Oh, dan ben ik paquote:Op maandag 9 september 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd moe, dat is mijn geheim
Hoi jrquote:
Wie is JR nou weerquote:Op maandag 9 september 2013 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... JR zijn zielsverwant.
Ik ga je negeren nu.
Wij zijn allemaal opgegroeid zonder ouders.quote:Op maandag 9 september 2013 02:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
[..]
Pa, moe?
Jezus wat een simpelen hier
houd je bek man, heb vorig jaar mbo 1 afgerond en ga nu 2 proberenquote:Op maandag 9 september 2013 02:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
[..]
Pa, moe?
De Kuip is ons thuis.quote:Op maandag 9 september 2013 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal opgegroeid zonder ouders.
ja is zwaar hoorquote:Op maandag 9 september 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek man, heb vorig jaar mbo 1 afgerond en ga nu 2 proberen
niks simpels aan :S
quote:
Ik doe vmbo niveau 2 jaquote:Op maandag 9 september 2013 02:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
[..]
Pa, moe?
R.I.P. aan de nabestaanden.quote:Op maandag 9 september 2013 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal opgegroeid zonder ouders.
Trolliebolliequote:Op maandag 9 september 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek man, heb vorig jaar mbo 1 afgerond en ga nu 2 proberen
niks simpels aan :S
Grappig hoor, niet iedereen heeft het vermogen om onderwijs te genieten van een hoger intellectueel niveau.quote:
shit is kaka man, mensen denken zijn slim maar systeem fucked je alleen maarquote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grappig hoor, niet iedereen heeft het vermogen om onderwijs te genieten van een hoger intellectueel niveau.
Ik voel me gekwetstquote:Op maandag 9 september 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind je een bijzonder vreemd persoon.
Gelukkig levert dealen ook genoeg op.quote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grappig hoor, niet iedereen heeft het vermogen om onderwijs te genieten van een hoger intellectueel niveau.
Lees de OP trouwens even.quote:
Ik heb het niet eens over onderwijs. Ik plaag je maar gewoon. Jij begint over onderwijsquote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigen garage jwt.quote:Op maandag 9 september 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
shit is kaka man, mensen denken zijn slim maar systeem fucked je alleen maar
gwn eigen bedrijfje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |