Niet dus, begrijp ik?quote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noun[edit]
kismet (usually uncountable; plural kismets)
Fate; a predetermined or unavoidable destiny.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef krokusje31 het volgende:
Heerlijk. Ik pijp ook liever mijn geheime minnaar dan mijn man die niet gesteriliseerd is.
Ik weet niet wat kader is - of ja, ik weet niet wat de exacte betekenis. Maar kismet is dat dus wel.quote:
Waarom ben je op je 21 getrouwd?quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef krokusje31 het volgende:
Kismet->het onvermijdelijke van bepaalde gebeurtenissen
En ik wist niet dat ik eerst toestemming moest vragen voordat ik hier mocht posten
Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?quote:
Moeilijke keuze hoor... Iemand die even snel wat opzoekt om de ander in een negatief daglicht te stellen of... een vreemdganger.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat is zieliger, jij die in mijn postgeschiedenis kijkt of ik die geniet van mijn leven?
Neem mij vooral serieus ja.quote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?
This. Qua roken heb je wel een punt, maar alcohol is een ander verhaal.quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Als de man geen alcohol drinkt en er zelfs tegen is, dan is 1 slok voor de vrouw al teveel.
Meh, heb liever dat ze af en toe een slokje alcohol drinkt dan dat ze rookt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Als de man geen alcohol drinkt en er zelfs tegen is, dan is 1 slok voor de vrouw al teveel.
Waar praat ik over het huwelijk? Ik zeg alleen laat het op je af komen en ga niet op zoek. That's allquote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Iemand die hier over huwelijk komt praten en er zelf een geheime minnaar ernaast heeft kan je toch niet serieus nemen?
Heerlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim misschien vind jij dat ook lekker, kan toch? Daar is niets mis mee..
Waardoor komt dat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen hier denken volgens mij echt dat ik een vuige slet ben ofzo.
Dat is prima toch. En als je dezelfde vraag aan je familie stelt? Aan je ouders bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, heb liever dat ze af en toe een slokje alcohol drinkt dan dat ze rookt.
Welke vraag? Of ze liever roken of alcohol drinken?quote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is prima toch. En als je dezelfde vraag aan je familie stelt? Aan je ouders bijvoorbeeld?
Nee joh.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen hier denken volgens mij echt dat ik een vuige slet ben ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |