abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131244530
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 17:12 schreef Polacco het volgende:

[..]

Die de ai nooit accepteert. Of je moet ze met tonnen omkopen waarna ze je toch verraden.
Ah, echt? :{

Is die functie in welke TW dan ook ooit goed geweest?
Dit, dus.
pi_131244582
Speel momenteel nog op easy dus het valt wel mee. Aangezien er zo veel verandert is wil ik eerst nog goed wennen aan alle spel mechanismen zodat ik het allemaal goed begrijp voordat ik echt uitdagingen ga opzoeken.

Vandaag een campaign begonnen met Egypte, en ik heb best veel trade agreements. Iets van 10-12 denk ik wel, koste soms wel wat geld maar nooit al te veel. Soms vroegen anderen zelf om een trade agreement, en er zijn er ook die non aggression pacts en defensive alliances aanvroegen.

Mijn linkerbuurman is al zo goed als verslagen, alle steden ingenomen en nu nog de restanten opruimen. Heb alleen mijn legers in de steden nodig totdat public order stabiliseerd.
Deze buurman werd steeds wanhopiger overigens, eerst vragen om vrede, later mij geld aanbieden in ruil voor vrede, en later nog wat meer geld. Helaas wilden ze geen client state worden, dus er kwam geen vrede. Beter om ze maar op te ruimen.

Het plan is nu om nog wat verder te veroveren richting Libië, vriendschap sluiten met Carthage en vervolgens mijn aandacht gaan richten op het midden oosten. Daar kunnen vele vijanden van allerlei kanten komen dus het leek me handiger om eerst links het een en ander te veroveren om een sterk inkomen op te bouwen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131244864
Volgens mij is de enige verandering bij moeilijkheidsgraad is hoeveel geld ze eisen voor een trade route. Soms vragen ze zoveel dat we minstens 100 beurten een traderoute moeten hebben voordat ik winst maak :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131247832
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 17:12 schreef Polacco het volgende:

[..]

Of je moet ze met tonnen omkopen waarna ze je toch verraden.
Deden ze dat maar, werd het spel er minder passief op.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  maandag 16 september 2013 @ 19:22:32 #205
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131248794
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:29 schreef Rhalius het volgende:
Speel momenteel nog op easy dus het valt wel mee. Aangezien er zo veel verandert is wil ik eerst nog goed wennen aan alle spel mechanismen zodat ik het allemaal goed begrijp voordat ik echt uitdagingen ga opzoeken.

Vandaag een campaign begonnen met Egypte, en ik heb best veel trade agreements. Iets van 10-12 denk ik wel, koste soms wel wat geld maar nooit al te veel. Soms vroegen anderen zelf om een trade agreement, en er zijn er ook die non aggression pacts en defensive alliances aanvroegen.

Mijn linkerbuurman is al zo goed als verslagen, alle steden ingenomen en nu nog de restanten opruimen. Heb alleen mijn legers in de steden nodig totdat public order stabiliseerd.
Deze buurman werd steeds wanhopiger overigens, eerst vragen om vrede, later mij geld aanbieden in ruil voor vrede, en later nog wat meer geld. Helaas wilden ze geen client state worden, dus er kwam geen vrede. Beter om ze maar op te ruimen.

Het plan is nu om nog wat verder te veroveren richting Libië, vriendschap sluiten met Carthage en vervolgens mijn aandacht gaan richten op het midden oosten. Daar kunnen vele vijanden van allerlei kanten komen dus het leek me handiger om eerst links het een en ander te veroveren om een sterk inkomen op te bouwen.
Nu je het over Egypte hebt ... mijn broer was een campagne begonnen als Egypte. Minder dan 50 beurten verder in het spel en hij heeft oorlog met heel Noord-Afrika ten westen van hem, Syracusae, de Seleuciden + vazalstaten en het hele Midden-Oosten. Ze verklaarden hem allen de oorlog en hij speelt op normal. Was wel frappant. _O-

Als ik op normal speel, verbreken ze enkel zo nu en dan non-agressiepacten.
Moira. is tof. :7
pi_131249101
Benieuwd wat me dan op easy nog te wachten staat, denk dat ik iets van 20 beurten hooguit bezig ben geweest.

Hopen dat ze zich in het oosten rustig houden, momenteel heb ik daar wel wat troepen maar niet zo veel.
pi_131268550
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:30 schreef Rhalius het volgende:
Benieuwd wat me dan op easy nog te wachten staat, denk dat ik iets van 20 beurten hooguit bezig ben geweest.

Hopen dat ze zich in het oosten rustig houden, momenteel heb ik daar wel wat troepen maar niet zo veel.
Denk dat het wel zal meevallen, op easy doet de AI bar weinig.
pi_131340259
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 06:10 schreef plesner het volgende:

[..]

Denk dat het wel zal meevallen, op easy doet de AI doet bar weinig.
Verbeterd :)
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 19 september 2013 @ 10:44:46 #209
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131341607
Na de patch heeft gisteren de eerste factie mij de oorlog verklaard: Pontus. De daaropvolgende turn wilden ze dan wel gelijk weer vrede. :')
pi_131346470
Nieuwe campaing gestart met carthage, op legendary komt de turdetani faction met een full stack army iberian swordsman mij aanvallen..

Alleen in de veldslag, ik ga met mijn numidian cavalry (1 unit) omlopen, volgt heel het vijandelijk leger die ene unit..
pi_131374208
Ik speel nu mijn eerste campaign op hard met Egypt. Zo moeilijk is het niet. Ben nu iets van 20 beurten verder en heb Libya en Syria aan mijn rijk toegevoegd. De Selucids zijn inmiddels bijna vernietigd.

Ik moet zeggen dat de AI bij city battles nog steeds hard faalt. Met name als ze vanaf zee aanvallen. Tot 3 maal toe probeerden ze met hun hele leger door 1 straat langs mijn leger heen te lopen naar het victory point. Verder faalt de AI ook bij het verdedigen van hun steden. Mijn slinger legers maaien alles aan gort wat tussen mij en het victory point staat. Eenmaal stond hun leger zelfs aan de andere kant en mocht ik gewoon doorlopen naar het victory point zonder dat ze ook maar iets deden.

Maar omdat de falende AI het nog niet makkelijk genoeg maakt krijg ik ook nog gratis geld door random objectives die ik al gehaald had voordat ik ze toegewezen kreeg. Hej even 9000 en 7500 twee beurten achter elkaar gekregen omdat ik al meer dan 60 units en 11 territories heb.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:23:57 #212
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131374859
Gisteren de Suebi uitgespeeld op normal.

Ik zie trouwens het uiterlijke verschil niet tussen spear levy, spear brothers en wodanaz spears.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:49 schreef Hugo862 het volgende:

Maar omdat de falende AI het nog niet makkelijk genoeg maakt krijg ik ook nog gratis geld door random objectives die ik al gehaald had voordat ik ze toegewezen kreeg. Hej even 9000 en 7500 twee beurten achter elkaar gekregen omdat ik al meer dan 60 units en 11 territories heb.
Ik weet niet, ik vind die optionele objectives eigenlijk wel leuk om te doen ... Meestal dan.
pi_131374971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:23 schreef AthCom het volgende:
Gisteren de Suebi uitgespeeld op normal.

Ik zie trouwens het uiterlijke verschil niet tussen spear levy, spear brothers en wodanaz spears.

[..]

Ik weet niet, ik vind die optionele objectives eigenlijk wel leuk om te doen ... Meestal dan.
Ik heb op zich ook niks tegen de objectives. Ik kreeg ze alleen pas toegewezen toen ik ze al gehaald had. Ik had dus al over de 60 units voordat ik het objective toegewezen kreeg om 60 units te hebben. Ik had al meer dan 11 steden voordat ik het objective toegewezen kreeg om 11 steden te hebben.

Op het moment dat ik het objective kreeg, kreeg ik ook al gelijk de reward. Het is een beetje jammer dat de game de objectives blijkbaar niet aanpast aan de stand van je rijk. Dus als je al 60 units hebt, dat je dan geen objective krijgt om 60 units te hebben.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:28:52 #214
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131374985
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:28 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Ik heb op zich ook niks tegen de objectives. Ik kreeg ze alleen pas toegewezen toen ik ze al gehaald had. Ik had dus al over de 60 units voordat ik het objective toegewezen kreeg om 60 units te hebben. Ik had al meer dan 11 steden voordat ik het objective toegewezen kreeg om 11 steden te hebben.

Op het moment dat ik het objective kreeg, kreeg ik ook al gelijk de reward. Het is een beetje jammer dat de game de objectives blijkbaar niet aanpast aan de stand van je rijk. Dus als je al 60 units hebt, dat je dan geen objective krijgt om 60 units te hebben.
Dat ben ik met je eens, heb ik ook wel gehad. :Y
pi_131394268
Zijn unit upgrades overigens ook visueel? heb nog geen blacksmith gehad omdat er van alles voor nodig is, en vreemd genoeg zijn er geen upgrades voor custom battles.

Ik bedoel dus weapons, armor en shield, niet experience.
pi_131407544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:28 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Dus toen je al 60 units had, kreeg je pas de objective om 60 units te halen? ;-)
pi_131407899
Hoe krijg je boogschutters met rome?? Ik ben al weet ik veel hoeveel turns in het spel. Heb heel afrika al en stukje van europa etc Maar kan nog steeds geen boogschutters maken. Wat doe ik fout :O Zie ook niet welke research ik er voor nodig heb.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:00:13 #218
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131408379
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:32 schreef over_hedge het volgende:
Hoe krijg je boogschutters met rome?? Ik ben al weet ik veel hoeveel turns in het spel. Heb heel afrika al en stukje van europa etc Maar kan nog steeds geen boogschutters maken. Wat doe ik fout :O Zie ook niet welke research ik er voor nodig heb.
I.p.v. de gewone barakken 'auxiliary' gebouwen neerplempen. Zo kon ik bijv. Egyptian archers maken etc. Geldt bijvoorbeeld ook voor olifanten en nog meer zooi.
pi_131409266
Veel goede veranderingen in patch 3.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_131411734
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:00 schreef AthCom het volgende:

[..]

I.p.v. de gewone barakken 'auxiliary' gebouwen neerplempen. Zo kon ik bijv. Egyptian archers maken etc. Geldt bijvoorbeeld ook voor olifanten en nog meer zooi.
Tnxs! :) Olifanten kan ik ook ja. Zijn wel ziek goed :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_131469833
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:13 schreef Thrilled het volgende:
een pas toegewezen toen ik ze al gehaald had. Ik had dus al over de 60 units voordat ik het objective toegewezen kreeg om 60 units te hebben. Ik had al meer dan 11 steden voordat ik het objective toegewezen kreeg om 11 steden te hebben.

Dus toen je al 60 units had, kreeg je pas de objective om 60 units te halen? ;-)
Inderdaad. De beurt daarop had ik excact de zelfde situatie met het objective om 11 steden te bezetten. (zat toen al op 13).

Inmiddels zit ik in beurt 24. Mijn Egypthische rijk strekt inmiddels uit van Libya tot aan Tarsus. De Selucids heb ik vernietigd en ben nu bezig met het Arabische schierijland te veroveren. Veel van mijn grenzen zijn redelijk secure doormiddel van non-aggression pacts. Mijn Slinger legers maaien nog steeds ongestoord alle garrison armies neer. Ik hoop dat er nog een patch komt die de battlemap AI in city battles iets agressiever maakt.
pi_131470215
Momenteel toch nog best wel veel vijanden in mijn Egypt campaign op easy.

Seleucids vielen Cyprus aan, dus nu heb ik oorlog met de Seleucids en al hun client states. Had ook vriendschap gesloten met Carthage en had een vloot daar liggen om ze te helpen tegen hun vijanden, proberen ze in leven te houden maar dat was onmogelijk.

Het is echt niet normaal hoe agressief alle landen zijn tegen Carthage. Ze lijken echt alles wat ze hebben in de strijd te gooien om Carthage te vernietigen, en aangezien Carthage uitgestrekt is zitten er veel landen omheen.

Als Carthage de gebieden had die ze historisch hadden, dan hadden ze wel een kans gemaakt. Het is belachelijk dat Carthage zo gruwelijk klein gehouden wordt aan het begin van de campaign, ze kunnen zo nooit overleven.
  maandag 23 september 2013 @ 10:30:35 #223
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131471580
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:33 schreef Rhalius het volgende:
Momenteel toch nog best wel veel vijanden in mijn Egypt campaign op easy.

Seleucids vielen Cyprus aan, dus nu heb ik oorlog met de Seleucids en al hun client states. Had ook vriendschap gesloten met Carthage en had een vloot daar liggen om ze te helpen tegen hun vijanden, proberen ze in leven te houden maar dat was onmogelijk.

Het is echt niet normaal hoe agressief alle landen zijn tegen Carthage. Ze lijken echt alles wat ze hebben in de strijd te gooien om Carthage te vernietigen, en aangezien Carthage uitgestrekt is zitten er veel landen omheen.

Als Carthage de gebieden had die ze historisch hadden, dan hadden ze wel een kans gemaakt. Het is belachelijk dat Carthage zo gruwelijk klein gehouden wordt aan het begin van de campaign, ze kunnen zo nooit overleven.
Onlangs een campagne begonnen met Carthage op normal. Niet normaal hoe snel de situatie vertieft: elke Noord-Afrikaanse stam behalve Cyrenaica (en Egypte dan) verklaart je vazalstaten de oorlog binnen een paar beurten, sommige Iberische facties doen gezellig mee en dan komen Syracusae en Rome nog even buurten. :W

Ik heb Iberië moeten verlaten om mijn schamele drie legers in te zetten tegen Rome en Syracusae. Nadat die vernietigd waren, kon ik mij richten op Noord-Afrika en daarna Iberië. Het is niet erg verwonderlijk dat AI Carthago daar niet mee om kan gaan. :')
pi_131472076
Probleem zit er erg in dat hun land erg uitgespreid is, en aan het begin heb je het geld niet om zo snel 3 legers en 2 vloten volledig te hebben. Ook al zou je het kunnen hebben dan is het denk ik nog niet genoeg om zoveel vijanden tegen te houden aangezien die legers nog erg verspreid zouden zijn.
  maandag 23 september 2013 @ 11:03:26 #225
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131472416
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:49 schreef Rhalius het volgende:
Probleem zit er erg in dat hun land erg uitgespreid is, en aan het begin heb je het geld niet om zo snel 3 legers en 2 vloten volledig te hebben. Ook al zou je het kunnen hebben dan is het denk ik nog niet genoeg om zoveel vijanden tegen te houden aangezien die legers nog erg verspreid zouden zijn.
Carthago heeft redelijk wat geld in het begin, niet dat ik drie fullstacklegers op de been zou kunnen houden, maar wel drie redelijk effectieve legertjes.

Maar wat je zegt: erg verspreid. Daarom verliet ik Iberië ook. :Y
pi_131473607
En tot zover mijn Egypt campaign. Schaam me diep maar zelfs op easy kan ik het niet winnen.

Te veel vijanden tegelijk, ik kan gewoonweg niet alles verdedigen.

Eerst was ik naar links gaan uitbreiden, ging goed. Ik heb twee legers die kant op gestuurd om alle afrikaanse stammen op te ruimen. Hiermee hoopte ik Carthago te redden. Ging aardig goed, totdat cyprus aangevallen werd door de Seleucids. Ik had ze nooit moeten helpen, ze gingen toch wel dood.

Dus een hoop oorlog ineens, en vervolgens willen verschillende andere landen ook de oorlog verklaren!

Ik heb 5 legers en een vloot. Mijn vloot was bij carthago om te helpen, niet gelukt want er zijn te veel vijanden. Moet ik dus nog terugsturen naar egypte en dat duurt wel even.

twee legers in afrika onder de landen van Lybië. Moet nog een provincie van een stam die een palmboom als symbool heeft maar ze hebben veel troepen. Met mijn twee legers kan het niet tenzij ze mij eerst aanvallen en dat doen ze niet. Daar sta ik dus even vast.

Twee legers bij Jerusalem, nog niet op volle kracht maar daar werk ik aan sinds Seleucids de oorlog verklaard hebben. Seleucids hebben nog niets gedaan maar ik zie hun legers wel.

Mijn vijfde leger is bij Alexandria en is een soort van back up leger, ook niet op volle kracht en daar werk ik aan.

Vervolgens valt Pergamum in een beurt twee steden aan links van Alexandrië via de zee en verlies ik de grootste. De kleinere weet ik nog maar net vast te houden. Mijn leger in Alexandrië was ik dus aan het trainen om de stad weer in te nemen. Pergamum kwam met een groot leger.

Vervolgens wordt ik net onder Memphis aangevallen door een ander groot leger via zee, van een stam die mij ook de oorlog verklaard heeft. Ik had al een leger vanuit jerusalem naar petra verplaatst voor de zekerheid.

Momenteel zijn mijn inkomsten al flink gekelderd aangezien ik nu geen een provincie meer compleet heb en ik een flinke legermacht moet trainen.

Zit nu echt te overwegen om gewoon opnieuw te beginnen of met een ander land aangezien ik hier niet echt een uitweg voor zie. Ik wordt van alle kanten aangevallen en heb alle legers nodig om mijzelf te verdedigen. Knossos is mijn vriend, en ze hebben aangeboden om te vechten tegen Pergamum in ruil voor 7000 goudstukken. Heb ik maar aangenomen aangezien hun positie er ideaal voor is om ze via zee tegen te houden.

Ik moet echt nog erg wennen aan hoe anders het allemaal speelt vergeleken vorige delen. Ik ben helemaal niet gewend dat ze zo veel via zee aanvallen, beperkt te zijn in het aantal legers en niet je eigen garrisons te kunnen plaatsen in een stad.
  maandag 23 september 2013 @ 13:00:17 #227
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_131475424
Is hij goed speelbaar en zijn de bugs er grotendeels uit inmiddels?
pi_131476608
Nog niet alles is eruit maar het speelt een stuk beter. De AI is wat beter, maar het is nog steeds te makkelijk.
pi_131507725
De battlemap AI is nog steeds matig in city battles. Als de AI aanvalt hebben ze nog steeds de neiging om eerst massaal naar het capturepoint te rushen voordat ze gaan vechten. Als de AI een stad verdedigd gaat het al wat beter. De AI valt nu eerder aan als je ze vanaf een afstand met slingers af probeert te slachten. Wat de campaign map betreft zie ik meer fullstacks en makkelijker trade agreements en non-agression packts.

Mijn Egypt campaign zit nu rond beurt 30. Vanuit Persie rukken Parthava en Persia op door mijn bufferstaten aan te vallen. Ma'in rukte op vanuit het Arabische schiereiland. Door een blunder van mijn kant had ik twee steden verloren aan Ma'in. Na mijn succesvolle oorlog tegen de Selucids en Medina heb ik Ma'in onderschat. Ik dacht dat ik ze wel even met een fullstack army onder de voet kon lopen nadat ik ze een zware Nederlaag had toegebracht bij de herrovering van een van mijn steden. (1 fullstack army van hun volledig vernietigd).

Ik trok 1 leger terug om het om te trainen naar betere units in Alexandria terwijl een ander fullstack leger optrok naar de laatste stad van Ma'in. Mijn leger bestond uit voornamelijk Egyptian pikemen, Numidian Spearmen en slingers. Twee beurten later was mijn leger volledig in de pan gehakt. Eerste beurt kon ik nog terug trekken, tweede beurt een fullstack leger vernietigd XD

Nu bezig met een nieuw leger formeren in Alexandria met betere units. Het wordt echt tijd dat ik de Egyptian pikemen en swordmen uitfaseer en overstap naar Thorax pikes :D

Op het Afrikaanse continent ben ik omringd door landen waarmee ik non-agression packts heb en in Turkije ook. Allied met Pergamon. Non-agression packts met Rhodes, Cyprus, Pontus. Op het Arabische schiereiland had ik tot voor kort een bufferstaat Nabatea. Helaas zijn zij dus onder de voet gelopen door een combinatie van Parthava, Persia, Ma'in en een paar ander ex Selucid satrapies.
  dinsdag 24 september 2013 @ 18:46:58 #230
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_131521793
Mijn god, net een civil war getriggerd. :') Shit just hit the fan, heel Italië in 2 turns verdwenen en mijn dichtsbijzijnde legioen is Legio VII Cisalpina, die moeten verdedigen tegen de Carnuten.

Needless to say dat Legio I Italica niet meer bestaat. :') :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:05:50 #231
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131522531
Beta patch 3 zuigt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131522838
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Beta patch 3 zuigt.
Wat zuigt eraan? Vind vooral die extra health voor units een grote plus.

quote:
9s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:46 schreef Kutmanager het volgende:
Mijn god, net een civil war getriggerd. :') Shit just hit the fan, heel Italië in 2 turns verdwenen en mijn dichtsbijzijnde legioen is Legio VII Cisalpina, die moeten verdedigen tegen de Carnuten.

Needless to say dat Legio I Italica niet meer bestaat. :') :')
:D Nog niet meegemaakt. pic?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:13:45 #233
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131522896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

[..]

Unit cohesion en formations zijn nu helemaal gebugged.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131523257
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Unit cohesion en formations zijn nu helemaal gebugged.
Oh, heb juist het idee dat het beter is. :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:31:10 #235
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_131523627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

[..]

Nee sorry, heb 'm direct afgezet.
pi_131523642
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Nee sorry, heb 'm direct afgezet.
tableflip momentje?
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:33:46 #237
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_131523728
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

tableflip momentje?
Meer pak je gloednieuwe pc, aangeschaft voor Rome II op en gooi hem van 3 hoog door het raam.
pi_131523849
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Meer pak je gloednieuwe pc, aangeschaft voor Rome II op en gooi hem van 3 hoog door het raam.
Maar wat gebeurd er dan precies? Wat voor soort legers verschijnen er dan?
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:05:46 #239
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_131528096
Wat ik kon zien ervan, max stacks voor je empire. In mijn geval dus 12 full stacks aangezien ik radious mod gebruik en een noteworthy empire heb (ik kan dus zelf potentieel 12 legioenen hebben), die qua compositie een combo zijn van je eigen legioenen. Oftewel in mijn geval, de helft ongeveer gevuld met 4 equites, general, 6 praetorians, 4 veteran legionairs en 2 ballistas. De andere helft een oudere compositie van me, zeg maar pre-praetorians. Die waren ongeveer hetzelfde, maar dan ipv 6 praetorians en 4 veteran legionairs zitten daarin 4 legionairs, 2 veteran legionairs en 4 gladiator units (2 sword, 2 spear).

Daarnaast zag ik 2 of 3 legioenen met mercenary cretan archers, die verdomd veel leken op Legio IV Graecia, qua compositie.

De rebellen hebben dus ongeveer 8 stacks met 6 praetorian cohorts erin. Dat is goed kut kan ik je vertellen. :')
  woensdag 25 september 2013 @ 12:33:52 #240
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_131548070
Toch nog wel aanrader om te halen? PU is er vrij lovend over, maar met deze berichten word ik wat sceptisch.
pi_131549780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef Dressers het volgende:
Toch nog wel aanrader om te halen? PU is er vrij lovend over, maar met deze berichten word ik wat sceptisch.
Dit spel heeft echt ontzettende potentie, maar het moet er nog uitkomen. Wss over een maandje of 1 of 2 is het fantastisch.
  woensdag 25 september 2013 @ 13:40:58 #242
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_131550020
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:33 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Dit spel heeft echt ontzettende potentie, maar het moet er nog uitkomen. Wss over een maandje of 1 of 2 is het fantastisch.
Dan wacht ik nog even, bedankt! Super avatar trouwens, Kerstens man! :)
pi_131551179
quote:
Zeker halen _O_
pi_131555520
quote:
Ik zou wachten. Anno nu zou ik reviews niet vertrouwen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131557485

Dit soort battles krijg je dan bij een civil war. Het is episch en dankzij de mod die ik heb geïnstalleerd duren ze echt een half uur ofzo en slachten die legioenen elkaar helemaal af. _O_

Mooiste was nog wel dat de AI zoveel units had (er mogen er maar 40 per leger op de map) dat die hele vloot die ze hadden liggen niet meer mee mocht doen. Anders was het waarschijnlijk nog wel een stukje moeilijker geweest. _O-
pi_131557619
quote:
Bij de PU zijn ze hun ballen al jaren geleden kwijtgeraakt, vandaag de dag durven ze niet meer kritiek te geven op grote titels.

Vroeger hadden ze daar het lef nog wel voor, en dat was goed voor de betrouwbaarheid.
pi_131557681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Rhalius het volgende:

[..]

Bij de PU zijn ze hun ballen al jaren geleden kwijtgeraakt, vandaag de dag durven ze niet meer kritiek te geven op grote titels.

Vroeger hadden ze daar het lef nog wel voor, en dat was goed voor de betrouwbaarheid.
Eens. De afhankelijkheid van gamestudio's druipt er vanaf.
Dit, dus.
pi_131559625
quote:
Bekijk de angry Joe review voor een objectievere kijk dan de pu.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  donderdag 26 september 2013 @ 08:15:37 #249
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_131577464
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:28 schreef Polacco het volgende:

[..]

Bekijk de angry Joe review voor een objectievere kijk dan de pu.
Top! Bedankt ^O^
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:50:54 #250
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_131621986

Leuke bug. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')