheid is eenzijdig. Het uitmaken deed mij echt veel pijn, geloof me - heb vannacht niet kunnen slapen. :{

Ik had het echt een kans willen. Jij weet waarschijnlijk als een van de weinigen in dit topic hoe leuk ik haar vind - jij hebt mij over haar horen praten. Ik ga echter niet kennismaken met de ouders als ik niet verliefd ben. Al helemaal niet als we elkaar pas een maand kennen. Dat is mij gewoon een stap te ver.
Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.
pi_130994504

Sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu,sevgi emekti..
pi_130994509
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Che_ het volgende:

[..]

Kleine kans dat die verliefdheid er ooit nog komt als je na een maand nog niks voelt.
Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders? :')

Ik ben me ervan bewust dat verliefdheid na verloop van tijd verdwijnt.
pi_130994529
Oh helemaal vergeten te vertellen, maar al dit gepraat over vriendjes, trouwen etc heeft mij geen goed gedaan. Ik droomde vannacht dat ik ging trouwen. Dikke paniek alles. :D
  maandag 9 september 2013 @ 18:58:38 #58
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994564
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nou, wat heeft het dan nog voor zin om serieus kennis te maken met de ouders? :')
Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?
pi_130994567
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oh helemaal vergeten te vertellen, maar al dit gepraat over vriendjes, trouwen etc heeft mij geen goed gedaan. Ik droomde vannacht dat ik ging trouwen. Dikke paniek alles. :D
Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom? ;)
pi_130994625
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wanneer stel je de gelukkige voor aan je oom? ;)
Het was met een jonge die ik alleen van naam ken. Nerdende ruyama girdiyse. :P
pi_130994679
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben me ervan bewust dat verliefdheid na verloop van tijd verdwijnt.
Jammer man, Syl. en verder; wat Che zegt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_130994707
Ik sta buiten in de garage Marokkaanse merguez worstjes te grillen trouwens. Ze zijn bijnaaaa klaar.
  maandag 9 september 2013 @ 19:02:09 #63
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994731
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wel meerderjarig he?
pi_130994761
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wel meerderjarig he?
Haha een jaar ouder dan ik.
pi_130994765
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom nu pas als de ouders willen ontmoeten het uitmaken en niet eerder?
Eerlijk?

Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want
1) Ik vind haar leuk! Echt leuk!
2) Ik vond het erg gezellig met haar.
3) Haar favoriete drankje is Spanish Coffee! O+
4) Na zes jaar weer met een Turkse daten... Het idee alleen voelde al goed aan.
5) Ze studeert geneeskunde - dat was ooit mijn droom.

Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
pi_130994810
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Eerlijk?

Ik had stiekem de hoop dat ik later wel wat voor haar zou voelen.Dat wilde ik, want

Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
Maar wat had je hiervoor dan gedate?
pi_130994818
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahaha

quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta buiten in de garage Marokkaanse merguez worstjes te grillen trouwens. Ze zijn bijnaaaa klaar.
_O-
pi_130994885

O+ mauauaua
  maandag 9 september 2013 @ 19:05:59 #69
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130994909
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Eerlijk?

Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.
pi_130994948
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Maar wat had je hiervoor dan gedate?
Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.

Begin dit jaar had ik wat met een Nederlandse. Dat is heel snel verkeerd afgelopen, helaas.
pi_130995009
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn echte eerste relatie was met een Nederlands-Zweedse. Na +/- 2 jaar stond ik op het punt haar ten huwelijk te vragen, maar een dag ervoor heb ik het uitgemaakt (of eigenlijk: we hebben het uitgemaakt). Dat was twee jaar geleden. Dat hoofdstuk heb ik pas afgelopen november/december afgesloten - ben toen op een dag heen- en weer naar Zweden gevlogen om haar tijdens d'r vakantie te bezoeken en te vragen waarom het niet is gelukt.

Begin dit jaar had ik wat met een Nederlandse. Dat is heel snel verkeerd afgelopen, helaas.
:o
pi_130995054
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef xminator het volgende:

[..]

_O- zo was mijn hoofd ook.

zelfs tijdens haar vakantie laat je haar niet met rust :{w
pi_130995112
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.
pi_130995181
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja. Ik moest en zou antwoord krijgen. Dat antwoord heb ik ook gekregen. Sindsdien heb ik er vrede mee.
Twee jaar na die gebeurtenis, weet je waar ze op vakantie zit en gaat naar haar toe om een vraag te stellen over iets dat twee jaar geleden is gebeurd? Hoe wist je eigenlijk waar ze was?
pi_130995245
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

Leuk vinden is goed, daar begint het mee. Als je zeker weet dat het niks gaat worden kan je er idd beter nu mee stoppen, als je niet zeker weet zou ik toch doorgaan om daar achter te komen. Later kan je hier spijt van krijgen.
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik). :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')