Wat zouden ze minder erg vinden, of waar zouden ze expliciet tegen zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke vraag? Of ze liever roken of alcohol drinken?
quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef krokusje31 het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk van iemand. Wat heeft roken daar nou mee te maken?
Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat zouden ze minder erg vinden, of waar zouden ze expliciet tegen zijn?
Nou, beetje donker innerlijk zo.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef krokusje31 het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk van iemand. Wat heeft roken daar nou mee te maken?
Hmm, zie je niet vaak. Okayquote:Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.
Hier hetzelfde. Er is een verschil tussen af en toe een slokje alcohol en/of regelmatig roken. Mijn moeder rookt elke dag, vader af en toe maar roken zouden ze erger vinden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet erg vinden als we af en toe een glaasje alcohol drinken, ze zouden het wel erg vinden als ze rookt.
Egoïstisch.quote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef krokusje31 het volgende:
Ik heb een dochter en een zoon en als ik moest kiezen heb ik liever dat schoonzoon of dochter rookt dan dat ze alcohol nuttigen.
Maar dat is ook beetje eigenbelang, kunnen we samen naar buiten.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, beetje donker innerlijk zo.
SNAP JE HEM![]()
![]()
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Ken je ook niet verder, dus het is een beetje lastig om er dan achter te komen of je serieus bent.quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Is maar een grapje hoor. Neem toch niet alles zo serieus.
Dat is waar. Ik zal voortaan smilies gebruikenquote:Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Ken je ook niet verder, dus het is een beetje lastig om er dan achter te komen of je serieus bent.
Als je het kon ruiken, zou je of sigarettenrook ruiken. Of gesteriliseerd zaad.quote:
Gesteriliseerd zaad is alweer effe geleden. En gerookt heb ik ook al niet vanaf 11:45 uur. Knap van mij.quote:Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het kon ruiken, zou je of sigarettenrook ruiken. Of gesteriliseerd zaad.
GRAPJE![]()
![]()
Wat ik me net afvroeg eh...quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Gesteriliseerd zaad is alweer effe geleden. En gerookt heb ik ook al niet vanaf 11:45 uur. Knap van mij.
Hé, whatever floats your boat. Jouw leven, jouw longen, jouw keuze.quote:Op maandag 9 september 2013 20:40 schreef krokusje31 het volgende:
En daarbij ben ik wel twee keer9 maanden gestopt met roken.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ik me net afvroeg eh...
Je bent getrouwd
Je hebt een geheime minnaar
Je gaat vreemd
En... als klapperrrrrr... je post een foto waar je duidelijk op te zien bent
MASTERLIJK![]()
![]()
Niet overdrijven. En weinig make-up gebruiken. Klein beetje oogdinges is genoeg.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Na tien liter make-up remover zijn mijn ogen nog steeds zwart. Waarom ben ik gewoon niet mooi van mezelf. Zucht zucht.
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voorquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Na tien liter make-up remover zijn mijn ogen nog steeds zwart. Waarom ben ik gewoon niet mooi van mezelf. Zucht zucht.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voor
Je moet wat in het levenquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAT JE EEN WAAGHALS BENT EN OP HET RANDJE LEEFT![]()
![]()
Als ik dat niet doe ziet mijn gezicht er de volgende ochtend zo uit:quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Jij haalt het er tenminste nog van af. Ik heb daar de puf nog niet meer voor
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef krokusje31 het volgende:
Zaad van mannen die gesteriliseerd zijn is lekkerder dan zaad van mannen waarvan het nog leeft. Heb met beide meerdere malen met verschillende ervaringen. Maar gesteriliseerd dus dood zaad is veel lekkerder. Zou er liters van kunnen slikken
Die oogdingens is wat zo irritant is iste.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet overdrijven. En weinig make-up gebruiken. Klein beetje oogdinges is genoeg.
Zichzelf steriliseren?quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noteer dit voor later. Ik zeg het je, je vrouw zal je heel erg dankbaar zijn voor dit.
Bij sommige meisjes zit het er de volgende dag nog perfect op. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar het is echt zeuu.quote:
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.quote:
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dagquote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe zei dit zo blatantly zegt (en icm minnaar ditdat) krijg ik een vies gevoel bij zulke vrouwen.
Echt??? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
Tuurlijk ben je schoon meidquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ben erg schoon hoor. Was me elke dag
En het is zij niet zei
Wat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat als een man sex heeft met een vrouw waarvan hij weet dat ze bezet is, hij twee keer zo veel ejaculeert? Misschien dat ze daarom liever haar minnaar pijpt.
Onzin.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |