abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 17:09:46 #151
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131064294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef Beardslasher het volgende:
Toch jammer dat CA de hele shitstorm krijgt terwijl volgens mij dit vooral aan SEGA te wijten valt. Als ik me niet vergis stond de game oorspronkelijk gepland voor release eind oktober maar is het onder druk naar voren verschoven. Want ja kwartaalcijfers moeten goed zijn natuurlijk.
SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131065840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef AthCom het volgende:

[..]

2% inderdaad. :')

Gisteren weer: werd ik aangevallen door de Frisii, die geen eigen stad meer hebben. Speelde het gevecht zelf op de battle map ... beweegde het aanvallende leger niet eens. Ik offerde een plebs-eenheid op om de vijand te lokken en dat lukte dan nog wel, maar toch. :')
Dat laatste had ik ook. Ik had 1 unit minder en inferieure units maar de stad die werd aangevallen was wel van mij dus ik had daar een voordeel. De tegenstander blijft gewoon staan dus ik moet wel aanvallen op open veld en word dus afgemaakt :')
pi_131068493
Heej, alweer een update?
pi_131068603
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
daar heb je wel gelijk in, maar de slechte optimalisatie, enorme berg bugs, het niet kunnen draaien op monster pc's etc zijn daar wel aan te wijten.
pi_131069905
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
Sega kan wel hebben "gevraagd" aan CA om de game meer arcady te maken zodat deze toegankelijker wordt voor "de massa". Vandaar misschien de gare magic abilities en de korte en minder tactische gevechten.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  woensdag 11 september 2013 @ 22:01:12 #156
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131076508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:02 schreef Romanus het volgende:

[..]

Dat laatste had ik ook. Ik had 1 unit minder en inferieure units maar de stad die werd aangevallen was wel van mij dus ik had daar een voordeel. De tegenstander blijft gewoon staan dus ik moet wel aanvallen op open veld en word dus afgemaakt :')
Gewoon de battle time af laten lopen en de aanvaller verliest als hij niks doet, makkelijk zat. Kost alleen wat tijd. _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_131078842
Ik wacht nog even met de aanschaf. Ik heb een 4gb gtx760 op het oog die ik zo rond de kerst samen met deze TW aanschaf. Vermaak ik me tot die tijd met Shogun 2.
Dit, dus.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:49:45 #158
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131079521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Gewoon de battle time af laten lopen en de aanvaller verliest als hij niks doet, makkelijk zat. Kost alleen wat tijd. _O-
Ik heb nooit de battle timer aanstaan, maar misschien is dat voor dit spel wel handig. Is die altijd een uur of kun je de tijd ook nog verder instellen?
Moira. is tof. :7
pi_131080275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ik heb nooit de battle timer aanstaan, maar misschien is dat voor dit spel wel handig. Is die altijd een uur of kun je de tijd ook nog verder instellen?
Je kan het instellen, geloof naar 40 mins en 30, maar dat is in te stellen wanneer je de campange begint.

Of je moet eens als je een battle hebt escape en dan bij settings kijken.
pi_131091088
http://www.twcenter.net/f(...)3221084#post13221084

Er is ook een AI mod uitgekomen.

Schijnt goed te zijn ga hem gelijk ff proberen..
pi_131093998
quote:
We’ve just put up a hotfix that significantly improves campaign map frame-rate on a variety of hardware combinations that were getting frame rates less than 15 fps. It took us until Monday to get a case of this happening in the studio, but it was a very simple fix, so we’ve decided to put it out as a single issue patch. This bug was introduced very late in the process, but we absolutely should have found and fixed it before release.

This release has obviously not gone as planned for some people, and I want to apologise to everyone out there who had issues with the game, whether they were hardware issues or disappointment in the performance of game features. We obviously don’t plan to release a game with any bugs, performance and AI issues. How this has happened is something we’re beginning to post mortem in detail now.

Fortunately, the same tech that gave us the rope to work on the game right up to release lets us keep working on it after it’s out, and the flaws in the game are mostly just bugs, not structural defects. We can and will get the game to where we wanted it to be for everyone.

The top priority is stability and performance – both frame rates in battle and campaign, and end of turn times and loading times. Then gameplay spoilers – AI flaws and exploits, balancing tweaks and the level of challenge on higher difficulties. Then minor bugs, lesser features that really didn’t pan out, UI improvements, and longer term adjustments to features and systems that could be better. Because there are a lot of us working in parallel there will be a mixture of different priority fixes in each patch. Much of this work would be part of the usual planned improvements we would make to our games post-launch anyway, but we are aware that they have now taken on extra significance and importance.

We have a major improvement to end of turn times in the pipeline, along with around 100 fixes in the next patch. We have another 100 or so fixes already being tested for the patch after that. At this point the limiting factor on getting issues fixed in patches is not our ability to fix issues, it’s our ability to test them and guarantee that we don’t repeat past mistakes by putting a patch out that breaks something new. We’ll also be putting each patch up as a beta you can opt in to before releasing it. It’s our aim to continue patching more or less weekly until all the bugs are dealt with.

Then we can start the kind of dialogue we always want to be having with the community – which new features you like, which you don’t like, which deleted features from previous games you really miss and so on. That’s a good conversation to be having, and since it’s our intention not to fall in to the trap of just re-skinning the previous game each time, it’s one that hopefully you’ll be having for years to come.

Lastly, I’m hoping we can fundamentally treat our releases differently in the future. Long open betas are the way things are going, and while that model hasn’t been compatible with the way Total War has been built to date, that could be the way forward.

Mike Simpson
Creative Director
Creative Assembly
  donderdag 12 september 2013 @ 14:31:53 #162
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_131094557
Speel nu Pontus op normal. Heb ik het of is het redelijk makkelijk op normal nog? Kan me herinneren dat ik in RTW1 best wel moeite had met normal. Ook vind ik de velites bestwel sterk voor zo vroeg in de game. Kan aan mij liggen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_131095355
Gister een maaltijd gekookt tijdens de turns van mijn tegenstander. Daarna gegeten en een serie gekeken tijdens de turns van mijn tegenstander. Ik geef toe, ik heb niet de snelste processor ... maar dit wordt wel een beetje absurd.
  donderdag 12 september 2013 @ 15:18:47 #164
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_131095860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:57 schreef Young_David het volgende:
Gister een maaltijd gekookt tijdens de turns van mijn tegenstander. Daarna gegeten en een serie gekeken tijdens de turns van mijn tegenstander. Ik geef toe, ik heb niet de snelste processor ... maar dit wordt wel een beetje absurd.
Ik heb een nieuwe processor (AMD FX 8320) en ik zit zelfs bijna 5 minuten te wachten tot ik weer eens kan :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_131097228
Waar ik mij ook aan erger is dat als je units een vijandelijke unit hebben verslagen dat ze gewoon stil blijven staan en gaan juichen terwijl ze worden beschoten met pijlen stenen en speren en dat een vijandelijke unit ze ook nog doodleuk in de rug aanvalt..

Net als met je skirmishers op paard.

Als je ze laat aanvallen op afstand en een unit met speren komt dichter bij rennen ze weg maar gooien ze geen javelins naar achter en op een duur gaan ze gewoon stil staan en laten ze zich aanvallen terwijl ze makkelijk op afstand kunnen blijven.

In shogun was dit heel anders
  donderdag 12 september 2013 @ 16:27:41 #166
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131097857
Ik kom ook bijna geen goede eenheden van vijandelijke facties tegen, enkel LEGERS skirmishers / slingers en het simpelste voetvolk.

Alleen de vloten zijn soms aardig gemixt (al had ik gisteren wel een Nabatea-vloot van enkel de zwakste schepen tegen me), maar die zijn een nachtmerrie om te verslaan omdat mijn schepen vaak niet reageren als ze eenmaal geramd hebben.
Moira. is tof. :7
pi_131099776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:27 schreef AthCom het volgende:
Ik kom ook bijna geen goede eenheden van vijandelijke facties tegen, enkel LEGERS skirmishers / slingers en het simpelste voetvolk.

Alleen de vloten zijn soms aardig gemixt (al had ik gisteren wel een Nabatea-vloot van enkel de zwakste schepen tegen me), maar die zijn een nachtmerrie om te verslaan omdat mijn schepen vaak niet reageren als ze eenmaal geramd hebben.
http://www.twcenter.net/f(...)Updated-11-9-2013%29
AI mod moet dit verhelpen
  donderdag 12 september 2013 @ 17:30:52 #168
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131099929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Dientje12 het volgende:
Waar ik mij ook aan erger is dat als je units een vijandelijke unit hebben verslagen dat ze gewoon stil blijven staan en gaan juichen terwijl ze worden beschoten met pijlen stenen en speren en dat een vijandelijke unit ze ook nog doodleuk in de rug aanvalt..

Net als met je skirmishers op paard.

Als je ze laat aanvallen op afstand en een unit met speren komt dichter bij rennen ze weg maar gooien ze geen javelins naar achter en op een duur gaan ze gewoon stil staan en laten ze zich aanvallen terwijl ze makkelijk op afstand kunnen blijven.

In shogun was dit heel anders
Je kunt ook geen defensive formation ofzo aanvinken, uiterst irritant. Zijn ze dat vergeten ofzo? _O- ?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131100448
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je kunt ook geen defensive formation ofzo aanvinken, uiterst irritant. Zijn ze dat vergeten ofzo? _O- ?
Ja, loose formation zijn ze ook vergeten terwijl het wel in de encyclopedie staat :')
pi_131119278
Ga met die patch van ~40 FPS naar ~75! (beta patch 1.5)

Vanavond even kijken tot hoever ik de graphics op kan krikken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_131120288
Spel is nu wel wat speelbaarder geworden, de settings die ik heb ingesteld zijn niet zo best maar in ieder geval draait de game nu best soepel. Het is speelbaar.

Kan me nu dus eindelijk meer gaan richten op de inhoud van de game.

Hoe kan je units upgraden? in custom battles heb ik de romeinen eens geprobeerd maar ze hebben allemaal nogal gare pauper schilden beet en armor lijkt ook niet altijd je van het te zijn dus ik neem aan dat hier upgrades voor zijn?
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131124252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef Rhalius het volgende:
Spel is nu wel wat speelbaarder geworden, de settings die ik heb ingesteld zijn niet zo best maar in ieder geval draait de game nu best soepel. Het is speelbaar.

Kan me nu dus eindelijk meer gaan richten op de inhoud van de game.

Hoe kan je units upgraden? in custom battles heb ik de romeinen eens geprobeerd maar ze hebben allemaal nogal gare pauper schilden beet en armor lijkt ook niet altijd je van het te zijn dus ik neem aan dat hier upgrades voor zijn?
In de campaing kan je ze upgraden.

Bij custom battle heb ik er ook naar zitten zoeken maar kan alleen de rang omhoog krijgen
pi_131134855
Lijkt erop dat ze wat goeie updates gaan doen gericht op processors. Hopelijk draait alles bij mij dan een stuk beter en kunnen de graphics hoger ingesteld worden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131164045
Zoals iedereen al gemerkt heeft draait hij inderdaad wat beter, zo ook bij mij :) Ben er wel blij mee moet ik zeggen..

Ik weet niet of veel van jullie Simcity hebben gekocht begin dit jaar, maar dat was ook een drama-launch. Als ik kijk hoe CA dit aanpakt is dat 10x beter, netter en fatsoenlijker tegenover de consument dan dat EA dat heeft gedaan. Zij ontkenden in eerste instantie de problemen, verweten het allemaal aan de populariteit en de massa die tegelijkertijd wilden spelen et cetera.. Uiteindelijk bleek ook de gameplay een drama en begonnen ze pas met toegeven, wat uiteindelijk leidde tot het aanbieden van een gratis game als goedmakertje :')

Nu ik dit zo zie van CA, met deze verbeteringen in de speelbaarheid en de planning van fixes de komende tijd heb ik er wel vertrouwen in. Ook het feit dat mods toegestaan zijn is al een groot pluspunt.. Simcity had nog wel de tools/mogelijkheden om grotere steden te bouwen, maar dat heeft EA op slot gezet en zien mods als cheaten waardoor je account geblokt kan worden :')

Ik denk dus dat we nog best blij mogen zijn met deze signalen van CA en helaas even geduld moeten hebben..
pi_131171202
Ik heb de beta gedownload en het speelt al weer een stuk beter. graphics iets hoger, gemiddeld 39 FPS in de test.

Kan ik mee leven, heb de graphics nu op een acceptabel niveau. Hopelijk optimaliseren ze het nog wat verder.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:36:57 #178
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131177793
Dezelfde battle loopt nu voor de derde keer vast, auto resolve is geen optie omdat de AI een groot voordeel heeft, geweldig. :Z
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:38:27 #179
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131180343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Thrilled het volgende:
Zoals iedereen al gemerkt heeft draait hij inderdaad wat beter, zo ook bij mij :) Ben er wel blij mee moet ik zeggen..

Ik weet niet of veel van jullie Simcity hebben gekocht begin dit jaar, maar dat was ook een drama-launch. Als ik kijk hoe CA dit aanpakt is dat 10x beter, netter en fatsoenlijker tegenover de consument dan dat EA dat heeft gedaan. Zij ontkenden in eerste instantie de problemen, verweten het allemaal aan de populariteit en de massa die tegelijkertijd wilden spelen et cetera.. Uiteindelijk bleek ook de gameplay een drama en begonnen ze pas met toegeven, wat uiteindelijk leidde tot het aanbieden van een gratis game als goedmakertje :')

Nu ik dit zo zie van CA, met deze verbeteringen in de speelbaarheid en de planning van fixes de komende tijd heb ik er wel vertrouwen in. Ook het feit dat mods toegestaan zijn is al een groot pluspunt.. Simcity had nog wel de tools/mogelijkheden om grotere steden te bouwen, maar dat heeft EA op slot gezet en zien mods als cheaten waardoor je account geblokt kan worden :')

Ik denk dus dat we nog best blij mogen zijn met deze signalen van CA en helaas even geduld moeten hebben..
Het SimCity drama heeft ook volgens mij de kop gekost van de hele directie en bestuur van EA.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:39:38 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131180401
Volgens mij zit er in het RTW2 team ook een modder van RTW, dat is nog wel het meest ironische.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131189729
Jack Lusted was eerst een modder. Ik denk wel dat het mogelijk heeft bijgedragen aan dat het uiterlijk van de legers erop vooruit is gegaan in realisme.

Egypte klopt dit maal een stuk beter met hoe het land was in die tijd.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131193587
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Dezelfde battle loopt nu voor de derde keer vast, auto resolve is geen optie omdat de AI een groot voordeel heeft, geweldig. :Z
Is het met een savegame na de beta patch 2?
Dan kan mischien dat het probleem zijn
  zondag 15 september 2013 @ 14:43:13 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131197046
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131198153
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Ik heb alleen een beetje getest..

Denk pas dat bij patch 3 die AI beter word hoop ik
pi_131199689
Patch 2 beta verbeterd echt al een hele hoop, de AI is aggresiever, is nu armies aan het stacken en je wordt warempel de oorlog verklaard. Nog een patch of 2 a 3 als deze en we hebben de game die we verwachtte.
pi_131202350
Mods kunnen denk ik een hoop fixen.

Ik zal al blij zijn als capture points er niet meer zijn buiten steden en dorpen om.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131202419
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Same.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 15 september 2013 @ 18:27:12 #189
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_131204718
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:20 schreef Rhalius het volgende:
Mods kunnen denk ik een hoop fixen.
Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zondag 15 september 2013 @ 18:30:38 #190
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131204849
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Dit. Belachelijk gewoon, maar eerst 50 stukken DLC eruit persen. Ik download de DLC nu, heb het spel gekocht en als ze het niet eens fatsoenlijk kunnen leveren verdienen ze mijn geld niet
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 15 september 2013 @ 21:10:52 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131212797
Hopelijk zijn ze iig niet meer zo naïef bij CA en kijken ze ook op twcenter.net naar alle reacties :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131220296
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
  zondag 15 september 2013 @ 22:59:12 #193
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_131221379
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
Je bent gewoon een supertalent.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_131222140
Komt er een Darthmod voor Rome 2?
Dit, dus.
pi_131222745
quote:
5s.gif Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
Komt er een Darthmod voor Rome 2?
Darth is volgens mij gestopt.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 15 september 2013 @ 23:40:28 #196
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_131223489
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
Spel is te makkelijk ja. De AI is te passief.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_131223678
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.

Zoals capture points, limiet op aantal legers en grote garrisons, geen muren bij veel steden, gebrek aan guard mode, etc.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131234648
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Rhalius het volgende:

[..]

Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.

Zoals capture points, limiet op aantal legers en grote garrisons, geen muren bij veel steden, gebrek aan guard mode, etc.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik mis echt de muren bij de minor settlements en de invloed op garrisions. In combinatie met de limiet op veldlegers werkt dit nogal vervelend. De garrisions zijn uitermate zwak (zit nog early game). Zeker wanneer een stad net veroverd hebt. Zonder muren walst elk beetje leger zo over je garrison heen. Krijg je een revolt in een onlangs veroverd gebied, moet je je veldleger terug trekken omdat je garrison het niet aankan.

Wat ik zelf graag zou willen zien op dit punt is vooral meer invloed op de samenstelling van de garrisions. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om garisson units te trainen en een snellere recovery van garisson units nadat je een stad hebt veroverd.

Als met al valt de game tot nu toe behoorlijk tegen en heeft de hype niet waar kunnen maken.
pi_131236417
Er zitten zeker wel goede verbeteringen in, persoonlijk vind ik dat ze eindelijk fatsoenlijke diplomatieke opties geven.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131243980
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Rhalius het volgende:
Er zitten zeker wel goede verbeteringen in, persoonlijk vind ik dat ze eindelijk fatsoenlijke diplomatieke opties geven.
Die de ai nooit accepteert. Of je moet ze met tonnen omkopen waarna ze je toch verraden.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')