Het SimCity drama heeft ook volgens mij de kop gekost van de hele directie en bestuur van EA.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Thrilled het volgende:
Zoals iedereen al gemerkt heeft draait hij inderdaad wat beter, zo ook bij mijBen er wel blij mee moet ik zeggen..
Ik weet niet of veel van jullie Simcity hebben gekocht begin dit jaar, maar dat was ook een drama-launch. Als ik kijk hoe CA dit aanpakt is dat 10x beter, netter en fatsoenlijker tegenover de consument dan dat EA dat heeft gedaan. Zij ontkenden in eerste instantie de problemen, verweten het allemaal aan de populariteit en de massa die tegelijkertijd wilden spelen et cetera.. Uiteindelijk bleek ook de gameplay een drama en begonnen ze pas met toegeven, wat uiteindelijk leidde tot het aanbieden van een gratis game als goedmakertje
Nu ik dit zo zie van CA, met deze verbeteringen in de speelbaarheid en de planning van fixes de komende tijd heb ik er wel vertrouwen in. Ook het feit dat mods toegestaan zijn is al een groot pluspunt.. Simcity had nog wel de tools/mogelijkheden om grotere steden te bouwen, maar dat heeft EA op slot gezet en zien mods als cheaten waardoor je account geblokt kan worden
Ik denk dus dat we nog best blij mogen zijn met deze signalen van CA en helaas even geduld moeten hebben..
Is het met een savegame na de beta patch 2?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Dezelfde battle loopt nu voor de derde keer vast, auto resolve is geen optie omdat de AI een groot voordeel heeft, geweldig.
Ik heb alleen een beetje getest..quote:Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Same.quote:Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.quote:
Dit. Belachelijk gewoon, maar eerst 50 stukken DLC eruit persen. Ik download de DLC nu, heb het spel gekocht en als ze het niet eens fatsoenlijk kunnen leveren verdienen ze mijn geld nietquote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.
Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden
Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken.
Je bent gewoon een supertalent.quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches
Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
Darth is volgens mij gestopt.quote:
Spel is te makkelijk ja. De AI is te passief.quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches
Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.
Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden
Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik mis echt de muren bij de minor settlements en de invloed op garrisions. In combinatie met de limiet op veldlegers werkt dit nogal vervelend. De garrisions zijn uitermate zwak (zit nog early game). Zeker wanneer een stad net veroverd hebt. Zonder muren walst elk beetje leger zo over je garrison heen. Krijg je een revolt in een onlangs veroverd gebied, moet je je veldleger terug trekken omdat je garrison het niet aankan.quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Rhalius het volgende:
[..]
Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.
Zoals capture points, limiet op aantal legers en grote garrisons, geen muren bij veel steden, gebrek aan guard mode, etc.
Die de ai nooit accepteert. Of je moet ze met tonnen omkopen waarna ze je toch verraden.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Rhalius het volgende:
Er zitten zeker wel goede verbeteringen in, persoonlijk vind ik dat ze eindelijk fatsoenlijke diplomatieke opties geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |