jaquote:Op zondag 8 september 2013 11:43 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Had jij niet om een ban gevraagd?
Post je manboobs.quote:
Watte?quote:Op zondag 8 september 2013 11:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
Oh google filterde deze niet vanwege plastic
Morgen.quote:
Doe zoiets: KLB / ATTENTIE MODS!quote:Op zondag 8 september 2013 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het schijnt
[..]
geen idee, ik moet ontgroend worden hier
TR gemacht.quote:
?quote:Op zondag 8 september 2013 11:50 schreef Muto het volgende:
Zijn websites niet verplicht om een afmeldknop te hebben?
Nou, dat je je account ken opzeggen.quote:
Je hebt het recht om te mogen afkicken.quote:Op zondag 8 september 2013 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat er nog veel users hier zijn ofzo.
Dan geven ze je een ban.quote:Op zondag 8 september 2013 11:53 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Je hebt het recht om te mogen afkicken.
Ik heb hier ook wel eens mensen een ban zien krijgen terwijl er nauwelijks aanleiding voor was.quote:Op zondag 8 september 2013 11:56 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Doen ze niet tenzij er een aanleiding voor is
Nou, in dat geval.quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens mensen een ban zien krijgen terwijl er nauwelijks aanleiding voor was.
Gewoon een paar keer kanker roepen krijg je 4 dagenquote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens mensen een ban zien krijgen terwijl er nauwelijks aanleiding voor was.
Dat deed ik gisteren een keer buiten VBL, dus ik had goede hoop op een ban.quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer kanker roepen krijg je 4 dagen
Pure willekeur hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer kanker roepen krijg je 4 dagen
Dat is strafbaar.quote:Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je kan ook gewoon een ban krijgen als iemand nu zegt dat er geen Holocaust was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |