Ff weekendje weg met de Taureq, genoeg ruimte ook smane in te slapenquote:
Denk t nie swaquote:Op maandag 9 september 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff weekendje weg met de Taureq, genoeg ruimte ook smane in te slapen.
Klassiekertjequote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind die beige bekleding niet zo mooi trouwens.
Wend wel moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we de kleur veranderen toch?
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
Laatst was er wel een interessante docu op discovery geloof ik over een vrouw die een heel verhaal had verzonnen dat ze 9/11 had overleefd.
wtf wendquote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Doei Tjacka en doei Rens.
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Idd, bedtijd als je zo gaat spellen.quote:
Jajajaja. Maar dit was wel sick. Was zelfs een soort van bekende Amerikaan geworden om dat verhaal wat ze verzonnen had (inclusief een overleden fictieve man).quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.
Jeejte... bikkelhard dit.quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Bedankt.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, bedtijd als je zo gaat spellen.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Dit zal mij overigens niks verbazen los van alle inside job onzin. In tijden van crisis gewoon een held creëren om alles en iedereen even af te leiden.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jajajaja. Maar dit was wel sick. Was zelfs een soort van bekende Amerikaan geworden om dat verhaal wat ze verzonnen had (inclusief een overleden fictieve man).
Oké, oké. Ik houd mijn kleding aan, en ga maffen ja.quote:
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?quote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt zin om mij als een debiel te gedragen.
Maar ik wil het niet verpesten voor jullie.
Doe gewoon man, ik gedraag me ook nog ff als een debiel, mag nu tot de ochtendquote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ben trots op jequote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Door hem o.a. heb ik geen PPT kunnen kopenquote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?
Ben zo blij dat ze weg zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?
Je winst marge is ook nog 'acceptabel', maar had ze dan gewoon aan Smoofie verkocht...quote:
Waarschijnlijk was je zelf gewoon te laat.quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door hem o.a. heb ik geen PPT kunnen kopen.
Nee, dan had ik geen winst gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je winst marge is ook nog 'acceptabel', maar had ze dan gewoon aan Smoofie verkocht...
Vuige vlegel.
kloptquote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Packers en niners zijn wel allebei echt hatelijke kut teams , vind ik Insom.
Heb je al miller light gespot?quote:Op maandag 9 september 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
Echt te triest voor woorden al die Bud light reclame op NFL en MLB. Bier met minder Kcal , echt wtf.
Ik ken hem eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 september 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)ats-voor-bij-psv.htm
Die kaarten en gedrag daargelaten. Hoe kun je Kalezic nou op zo'n positie neerzettenWat een mongool is dat.
De Graafschap voornamelijk. Hoop gezeik, om vervolgens binnen een maand in Belgie ook weer ontslagen te worden.quote:
Als ze 9/11 niet had overleefd had ze dat verhaal niet kunnen 'verzinnen'.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
Laatst was er wel een interessante docu op discovery geloof ik over een vrouw die een heel verhaal had verzonnen dat ze 9/11 had overleefd.
Ook wel logisch als je te bang bent om met mensen af te sprekenquote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
Het was mij het FOK!dagje wel hoor.
Godsamme, ik beleef hier nog meer dan in mijn echte leven.
Dan weet je dat je van FOK! af moet gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
Het was mij het FOK!dagje wel hoor.
Godsamme, ik beleef hier nog meer dan in mijn echte leven.
Waarheid.quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je te bang bent om met mensen af te spreken.
Ik had dit weekend voor het eerst in mijn leven ja tegen een meet gezegd. Wat heb ik mij verveeld zeg.\quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je te bang bent om met mensen af te spreken.
Axl Rose moet niet zo blerenquote:
Deze post komt niet door de kwaliteitstest.quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze 9/11 niet had overleefd had ze dat verhaal niet kunnen 'verzinnen'.
Watquote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had dit weekend voor het eerst in mijn leven ja tegen een meet gezegd. Wat heb ik mij verveeld zeg.
Nee, ik ben wel blij dat ik in real life geen bedreigingen krijgt igg.quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan weet je dat je van FOK! af moet gaan.
Een Fokker?quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had dit weekend voor het eerst in mijn leven ja tegen een meet gezegd. Wat heb ik mij verveeld zeg.\
[..]
Axl Rose moet niet zo bleren![]()
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh, ok.quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan begint de satanzooi spoedig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn omaatjes willen een bingocentrum.
Wat, wat?quote:
Idd, maar wat ik daar mee te maken hebt ontgaat me.quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze post komt niet door de kwaliteitstest.
Braddietopicsquote:
Een meet ?quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan begint de satanzooi spoedig.
Ik zit hier al daarentegen.
[ afbeelding ]
[..]
Wat, wat?
Ja, ik ook. Maar ik vond m'n serie te leuk om uit te zetten.quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging slapen?
Welke? Ik verveel me.quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik vond m'n serie te leuk om uit te zetten.
Welke serie check je?quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik vond m'n serie te leuk om uit te zetten.
Een stuk vlees? Ik ben vegetariër.quote:
Sorry Typischquote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze post komt niet door de kwaliteitstest.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan begint de satanzooi spoedig.
Ik zit hier al daarentegen.
[ afbeelding ]
[..]
Wat, wat?
Meatquote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stuk vlees? Ik ben vegetariër.
[..]
Sorry Typisch
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
VBL eist kwaliteit.
Een kleine beschrijving zo daardoor welkom zijn.
Nooit veel aan gevonden (de films iig, Red Dragon kon me totaal niet bekoren)quote:
Rebels.quote:
Nee. Het was een hypothese welke er niet zo lekker uitkwam. Ik had het veelte druk met koekjes klikken.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meat
Maar serieus, je bent naar een meet geweest? Wat heb ik gemist.
Silence of the lambs is een fantastische film man. De sfeerquote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit veel aan gevonden (de films iig, Red Dragon kon me totaal niet bekoren)
Die film vind ik wel leuk.quote:
30 jaar eerder ofzo toch?quote:Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Silence of the lambs is een fantastische film man. De sfeer
Maar deze serie moet je sowieso los zien van de films.
Wanneer die series zich afspelen in vergelijking met de film bedoel je? 10, 20 of 30, geen idee eigenlijk.quote:
Was heel ff omlaag gegaan doordat we xcachet moesten fokkenquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet zeggen dat de kwaliteit van deze SC wel verbeterd is
Ik luister alleen naar de mening van GGMMquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou je die film willen kijken in de eerste plaats?quote:
Ja ja, viespeuk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was heel ff omlaag gegaan doordat we xcachet moesten fokken. Ontgroening jwt.
Snachts ligt die sowieso een stuk hoger.quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat ik die toen wel tof vondquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je die film willen kijken in de eerste plaats?
HIj is jouw Charles Manson?quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar de mening van GGMM
verwacht nog steeds pics van haar in mijn dmquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was heel ff omlaag gegaan doordat we xcachet moesten fokken. Ontgroening jwt.
Dat komt vooral omdat ik dan aanwezig ben natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snachts ligt die sowieso een stuk hoger.
Eigenlijk moeten we er een nacht-sc van maken. Nachtbagger.
Meer dan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj is jouw Charles Manson?
Lijkt mij helemaal niks, maar Martin Lawrence is sowieso een mongooltje. Wellicht is het wel onderdrukt racisme, maar waarom Martin Lawrence en Jamie Foxx een lange, grote carriere hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik die toen wel tof vond
bourne films zijn vetquote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik probeer nu een Bourne film te kijken, maar steeds let ik niet op en dan moet ik weer terug naar 5 minuten eerder omdat ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Die hele filmserie heb ik ook nooit wat gevondenquote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik probeer nu een Bourne film te kijken, maar steeds let ik niet op en dan moet ik weer terug naar 5 minuten eerder omdat ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Prima actiefilms, miss wel de beste ooitquote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die hele filmserie heb ik ook nooit wat gevonden
Martin Lawrence is wel degelijk grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niks, maar Martin Lawrence is sowieso een mongooltje. Wellicht is het wel onderdrukt racisme, maar waarom Martin Lawrence en Jamie Foxx een lange, grote carriere hebben...
Mwa... zijn grappenarsenaal is toch voornamelijk gebaseerd op het zwart zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Martin Lawrence is wel degelijk grappig.
Ik ook. Die leest dus kennelijk nog altijd elk uur van de dag mee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest erg lachen vandaag dat hmf in het fb topic kwam.
En het mongolide hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... zijn grappenarsenaal is toch voornamelijk gebaseerd op het zwart zijn.
Tja, zo zijn er meer. Kan er af en toe wel om gniffelenquote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest erg lachen vandaag dat hmf in het fb topic kwam.
Oh jeetje, kwam je wel door de keuring?quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.
Geweldig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Die leest dus kennelijk nog altijd elk uur van de dag mee.
Mwa, valt mee. Althans; in z'n films. Z'n standup comedy heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij was het niet eens met mijn posts blijkbaar, maar uiteindelijk heeft hij het me wel vergeven, denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeetje, kwam je wel door de keuring?
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, valt mee. Althans; in z'n films. Z'n standup comedy heb ik nooit gezien.
Eigenlijk heb ik ook maar 2 films van hem gezien; Bad boys I & II. Maar die zijn tof.
Ik piste nog een enkele kastanje voor je uit het vuur.quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Althans, ik heb hem uitgelachen en geblokkeerd.Users met een permban die FOK nog steeds zo nauwlettend in de gaten houden zijn bijzonder raar.
Ja, bedankt daarvoor.quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik piste nog een enkele kastanje voor je uit het vuur.
Nee, ik ook niet echt. Maar blijkbaar vond iedereen het zijn schuld.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de manier waarop JR nou behandeld is eigenlijk ook niet helemaal terecht.
Trollen had daar ook weinig zin. Die taak had Caland al op zich genomen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bedankt daarvoor.De enige die bij z'n standpunt bleef
![]()
Nou ja, samen met Stijn.
Iedereen post hier op hoog niveau. Dus dan moet je toch een zondebok aanwijzenquote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, samen met Stijn.
[..]
Nee, ik ook niet echt. Maar blijkbaar vond iedereen het zijn schuld.
Ik heb het niet allemaal gevolgd, het was nogal veel. Maar mensen vonden het zijn schuld dat de SC dichtging geloof ik?quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de manier waarop JR nou behandeld is eigenlijk ook niet helemaal terecht.
Is ook onzin, maar ze duiken hier graag met z'n allen op één user. Is al vanaf #1 zo.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
En van GGMMquote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gevolgd, het was nogal veel. Maar mensen vonden het zijn schuld dat de SC dichtging geloof ik?
Ik betrapte er mijzelf op dat ik mee ging doen met de groepsdruk blijkbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, samen met Stijn.
[..]
Nee, ik ook niet echt. Maar blijkbaar vond iedereen het zijn schuld.
Dat wordt na een tijdje wel flauw, heb je je oksels al geschoren trouwens.quote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is ook onzin, maar ze duiken hier graag met z'n allen op één user. Is al vanaf #1 zo.
Maja hij zegt dat het hem niet zo veel boeit.quote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is ook onzin, maar ze duiken hier graag met z'n allen op één user. Is al vanaf #1 zo.
Ik kan het wel hebben hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 01:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt na een tijdje wel flauw, heb je je oksels al geschoren trouwens.
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik betrapte er mijzelf op dat ik mee ging doen met de groepsdruk blijkbaar.
De SC kan niet zonder mij, dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 9 september 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maja hij zegt dat het hem niet zo veel boeit.
Wij hadden op een net zo harde manier aangepakt moeten worden eigenlijk.
Ook toen ik een periode heel onaardig tegen je deed?quote:
Dan hebben we dezelfde mening tyron.quote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
De SC kan niet zonder mij, dat is algemeen bekend.
Het was maar een grapje.quote:
Fouten maak je tot het foutloos gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook toen ik een periode heel onaardig tegen je deed?
Maar jij begon![]()
Een zwarte bladzijde uit mijn Fok! geschiedenis.
Ja, ik had daarvoor een hele sczooi in dat topic verwijderd, en ik dacht dat jij dat op die manier ook deed.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar GGMM, serieus, dat jij mijn posts verwijderde in het PSV topic, echt wtf man.
Fijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.Het was ook allemaal nogal hectisch. Ik moest opeens aan Planet of the apes denken, het moment dat de apen de wereld over proberen te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Best mooi ja. Iedereen viel even uit hun Fok! alterego.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
Ik vond het wel leuk dat er heel veel waren die zeiden dat het ze niks uitmaakte dat het dichtging en dat het goed was, terwijl ze zich er op hetzelfde moment heel druk om maakten.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn.
Ik vind de manier waarop je alles relativeert eigenlijk wel fijn GGMM,Dat in de spoiler, mag zo'n pephoofd als jij dat wel zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Heb jij HMF trouwens verteld over onze geheime relatie?quote:Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had daarvoor een hele sczooi in dat topic verwijderd, en ik dacht dat jij dat op die manier ook deed.
Ik heb 33 trillionquote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef AFCNiels het volgende:
Nog 25 miljard, dan kan ik eindelijk die klote bingohal voor mijn omaatjes kopen.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat in de spoiler, mag zo'n pephoofd als jij dat wel zeggen?
quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef AFCNiels het volgende:
Nog 25 miljard, dan kan ik eindelijk die klote bingohal voor mijn omaatjes kopen.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb jij HMF trouwens verteld over onze geheime relatie?
Hij vroeg een paar keer hoe diep jouw geslachtsdeel in mijn keel heeft gezeten.
Toen ik dat Eriksen-masker op had? Nee, dat is iets tussen ons.quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb jij HMF trouwens verteld over onze geheime relatie?
Hij vroeg een paar keer hoe diep jouw geslachtsdeel in mijn keel heeft gezeten.
Dat is biljoen in het Nederlands toch? 12 nullen.quote:
Ja, wat een drama-queen is dat zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik dacht echt op een moment dat Rens zichzelf van kant ging maken eigenlijk.
Dat is enkel aan bepalende users weggelegd.quote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
HIj sherlocked zijn naam, dus verwacht een boze reactie straks.quote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Hoe dat zo?quote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je wat lenen? Ik weiger te stoppen en ik weiger vals te spelen
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HIj sherlocked zijn naam, dus verwacht een boze reactie straks.
Dan was de viagra overbodig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dat Eriksen-masker op had? Nee, dat is iets tussen ons.
Moet ik nou gaan lachen of huilen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:41 schreef GGMM het volgende:
Het grappigste moment vond ik dat hij zei "wacht maar tot de FA's dit zien"
ik was aan het werkquote:Op maandag 9 september 2013 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat lekker bij een brada NFL te kijken toen de SC dicht was en ik dacht een VBL ban te hebben
Ik heb ook enorm gelachen ja.quote:Op maandag 9 september 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
Ik kon er wel van genieten, al die onrust.
Prima trollvoer.
Ik heb een nieuwe gebreide muts Tjacka. Laat de winter maar komen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
Ik kon er wel van genieten, al die onrust.
Prima trollvoer.
Dat is wel aandoenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:41 schreef GGMM het volgende:
Het grappigste moment vond ik dat hij zei "wacht maar tot de FA's dit zien"
Packers zijn erg arrogant geworden sinds hun bowl win in 2010.quote:Op maandag 9 september 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Al vind ik de 49ers minder erg dan de packers, wat jij Smoof.
Ik kan niet bannen. En ik heb nooit beweerd van niet,ik zei dat ik niks zag.quote:Op maandag 9 september 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Al weet ik zeker dat ik een VBL ban had, al beweert GGMM van niet
Fijn, ik ben echt benieuwd wat er morgen met mijn aangifte gaat gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe gebreide muts Tjacka. Laat de winter maar komen.
hoe bedoel jequote:Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doen ze bud en miller door elkaar dan?
Die treurige backstabber hoort op het strafbankje plaats te nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn, ik ben echt benieuwd wat er morgen met mijn aangifte gaat gebeuren eigenlijk.
Jezusquote:Op maandag 9 september 2013 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Seks gehad, man schopt mij uit huis
Vermakelijk backfiretopic
quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
Vind jij het nog wel leuk dat moderatortje spelen, op dagen zoals vanavond?quote:Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen. En ik heb nooit beweerd van niet,ik zei dat ik niks zag.
Maar het zal dat per ongeluk gesloten Sticky-topic wel geweest zijn.
Ik kijk nou al uit naar de reactie eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die treurige backstabber hoort op het strafbankje plaats te nemen.
Wat voor aangifte?quote:Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn, ik ben echt benieuwd wat er morgen met mijn aangifte gaat gebeuren eigenlijk.
DM mij even het probleemquote:Op maandag 9 september 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit had mij juist leuk geleken. Al vond ik GGMM wel heel plichtsgetrouw blijven.quote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vind jij het nog wel leuk dat moderatortje spelen, op dagen zoals vanavond?
jaquote:Op maandag 9 september 2013 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met miller lite bedoel je toch bier.
Nee, het werd wel erg druk allemaal. En dan 300 posts van volslagen idioten verwijderen en van de 2normale mensen te horen krijgen dat je niet op berichten reageertquote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vind jij het nog wel leuk dat moderatortje spelen, op dagen zoals vanavond?
Mij ook ja.quote:Op maandag 9 september 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit had mij juist leuk geleken. Al vond ik GGMM wel heel plichtsgetrouw blijven.
Oh ik dacht politie. Wat hebben ze je dan aangedaan?quote:
Ik ben zeer onjuist bejegend.quote:Op maandag 9 september 2013 01:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ik dacht politie. Wat hebben ze je dan aangedaan?
Wie weet zuigt ze als een malle en heeft ze fantastische tieten. Het licht mag echter wel uit, dat wel.quote:
Onheus.quote:
Jeus...quote:Op maandag 9 september 2013 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg dit... blijkbaar word je vriend erg agressief als je Miller lite drinkt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg dit... blijkbaar word je vriend erg agressief als je Miller lite drinkt![]()
[ afbeelding ]
Weet je wat wel triest is, Hernandez de moordenaar wordt erg gemistquote:Op maandag 9 september 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat er om spannen in mijn NFL fantasy leagues
In mijn porno video ook. Komt er nog een man bij of is het een solo optreden van de vrouw.quote:Op maandag 9 september 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat er om spannen in mijn NFL fantasy leagues
Gewoon sluiten. Is iedereen bij gebaat.quote:Op maandag 9 september 2013 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het werd wel erg druk allemaal. En dan 300 posts van volslagen idioten verwijderen en van de 2normale mensen te horen krijgen dat je niet op berichten reageertDuh.
Ik had eigenlijk verwacht dat het merendeel het wel best vond zonder sc eigenlijk. Wellicht heb ik me daar een klein beetje op verkeken.
Die komt nooit meer vrij.quote:Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je wat wel triest is, Hernandez de moordenaar wordt erg gemist
Waarom zou iedereen het best vinden dat de sc waar de meesten dagelijks posten weg gaatquote:Op maandag 9 september 2013 01:47 schreef GGMM het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het merendeel het wel best vond zonder sc eigenlijk.
Wss niet nee. Heb je zoveel geld, ga je als nog dat soort shit doen, echt kk dom. Maarja, zal wel aan het ras liggen.quote:
Bedankt.quote:
Komt goed.quote:Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon sluiten. Is iedereen bij gebaat.
hij is toch spicquote:Op maandag 9 september 2013 01:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wss niet nee. Heb je zoveel geld, ga je als nog dat soort shit doen, echt kk dom. Maarja, zal wel aan het ras liggen.
Voor je naar bed gaat en dan morgenavond pas terugkomen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon sluiten. Is iedereen bij gebaat.
Ik zou er niet mee zitten eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen het best vinden dat de sc waar de meesten dagelijks posten weg gaat
En dat allemaal omdat je zelf iets onderneemt.quote:Op maandag 9 september 2013 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het werd wel erg druk allemaal. En dan 300 posts van volslagen idioten verwijderen en van de 2normale mensen te horen krijgen dat je niet op berichten reageertDuh.
Ik had eigenlijk verwacht dat het merendeel het wel best vond zonder sc eigenlijk. Wellicht heb ik me daar een klein beetje op verkeken.
Ik vermaak me hier wel.quote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee zitten eigenlijk.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor je naar bed gaat en dan morgenavond pas terugkomen.
Vraag het Caland, hij is één van die mensen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen het best vinden dat de sc waar de meesten dagelijks posten weg gaat
Ik vind het hier wel leuk. Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je het hier niet leuk meer vind moet je gewoon weg blijven.
het was in het algemeen, ik snap niet waarom zoveel mensen de SC weg willen maar hier wel dagelijks postenquote:Op maandag 9 september 2013 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel leuk. Hoe kom je hier nou weer bij?
Muto liet zich wel kennen jaquote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het Caland, hij is één van die mensen.
Al heb ik bij Caland een beetje het idee dat hij heel graag aan iedereen wil latenzien hoe weinig hij om het internet geeft en als het puntje bij paaltje komt hij huilend achter zijn pc zit.
Bij Muto heb ik dat idee serieus trouwens.
Ik ben verslaafd.quote:Op maandag 9 september 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het was in het algemeen, ik snap niet waarom zoveel mensen de SC weg willen maar hier wel dagelijks posten
Ik was aan het socializen IRL, ik dmde alleen even wat mobiel met smoofquote:Op maandag 9 september 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto liet zich wel kennen ja. Insomnia, je had het gewoon neutraal moeten volgen. Ik vind iets op Fok! niet snel mooi, maar dit was wel kwaliteitsdrama om niks.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al heb ik bij Caland een beetje het idee dat hij heel graag aan iedereen wil latenzien hoe weinig hij om het internet geeft en als het puntje bij paaltje komt hij huilend achter zijn pc zit.
Niet echt. De hele SC is gewoon vaak niet meer zo boeiend.quote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meur zequote:Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik ga nog een poging doen tot slapen.
Welterusten.
Welterusten.quote:Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Ja, stiekem moest ik best vaak om je lachen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. De hele SC is gewoon vaak niet meer zo boeiend.
Toen de SC dicht was heb ik mij ook weer kostelijk vermaakt. Genoeg reden om hem weer dicht te gooien.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. De hele SC is gewoon vaak niet meer zo boeiend.
Toen de SC dicht was heb ik mij ook weer kostelijk vermaakt. Genoeg reden om hem weer dicht te gooien.
Mex of cubaan ofzo was het tochquote:
Oh, dan ben ik paquote:Op maandag 9 september 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd moe, dat is mijn geheim
Hoi jrquote:
Wie is JR nou weerquote:Op maandag 9 september 2013 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... JR zijn zielsverwant.
Ik ga je negeren nu.
Wij zijn allemaal opgegroeid zonder ouders.quote:Op maandag 9 september 2013 02:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
[..]
Pa, moe?
Jezus wat een simpelen hier
houd je bek man, heb vorig jaar mbo 1 afgerond en ga nu 2 proberenquote:Op maandag 9 september 2013 02:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
[..]
Pa, moe?
De Kuip is ons thuis.quote:Op maandag 9 september 2013 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal opgegroeid zonder ouders.
ja is zwaar hoorquote:Op maandag 9 september 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek man, heb vorig jaar mbo 1 afgerond en ga nu 2 proberen
niks simpels aan :S
quote:
Ik doe vmbo niveau 2 jaquote:Op maandag 9 september 2013 02:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
[..]
Pa, moe?
R.I.P. aan de nabestaanden.quote:Op maandag 9 september 2013 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal opgegroeid zonder ouders.
Trolliebolliequote:Op maandag 9 september 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek man, heb vorig jaar mbo 1 afgerond en ga nu 2 proberen
niks simpels aan :S
Grappig hoor, niet iedereen heeft het vermogen om onderwijs te genieten van een hoger intellectueel niveau.quote:
shit is kaka man, mensen denken zijn slim maar systeem fucked je alleen maarquote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grappig hoor, niet iedereen heeft het vermogen om onderwijs te genieten van een hoger intellectueel niveau.
Ik voel me gekwetstquote:Op maandag 9 september 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind je een bijzonder vreemd persoon.
Gelukkig levert dealen ook genoeg op.quote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grappig hoor, niet iedereen heeft het vermogen om onderwijs te genieten van een hoger intellectueel niveau.
Lees de OP trouwens even.quote:
Ik heb het niet eens over onderwijs. Ik plaag je maar gewoon. Jij begint over onderwijsquote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigen garage jwt.quote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
shit is kaka man, mensen denken zijn slim maar systeem fucked je alleen maar
gwn eigen bedrijfje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |