Waarom denk je dat?quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Maar krokus is overduidelijk een troll btw.
Best. Ever.quote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik heb nog een beetje wondermiddel over zie ik nu. Dit is echt de beste make-up remover ooit. Tip voor alle dames:
[ afbeelding ]
Dus als ik dat doe ben ik geen troll?quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van jezellug waar TURKEN OP FOK! staat.
DO IT NAO.
Jij kent het ook?quote:
Dan ben je een verified troll.quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dus als ik dat doe ben ik geen troll?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn er nog mensen die van ASMR zijn gaan houden btw?
Geen broers in hetzelfde land is ook een vereistequote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
Een goed Turks meisje heeft altijd een snor boven haar glimlach
Voor het slapen misschienquote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes yes.
Deze twee video's zijn echt tha bomb. Check ze.
Ja weetje, ik draag altijd eyeliner en mascara dus ik gebruik dit spul iedere dag, 2 wattenschijfjes. Gaat snel opquote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kent het ook?
Weet je dat er vorige week stapelkorting was bij Ici paris? Tot 30% korting? Ik heb het gemist en baal zoooo erg. Dit spul is anders gewoon te duur. Ik had een paar kleine testers liggen en die zijn nu bijna op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |