Sure, maar kom niet klagen over dingen die al gepatched zijn in de normale versie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:51 schreef Geerd het volgende:
Nou heb hem even gedownload(dat mag ik toch wel zeggen???), vanmiddag eens kijken bevalt het koop ik hem.
Linkje naar de mod?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef Silv het volgende:
Vet, speel nu als Odryssia. Straks ook even de Etrusken uitproberen.
Heb je wel eens zelf siege equipment gehad tijdens het besiegen? Lijkt mij dat het op dezelfde plek staat of het nou om verdedigen of aanvallen gaat. Als ik dat weet dan ga ik wel verder, als het niet op dezelfde plek staat dan weet ik het namelijk ook niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:27 schreef over_hedge het volgende:
Hoe krijg je artillery in je steden om te verdedigen?? Er staat dat ik plek heb voor 4 artillery. Maar als ik wordt aangevallen zijn deze nergens te bekennen?
Als je stad level 4 is kan je siege equipment neerzetten.quote:Op zondag 8 september 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
Volgens mij moet je dan eerst die technology researchen.
nee als ik steden aanval heb ik ze ook nog nooit gezien. Maar ik zit nu bij schiphol op mijn vliegtuig te wachten dus ik zie het over 2 weken welquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je wel eens zelf siege equipment gehad tijdens het besiegen? Lijkt mij dat het op dezelfde plek staat of het nou om verdedigen of aanvallen gaat. Als ik dat weet dan ga ik wel verder, als het niet op dezelfde plek staat dan weet ik het namelijk ook niet.
Ze rushen toch wel 1 gate.quote:Op zondag 8 september 2013 12:29 schreef Silv het volgende:
Speel nu als Massilia. Lui kunnen zowel Hellenistische als Keltische troepen maken. Na een paar turns word ik al aangevallen door een paar verschillende facties. Heb nu geen leger meer, slechts 1 provincie en 2 legers staan voor de deur. Dit kan spannend gaan worden.
Zijn die defence battles tijdens sieges nog steeds zo belachelijk makkelijk ?quote:Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze rushen toch wel 1 gate.
Dus word makkie
Nog steeds?quote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zijn die defence battles tijdens sieges nog steeds zo belachelijk makkelijk ?
Meer inkomen denk ikquote:Op zondag 8 september 2013 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat doen slaven nu exact dan? Die maken gebouwen maken goedkoper?
Die worden verspreid over je settlements, dus meer inwoners maar ook meer unrest.quote:Op zondag 8 september 2013 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar je hebt nu toch niet echt populatie? Of verbetert het de groei?quote:Op zondag 8 september 2013 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Die worden verspreid over je settlements, dus meer inwoners maar ook meer unrest.
Onder de motorkap vast nog wel. Maar je weet het nooit met een verkapte consoletitel als nu.quote:Op zondag 8 september 2013 18:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch niet echt populatie? Of verbetert het de groei?
Verhogen je inkomen maar verlagen je public order.quote:Op zondag 8 september 2013 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Je moet alles nu op provincie niveau zien. Maak je in Roma een shrine dan gelden de effecten voor de hele provincie Italia. Net zoals je Hastati kan recruiten bij Arminium als je een muster field in Naepolis hebt. Dus die unit replenisment geld voor de hele provincie.quote:Op zondag 8 september 2013 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
En dingen als +unit replenishment % van sommige gebouwen, is dat per provincie of in totaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |