Juist niet, vaak zijn ze heel erg beschermend.quote:Op zondag 8 september 2013 03:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zien elkaar al jaren iedere week, jij bent dan iets nieuws en speciaal = opportunities.
hoef toch geen chimis man gewoon zuipen en chillingquote:Op zondag 8 september 2013 03:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juist niet, vaak zijn ze heel erg beschermend.
Het is niet echt beschermend hier alle dorpen vechten tegen elkaar. Dus er is geen broederschap hierquote:
Van dat eerste krijg je juist de hik.quote:Op zondag 8 september 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Frisdrank snel opdrinken en dan wat snacks naar binnen werken.
Gewoon een zootje water drinken, frisdrank zit allemaal koolzuur in en dat helpt ook niet echt geloof ik.quote:Op zondag 8 september 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
lig al in bed manquote:Op zondag 8 september 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jonko tijd?quote:Op zondag 8 september 2013 03:59 schreef Smoofie het volgende:
Wtf moet ik doen, ben niet moe gvd. Had meer moeten drinken
Ik ook niet, gisteren kon ik niet slapen dus heb ik uitgeslapen vandaag en ik heb net een stuk gefietst.quote:Op zondag 8 september 2013 03:59 schreef Smoofie het volgende:
Op momenten als deze mis je Steven het meeste. Die weet altijd wel iets.quote:Op zondag 8 september 2013 04:00 schreef Smoofie het volgende:
En pep helpt niet denk ik om te gaan slapen.
ja heb wel wat gedornkjen.quote:Op zondag 8 september 2013 03:59 schreef Smoofie het volgende:
Steven zou zeggen; "drink een fles vodka".quote:Op zondag 8 september 2013 04:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op momenten als deze mis je Steven het meeste. Die weet altijd wel iets.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |