verwacht nog steeds pics van haar in mijn dmquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was heel ff omlaag gegaan doordat we xcachet moesten fokken. Ontgroening jwt.
Dat komt vooral omdat ik dan aanwezig ben natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snachts ligt die sowieso een stuk hoger.
Eigenlijk moeten we er een nacht-sc van maken. Nachtbagger.
Meer dan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj is jouw Charles Manson?
Lijkt mij helemaal niks, maar Martin Lawrence is sowieso een mongooltje. Wellicht is het wel onderdrukt racisme, maar waarom Martin Lawrence en Jamie Foxx een lange, grote carriere hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik die toen wel tof vond
bourne films zijn vetquote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik probeer nu een Bourne film te kijken, maar steeds let ik niet op en dan moet ik weer terug naar 5 minuten eerder omdat ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Die hele filmserie heb ik ook nooit wat gevondenquote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik probeer nu een Bourne film te kijken, maar steeds let ik niet op en dan moet ik weer terug naar 5 minuten eerder omdat ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Prima actiefilms, miss wel de beste ooitquote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die hele filmserie heb ik ook nooit wat gevonden
Martin Lawrence is wel degelijk grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niks, maar Martin Lawrence is sowieso een mongooltje. Wellicht is het wel onderdrukt racisme, maar waarom Martin Lawrence en Jamie Foxx een lange, grote carriere hebben...
Mwa... zijn grappenarsenaal is toch voornamelijk gebaseerd op het zwart zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Martin Lawrence is wel degelijk grappig.
Ik ook. Die leest dus kennelijk nog altijd elk uur van de dag mee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest erg lachen vandaag dat hmf in het fb topic kwam.
En het mongolide hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... zijn grappenarsenaal is toch voornamelijk gebaseerd op het zwart zijn.
Tja, zo zijn er meer. Kan er af en toe wel om gniffelenquote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest erg lachen vandaag dat hmf in het fb topic kwam.
Oh jeetje, kwam je wel door de keuring?quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.
Geweldig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Die leest dus kennelijk nog altijd elk uur van de dag mee.
Mwa, valt mee. Althans; in z'n films. Z'n standup comedy heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij was het niet eens met mijn posts blijkbaar, maar uiteindelijk heeft hij het me wel vergeven, denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeetje, kwam je wel door de keuring?
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, valt mee. Althans; in z'n films. Z'n standup comedy heb ik nooit gezien.
Eigenlijk heb ik ook maar 2 films van hem gezien; Bad boys I & II. Maar die zijn tof.
Ik piste nog een enkele kastanje voor je uit het vuur.quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Althans, ik heb hem uitgelachen en geblokkeerd.Users met een permban die FOK nog steeds zo nauwlettend in de gaten houden zijn bijzonder raar.
Ja, bedankt daarvoor.quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik piste nog een enkele kastanje voor je uit het vuur.
Nee, ik ook niet echt. Maar blijkbaar vond iedereen het zijn schuld.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de manier waarop JR nou behandeld is eigenlijk ook niet helemaal terecht.
Trollen had daar ook weinig zin. Die taak had Caland al op zich genomen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bedankt daarvoor.De enige die bij z'n standpunt bleef
![]()
Nou ja, samen met Stijn.
Iedereen post hier op hoog niveau. Dus dan moet je toch een zondebok aanwijzenquote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, samen met Stijn.
[..]
Nee, ik ook niet echt. Maar blijkbaar vond iedereen het zijn schuld.
Ik heb het niet allemaal gevolgd, het was nogal veel. Maar mensen vonden het zijn schuld dat de SC dichtging geloof ik?quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de manier waarop JR nou behandeld is eigenlijk ook niet helemaal terecht.
Is ook onzin, maar ze duiken hier graag met z'n allen op één user. Is al vanaf #1 zo.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
En van GGMMquote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gevolgd, het was nogal veel. Maar mensen vonden het zijn schuld dat de SC dichtging geloof ik?
Ik betrapte er mijzelf op dat ik mee ging doen met de groepsdruk blijkbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, samen met Stijn.
[..]
Nee, ik ook niet echt. Maar blijkbaar vond iedereen het zijn schuld.
Dat wordt na een tijdje wel flauw, heb je je oksels al geschoren trouwens.quote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is ook onzin, maar ze duiken hier graag met z'n allen op één user. Is al vanaf #1 zo.
Maja hij zegt dat het hem niet zo veel boeit.quote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is ook onzin, maar ze duiken hier graag met z'n allen op één user. Is al vanaf #1 zo.
Ik kan het wel hebben hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 01:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt na een tijdje wel flauw, heb je je oksels al geschoren trouwens.
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik betrapte er mijzelf op dat ik mee ging doen met de groepsdruk blijkbaar.
De SC kan niet zonder mij, dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 9 september 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maja hij zegt dat het hem niet zo veel boeit.
Wij hadden op een net zo harde manier aangepakt moeten worden eigenlijk.
Ook toen ik een periode heel onaardig tegen je deed?quote:
Dan hebben we dezelfde mening tyron.quote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
De SC kan niet zonder mij, dat is algemeen bekend.
Het was maar een grapje.quote:
Fouten maak je tot het foutloos gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook toen ik een periode heel onaardig tegen je deed?
Maar jij begon![]()
Een zwarte bladzijde uit mijn Fok! geschiedenis.
Ja, ik had daarvoor een hele sczooi in dat topic verwijderd, en ik dacht dat jij dat op die manier ook deed.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar GGMM, serieus, dat jij mijn posts verwijderde in het PSV topic, echt wtf man.
Fijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.Het was ook allemaal nogal hectisch. Ik moest opeens aan Planet of the apes denken, het moment dat de apen de wereld over proberen te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Best mooi ja. Iedereen viel even uit hun Fok! alterego.quote:Op maandag 9 september 2013 01:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
Ik vond het wel leuk dat er heel veel waren die zeiden dat het ze niks uitmaakte dat het dichtging en dat het goed was, terwijl ze zich er op hetzelfde moment heel druk om maakten.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn.
Ik vind de manier waarop je alles relativeert eigenlijk wel fijn GGMM,Dat in de spoiler, mag zo'n pephoofd als jij dat wel zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Heb jij HMF trouwens verteld over onze geheime relatie?quote:Op maandag 9 september 2013 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had daarvoor een hele sczooi in dat topic verwijderd, en ik dacht dat jij dat op die manier ook deed.
Ik heb 33 trillionquote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef AFCNiels het volgende:
Nog 25 miljard, dan kan ik eindelijk die klote bingohal voor mijn omaatjes kopen.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat in de spoiler, mag zo'n pephoofd als jij dat wel zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |