abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131164045
Zoals iedereen al gemerkt heeft draait hij inderdaad wat beter, zo ook bij mij :) Ben er wel blij mee moet ik zeggen..

Ik weet niet of veel van jullie Simcity hebben gekocht begin dit jaar, maar dat was ook een drama-launch. Als ik kijk hoe CA dit aanpakt is dat 10x beter, netter en fatsoenlijker tegenover de consument dan dat EA dat heeft gedaan. Zij ontkenden in eerste instantie de problemen, verweten het allemaal aan de populariteit en de massa die tegelijkertijd wilden spelen et cetera.. Uiteindelijk bleek ook de gameplay een drama en begonnen ze pas met toegeven, wat uiteindelijk leidde tot het aanbieden van een gratis game als goedmakertje :')

Nu ik dit zo zie van CA, met deze verbeteringen in de speelbaarheid en de planning van fixes de komende tijd heb ik er wel vertrouwen in. Ook het feit dat mods toegestaan zijn is al een groot pluspunt.. Simcity had nog wel de tools/mogelijkheden om grotere steden te bouwen, maar dat heeft EA op slot gezet en zien mods als cheaten waardoor je account geblokt kan worden :')

Ik denk dus dat we nog best blij mogen zijn met deze signalen van CA en helaas even geduld moeten hebben..
pi_131171202
Ik heb de beta gedownload en het speelt al weer een stuk beter. graphics iets hoger, gemiddeld 39 FPS in de test.

Kan ik mee leven, heb de graphics nu op een acceptabel niveau. Hopelijk optimaliseren ze het nog wat verder.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:36:57 #178
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131177793
Dezelfde battle loopt nu voor de derde keer vast, auto resolve is geen optie omdat de AI een groot voordeel heeft, geweldig. :Z
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:38:27 #179
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131180343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Thrilled het volgende:
Zoals iedereen al gemerkt heeft draait hij inderdaad wat beter, zo ook bij mij :) Ben er wel blij mee moet ik zeggen..

Ik weet niet of veel van jullie Simcity hebben gekocht begin dit jaar, maar dat was ook een drama-launch. Als ik kijk hoe CA dit aanpakt is dat 10x beter, netter en fatsoenlijker tegenover de consument dan dat EA dat heeft gedaan. Zij ontkenden in eerste instantie de problemen, verweten het allemaal aan de populariteit en de massa die tegelijkertijd wilden spelen et cetera.. Uiteindelijk bleek ook de gameplay een drama en begonnen ze pas met toegeven, wat uiteindelijk leidde tot het aanbieden van een gratis game als goedmakertje :')

Nu ik dit zo zie van CA, met deze verbeteringen in de speelbaarheid en de planning van fixes de komende tijd heb ik er wel vertrouwen in. Ook het feit dat mods toegestaan zijn is al een groot pluspunt.. Simcity had nog wel de tools/mogelijkheden om grotere steden te bouwen, maar dat heeft EA op slot gezet en zien mods als cheaten waardoor je account geblokt kan worden :')

Ik denk dus dat we nog best blij mogen zijn met deze signalen van CA en helaas even geduld moeten hebben..
Het SimCity drama heeft ook volgens mij de kop gekost van de hele directie en bestuur van EA.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:39:38 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131180401
Volgens mij zit er in het RTW2 team ook een modder van RTW, dat is nog wel het meest ironische.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131189729
Jack Lusted was eerst een modder. Ik denk wel dat het mogelijk heeft bijgedragen aan dat het uiterlijk van de legers erop vooruit is gegaan in realisme.

Egypte klopt dit maal een stuk beter met hoe het land was in die tijd.
pi_131193587
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Dezelfde battle loopt nu voor de derde keer vast, auto resolve is geen optie omdat de AI een groot voordeel heeft, geweldig. :Z
Is het met een savegame na de beta patch 2?
Dan kan mischien dat het probleem zijn
  zondag 15 september 2013 @ 14:43:13 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131197046
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131198153
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Ik heb alleen een beetje getest..

Denk pas dat bij patch 3 die AI beter word hoop ik
pi_131199689
Patch 2 beta verbeterd echt al een hele hoop, de AI is aggresiever, is nu armies aan het stacken en je wordt warempel de oorlog verklaard. Nog een patch of 2 a 3 als deze en we hebben de game die we verwachtte.
pi_131202350
Mods kunnen denk ik een hoop fixen.

Ik zal al blij zijn als capture points er niet meer zijn buiten steden en dorpen om.
pi_131202419
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Same.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 15 september 2013 @ 18:27:12 #189
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_131204718
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:20 schreef Rhalius het volgende:
Mods kunnen denk ik een hoop fixen.
Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zondag 15 september 2013 @ 18:30:38 #190
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131204849
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Dit. Belachelijk gewoon, maar eerst 50 stukken DLC eruit persen. Ik download de DLC nu, heb het spel gekocht en als ze het niet eens fatsoenlijk kunnen leveren verdienen ze mijn geld niet
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 15 september 2013 @ 21:10:52 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131212797
Hopelijk zijn ze iig niet meer zo naïef bij CA en kijken ze ook op twcenter.net naar alle reacties :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131220296
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
  zondag 15 september 2013 @ 22:59:12 #193
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_131221379
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Je bent gewoon een supertalent.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_131222140
Komt er een Darthmod voor Rome 2?
Dit, dus.
pi_131222745
quote:
5s.gif Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
Komt er een Darthmod voor Rome 2?
Darth is volgens mij gestopt.
  zondag 15 september 2013 @ 23:40:28 #196
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_131223489
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:

Spel is te makkelijk ja. De AI is te passief.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_131223678
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.

Zoals capture points, limiet op aantal legers en grote garrisons, geen muren bij veel steden, gebrek aan guard mode, etc.
pi_131234648
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Rhalius het volgende:

[..]

Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.

Zoals capture points, limiet op aantal legers en grote garrisons, geen muren bij veel steden, gebrek aan guard mode, etc.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik mis echt de muren bij de minor settlements en de invloed op garrisions. In combinatie met de limiet op veldlegers werkt dit nogal vervelend. De garrisions zijn uitermate zwak (zit nog early game). Zeker wanneer een stad net veroverd hebt. Zonder muren walst elk beetje leger zo over je garrison heen. Krijg je een revolt in een onlangs veroverd gebied, moet je je veldleger terug trekken omdat je garrison het niet aankan.

Wat ik zelf graag zou willen zien op dit punt is vooral meer invloed op de samenstelling van de garrisions. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om garisson units te trainen en een snellere recovery van garisson units nadat je een stad hebt veroverd.

Als met al valt de game tot nu toe behoorlijk tegen en heeft de hype niet waar kunnen maken.
pi_131236417
Er zitten zeker wel goede verbeteringen in, persoonlijk vind ik dat ze eindelijk fatsoenlijke diplomatieke opties geven.
pi_131243980
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Rhalius het volgende:
Er zitten zeker wel goede verbeteringen in, persoonlijk vind ik dat ze eindelijk fatsoenlijke diplomatieke opties geven.
Die de ai nooit accepteert. Of je moet ze met tonnen omkopen waarna ze je toch verraden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')