verwacht nog steeds pics van haar in mijn dmquote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was heel ff omlaag gegaan doordat we xcachet moesten fokken. Ontgroening jwt.
Dat komt vooral omdat ik dan aanwezig ben natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snachts ligt die sowieso een stuk hoger.
Eigenlijk moeten we er een nacht-sc van maken. Nachtbagger.
Meer dan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj is jouw Charles Manson?
Lijkt mij helemaal niks, maar Martin Lawrence is sowieso een mongooltje. Wellicht is het wel onderdrukt racisme, maar waarom Martin Lawrence en Jamie Foxx een lange, grote carriere hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik die toen wel tof vond
bourne films zijn vetquote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik probeer nu een Bourne film te kijken, maar steeds let ik niet op en dan moet ik weer terug naar 5 minuten eerder omdat ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Die hele filmserie heb ik ook nooit wat gevondenquote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik probeer nu een Bourne film te kijken, maar steeds let ik niet op en dan moet ik weer terug naar 5 minuten eerder omdat ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Prima actiefilms, miss wel de beste ooitquote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die hele filmserie heb ik ook nooit wat gevonden
Martin Lawrence is wel degelijk grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niks, maar Martin Lawrence is sowieso een mongooltje. Wellicht is het wel onderdrukt racisme, maar waarom Martin Lawrence en Jamie Foxx een lange, grote carriere hebben...
Mwa... zijn grappenarsenaal is toch voornamelijk gebaseerd op het zwart zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Martin Lawrence is wel degelijk grappig.
Ik ook. Die leest dus kennelijk nog altijd elk uur van de dag mee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest erg lachen vandaag dat hmf in het fb topic kwam.
En het mongolide hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... zijn grappenarsenaal is toch voornamelijk gebaseerd op het zwart zijn.
Tja, zo zijn er meer. Kan er af en toe wel om gniffelenquote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest erg lachen vandaag dat hmf in het fb topic kwam.
Oh jeetje, kwam je wel door de keuring?quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.
Geweldig.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Die leest dus kennelijk nog altijd elk uur van de dag mee.
Mwa, valt mee. Althans; in z'n films. Z'n standup comedy heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij was het niet eens met mijn posts blijkbaar, maar uiteindelijk heeft hij het me wel vergeven, denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeetje, kwam je wel door de keuring?
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met hem gesproken via de DM.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, valt mee. Althans; in z'n films. Z'n standup comedy heb ik nooit gezien.
Eigenlijk heb ik ook maar 2 films van hem gezien; Bad boys I & II. Maar die zijn tof.
Ik piste nog een enkele kastanje voor je uit het vuur.quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Althans, ik heb hem uitgelachen en geblokkeerd.Users met een permban die FOK nog steeds zo nauwlettend in de gaten houden zijn bijzonder raar.
Ja, bedankt daarvoor.quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik piste nog een enkele kastanje voor je uit het vuur.
Nee, ik ook niet echt. Maar blijkbaar vond iedereen het zijn schuld.quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de manier waarop JR nou behandeld is eigenlijk ook niet helemaal terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |