Moet ik nog een post voor je aangeven?quote:Op zondag 8 september 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook slapen, hopelijk heb ik morgen een ban.
Als je dat zelfs nog niet kan is er echt iets mis met jequote:
Mooi dan ga ik kijken of ik die tekst nog wegkrijg.quote:
quote:
Helaaschquote:Op zondag 8 september 2013 03:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Jammer ik ben net thuis en kan voor geen meter slapen voorlopig.
Ik download nog wel ff een of andere domme film die ik al ken en waarbij je absoluut niet hoeft na te denken.quote:
15minuten bedoel je? Of moet ik deze post als sarcasme beschouwen?quote:Op zondag 8 september 2013 03:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik download nog wel ff een of andere domme film die ik al ken en waarbij je absoluut niet hoeft na te denken.
Dankzij mijn super afsnijroute heb ik net een fietstocht van ongeveer 5 km in ongeveer 15 km afgelegd
quote:Op zondag 8 september 2013 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15minuten bedoel je? Of moet ik deze post als sarcasme beschouwen?
Het 2equote:Op zondag 8 september 2013 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15minuten bedoel je? Of moet ik deze post als sarcasme beschouwen?
Een klein beetje te maar, net genoeg om op afgelegen wegen waar je nooit komt geen slimme afsnijroutes te moeten gaan bedenken.quote:
Wat is dit toch, zie jullie steeds het postenquote:Op zondag 8 september 2013 03:19 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
PC aan alten staan en bam,
Volgens mij een spel waarmee je heel veel punten kan halen zonder achter je computer te zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit toch, zie jullie steeds het posten
smoof ben je er ook nogquote:Op zondag 8 september 2013 03:19 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
PC aan alten staan en bam,
quote:Op zondag 8 september 2013 03:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. We hadden nog om 2:00 pizza besteld, werd nog gebracht ook
Ik heb nu honger.quote:Op zondag 8 september 2013 03:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. We hadden nog om 2:00 pizza besteld, werd nog gebracht ook
Gedronken>quote:Op zondag 8 september 2013 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Yo weer thuis na een dood avondje stappen
quote:Op zondag 8 september 2013 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Yo weer thuis na een dood avondje stappen
Jazeker en het standaard fittie is er ook alweer geweest al werd het nu rustig uitgepraatquote:
Dat zijn teksten.quote:
DUs nu je dronken bent kun je wel wat pics passen, jwtquote:Op zondag 8 september 2013 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker en het standaard fittie is er ook alweer geweest al werd het nu rustig uitgepraat
dat wordt me wat als iwj meetenquote:Op zondag 8 september 2013 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker en het standaard fittie is er ook alweer geweest al werd het nu rustig uitgepraat
Om dit tijdstip kun je alles gewoon hier posten.quote:Op zondag 8 september 2013 03:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DUs nu je dronken bent kun je wel wat pics passen, jwt
halve liter watquote:Op zondag 8 september 2013 03:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een 0.5 liter geshotgunned en me maag is er van slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |