Ff weekendje weg met de Taureq, genoeg ruimte ook smane in te slapenquote:
Denk t nie swaquote:Op maandag 9 september 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff weekendje weg met de Taureq, genoeg ruimte ook smane in te slapen.
Klassiekertjequote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind die beige bekleding niet zo mooi trouwens.
Wend wel moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we de kleur veranderen toch?
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.quote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
Laatst was er wel een interessante docu op discovery geloof ik over een vrouw die een heel verhaal had verzonnen dat ze 9/11 had overleefd.
wtf wendquote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Doei Tjacka en doei Rens.
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Idd, bedtijd als je zo gaat spellen.quote:
Jajajaja. Maar dit was wel sick. Was zelfs een soort van bekende Amerikaan geworden om dat verhaal wat ze verzonnen had (inclusief een overleden fictieve man).quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er zijn een heleboel mensen die 9/11 hebben overleefd.
Jeejte... bikkelhard dit.quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Bedankt.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, bedtijd als je zo gaat spellen.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wend wel moet ik zeggen.
Dit zal mij overigens niks verbazen los van alle inside job onzin. In tijden van crisis gewoon een held creëren om alles en iedereen even af te leiden.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jajajaja. Maar dit was wel sick. Was zelfs een soort van bekende Amerikaan geworden om dat verhaal wat ze verzonnen had (inclusief een overleden fictieve man).
Oké, oké. Ik houd mijn kleding aan, en ga maffen ja.quote:
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?quote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt zin om mij als een debiel te gedragen.
Maar ik wil het niet verpesten voor jullie.
Doe gewoon man, ik gedraag me ook nog ff als een debiel, mag nu tot de ochtendquote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ben trots op jequote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Door hem o.a. heb ik geen PPT kunnen kopenquote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?
Ben zo blij dat ze weg zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met PPT kaarten extra te kopen om winst te maken over de rug van je medesupporters?
Je winst marge is ook nog 'acceptabel', maar had ze dan gewoon aan Smoofie verkocht...quote:
Waarschijnlijk was je zelf gewoon te laat.quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door hem o.a. heb ik geen PPT kunnen kopen.
Nee, dan had ik geen winst gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je winst marge is ook nog 'acceptabel', maar had ze dan gewoon aan Smoofie verkocht...
Vuige vlegel.
kloptquote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Packers en niners zijn wel allebei echt hatelijke kut teams , vind ik Insom.
Heb je al miller light gespot?quote:Op maandag 9 september 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
Echt te triest voor woorden al die Bud light reclame op NFL en MLB. Bier met minder Kcal , echt wtf.
Ik ken hem eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 september 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)ats-voor-bij-psv.htm
Die kaarten en gedrag daargelaten. Hoe kun je Kalezic nou op zo'n positie neerzettenWat een mongool is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |