abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 september 2013 @ 16:10:28 #101
366803 AthCom
Overigens ...
pi_130988898
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

1 keer gehad, toen ik daarna weer op wait drukte werd het weer normaal.
Gelukje voor je, bij mij kwam het niet meer goed en moest ik het spel afsluiten. ;(
Moira. is tof. :7
  maandag 9 september 2013 @ 17:13:55 #102
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_130990997
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef valek het volgende:

[..]

Wist ik niet. Dan maar eens wat legers gaan verplaatsen.
Wat niet, het kunnen upgraden van al bestaande units? :P

Ik lees nu dat topic wat net gepost is hier, dat een beurt per jaar en dat je generaals en alles zo dood is heb ik ook wel last van inderdaad. Sowieso als ze het al overleven dan proberen ze hem van binnen de factie wel weer te vermoorden soms ofzo, al zal dat door mij komen grotendeels. :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_130992224
Bij GMG is RII met de coupon nu 31 euro. Is het de moeite waard?
Burning bridges gives you so much more
  maandag 9 september 2013 @ 17:55:20 #104
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130992263
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Bij GMG is RII met de coupon nu 31 euro. Is het de moeite waard?
Nee, ik zou wachten totdat het gepatched is. Tegen die tijd is er ook DLC wat misschien met Steam dan in de sale gaat.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 9 september 2013 @ 17:55:45 #105
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130992274
De AI is zo fucking passief :') geen enkele keer is mij de oorlog verklaard.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130992327
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nee, ik zou wachten totdat het gepatched is. Tegen die tijd is er ook DLC wat misschien met Steam dan in de sale gaat.
Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft. :')

Maar goed, ik wacht wel een sale af.
Burning bridges gives you so much more
  maandag 9 september 2013 @ 17:58:42 #107
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130992348
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft. :')

Maar goed, ik wacht wel een sale af.
Het is niet alleen de bugs, heel veel elementen van het spel zelf zijn gewoon enorm slechter gemaakt.
http://forums.totalwar.co(...)sualty-of-the-casual
Mooi overzicht over wat er verkeerd is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130992355
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft. :')

Maar goed, ik wacht wel een sale af.
gewoon halen als je het leuk vind, bugs heeft niet iedereen en het valt wel mee. Ik heb iig nergens last van.
  maandag 9 september 2013 @ 18:02:09 #109
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130992458
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

gewoon halen als je het leuk vind, bugs heeft niet iedereen en het valt wel mee. Ik heb iig nergens last van.
Hoe kan hij weten of hij het leuk vindt als hij het niet heeft gespeeld?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130992486
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is niet alleen de bugs, heel veel elementen van het spel zelf zijn gewoon enorm slechter gemaakt.
http://forums.totalwar.co(...)sualty-of-the-casual
Mooi overzicht over wat er verkeerd is.
Dat ziet er niet bepaald positief uit. Het is dat ik niet terug kan naar EB of R:TR, anders had ik dat wel gedaan. ;(
Burning bridges gives you so much more
  maandag 9 september 2013 @ 19:12:24 #111
366803 AthCom
Overigens ...
pi_130995218
Mijn eenheden kunnen ook bijna geen vluchtende ventjes doden. Slingers gerout met nog zo'n 75 man over, kan mijn cavalerie er maar 6 doden. Wat is deze.
Moira. is tof. :7
  maandag 9 september 2013 @ 19:39:51 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130996494
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef AthCom het volgende:
Mijn eenheden kunnen ook bijna geen vluchtende ventjes doden. Slingers gerout met nog zo'n 75 man over, kan mijn cavalerie er maar 6 doden. Wat is deze.
Falende combat system heet dat.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130997196
Weer iets nieuws: gigantisch vijandelijk leger wat stapje voor stapje naar mijn muren loopt en ondertussen door de torens en missile units volledig in de pan worden gehakt.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  maandag 9 september 2013 @ 19:59:52 #114
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130997434
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Polacco het volgende:
Weer iets nieuws: gigantisch vijandelijk leger wat stapje voor stapje naar mijn muren loopt en ondertussen door de torens en missile units volledig in de pan worden gehakt.
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Falende combat system heet dat.
;(
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 9 september 2013 @ 20:14:30 #115
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130998226
Dayum, wat is dit zonde man. Keek hier echt maanden naar uit, Rome was echt de bom. Shogun 2 ook, vooral na wat kleine tweaks door de community. Verder zag Shogun er goed uit en speelde dat lekker weg met een wat grotere rol voor xp bij agents en legers. Ook het hele generalsysteem daar was leuk.

Speel ik dit... hebben ze godverdomme alle diepgang eruit gehaald... ook die hele UI is verrot. Het ziet er allemaal net wat gelikter uit, maar het is zo overduidelijk dat ze zich echt zijn gaan richten op de mobieltjesspelletjes en ipad gamegeneratie. Het ligt er nog net niet zo duidelijk bovenop als bij BF4. Nu lees ik ook nog dat ze denken om Total War naar de console te porten. 8)7 :') Ik geef geen kut om de graphics, ik wil gameplay. Iets wat de Total War serie juist zo goed maakte... Diepgang in de battles, tactieken, legers die niet over water konden lopen, realistischere battles die soms een half uur in beslag namen in plaats van 3 fucking minuten en bovenal... een betere en agressievere AI, geen hoerige eenheidsworsten maar verschillen in facties en agressiviteit! Argh, ik kan nog wel even doorgaan maar alles is al wel genoemd door iedereen...

Oh en... WAAR DE FUCK IS MIJN FUCKING FAMILY TREE!!!? WHAT... THE... MOTHERFUCKING... FUCK!!!

It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130998295
De ai boten bij coastal sieges zijn ook achterlijk. Ipv aan land te gaan met een aantal boten varen ze allemaal als debielen achter mijn twee garrison units aan tot de tijd om is en dan hebben ze verloren :')
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_130998947
Het meeste kan met mods wel gefixt worden.

Probleem voor mij is vooral hoe slecht de game draait. Kan shogun 2 voluit draaien maar rome 2 geeft zelfs moeite met medium graphics, het ziet er slechter uit dan rome 1.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_130999065
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Rhalius het volgende:
Het meeste kan met mods wel gefixt worden.

Probleem voor mij is vooral hoe slecht de game draait. Kan shogun 2 voluit draaien maar rome 2 geeft zelfs moeite met medium graphics, het ziet er slechter uit dan rome 1.
quote:
Varus.. O! Quintilus varus!... give me back my frames....
pi_131003222
Online battles :')
Fokking sterke Oathsworn spam en dan maar rushen...
Gaan alleen kapot als je ze frontaal op pikeman laat lopen. Voor de rest cavalerie, charges in de rug... Die Oathsworn slopen alles. Veels te overpowered.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_131013960
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wat niet, het kunnen upgraden van al bestaande units? :P

Ik lees nu dat topic wat net gepost is hier, dat een beurt per jaar en dat je generaals en alles zo dood is heb ik ook wel last van inderdaad. Sowieso als ze het al overleven dan proberen ze hem van binnen de factie wel weer te vermoorden soms ofzo, al zal dat door mij komen grotendeels. :D
Dat je naar een provincie terugmoet om te upgraden.
History became legend, legend became myth.
pi_131013986
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Rhalius het volgende:
Het meeste kan met mods wel gefixt worden.

Probleem voor mij is vooral hoe slecht de game draait. Kan shogun 2 voluit draaien maar rome 2 geeft zelfs moeite met medium graphics, het ziet er slechter uit dan rome 1.
Hier herken ik me niet in. Ik kan alles soepel draaien. De laadtijden vallen ook heel erg mee.
History became legend, legend became myth.
pi_131014719
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131015146
de laadtijden zijn inderdaad best kort, dat dan weer wel. Shogun 2 waren ze best lang.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:51:51 #124
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131015461
quote:
Top, heb ik iets om naar uit te kijken na het werk.
Moira. is tof. :7
  dinsdag 10 september 2013 @ 10:12:31 #126
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131015827
Bij nader inzien toch blij dat ik geen Windows computer heb. _O-
Deathlift or Die.
pi_131016777
Eigenlijk best wel weer zin om Shogun 2 op te starten ... da's geen goed teken toch?
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:39:38 #128
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_131017940
quote:
Guard mode ook afwezig!
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_131018002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Guard mode ook afwezig!
Zeer slordig, zoiets was al standaard in strategie spellen zoals age of empires 1 :')

En opeens is het er niet meer.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:03:51 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_131018562
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:42 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Zeer slordig, zoiets was al standaard in strategie spellen zoals age of empires 1 :')

En opeens is het er niet meer.
Het is ook vrij noodzakelijk om goed een leger te kunnen commanderen. In plaats van die tijdelijke abilities had ik liever verdere controls gezien om het leger goed van bovenaf te kunnen commanderen.

Bijvoorbeeld romeinen die automatisch schilden omhoog doen in guard mode om zich tegen pijlen te beschermen.
Troepen die beter in formatie blijven etc.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_131018873
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Bij GMG is RII met de coupon nu 31 euro. Is het de moeite waard?
Ja , kopen imo.

31 euro voor dit spel is niets.

Heb er zelf al flink wat uren inzitten , en ondanks dat er hier en daar wat bugs inzitten , en dat rome-2 mischien niet zoveel diepte heeft als een shogun 2.
Is het spel voor mij tot nu toe elke euro waard ondanks de vele negatieve berichten en dingen die ik zelf ook liever anders had gezien... maar goed.

Maar heb zelf amper last gehad van vastlopers of andere vage dingen en er zijn nu al een aantal patches uit met fixes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Altron op 10-09-2013 12:20:42 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131019014
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef AthCom het volgende:
Mijn eenheden kunnen ook bijna geen vluchtende ventjes doden. Slingers gerout met nog zo'n 75 man over, kan mijn cavalerie er maar 6 doden. Wat is deze.
Ja dit is wel irritant..

Mannetjes die aan het vluchten zijn die maar net iets langzamer als m'n paarden zijn...
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:34:38 #133
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_131019407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:19 schreef Altron het volgende:

[..]

Ja dit is wel irritant..

Mannetjes die aan het vluchten zijn die maar net iets langzamer als m'n paarden zijn...
Ze zouden eigenlijk alle kanten uit moeten vluchten, volledig uit formatie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_131021180
quote:
Blij dat ik mijn geld hier niet aan heb uitgegeven :')
De batles in alle voorgaande total war games zijn veel leuker.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:49:26 #135
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131025336
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Blij dat ik mijn geld hier niet aan heb uitgegeven :')
De batles in alle voorgaande total war games zijn veel leuker.
Ja... heb hier maanden naar uit gekeken. Kijk over 2 maandjes wel weer. Hopen dat ze dan die domme flags op z'n minst hebben gefixt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 10 september 2013 @ 16:10:10 #136
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131026084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja... heb hier maanden naar uit gekeken. Kijk over 2 maandjes wel weer. Hopen dat ze dan die domme flags op z'n minst hebben gefixt.
Intussen kun je Roma Surrectum spelen :Y
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:46:54 #137
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131031058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:34 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ze zouden eigenlijk alle kanten uit moeten vluchten, volledig uit formatie.
Dat is juist irritant, aangezien je eigen units dan heen en weer gaan rennen om de routende units te doden en ze zullen nooit de ene vlek uitmoorden voor ze naar de andere vlek gaan. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_131031300
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dat is juist irritant, aangezien je eigen units dan heen en weer gaan rennen om de routende units te doden en ze zullen nooit de ene vlek uitmoorden voor ze naar de andere vlek gaan. :P
Maar wel realistischer. Nu vluchten units gegroepeerd.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:59:45 #139
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131031496
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef Polacco het volgende:

[..]

Maar wel realistischer. Nu vluchten units gegroepeerd.
Ja klopt maar dan krijg je weinig meer gedaan. Of al je 40/60/80 cav units moeten allemaal een apart poppetje kiezen om te doden waarna ze naar de volgende gaan die nog niemand door een ander als target is gekozen ofzo. Dat is helemaal niet te doen lijkt mij.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_131033167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:15 schreef Altron het volgende:

[..]

Ja , kopen imo.

31 euro voor dit spel is niets.

Heb er zelf al flink wat uren inzitten , en ondanks dat er hier en daar wat bugs inzitten , en dat rome-2 mischien niet zoveel diepte heeft als een shogun 2.
Is het spel voor mij tot nu toe elke euro waard ondanks de vele negatieve berichten en dingen die ik zelf ook liever anders had gezien... maar goed.

Maar heb zelf amper last gehad van vastlopers of andere vage dingen en er zijn nu al een aantal patches uit met fixes.
Ga eens een avond op stap oid, dan geef je meer dan 30 euro uit, terwijl je met dit spel veel langer zoet bent dan een avondje. Zo zie ik het dan weer, dik waard.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_131047179
Ik heb 6 generaals en kan maar 6 legers bouwen. Hoe kan ik meer generaals krijgen om meer legers te bouwen!
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 10 september 2013 @ 23:42:03 #142
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131047297
Er zijn nu trouwens zoveel combat mods dat ik geen idee heb welke nou het beste is _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 11 september 2013 @ 00:39:02 #143
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131048518
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:38 schreef valek het volgende:
Ik heb 6 generaals en kan maar 6 legers bouwen. Hoe kan ik meer generaals krijgen om meer legers te bouwen!
Meer gebieden innemen en je rijk vergroten, totdat je weer zo'n "Imperium!"-popup krijgt: 't verhoogt je leger-, vloot- en agentcap.
Moira. is tof. :7
pi_131048667
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn nu trouwens zoveel combat mods dat ik geen idee heb welke nou het beste is _O-
Heb je een linkje?
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  woensdag 11 september 2013 @ 01:05:00 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131048867
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:47 schreef Polacco het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
http://www.twcenter.net/f(...)-Rome-II-Mod-Threads

Site is wel langzaam. Radious TOtal war mod is wel goed.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131048884
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

http://www.twcenter.net/f(...)-Rome-II-Mod-Threads

Site is wel langzaam. Radious TOtal war mod is wel goed.
Dank.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_131051341
Hi everyone and thanks for your attention.

We just wanted to reassure you that we do know it’s an extremely annoying and frustrating time for some of you at the moment and we are working around the clock to sort out those issues that you are having. The first patch has just gone up - it's not trouble-free we know and are fixing with a hotfix, but there will be another next week and every week after that till the problems are gone.

At the moment it may seem that the changes are slight, but they aren’t the only ones we are working on currently and bigger changes are happening now for future patches.

If you are having a problem, it is totally unacceptable and a big deal for us, please know that we are spending all our dev effort on fixing outstanding issues.

I realise in our rush to do that we haven’t updated you on the situation, so if you are interested, please read on.

Scale of launch issues
First and foremost let me say that if even one person has a problem running the game we would want to fix it, this is why we’ve set up 24 hour support and if you post in the support forums you will get an answer or discover a solution that’s already posted for your issue.

I appreciate that it doesn’t help to know this if you are somebody having an issue, but the vast majority of people are running the game without problems. At the moment we are seeing 2% of people playing reporting a technical issue. Let me be clear, that is 2% too many and we will be helping them into the game and working very hard to make sure they get the best possible experience.

To these people we are really very sorry that you are having problems, we really want to get you enjoying our game, please do take the time to post your issue in the Support Forum if there isn't a fix for you available in there already.

Technical Issues
ROME II is a big and complex game and, especially on PC, we are always conscious of the wide variety of different combinations of hardware out there and, while we do test extensively before launch, it is clear that we have failed some of you and we will look at the way in which launch games in the future. Again, I know this is scant comfort to you if you have a set-up that is not performing well, but we do intend to fix your specific problem – whoever you are and whatever it is - as soon as we can.

Many issues have been alleviated by the workarounds and system tweaks posted about in the Support Forum, please do head to this thread as your first port of call http://forums.totalwar.com/showthrea...support-forums, if your issue is not solved by stepping through these solutions please do post your issue in the Support Forum and one of the team will get back to you.

Gameplay Issues
If you have concerns on the actual features and mechanics, like gameplay balancing and AI behaviour, we do want to hear about them. As mentioned before launch we absolutely intend to support ROME II post-release with plenty of content, further development and comprehensive balancing through-out – and no I’m not thinking of DLC you have to pay for. We have already planned for some very interesting stuff and we wanted to do that with advice from the community.

Please do keep posting your concerns, our code team are focussing on tech issues to get people playing, but our design teams are very aware of your concerns and are already looking at ways to add further options and rebalance aspects of the game.

You will see our community team dropping into threads to ask questions, please do chat to them, but even if you don’t see a response please do know that we look at the forums every day here and do appreciate what you have to say.

Thank you for reading,

Mike Simpson, Creative Director on Total War
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_131051675
Ze geven dus toe dat het een beta is. En 2% :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 11 september 2013 @ 10:32:45 #149
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131052565
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze geven dus toe dat het een beta is. En 2% :')
2% inderdaad. :')

Gisteren weer: werd ik aangevallen door de Frisii, die geen eigen stad meer hebben. Speelde het gevecht zelf op de battle map ... beweegde het aanvallende leger niet eens. Ik offerde een plebs-eenheid op om de vijand te lokken en dat lukte dan nog wel, maar toch. :')
Moira. is tof. :7
pi_131054932
Toch jammer dat CA de hele shitstorm krijgt terwijl volgens mij dit vooral aan SEGA te wijten valt. Als ik me niet vergis stond de game oorspronkelijk gepland voor release eind oktober maar is het onder druk naar voren verschoven. Want ja kwartaalcijfers moeten goed zijn natuurlijk.
  woensdag 11 september 2013 @ 17:09:46 #151
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131064294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef Beardslasher het volgende:
Toch jammer dat CA de hele shitstorm krijgt terwijl volgens mij dit vooral aan SEGA te wijten valt. Als ik me niet vergis stond de game oorspronkelijk gepland voor release eind oktober maar is het onder druk naar voren verschoven. Want ja kwartaalcijfers moeten goed zijn natuurlijk.
SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131065840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef AthCom het volgende:

[..]

2% inderdaad. :')

Gisteren weer: werd ik aangevallen door de Frisii, die geen eigen stad meer hebben. Speelde het gevecht zelf op de battle map ... beweegde het aanvallende leger niet eens. Ik offerde een plebs-eenheid op om de vijand te lokken en dat lukte dan nog wel, maar toch. :')
Dat laatste had ik ook. Ik had 1 unit minder en inferieure units maar de stad die werd aangevallen was wel van mij dus ik had daar een voordeel. De tegenstander blijft gewoon staan dus ik moet wel aanvallen op open veld en word dus afgemaakt :')
pi_131068493
Heej, alweer een update?
pi_131068603
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
daar heb je wel gelijk in, maar de slechte optimalisatie, enorme berg bugs, het niet kunnen draaien op monster pc's etc zijn daar wel aan te wijten.
pi_131069905
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

SEGA is denk ik niet de schuldige van de core mechanics die ze hebben veranderd en de pauper UI enz.
Sega kan wel hebben "gevraagd" aan CA om de game meer arcady te maken zodat deze toegankelijker wordt voor "de massa". Vandaar misschien de gare magic abilities en de korte en minder tactische gevechten.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  woensdag 11 september 2013 @ 22:01:12 #156
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131076508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:02 schreef Romanus het volgende:

[..]

Dat laatste had ik ook. Ik had 1 unit minder en inferieure units maar de stad die werd aangevallen was wel van mij dus ik had daar een voordeel. De tegenstander blijft gewoon staan dus ik moet wel aanvallen op open veld en word dus afgemaakt :')
Gewoon de battle time af laten lopen en de aanvaller verliest als hij niks doet, makkelijk zat. Kost alleen wat tijd. _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_131078842
Ik wacht nog even met de aanschaf. Ik heb een 4gb gtx760 op het oog die ik zo rond de kerst samen met deze TW aanschaf. Vermaak ik me tot die tijd met Shogun 2.
Dit, dus.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:49:45 #158
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131079521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Gewoon de battle time af laten lopen en de aanvaller verliest als hij niks doet, makkelijk zat. Kost alleen wat tijd. _O-
Ik heb nooit de battle timer aanstaan, maar misschien is dat voor dit spel wel handig. Is die altijd een uur of kun je de tijd ook nog verder instellen?
Moira. is tof. :7
pi_131080275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ik heb nooit de battle timer aanstaan, maar misschien is dat voor dit spel wel handig. Is die altijd een uur of kun je de tijd ook nog verder instellen?
Je kan het instellen, geloof naar 40 mins en 30, maar dat is in te stellen wanneer je de campange begint.

Of je moet eens als je een battle hebt escape en dan bij settings kijken.
pi_131091088
http://www.twcenter.net/f(...)3221084#post13221084

Er is ook een AI mod uitgekomen.

Schijnt goed te zijn ga hem gelijk ff proberen..
pi_131093998
quote:
We’ve just put up a hotfix that significantly improves campaign map frame-rate on a variety of hardware combinations that were getting frame rates less than 15 fps. It took us until Monday to get a case of this happening in the studio, but it was a very simple fix, so we’ve decided to put it out as a single issue patch. This bug was introduced very late in the process, but we absolutely should have found and fixed it before release.

This release has obviously not gone as planned for some people, and I want to apologise to everyone out there who had issues with the game, whether they were hardware issues or disappointment in the performance of game features. We obviously don’t plan to release a game with any bugs, performance and AI issues. How this has happened is something we’re beginning to post mortem in detail now.

Fortunately, the same tech that gave us the rope to work on the game right up to release lets us keep working on it after it’s out, and the flaws in the game are mostly just bugs, not structural defects. We can and will get the game to where we wanted it to be for everyone.

The top priority is stability and performance – both frame rates in battle and campaign, and end of turn times and loading times. Then gameplay spoilers – AI flaws and exploits, balancing tweaks and the level of challenge on higher difficulties. Then minor bugs, lesser features that really didn’t pan out, UI improvements, and longer term adjustments to features and systems that could be better. Because there are a lot of us working in parallel there will be a mixture of different priority fixes in each patch. Much of this work would be part of the usual planned improvements we would make to our games post-launch anyway, but we are aware that they have now taken on extra significance and importance.

We have a major improvement to end of turn times in the pipeline, along with around 100 fixes in the next patch. We have another 100 or so fixes already being tested for the patch after that. At this point the limiting factor on getting issues fixed in patches is not our ability to fix issues, it’s our ability to test them and guarantee that we don’t repeat past mistakes by putting a patch out that breaks something new. We’ll also be putting each patch up as a beta you can opt in to before releasing it. It’s our aim to continue patching more or less weekly until all the bugs are dealt with.

Then we can start the kind of dialogue we always want to be having with the community – which new features you like, which you don’t like, which deleted features from previous games you really miss and so on. That’s a good conversation to be having, and since it’s our intention not to fall in to the trap of just re-skinning the previous game each time, it’s one that hopefully you’ll be having for years to come.

Lastly, I’m hoping we can fundamentally treat our releases differently in the future. Long open betas are the way things are going, and while that model hasn’t been compatible with the way Total War has been built to date, that could be the way forward.

Mike Simpson
Creative Director
Creative Assembly
  donderdag 12 september 2013 @ 14:31:53 #162
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_131094557
Speel nu Pontus op normal. Heb ik het of is het redelijk makkelijk op normal nog? Kan me herinneren dat ik in RTW1 best wel moeite had met normal. Ook vind ik de velites bestwel sterk voor zo vroeg in de game. Kan aan mij liggen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_131095355
Gister een maaltijd gekookt tijdens de turns van mijn tegenstander. Daarna gegeten en een serie gekeken tijdens de turns van mijn tegenstander. Ik geef toe, ik heb niet de snelste processor ... maar dit wordt wel een beetje absurd.
  donderdag 12 september 2013 @ 15:18:47 #164
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_131095860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:57 schreef Young_David het volgende:
Gister een maaltijd gekookt tijdens de turns van mijn tegenstander. Daarna gegeten en een serie gekeken tijdens de turns van mijn tegenstander. Ik geef toe, ik heb niet de snelste processor ... maar dit wordt wel een beetje absurd.
Ik heb een nieuwe processor (AMD FX 8320) en ik zit zelfs bijna 5 minuten te wachten tot ik weer eens kan :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_131097228
Waar ik mij ook aan erger is dat als je units een vijandelijke unit hebben verslagen dat ze gewoon stil blijven staan en gaan juichen terwijl ze worden beschoten met pijlen stenen en speren en dat een vijandelijke unit ze ook nog doodleuk in de rug aanvalt..

Net als met je skirmishers op paard.

Als je ze laat aanvallen op afstand en een unit met speren komt dichter bij rennen ze weg maar gooien ze geen javelins naar achter en op een duur gaan ze gewoon stil staan en laten ze zich aanvallen terwijl ze makkelijk op afstand kunnen blijven.

In shogun was dit heel anders
  donderdag 12 september 2013 @ 16:27:41 #166
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131097857
Ik kom ook bijna geen goede eenheden van vijandelijke facties tegen, enkel LEGERS skirmishers / slingers en het simpelste voetvolk.

Alleen de vloten zijn soms aardig gemixt (al had ik gisteren wel een Nabatea-vloot van enkel de zwakste schepen tegen me), maar die zijn een nachtmerrie om te verslaan omdat mijn schepen vaak niet reageren als ze eenmaal geramd hebben.
Moira. is tof. :7
pi_131099776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:27 schreef AthCom het volgende:
Ik kom ook bijna geen goede eenheden van vijandelijke facties tegen, enkel LEGERS skirmishers / slingers en het simpelste voetvolk.

Alleen de vloten zijn soms aardig gemixt (al had ik gisteren wel een Nabatea-vloot van enkel de zwakste schepen tegen me), maar die zijn een nachtmerrie om te verslaan omdat mijn schepen vaak niet reageren als ze eenmaal geramd hebben.
http://www.twcenter.net/f(...)Updated-11-9-2013%29
AI mod moet dit verhelpen
  donderdag 12 september 2013 @ 17:30:52 #168
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131099929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Dientje12 het volgende:
Waar ik mij ook aan erger is dat als je units een vijandelijke unit hebben verslagen dat ze gewoon stil blijven staan en gaan juichen terwijl ze worden beschoten met pijlen stenen en speren en dat een vijandelijke unit ze ook nog doodleuk in de rug aanvalt..

Net als met je skirmishers op paard.

Als je ze laat aanvallen op afstand en een unit met speren komt dichter bij rennen ze weg maar gooien ze geen javelins naar achter en op een duur gaan ze gewoon stil staan en laten ze zich aanvallen terwijl ze makkelijk op afstand kunnen blijven.

In shogun was dit heel anders
Je kunt ook geen defensive formation ofzo aanvinken, uiterst irritant. Zijn ze dat vergeten ofzo? _O- ?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131100448
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je kunt ook geen defensive formation ofzo aanvinken, uiterst irritant. Zijn ze dat vergeten ofzo? _O- ?
Ja, loose formation zijn ze ook vergeten terwijl het wel in de encyclopedie staat :')
pi_131119278
Ga met die patch van ~40 FPS naar ~75! (beta patch 1.5)

Vanavond even kijken tot hoever ik de graphics op kan krikken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_131120288
Spel is nu wel wat speelbaarder geworden, de settings die ik heb ingesteld zijn niet zo best maar in ieder geval draait de game nu best soepel. Het is speelbaar.

Kan me nu dus eindelijk meer gaan richten op de inhoud van de game.

Hoe kan je units upgraden? in custom battles heb ik de romeinen eens geprobeerd maar ze hebben allemaal nogal gare pauper schilden beet en armor lijkt ook niet altijd je van het te zijn dus ik neem aan dat hier upgrades voor zijn?
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131124252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef Rhalius het volgende:
Spel is nu wel wat speelbaarder geworden, de settings die ik heb ingesteld zijn niet zo best maar in ieder geval draait de game nu best soepel. Het is speelbaar.

Kan me nu dus eindelijk meer gaan richten op de inhoud van de game.

Hoe kan je units upgraden? in custom battles heb ik de romeinen eens geprobeerd maar ze hebben allemaal nogal gare pauper schilden beet en armor lijkt ook niet altijd je van het te zijn dus ik neem aan dat hier upgrades voor zijn?
In de campaing kan je ze upgraden.

Bij custom battle heb ik er ook naar zitten zoeken maar kan alleen de rang omhoog krijgen
pi_131134855
Lijkt erop dat ze wat goeie updates gaan doen gericht op processors. Hopelijk draait alles bij mij dan een stuk beter en kunnen de graphics hoger ingesteld worden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131164045
Zoals iedereen al gemerkt heeft draait hij inderdaad wat beter, zo ook bij mij :) Ben er wel blij mee moet ik zeggen..

Ik weet niet of veel van jullie Simcity hebben gekocht begin dit jaar, maar dat was ook een drama-launch. Als ik kijk hoe CA dit aanpakt is dat 10x beter, netter en fatsoenlijker tegenover de consument dan dat EA dat heeft gedaan. Zij ontkenden in eerste instantie de problemen, verweten het allemaal aan de populariteit en de massa die tegelijkertijd wilden spelen et cetera.. Uiteindelijk bleek ook de gameplay een drama en begonnen ze pas met toegeven, wat uiteindelijk leidde tot het aanbieden van een gratis game als goedmakertje :')

Nu ik dit zo zie van CA, met deze verbeteringen in de speelbaarheid en de planning van fixes de komende tijd heb ik er wel vertrouwen in. Ook het feit dat mods toegestaan zijn is al een groot pluspunt.. Simcity had nog wel de tools/mogelijkheden om grotere steden te bouwen, maar dat heeft EA op slot gezet en zien mods als cheaten waardoor je account geblokt kan worden :')

Ik denk dus dat we nog best blij mogen zijn met deze signalen van CA en helaas even geduld moeten hebben..
pi_131171202
Ik heb de beta gedownload en het speelt al weer een stuk beter. graphics iets hoger, gemiddeld 39 FPS in de test.

Kan ik mee leven, heb de graphics nu op een acceptabel niveau. Hopelijk optimaliseren ze het nog wat verder.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:36:57 #178
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131177793
Dezelfde battle loopt nu voor de derde keer vast, auto resolve is geen optie omdat de AI een groot voordeel heeft, geweldig. :Z
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:38:27 #179
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131180343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Thrilled het volgende:
Zoals iedereen al gemerkt heeft draait hij inderdaad wat beter, zo ook bij mij :) Ben er wel blij mee moet ik zeggen..

Ik weet niet of veel van jullie Simcity hebben gekocht begin dit jaar, maar dat was ook een drama-launch. Als ik kijk hoe CA dit aanpakt is dat 10x beter, netter en fatsoenlijker tegenover de consument dan dat EA dat heeft gedaan. Zij ontkenden in eerste instantie de problemen, verweten het allemaal aan de populariteit en de massa die tegelijkertijd wilden spelen et cetera.. Uiteindelijk bleek ook de gameplay een drama en begonnen ze pas met toegeven, wat uiteindelijk leidde tot het aanbieden van een gratis game als goedmakertje :')

Nu ik dit zo zie van CA, met deze verbeteringen in de speelbaarheid en de planning van fixes de komende tijd heb ik er wel vertrouwen in. Ook het feit dat mods toegestaan zijn is al een groot pluspunt.. Simcity had nog wel de tools/mogelijkheden om grotere steden te bouwen, maar dat heeft EA op slot gezet en zien mods als cheaten waardoor je account geblokt kan worden :')

Ik denk dus dat we nog best blij mogen zijn met deze signalen van CA en helaas even geduld moeten hebben..
Het SimCity drama heeft ook volgens mij de kop gekost van de hele directie en bestuur van EA.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:39:38 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131180401
Volgens mij zit er in het RTW2 team ook een modder van RTW, dat is nog wel het meest ironische.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131189729
Jack Lusted was eerst een modder. Ik denk wel dat het mogelijk heeft bijgedragen aan dat het uiterlijk van de legers erop vooruit is gegaan in realisme.

Egypte klopt dit maal een stuk beter met hoe het land was in die tijd.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131193587
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Dezelfde battle loopt nu voor de derde keer vast, auto resolve is geen optie omdat de AI een groot voordeel heeft, geweldig. :Z
Is het met een savegame na de beta patch 2?
Dan kan mischien dat het probleem zijn
  zondag 15 september 2013 @ 14:43:13 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131197046
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131198153
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Ik heb alleen een beetje getest..

Denk pas dat bij patch 3 die AI beter word hoop ik
pi_131199689
Patch 2 beta verbeterd echt al een hele hoop, de AI is aggresiever, is nu armies aan het stacken en je wordt warempel de oorlog verklaard. Nog een patch of 2 a 3 als deze en we hebben de game die we verwachtte.
pi_131202350
Mods kunnen denk ik een hoop fixen.

Ik zal al blij zijn als capture points er niet meer zijn buiten steden en dorpen om.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131202419
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
heb t nu al een week niet meer aangeraakt, kut ai en slechte gameplay elementen hebben het al voor me verpest
Same.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 15 september 2013 @ 18:27:12 #189
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_131204718
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:20 schreef Rhalius het volgende:
Mods kunnen denk ik een hoop fixen.
Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zondag 15 september 2013 @ 18:30:38 #190
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131204849
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Dit. Belachelijk gewoon, maar eerst 50 stukken DLC eruit persen. Ik download de DLC nu, heb het spel gekocht en als ze het niet eens fatsoenlijk kunnen leveren verdienen ze mijn geld niet
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 15 september 2013 @ 21:10:52 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131212797
Hopelijk zijn ze iig niet meer zo naïef bij CA en kijken ze ook op twcenter.net naar alle reacties :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131220296
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
  zondag 15 september 2013 @ 22:59:12 #193
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_131221379
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
Je bent gewoon een supertalent.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_131222140
Komt er een Darthmod voor Rome 2?
Dit, dus.
pi_131222745
quote:
5s.gif Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
Komt er een Darthmod voor Rome 2?
Darth is volgens mij gestopt.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 15 september 2013 @ 23:40:28 #196
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_131223489
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef plesner het volgende:
Nou dat was het dan Legendary met Sparta uitgespeelt. Rome 2 is naar mijn mening zwaar teleurstellend, te easy met te veel bugs/glitches

Ongelovelijk dat ze het zo hebben afgeleverd.
Spel is te makkelijk ja. De AI is te passief.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_131223678
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Die afhankelijkheid van de modders is toch eigenlijk wel een beetje triest. Vooral omdat CA vroeger de mod-community het niet makkelijk heeft gemaakt.

Daarbij hoort een game technisch gewoon goed te zijn, daar hoeven modders zich niet mee bezig te houden

Dat "wacht maar tot de modders het fixen" vind ik nou niet bepaald in het voordeel voor deze game spreken. :N
Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.

Zoals capture points, limiet op aantal legers en grote garrisons, geen muren bij veel steden, gebrek aan guard mode, etc.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131234648
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Rhalius het volgende:

[..]

Ik doelde niet op de technische kant maar meer op domme gameplay elementen.

Zoals capture points, limiet op aantal legers en grote garrisons, geen muren bij veel steden, gebrek aan guard mode, etc.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik mis echt de muren bij de minor settlements en de invloed op garrisions. In combinatie met de limiet op veldlegers werkt dit nogal vervelend. De garrisions zijn uitermate zwak (zit nog early game). Zeker wanneer een stad net veroverd hebt. Zonder muren walst elk beetje leger zo over je garrison heen. Krijg je een revolt in een onlangs veroverd gebied, moet je je veldleger terug trekken omdat je garrison het niet aankan.

Wat ik zelf graag zou willen zien op dit punt is vooral meer invloed op de samenstelling van de garrisions. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om garisson units te trainen en een snellere recovery van garisson units nadat je een stad hebt veroverd.

Als met al valt de game tot nu toe behoorlijk tegen en heeft de hype niet waar kunnen maken.
pi_131236417
Er zitten zeker wel goede verbeteringen in, persoonlijk vind ik dat ze eindelijk fatsoenlijke diplomatieke opties geven.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131243980
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Rhalius het volgende:
Er zitten zeker wel goede verbeteringen in, persoonlijk vind ik dat ze eindelijk fatsoenlijke diplomatieke opties geven.
Die de ai nooit accepteert. Of je moet ze met tonnen omkopen waarna ze je toch verraden.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')