Iemand die op zijn 18e verjaardag mod wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef Curitiba het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Stijn is. Wat voor een jongen is het?
Ik denk dat hij je een teringdebiel vind en een kutuser.quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef Curitiba het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Stijn is. Wat voor een jongen is het?
Hij is dus nog geen 18, maar 17?quote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 18e verjaardag mod wordt.
Ik ben zeker laat met douchegrapjes?quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het echt natuurlijk.
Uit zijn korfbalteam.
Nu weet ik nog steeds niet wat voor persoon hij isquote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je een teringdebiel vind en een kutuser.
13 of 14 volgens mij?quote:
Iemand die moeite heeft met nieuwe mensen.quote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat voor persoon hij is
quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die moeite heeft met nieuwe mensen.
En hij zit in de kerk en zit op korfbal.
En hij was vroeger voor Feyenoord, maar nu voor Ajax.
Dat doet hij niet zei hij, dus hij leest dit allemaal niet terug.quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Muto het volgende:
Arme Ajacied422 als hij zichzelf terugzoekt op Sherlock.
En wie ben jij dan?quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Muto het volgende:
Kleine users worden groot. Emotioneel om dat zien.
Ik ben Muto. Ik ben hier voor xcachet.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Muto het volgende:
Kleine users worden groot. Emotioneel om dat zien.
Daar staan we allemaal voor in de rij als ik het zo volg na een dagquote:Op zondag 8 september 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben Muto. Ik ben hier voor xcachet.
Dat komt omdat ze een vrouwmens is.quote:Op zondag 8 september 2013 12:10 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Daar staan we allemaal voor in de rij als ik het zo volg na een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |