SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef Beardslasher het volgende:
Toch jammer dat CA de hele shitstorm krijgt terwijl volgens mij dit vooral aan SEGA te wijten valt. Als ik me niet vergis stond de game oorspronkelijk gepland voor release eind oktober maar is het onder druk naar voren verschoven. Want ja kwartaalcijfers moeten goed zijn natuurlijk.
Dat laatste had ik ook. Ik had 1 unit minder en inferieure units maar de stad die werd aangevallen was wel van mij dus ik had daar een voordeel. De tegenstander blijft gewoon staan dus ik moet wel aanvallen op open veld en word dus afgemaaktquote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef AthCom het volgende:
[..]
2% inderdaad.
Gisteren weer: werd ik aangevallen door de Frisii, die geen eigen stad meer hebben. Speelde het gevecht zelf op de battle map ... beweegde het aanvallende leger niet eens. Ik offerde een plebs-eenheid op om de vijand te lokken en dat lukte dan nog wel, maar toch.
daar heb je wel gelijk in, maar de slechte optimalisatie, enorme berg bugs, het niet kunnen draaien op monster pc's etc zijn daar wel aan te wijten.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
Sega kan wel hebben "gevraagd" aan CA om de game meer arcady te maken zodat deze toegankelijker wordt voor "de massa". Vandaar misschien de gare magic abilities en de korte en minder tactische gevechten.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
Gewoon de battle time af laten lopen en de aanvaller verliest als hij niks doet, makkelijk zat. Kost alleen wat tijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:02 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dat laatste had ik ook. Ik had 1 unit minder en inferieure units maar de stad die werd aangevallen was wel van mij dus ik had daar een voordeel. De tegenstander blijft gewoon staan dus ik moet wel aanvallen op open veld en word dus afgemaakt
Ik heb nooit de battle timer aanstaan, maar misschien is dat voor dit spel wel handig. Is die altijd een uur of kun je de tijd ook nog verder instellen?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon de battle time af laten lopen en de aanvaller verliest als hij niks doet, makkelijk zat. Kost alleen wat tijd.
Je kan het instellen, geloof naar 40 mins en 30, maar dat is in te stellen wanneer je de campange begint.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb nooit de battle timer aanstaan, maar misschien is dat voor dit spel wel handig. Is die altijd een uur of kun je de tijd ook nog verder instellen?
quote:We’ve just put up a hotfix that significantly improves campaign map frame-rate on a variety of hardware combinations that were getting frame rates less than 15 fps. It took us until Monday to get a case of this happening in the studio, but it was a very simple fix, so we’ve decided to put it out as a single issue patch. This bug was introduced very late in the process, but we absolutely should have found and fixed it before release.
This release has obviously not gone as planned for some people, and I want to apologise to everyone out there who had issues with the game, whether they were hardware issues or disappointment in the performance of game features. We obviously don’t plan to release a game with any bugs, performance and AI issues. How this has happened is something we’re beginning to post mortem in detail now.
Fortunately, the same tech that gave us the rope to work on the game right up to release lets us keep working on it after it’s out, and the flaws in the game are mostly just bugs, not structural defects. We can and will get the game to where we wanted it to be for everyone.
The top priority is stability and performance – both frame rates in battle and campaign, and end of turn times and loading times. Then gameplay spoilers – AI flaws and exploits, balancing tweaks and the level of challenge on higher difficulties. Then minor bugs, lesser features that really didn’t pan out, UI improvements, and longer term adjustments to features and systems that could be better. Because there are a lot of us working in parallel there will be a mixture of different priority fixes in each patch. Much of this work would be part of the usual planned improvements we would make to our games post-launch anyway, but we are aware that they have now taken on extra significance and importance.
We have a major improvement to end of turn times in the pipeline, along with around 100 fixes in the next patch. We have another 100 or so fixes already being tested for the patch after that. At this point the limiting factor on getting issues fixed in patches is not our ability to fix issues, it’s our ability to test them and guarantee that we don’t repeat past mistakes by putting a patch out that breaks something new. We’ll also be putting each patch up as a beta you can opt in to before releasing it. It’s our aim to continue patching more or less weekly until all the bugs are dealt with.
Then we can start the kind of dialogue we always want to be having with the community – which new features you like, which you don’t like, which deleted features from previous games you really miss and so on. That’s a good conversation to be having, and since it’s our intention not to fall in to the trap of just re-skinning the previous game each time, it’s one that hopefully you’ll be having for years to come.
Lastly, I’m hoping we can fundamentally treat our releases differently in the future. Long open betas are the way things are going, and while that model hasn’t been compatible with the way Total War has been built to date, that could be the way forward.
Mike Simpson
Creative Director
Creative Assembly
Ik heb een nieuwe processor (AMD FX 8320) en ik zit zelfs bijna 5 minuten te wachten tot ik weer eens kanquote:Op donderdag 12 september 2013 14:57 schreef Young_David het volgende:
Gister een maaltijd gekookt tijdens de turns van mijn tegenstander. Daarna gegeten en een serie gekeken tijdens de turns van mijn tegenstander. Ik geef toe, ik heb niet de snelste processor ... maar dit wordt wel een beetje absurd.
http://www.twcenter.net/f(...)Updated-11-9-2013%29quote:Op donderdag 12 september 2013 16:27 schreef AthCom het volgende:
Ik kom ook bijna geen goede eenheden van vijandelijke facties tegen, enkel LEGERS skirmishers / slingers en het simpelste voetvolk.
Alleen de vloten zijn soms aardig gemixt (al had ik gisteren wel een Nabatea-vloot van enkel de zwakste schepen tegen me), maar die zijn een nachtmerrie om te verslaan omdat mijn schepen vaak niet reageren als ze eenmaal geramd hebben.
Je kunt ook geen defensive formation ofzo aanvinken, uiterst irritant. Zijn ze dat vergeten ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Dientje12 het volgende:
Waar ik mij ook aan erger is dat als je units een vijandelijke unit hebben verslagen dat ze gewoon stil blijven staan en gaan juichen terwijl ze worden beschoten met pijlen stenen en speren en dat een vijandelijke unit ze ook nog doodleuk in de rug aanvalt..
Net als met je skirmishers op paard.
Als je ze laat aanvallen op afstand en een unit met speren komt dichter bij rennen ze weg maar gooien ze geen javelins naar achter en op een duur gaan ze gewoon stil staan en laten ze zich aanvallen terwijl ze makkelijk op afstand kunnen blijven.
In shogun was dit heel anders
Ja, loose formation zijn ze ook vergeten terwijl het wel in de encyclopedie staatquote:Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt ook geen defensive formation ofzo aanvinken, uiterst irritant. Zijn ze dat vergeten ofzo??
In de campaing kan je ze upgraden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef Rhalius het volgende:
Spel is nu wel wat speelbaarder geworden, de settings die ik heb ingesteld zijn niet zo best maar in ieder geval draait de game nu best soepel. Het is speelbaar.
Kan me nu dus eindelijk meer gaan richten op de inhoud van de game.
Hoe kan je units upgraden? in custom battles heb ik de romeinen eens geprobeerd maar ze hebben allemaal nogal gare pauper schilden beet en armor lijkt ook niet altijd je van het te zijn dus ik neem aan dat hier upgrades voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |