Gelukje voor je, bij mij kwam het niet meer goed en moest ik het spel afsluiten.quote:Op maandag 9 september 2013 11:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
1 keer gehad, toen ik daarna weer op wait drukte werd het weer normaal.
Wat niet, het kunnen upgraden van al bestaande units?quote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef valek het volgende:
[..]
Wist ik niet. Dan maar eens wat legers gaan verplaatsen.
Nee, ik zou wachten totdat het gepatched is. Tegen die tijd is er ook DLC wat misschien met Steam dan in de sale gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Bij GMG is RII met de coupon nu 31 euro. Is het de moeite waard?
Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik zou wachten totdat het gepatched is. Tegen die tijd is er ook DLC wat misschien met Steam dan in de sale gaat.
Het is niet alleen de bugs, heel veel elementen van het spel zelf zijn gewoon enorm slechter gemaakt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft.
Maar goed, ik wacht wel een sale af.
gewoon halen als je het leuk vind, bugs heeft niet iedereen en het valt wel mee. Ik heb iig nergens last van.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft.
Maar goed, ik wacht wel een sale af.
Hoe kan hij weten of hij het leuk vindt als hij het niet heeft gespeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gewoon halen als je het leuk vind, bugs heeft niet iedereen en het valt wel mee. Ik heb iig nergens last van.
Dat ziet er niet bepaald positief uit. Het is dat ik niet terug kan naar EB of R:TR, anders had ik dat wel gedaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is niet alleen de bugs, heel veel elementen van het spel zelf zijn gewoon enorm slechter gemaakt.
http://forums.totalwar.co(...)sualty-of-the-casual
Mooi overzicht over wat er verkeerd is.
Falende combat system heet dat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef AthCom het volgende:
Mijn eenheden kunnen ook bijna geen vluchtende ventjes doden. Slingers gerout met nog zo'n 75 man over, kan mijn cavalerie er maar 6 doden. Wat is deze.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Polacco het volgende:
Weer iets nieuws: gigantisch vijandelijk leger wat stapje voor stapje naar mijn muren loopt en ondertussen door de torens en missile units volledig in de pan worden gehakt.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Rhalius het volgende:
Het meeste kan met mods wel gefixt worden.
Probleem voor mij is vooral hoe slecht de game draait. Kan shogun 2 voluit draaien maar rome 2 geeft zelfs moeite met medium graphics, het ziet er slechter uit dan rome 1.
quote:Varus.. O! Quintilus varus!... give me back my frames....
Dat je naar een provincie terugmoet om te upgraden.quote:Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat niet, het kunnen upgraden van al bestaande units?
Ik lees nu dat topic wat net gepost is hier, dat een beurt per jaar en dat je generaals en alles zo dood is heb ik ook wel last van inderdaad. Sowieso als ze het al overleven dan proberen ze hem van binnen de factie wel weer te vermoorden soms ofzo, al zal dat door mij komen grotendeels.
Hier herken ik me niet in. Ik kan alles soepel draaien. De laadtijden vallen ook heel erg mee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Rhalius het volgende:
Het meeste kan met mods wel gefixt worden.
Probleem voor mij is vooral hoe slecht de game draait. Kan shogun 2 voluit draaien maar rome 2 geeft zelfs moeite met medium graphics, het ziet er slechter uit dan rome 1.
Zeer slordig, zoiets was al standaard in strategie spellen zoals age of empires 1quote:
Het is ook vrij noodzakelijk om goed een leger te kunnen commanderen. In plaats van die tijdelijke abilities had ik liever verdere controls gezien om het leger goed van bovenaf te kunnen commanderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zeer slordig, zoiets was al standaard in strategie spellen zoals age of empires 1
En opeens is het er niet meer.
Ja , kopen imo.quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Bij GMG is RII met de coupon nu 31 euro. Is het de moeite waard?
Ja dit is wel irritant..quote:Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef AthCom het volgende:
Mijn eenheden kunnen ook bijna geen vluchtende ventjes doden. Slingers gerout met nog zo'n 75 man over, kan mijn cavalerie er maar 6 doden. Wat is deze.
Ze zouden eigenlijk alle kanten uit moeten vluchten, volledig uit formatie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja dit is wel irritant..
Mannetjes die aan het vluchten zijn die maar net iets langzamer als m'n paarden zijn...
Blij dat ik mijn geld hier niet aan heb uitgegevenquote:
Ja... heb hier maanden naar uit gekeken. Kijk over 2 maandjes wel weer. Hopen dat ze dan die domme flags op z'n minst hebben gefixt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Blij dat ik mijn geld hier niet aan heb uitgegeven
De batles in alle voorgaande total war games zijn veel leuker.
Intussen kun je Roma Surrectum spelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja... heb hier maanden naar uit gekeken. Kijk over 2 maandjes wel weer. Hopen dat ze dan die domme flags op z'n minst hebben gefixt.
Dat is juist irritant, aangezien je eigen units dan heen en weer gaan rennen om de routende units te doden en ze zullen nooit de ene vlek uitmoorden voor ze naar de andere vlek gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk alle kanten uit moeten vluchten, volledig uit formatie.
Maar wel realistischer. Nu vluchten units gegroepeerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is juist irritant, aangezien je eigen units dan heen en weer gaan rennen om de routende units te doden en ze zullen nooit de ene vlek uitmoorden voor ze naar de andere vlek gaan.
Ja klopt maar dan krijg je weinig meer gedaan. Of al je 40/60/80 cav units moeten allemaal een apart poppetje kiezen om te doden waarna ze naar de volgende gaan die nog niemand door een ander als target is gekozen ofzo. Dat is helemaal niet te doen lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef Polacco het volgende:
[..]
Maar wel realistischer. Nu vluchten units gegroepeerd.
Ga eens een avond op stap oid, dan geef je meer dan 30 euro uit, terwijl je met dit spel veel langer zoet bent dan een avondje. Zo zie ik het dan weer, dik waard.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja , kopen imo.
31 euro voor dit spel is niets.
Heb er zelf al flink wat uren inzitten , en ondanks dat er hier en daar wat bugs inzitten , en dat rome-2 mischien niet zoveel diepte heeft als een shogun 2.
Is het spel voor mij tot nu toe elke euro waard ondanks de vele negatieve berichten en dingen die ik zelf ook liever anders had gezien... maar goed.
Maar heb zelf amper last gehad van vastlopers of andere vage dingen en er zijn nu al een aantal patches uit met fixes.
Meer gebieden innemen en je rijk vergroten, totdat je weer zo'n "Imperium!"-popup krijgt: 't verhoogt je leger-, vloot- en agentcap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:38 schreef valek het volgende:
Ik heb 6 generaals en kan maar 6 legers bouwen. Hoe kan ik meer generaals krijgen om meer legers te bouwen!
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn nu trouwens zoveel combat mods dat ik geen idee heb welke nou het beste is
http://www.twcenter.net/f(...)-Rome-II-Mod-Threadsquote:
Dank.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.twcenter.net/f(...)-Rome-II-Mod-Threads
Site is wel langzaam. Radious TOtal war mod is wel goed.
2% inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze geven dus toe dat het een beta is. En 2%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |