Ff weekendje weg met de Taureq, genoeg ruimte ook smane in te slapenquote:
Denk t nie swaquote:Op maandag 9 september 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff weekendje weg met de Taureq, genoeg ruimte ook smane in te slapen.
Klassiekertjequote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind die beige bekleding niet zo mooi trouwens.
Wend wel moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we de kleur veranderen toch?
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
Laatst was er wel een interessante docu op discovery geloof ik over een vrouw die een heel verhaal had verzonnen dat ze 9/11 had overleefd.
wtf wendquote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Doei Tjacka en doei Rens.
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Idd, bedtijd als je zo gaat spellen.quote:
Jajajaja. Maar dit was wel sick. Was zelfs een soort van bekende Amerikaan geworden om dat verhaal wat ze verzonnen had (inclusief een overleden fictieve man).quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.
Jeejte... bikkelhard dit.quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Bedankt.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, bedtijd als je zo gaat spellen.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Dit zal mij overigens niks verbazen los van alle inside job onzin. In tijden van crisis gewoon een held creëren om alles en iedereen even af te leiden.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jajajaja. Maar dit was wel sick. Was zelfs een soort van bekende Amerikaan geworden om dat verhaal wat ze verzonnen had (inclusief een overleden fictieve man).
Oké, oké. Ik houd mijn kleding aan, en ga maffen ja.quote:
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?quote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt zin om mij als een debiel te gedragen.
Maar ik wil het niet verpesten voor jullie.
Doe gewoon man, ik gedraag me ook nog ff als een debiel, mag nu tot de ochtendquote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ben trots op jequote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Door hem o.a. heb ik geen PPT kunnen kopenquote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?
Ben zo blij dat ze weg zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?
Je winst marge is ook nog 'acceptabel', maar had ze dan gewoon aan Smoofie verkocht...quote:
Waarschijnlijk was je zelf gewoon te laat.quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door hem o.a. heb ik geen PPT kunnen kopen.
Nee, dan had ik geen winst gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je winst marge is ook nog 'acceptabel', maar had ze dan gewoon aan Smoofie verkocht...
Vuige vlegel.
kloptquote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Packers en niners zijn wel allebei echt hatelijke kut teams , vind ik Insom.
Heb je al miller light gespot?quote:Op maandag 9 september 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
Echt te triest voor woorden al die Bud light reclame op NFL en MLB. Bier met minder Kcal , echt wtf.
Ik ken hem eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 september 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)ats-voor-bij-psv.htm
Die kaarten en gedrag daargelaten. Hoe kun je Kalezic nou op zo'n positie neerzettenWat een mongool is dat.
De Graafschap voornamelijk. Hoop gezeik, om vervolgens binnen een maand in Belgie ook weer ontslagen te worden.quote:
Als ze 9/11 niet had overleefd had ze dat verhaal niet kunnen 'verzinnen'.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
Laatst was er wel een interessante docu op discovery geloof ik over een vrouw die een heel verhaal had verzonnen dat ze 9/11 had overleefd.
Ook wel logisch als je te bang bent om met mensen af te sprekenquote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
Het was mij het FOK!dagje wel hoor.
Godsamme, ik beleef hier nog meer dan in mijn echte leven.
Dan weet je dat je van FOK! af moet gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
Het was mij het FOK!dagje wel hoor.
Godsamme, ik beleef hier nog meer dan in mijn echte leven.
Waarheid.quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je te bang bent om met mensen af te spreken.
Ik had dit weekend voor het eerst in mijn leven ja tegen een meet gezegd. Wat heb ik mij verveeld zeg.\quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je te bang bent om met mensen af te spreken.
Axl Rose moet niet zo blerenquote:
Deze post komt niet door de kwaliteitstest.quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze 9/11 niet had overleefd had ze dat verhaal niet kunnen 'verzinnen'.
Watquote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had dit weekend voor het eerst in mijn leven ja tegen een meet gezegd. Wat heb ik mij verveeld zeg.
Nee, ik ben wel blij dat ik in real life geen bedreigingen krijgt igg.quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan weet je dat je van FOK! af moet gaan.
Een Fokker?quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had dit weekend voor het eerst in mijn leven ja tegen een meet gezegd. Wat heb ik mij verveeld zeg.\
[..]
Axl Rose moet niet zo bleren![]()
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh, ok.quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan begint de satanzooi spoedig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn omaatjes willen een bingocentrum.
Wat, wat?quote:
Idd, maar wat ik daar mee te maken hebt ontgaat me.quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze post komt niet door de kwaliteitstest.
Braddietopicsquote:
Een meet ?quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan begint de satanzooi spoedig.
Ik zit hier al daarentegen.
[ afbeelding ]
[..]
Wat, wat?
Ja, ik ook. Maar ik vond m'n serie te leuk om uit te zetten.quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging slapen?
Welke? Ik verveel me.quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik vond m'n serie te leuk om uit te zetten.
Welke serie check je?quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik vond m'n serie te leuk om uit te zetten.
Een stuk vlees? Ik ben vegetariër.quote:
Sorry Typischquote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze post komt niet door de kwaliteitstest.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan begint de satanzooi spoedig.
Ik zit hier al daarentegen.
[ afbeelding ]
[..]
Wat, wat?
Meatquote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stuk vlees? Ik ben vegetariër.
[..]
Sorry Typisch
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
VBL eist kwaliteit.
Een kleine beschrijving zo daardoor welkom zijn.
Nooit veel aan gevonden (de films iig, Red Dragon kon me totaal niet bekoren)quote:
Rebels.quote:
Nee. Het was een hypothese welke er niet zo lekker uitkwam. Ik had het veelte druk met koekjes klikken.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meat
Maar serieus, je bent naar een meet geweest? Wat heb ik gemist.
Silence of the lambs is een fantastische film man. De sfeerquote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit veel aan gevonden (de films iig, Red Dragon kon me totaal niet bekoren)
Die film vind ik wel leuk.quote:
30 jaar eerder ofzo toch?quote:Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Silence of the lambs is een fantastische film man. De sfeer
Maar deze serie moet je sowieso los zien van de films.
Wanneer die series zich afspelen in vergelijking met de film bedoel je? 10, 20 of 30, geen idee eigenlijk.quote:
Was heel ff omlaag gegaan doordat we xcachet moesten fokkenquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet zeggen dat de kwaliteit van deze SC wel verbeterd is
Ik luister alleen naar de mening van GGMMquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou je die film willen kijken in de eerste plaats?quote:
Ja ja, viespeuk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was heel ff omlaag gegaan doordat we xcachet moesten fokken. Ontgroening jwt.
Snachts ligt die sowieso een stuk hoger.quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat ik die toen wel tof vondquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je die film willen kijken in de eerste plaats?
HIj is jouw Charles Manson?quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar de mening van GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |