Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.quote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik).
Of die aan het wachten is tot ie verliefd op me wordt. Dan liever gewoon niks.quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.
Ja. Gewoon gebeld. Ze was overigens bij haar opa die ik kende. Ik heb - tijdens onze relatie - zelfs de begrafenis van haar oma in Zweden bijgewoond. Zó serieus zat ik in die relatie.quote:Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Twee jaar na die gebeurtenis, weet je waar ze op vakantie zit en gaat naar haar toe om een vraag te stellen over iets dat twee jaar geleden is gebeurd? Hoe wist je eigenlijk waar ze was?
Maar als dat gedoe met haar ouders niet was gebeurd zou je wel afwachten zei je net...quote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gun haar gewoon een man die wél verliefd is op haar. Niet iemand die aan het lijntje houdt om erachter te komen of het wat zal worden (zoals ik).
Ja, dat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of die aan het wachten is tot ie verliefd op me wordt. Dan liever gewoon niks.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou het haten om met iemand samen te zijn die eigenlijk niet verliefd op mij is.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of die aan het wachten is tot ie verliefd op me wordt. Dan liever gewoon niks.
Geloof mij(ervaring), het zou niet werken. Verliefdheid is echt intense shit hoor en komt meestal in de eerste paar maanden.quote:Op maandag 9 september 2013 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sommigen hier willen dat ik dat deed (of eigenlijk bleef doen)...
Tuurlijk heeft het daarmee te maken. Ik wilde het een paar maanden afwachten (misschien zou ik wel verliefd worden), maar doordat de ouders wilden kennismaken kon ik niet meer afwachten. Dat is gewoon een serieuze stap imho.quote:Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
syl weet je ZEKER dat het niets te maken had met dat gedoe met haar ouders?
Want je werd een beetje raar toen.
Tsja, bij de een langer dan de ander dan denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat gevoel van verliefdheid. Dat is tijdelijk.
Dat weet je niet, alles wat met de ontmoeting te maken heeft blijft bij aannames. Je hebt geen enkel idee hoe de ouders hierin staan, je weet letterlijk niet hoe ze denken over een eventuele toekomst.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doordat ik min of meer werd gedwongen de ouders te ontmoeten kreeg ik dus niet de kans om de hoop 'af te wachten'.
Misschien. Maar het is wel een belangrijke basis voor het vormen van het 'houden van' gevoel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat gevoel van verliefdheid. Dat is tijdelijk.
Ik vind 'houden van' en gewoon een goede klik hebben belangrijker dan dat tijdelijke gevoel van verliefdheid.quote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk over naar 'houden van'. Alleen moet je dingen niet voor granted nemen..
Hoezo kan dat niet dan? Moest je eerst een contract tekenen?quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het daarmee te maken. Ik wilde het een paar maanden afwachten (misschien zou ik wel verliefd worden), maar doordat de ouders wilden kennismaken kon ik niet meer afwachten.
kijk hem nou spreken alsof hij zijn 25ste trouwdag zojuist heeft gevierd.quote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk over naar 'houden van'. Alleen moet je dingen niet voor granted nemen..
Hehehehquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kijk hem nou spreken alsof hij zijn 25ste trouwdag zojuist heeft gevierd.
Mee eens hoor, maar het begint allemaal met die verliefdheid.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind 'houden van' en gewoon een goede klik hebben belangrijker dan dat tijdelijke gevoel van verliefdheid.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kijk hem nou spreken alsof hij zijn 25ste trouwdag zojuist heeft gevierd.
Insha'Allah.quote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat dat betreft zijn we allemaal newbies, ja. Lijkt me wel chill op m'n 80ste Julis in haar zij te porren om aan te geven dat ze alvast de thee klaar moet zetten en ik het brood ga halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |