Kan je dan ook meerdere slave handelaren hebben in verschillende provincies of werkt er maar 1?quote:Op zondag 8 september 2013 19:14 schreef Polacco het volgende:
[..]
Verhogen je inkomen maar verlagen je public order.
Volgens mij kan je er meerdere hebben in verschillende provincies.quote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je dan ook meerdere slave handelaren hebben in verschillende provincies of werkt er maar 1?
Nee, 1 tegelijk. Niet zoals in Empire.quote:Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef valek het volgende:
Betreft technoloy in het spel. Kun je zoals in andere total war games technology tegelijk researchen?
het ergste moet dan nog komen :pquote:Op zondag 8 september 2013 19:27 schreef DeParo het volgende:
Ik zal nog even wachten tot ik dit spel krijg.
Wist ik niet. Dan maar eens wat legers gaan verplaatsen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Dat alles per provincie telt is zo kut als je wapen en uitrusting een niveau omhoog kan, kan je de hele stack naar die provincie laten wandelen om ze te upgraden.
Ik had nu een war maiden met +60 experience per turn voor je leger, dat gaat belachelijk snel omhoog dan.
Heb dat één keer gehad , maar dat was precies toen de eerste patch uit kwam.quote:Op maandag 9 september 2013 09:30 schreef AthCom het volgende:
Heeft iemand hier ook gehad dat wanneer je een gevecht begint, en je drukt 1 à 2 keer op 'wait' i.v.m. kutweer, dat het spel dan heel erg begint te laggen? Ik tik nu de vijf keer aan.
Nu sla ik op voor elk gevecht op, omdat ik het spel wel móét afsluiten.
1 keer gehad, toen ik daarna weer op wait drukte werd het weer normaal.quote:Op maandag 9 september 2013 09:30 schreef AthCom het volgende:
Heeft iemand hier ook gehad dat wanneer je een gevecht begint, en je drukt 1 à 2 keer op 'wait' i.v.m. kutweer, dat het spel dan heel erg begint te laggen? Ik tik nu de vijf keer aan.
Nu sla ik op voor elk gevecht op, omdat ik het spel wel móét afsluiten.
Hehequote:
Eigenlijk zou het alleen een moraal debuff moeten geven imo, dat je nog wel kan winnen maar dat je troepen het gewoon niet meer zien zitten omdat de stad al is ingenomen. Maar dat het ook een bonus moreel buff geeft als je het weer terugpakt, zodat jij (of de AI) niet zomaar stiekem 1 levy unit kan sturen om jou een moreel debuff te gevenquote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe
Komt bekend voor dit..
Had het van het weekend , ik moest een flinke stad verdedigen tegen een veel groter leger.
Dus kon ik het me niet veroorloven om m'n troepen bij zo'n victory point neer te zetten.
Uiteindelijk was ik kwa troepen zwaar aan het winnen , maar de cpu had een victory point ingenomen met een groepje slingers... waardoor ik uiteindelijk m'n stad verloor... gg
Idd , dat zou beter zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het alleen een moraal debuff moeten geven imo, dat je nog wel kan winnen maar dat je troepen het gewoon niet meer zien zitten omdat de stad al is ingenomen. Maar dat het ook een bonus moreel buff geeft als je het weer terugpakt, zodat jij (of de AI) niet zomaar stiekem 1 levy unit kan sturen om jou een moreel debuff te geven
Ik denk dat CA daadwerkelijk het erg goed bedoelt heeft met die victory points. Proberen een methode te vinden waardoor de speler met meer tactiek een stad van een verdediger moest gaan veroveren. Waarschijnlijk met de gedachte dat er epische gevechten tussen de legers zouden uitbreken in en rondom die punten.quote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe
Komt bekend voor dit..
Had het van het weekend , ik moest een flinke stad verdedigen tegen een veel groter leger.
Dus kon ik het me niet veroorloven om m'n troepen bij zo'n victory point neer te zetten.
Uiteindelijk was ik kwa troepen zwaar aan het winnen , maar de cpu had een victory point ingenomen met een groepje slingers... waardoor ik uiteindelijk m'n stad verloor... gg
In steden zouden die punten nog wel nut hebben. Maar als je een open battle hebt slaat het nergens opquote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik denk dat CA daadwerkelijk het erg goed bedoelt heeft met die victory points. Proberen een methode te vinden waardoor de speler met meer tactiek een stad van een verdediger moest gaan veroveren. Waarschijnlijk met de gedachte dat er epische gevechten tussen de legers zouden uitbreken in en rondom die punten.
Probleem is enkel dat je daar een werkelijk sublieme battle AI voor nodig hebt. Eentje die niet enkel de troepenmacht van zichzelf én de tegenstander op waarde kan schatten, maar ook individuele eenheden, dat in combinatie met een tactische overview van de battlemap.
Waar en wanneer de AI op verschillende punten haar kracht kan uitbuiten, op welk moment te kunnen flanken en wanneer een tactische terugtrekking nut heeft. Daarbij moet ze op het juiste moment agressief kunnen uithalen en moet het kunnen omgaan met de line-of-sight.
Dat zijn elementen waar CA nou nooit echt sterk is in geweest (zeg maar niet). Dus waar men de verwachting vandaan haalde dat de victory points een goed idee waren is me een beetje duister om eerlijk te zijn.
Victory points kunnen een leuke toevoeging zijn idd mits goed geïmplementeerd , want nu staan ze vaak in het midden van een open map of op van die vage punten die totaal niet belangrijk zijn imo.quote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik denk dat CA daadwerkelijk het erg goed bedoelt heeft met die victory points. Proberen een methode te vinden waardoor de speler met meer tactiek een stad van een verdediger moest gaan veroveren. Waarschijnlijk met de gedachte dat er epische gevechten tussen de legers zouden uitbreken in en rondom die punten.
Probleem is enkel dat je daar een werkelijk sublieme battle AI voor nodig hebt. Eentje die niet enkel de troepenmacht van zichzelf én de tegenstander op waarde kan schatten, maar ook individuele eenheden, dat in combinatie met een tactische overview van de battlemap.
Waar en wanneer de AI op verschillende punten haar kracht kan uitbuiten, op welk moment te kunnen flanken en wanneer een tactische terugtrekking nut heeft. Daarbij moet ze op het juiste moment agressief kunnen uithalen en moet het kunnen omgaan met de line-of-sight.
Dat zijn elementen waar CA nou nooit echt sterk is in geweest (zeg maar niet). Dus waar men de verwachting vandaan haalde dat de victory points een goed idee waren is me een beetje duister om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |