Ik ben totaal nuchter nu. Was begin van de avond wel anders maar nu weer helder.quote:Op zondag 8 september 2013 03:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DUs nu je dronken bent kun je wel wat pics passen, jwt
Halve liter shotgunnen en mn keel openzetten, binnen 2 a 3 sec op manquote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 van op 1 en halve liter passoa ( inb4)
Gastje van 1.20 duwde tot 3x toe een vriend van mij zijn bier om. Ik kwam pas later in die café dus ik had gemist maar zo stoer als ik ben wilde ik ff vragen waarom hij dat deed. Even later buiten wilde we verhaal halen maar werd rustig uitgepraat. Hij was zo dronken dat een gesprek aangaan toch zinloos was.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 van op en halve liter passoa ( inb4)
quote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gastje van 1.20 duwde tot 3x toe een vriend van mij zijn bier om. Ik kwam pas later in die café dus ik had gemist maar zo stoer als ik ben wilde ik ff vragen waarom hij dat deed. Even later buiten wilde we verhaal halen maar werd rustig uitgepraat. Hij was zo dronken dat een gesprek aangaan toch zinloos was.
Op een normale zaterdag altijd zelfde lui met speciale gelegenheden wel veel buitenstaanders maar op een normale zaterdag komt altijd zelfde volk in zelfde café.quote:Op zondag 8 september 2013 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]hoe is het uitgaan daar dan?
is het beetje vaste club in die cafes of ook wat buitenstaanders
Dat is dus kut als buitenstaander, kom je daar wil je chickie versieren....quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op een normale zaterdag altijd zelfde lui met speciale gelegenheden wel veel buitenstaanders maar op een normale zaterdag komt altijd zelfde volk in zelfde café.
gewoon klappen. Net allemaal Polen groot te praten. Waren vies veel boeren dus werd mattenquote:Op zondag 8 september 2013 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gastje van 1.20 duwde tot 3x toe een vriend van mij zijn bier om. Ik kwam pas later in die café dus ik had gemist maar zo stoer als ik ben wilde ik ff vragen waarom hij dat deed. Even later buiten wilde we verhaal halen maar werd rustig uitgepraat. Hij was zo dronken dat een gesprek aangaan toch zinloos was.
dus bij meet ben ik wel beetje vreemde eend ?quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op een normale zaterdag altijd zelfde lui met speciale gelegenheden wel veel buitenstaanders maar op een normale zaterdag komt altijd zelfde volk in zelfde café.
Dit dus.quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon klappen. Net allemaal Polen groot te praten. Waren vies veel boeren dus werd matten
niet haten op polen aub.quote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon klappen. Net allemaal Polen groot te praten. Waren vies veel boeren dus werd matten
Hier is het vaak matten maar dit was een andere vriendengroep die wat rustiger reageert (iets te rustig vind ik) dus die wilden het uitpraten maar dat helpt ook niet dan maar gewoon weglopen. Andere vriendengroep was er na de eerste duw al gelijk op gesprongenquote:Op zondag 8 september 2013 03:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb wel vaker matties uit o.a de randstad hier meegenomen, vermaken zich altijd wel goed.quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus bij meet ben ik wel beetje vreemde eend ?
ben al weg. Ff te bezopen om nog te typen.quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ik zou begrijpen wat je bedoelt zou ik het met je eens zijn.
dan is t wel goedquote:Op zondag 8 september 2013 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel vaker matties uit o.a de randstad hier meegenomen, vermaken zich altijd wel goed.
Leuke vriendengroep die laatste man. Moeten ze vooral hier eens doen .quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier is het vaak matten maar dit was een andere vriendengroep die wat rustiger reageert (iets te rustig vind ik) dus die wilden het uitpraten maar dat helpt ook niet dan maar gewoon weglopen. Andere vriendengroep was er na de eerste duw al gelijk op gesprongen
Ze zien elkaar al jaren iedere week, jij bent dan iets nieuws en speciaal = opportunities.quote:Op zondag 8 september 2013 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus bij meet ben ik wel beetje vreemde eend ?
Van mij hoeft je niet weg te gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 03:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben al weg. Ff te bezopen om nog te typen.
quote:Op zondag 8 september 2013 03:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zien elkaar al jaren iedere week, jij bent dan iets nieuws en speciaal = opportunities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |