Moet ik nog een post voor je aangeven?quote:Op zondag 8 september 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook slapen, hopelijk heb ik morgen een ban.
Als je dat zelfs nog niet kan is er echt iets mis met jequote:
Mooi dan ga ik kijken of ik die tekst nog wegkrijg.quote:
quote:
Helaaschquote:Op zondag 8 september 2013 03:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Jammer ik ben net thuis en kan voor geen meter slapen voorlopig.
Ik download nog wel ff een of andere domme film die ik al ken en waarbij je absoluut niet hoeft na te denken.quote:
15minuten bedoel je? Of moet ik deze post als sarcasme beschouwen?quote:Op zondag 8 september 2013 03:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik download nog wel ff een of andere domme film die ik al ken en waarbij je absoluut niet hoeft na te denken.
Dankzij mijn super afsnijroute heb ik net een fietstocht van ongeveer 5 km in ongeveer 15 km afgelegd
quote:Op zondag 8 september 2013 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15minuten bedoel je? Of moet ik deze post als sarcasme beschouwen?
Het 2equote:Op zondag 8 september 2013 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15minuten bedoel je? Of moet ik deze post als sarcasme beschouwen?
Een klein beetje te maar, net genoeg om op afgelegen wegen waar je nooit komt geen slimme afsnijroutes te moeten gaan bedenken.quote:
Wat is dit toch, zie jullie steeds het postenquote:Op zondag 8 september 2013 03:19 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
PC aan alten staan en bam,
Volgens mij een spel waarmee je heel veel punten kan halen zonder achter je computer te zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit toch, zie jullie steeds het posten
smoof ben je er ook nogquote:Op zondag 8 september 2013 03:19 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
PC aan alten staan en bam,
quote:Op zondag 8 september 2013 03:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. We hadden nog om 2:00 pizza besteld, werd nog gebracht ook
Ik heb nu honger.quote:Op zondag 8 september 2013 03:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. We hadden nog om 2:00 pizza besteld, werd nog gebracht ook
Gedronken>quote:Op zondag 8 september 2013 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Yo weer thuis na een dood avondje stappen
quote:Op zondag 8 september 2013 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Yo weer thuis na een dood avondje stappen
Jazeker en het standaard fittie is er ook alweer geweest al werd het nu rustig uitgepraatquote:
Dat zijn teksten.quote:
DUs nu je dronken bent kun je wel wat pics passen, jwtquote:Op zondag 8 september 2013 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker en het standaard fittie is er ook alweer geweest al werd het nu rustig uitgepraat
dat wordt me wat als iwj meetenquote:Op zondag 8 september 2013 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker en het standaard fittie is er ook alweer geweest al werd het nu rustig uitgepraat
Om dit tijdstip kun je alles gewoon hier posten.quote:Op zondag 8 september 2013 03:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DUs nu je dronken bent kun je wel wat pics passen, jwt
halve liter watquote:Op zondag 8 september 2013 03:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een 0.5 liter geshotgunned en me maag is er van slag
Ik ben totaal nuchter nu. Was begin van de avond wel anders maar nu weer helder.quote:Op zondag 8 september 2013 03:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DUs nu je dronken bent kun je wel wat pics passen, jwt
Halve liter shotgunnen en mn keel openzetten, binnen 2 a 3 sec op manquote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 van op 1 en halve liter passoa ( inb4)
Gastje van 1.20 duwde tot 3x toe een vriend van mij zijn bier om. Ik kwam pas later in die café dus ik had gemist maar zo stoer als ik ben wilde ik ff vragen waarom hij dat deed. Even later buiten wilde we verhaal halen maar werd rustig uitgepraat. Hij was zo dronken dat een gesprek aangaan toch zinloos was.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 van op en halve liter passoa ( inb4)
quote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gastje van 1.20 duwde tot 3x toe een vriend van mij zijn bier om. Ik kwam pas later in die café dus ik had gemist maar zo stoer als ik ben wilde ik ff vragen waarom hij dat deed. Even later buiten wilde we verhaal halen maar werd rustig uitgepraat. Hij was zo dronken dat een gesprek aangaan toch zinloos was.
Op een normale zaterdag altijd zelfde lui met speciale gelegenheden wel veel buitenstaanders maar op een normale zaterdag komt altijd zelfde volk in zelfde café.quote:Op zondag 8 september 2013 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]hoe is het uitgaan daar dan?
is het beetje vaste club in die cafes of ook wat buitenstaanders
Dat is dus kut als buitenstaander, kom je daar wil je chickie versieren....quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op een normale zaterdag altijd zelfde lui met speciale gelegenheden wel veel buitenstaanders maar op een normale zaterdag komt altijd zelfde volk in zelfde café.
gewoon klappen. Net allemaal Polen groot te praten. Waren vies veel boeren dus werd mattenquote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gastje van 1.20 duwde tot 3x toe een vriend van mij zijn bier om. Ik kwam pas later in die café dus ik had gemist maar zo stoer als ik ben wilde ik ff vragen waarom hij dat deed. Even later buiten wilde we verhaal halen maar werd rustig uitgepraat. Hij was zo dronken dat een gesprek aangaan toch zinloos was.
dus bij meet ben ik wel beetje vreemde eend ?quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op een normale zaterdag altijd zelfde lui met speciale gelegenheden wel veel buitenstaanders maar op een normale zaterdag komt altijd zelfde volk in zelfde café.
Dit dus.quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon klappen. Net allemaal Polen groot te praten. Waren vies veel boeren dus werd matten
niet haten op polen aub.quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon klappen. Net allemaal Polen groot te praten. Waren vies veel boeren dus werd matten
Hier is het vaak matten maar dit was een andere vriendengroep die wat rustiger reageert (iets te rustig vind ik) dus die wilden het uitpraten maar dat helpt ook niet dan maar gewoon weglopen. Andere vriendengroep was er na de eerste duw al gelijk op gesprongenquote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb wel vaker matties uit o.a de randstad hier meegenomen, vermaken zich altijd wel goed.quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus bij meet ben ik wel beetje vreemde eend ?
ben al weg. Ff te bezopen om nog te typen.quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ik zou begrijpen wat je bedoelt zou ik het met je eens zijn.
dan is t wel goedquote:Op zondag 8 september 2013 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel vaker matties uit o.a de randstad hier meegenomen, vermaken zich altijd wel goed.
Leuke vriendengroep die laatste man. Moeten ze vooral hier eens doen .quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier is het vaak matten maar dit was een andere vriendengroep die wat rustiger reageert (iets te rustig vind ik) dus die wilden het uitpraten maar dat helpt ook niet dan maar gewoon weglopen. Andere vriendengroep was er na de eerste duw al gelijk op gesprongen
Ze zien elkaar al jaren iedere week, jij bent dan iets nieuws en speciaal = opportunities.quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus bij meet ben ik wel beetje vreemde eend ?
Van mij hoeft je niet weg te gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 03:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben al weg. Ff te bezopen om nog te typen.
quote:Op zondag 8 september 2013 03:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zien elkaar al jaren iedere week, jij bent dan iets nieuws en speciaal = opportunities.
Juist niet, vaak zijn ze heel erg beschermend.quote:Op zondag 8 september 2013 03:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zien elkaar al jaren iedere week, jij bent dan iets nieuws en speciaal = opportunities.
hoef toch geen chimis man gewoon zuipen en chillingquote:Op zondag 8 september 2013 03:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juist niet, vaak zijn ze heel erg beschermend.
Het is niet echt beschermend hier alle dorpen vechten tegen elkaar. Dus er is geen broederschap hierquote:
Van dat eerste krijg je juist de hik.quote:Op zondag 8 september 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Frisdrank snel opdrinken en dan wat snacks naar binnen werken.
Gewoon een zootje water drinken, frisdrank zit allemaal koolzuur in en dat helpt ook niet echt geloof ik.quote:Op zondag 8 september 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
lig al in bed manquote:Op zondag 8 september 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jonko tijd?quote:Op zondag 8 september 2013 03:59 schreef Smoofie het volgende:
Wtf moet ik doen, ben niet moe gvd. Had meer moeten drinken
Ik ook niet, gisteren kon ik niet slapen dus heb ik uitgeslapen vandaag en ik heb net een stuk gefietst.quote:Op zondag 8 september 2013 03:59 schreef Smoofie het volgende:
Op momenten als deze mis je Steven het meeste. Die weet altijd wel iets.quote:Op zondag 8 september 2013 04:00 schreef Smoofie het volgende:
En pep helpt niet denk ik om te gaan slapen.
ja heb wel wat gedornkjen.quote:Op zondag 8 september 2013 03:59 schreef Smoofie het volgende:
Steven zou zeggen; "drink een fles vodka".quote:Op zondag 8 september 2013 04:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op momenten als deze mis je Steven het meeste. Die weet altijd wel iets.
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 04:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op momenten als deze mis je Steven het meeste. Die weet altijd wel iets.
quote:Op zondag 8 september 2013 04:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Steven zou zeggen; "drink een fles vodka".
Trustenquote:Op zondag 8 september 2013 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
doei slapen xxxxx hvj wjnmk
one lobi
quote:Op zondag 8 september 2013 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
doei slapen xxxxx hvj wjnmk
one lobi
oKE DOEI.quote:
Ik dacht dat hij daar heen zou gaan.quote:
Oke tot morgenquote:
Ga fappenquote:Op zondag 8 september 2013 04:00 schreef Smoofie het volgende:
En pep helpt niet denk ik om te gaan slapen.
heyquote:
Ik kan nog steeds niet slapen.quote:
Jij anders ook nietquote:
Heb je heel laat gespeeld?quote:Op zondag 8 september 2013 05:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, nog steeds adrenaline van zaalvoetbal.
quote:
ja kut jaquote:Op zondag 8 september 2013 05:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik sliep gisteren ook al slecht en als je dan uitslaapt heb je het een dag later weer.
Alleen wat jupiler league volgens mij. Misschien kijk ik dat wel als ik dan niet weer uitslaap.quote:
hoe laat moet j ajaxquote:Op zondag 8 september 2013 05:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen wat jupiler league volgens mij. Misschien kijk ik dat wel als ik dan niet weer uitslaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
quote:Op zondag 8 september 2013 11:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie postte hier nou tetten gister ?
Wat een mongool
Post dan wat fatsoenlijks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mongool
Je bent zelf nu de mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mongool
FakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eennweddenschap.quote:Op zondag 8 september 2013 11:17 schreef Curitiba het volgende:
[..]
We hebben een lelijke koning in ons midden.
quote:Op zondag 8 september 2013 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja ik heb net een TR gemacht dus ik denk het wel
Wat een mongool
Plastieke lillike dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
jaquote:Op zondag 8 september 2013 11:43 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Had jij niet om een ban gevraagd?
Post je manboobs.quote:
Watte?quote:Op zondag 8 september 2013 11:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
Oh google filterde deze niet vanwege plastic
Morgen.quote:
Doe zoiets: KLB / ATTENTIE MODS!quote:Op zondag 8 september 2013 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het schijnt
[..]
geen idee, ik moet ontgroend worden hier
TR gemacht.quote:
?quote:Op zondag 8 september 2013 11:50 schreef Muto het volgende:
Zijn websites niet verplicht om een afmeldknop te hebben?
Nou, dat je je account ken opzeggen.quote:
Je hebt het recht om te mogen afkicken.quote:Op zondag 8 september 2013 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat er nog veel users hier zijn ofzo.
Dan geven ze je een ban.quote:Op zondag 8 september 2013 11:53 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Je hebt het recht om te mogen afkicken.
Ik heb hier ook wel eens mensen een ban zien krijgen terwijl er nauwelijks aanleiding voor was.quote:Op zondag 8 september 2013 11:56 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Doen ze niet tenzij er een aanleiding voor is
Nou, in dat geval.quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens mensen een ban zien krijgen terwijl er nauwelijks aanleiding voor was.
Gewoon een paar keer kanker roepen krijg je 4 dagenquote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens mensen een ban zien krijgen terwijl er nauwelijks aanleiding voor was.
Dat deed ik gisteren een keer buiten VBL, dus ik had goede hoop op een ban.quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer kanker roepen krijg je 4 dagen
Pure willekeur hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer kanker roepen krijg je 4 dagen
Dat is strafbaar.quote:Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je kan ook gewoon een ban krijgen als iemand nu zegt dat er geen Holocaust was.
Haha dat mogen ze doen hoorquote:Op zondag 8 september 2013 12:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die mods bellen echt niet de politie hoor.
Ik heb voor het onschuldig posten van tetten kort geleden 2 weken gekregen.quote:
Veel te lang voor een goede daadquote:Op zondag 8 september 2013 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb voor het onschuldig posten van tetten kort geleden 2 weken gekregen.
Whaha dafuq.quote:Op zondag 8 september 2013 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)ontkenning_in_de_wet
Ooh.quote:Op zondag 8 september 2013 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klb topic van die gast die een ban wilde
Ik ben wereldvreemdquote:
Met zijn vriendin bedoel je?quote:Op zondag 8 september 2013 12:03 schreef xcachet het volgende:
Hoe lang denken jullie dat stijn het vol houdt?
Dat ie wat volhoudt?quote:Op zondag 8 september 2013 12:03 schreef xcachet het volgende:
Ligt eraan of zijn vriendin borderline heeft of niet.quote:Op zondag 8 september 2013 12:03 schreef xcachet het volgende:
In zijn hoofd? Of in het echt?quote:
Iemand die op zijn 18e verjaardag mod wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef Curitiba het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Stijn is. Wat voor een jongen is het?
Ik denk dat hij je een teringdebiel vind en een kutuser.quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef Curitiba het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Stijn is. Wat voor een jongen is het?
Hij is dus nog geen 18, maar 17?quote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 18e verjaardag mod wordt.
Ik ben zeker laat met douchegrapjes?quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het echt natuurlijk.
Uit zijn korfbalteam.
Nu weet ik nog steeds niet wat voor persoon hij isquote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je een teringdebiel vind en een kutuser.
13 of 14 volgens mij?quote:
Iemand die moeite heeft met nieuwe mensen.quote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat voor persoon hij is
quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die moeite heeft met nieuwe mensen.
En hij zit in de kerk en zit op korfbal.
En hij was vroeger voor Feyenoord, maar nu voor Ajax.
Dat doet hij niet zei hij, dus hij leest dit allemaal niet terug.quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Muto het volgende:
Arme Ajacied422 als hij zichzelf terugzoekt op Sherlock.
En wie ben jij dan?quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Muto het volgende:
Kleine users worden groot. Emotioneel om dat zien.
Ik ben Muto. Ik ben hier voor xcachet.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Muto het volgende:
Kleine users worden groot. Emotioneel om dat zien.
Daar staan we allemaal voor in de rij als ik het zo volg na een dagquote:Op zondag 8 september 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben Muto. Ik ben hier voor xcachet.
Dat komt omdat ze een vrouwmens is.quote:Op zondag 8 september 2013 12:10 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Daar staan we allemaal voor in de rij als ik het zo volg na een dag
En auto's plassen niet.quote:Op zondag 8 september 2013 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een vrouwmens is.
En die poepen niet.
Nee man, de regel is altijd "Mooie meisjes poepen niet"quote:Op zondag 8 september 2013 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een vrouwmens is.
En die poepen niet.
Behalve als ze ordinair zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man, de regel is altijd "Mooie meisjes poepen niet"
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 8 september 2013 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En klonen bestaan niet.
Hahaha.
Rens is een pinda aan het pellen.quote:Op zondag 8 september 2013 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rens natuurlijk.
Eigenlijk zijn we allemaal klonen van Rens.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het echt om te kotsen.
quote]quote:Op zondag 8 september 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man, de regel is altijd "Mooie meisjes poepen niet"
Op zondag 8 september 2013 12:15 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
Wie is Rens? Vertel eens wat voor persoon hij is.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
Wie is Rens? Vertel eens wat voor persoon hij is.
Nee, van Eïnquote:
Je bent ook Rens.quote:Op zondag 8 september 2013 12:22 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Ik word uitgemaakt voor Rens, daarom wordt er over hem gepraat
Ik kan niet praten en typen tegelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Dus jij praat achter je pc als je op een forum aan het communiceren bent?
Oke pleuris.quote:Op zondag 8 september 2013 12:22 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vrouwquote:Op zondag 8 september 2013 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan niet praten en typen tegelijk.
Nee je hebt er nog meerquote:Op zondag 8 september 2013 12:23 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Ben ik de man met twee identiteiten?
Al lang niet meer. Nu denk ik dat je stijn bent.quote:Op zondag 8 september 2013 12:22 schreef Curitiba het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |