Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voorquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Na tien liter make-up remover zijn mijn ogen nog steeds zwart. Waarom ben ik gewoon niet mooi van mezelf. Zucht zucht.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voor
Je moet wat in het levenquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAT JE EEN WAAGHALS BENT EN OP HET RANDJE LEEFT![]()
![]()
Als ik dat niet doe ziet mijn gezicht er de volgende ochtend zo uit:quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voor
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef krokusje31 het volgende:
Zaad van mannen die gesteriliseerd zijn is lekkerder dan zaad van mannen waarvan het nog leeft. Heb met beide meerdere malen met verschillende ervaringen. Maar gesteriliseerd dus dood zaad is veel lekkerder. Zou er liters van kunnen slikken
Die oogdingens is wat zo irritant is iste.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet overdrijven. En weinig make-up gebruiken. Klein beetje oogdinges is genoeg.
Zichzelf steriliseren?quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noteer dit voor later. Ik zeg het je, je vrouw zal je heel erg dankbaar zijn voor dit.
Bij sommige meisjes zit het er de volgende dag nog perfect op. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar het is echt zeuu.quote:
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.quote:
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dagquote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
Echt??? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
Tuurlijk ben je schoon meidquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dag
En het is zij niet zei
Wat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
Onzin.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |