Gelukje voor je, bij mij kwam het niet meer goed en moest ik het spel afsluiten.quote:Op maandag 9 september 2013 11:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
1 keer gehad, toen ik daarna weer op wait drukte werd het weer normaal.
Wat niet, het kunnen upgraden van al bestaande units?quote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef valek het volgende:
[..]
Wist ik niet. Dan maar eens wat legers gaan verplaatsen.
Nee, ik zou wachten totdat het gepatched is. Tegen die tijd is er ook DLC wat misschien met Steam dan in de sale gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Bij GMG is RII met de coupon nu 31 euro. Is het de moeite waard?
Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik zou wachten totdat het gepatched is. Tegen die tijd is er ook DLC wat misschien met Steam dan in de sale gaat.
Het is niet alleen de bugs, heel veel elementen van het spel zelf zijn gewoon enorm slechter gemaakt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft.
Maar goed, ik wacht wel een sale af.
gewoon halen als je het leuk vind, bugs heeft niet iedereen en het valt wel mee. Ik heb iig nergens last van.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah oke. R:TW vond ik met mods echt briljant, dus deeltje 2 ga ik sws ook wel halen. Alleen het feit dat het dan bij release zoveel bugs heeft.
Maar goed, ik wacht wel een sale af.
Hoe kan hij weten of hij het leuk vindt als hij het niet heeft gespeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gewoon halen als je het leuk vind, bugs heeft niet iedereen en het valt wel mee. Ik heb iig nergens last van.
Dat ziet er niet bepaald positief uit. Het is dat ik niet terug kan naar EB of R:TR, anders had ik dat wel gedaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is niet alleen de bugs, heel veel elementen van het spel zelf zijn gewoon enorm slechter gemaakt.
http://forums.totalwar.co(...)sualty-of-the-casual
Mooi overzicht over wat er verkeerd is.
Falende combat system heet dat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef AthCom het volgende:
Mijn eenheden kunnen ook bijna geen vluchtende ventjes doden. Slingers gerout met nog zo'n 75 man over, kan mijn cavalerie er maar 6 doden. Wat is deze.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Polacco het volgende:
Weer iets nieuws: gigantisch vijandelijk leger wat stapje voor stapje naar mijn muren loopt en ondertussen door de torens en missile units volledig in de pan worden gehakt.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Rhalius het volgende:
Het meeste kan met mods wel gefixt worden.
Probleem voor mij is vooral hoe slecht de game draait. Kan shogun 2 voluit draaien maar rome 2 geeft zelfs moeite met medium graphics, het ziet er slechter uit dan rome 1.
quote:Varus.. O! Quintilus varus!... give me back my frames....
Dat je naar een provincie terugmoet om te upgraden.quote:Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat niet, het kunnen upgraden van al bestaande units?
Ik lees nu dat topic wat net gepost is hier, dat een beurt per jaar en dat je generaals en alles zo dood is heb ik ook wel last van inderdaad. Sowieso als ze het al overleven dan proberen ze hem van binnen de factie wel weer te vermoorden soms ofzo, al zal dat door mij komen grotendeels.
Hier herken ik me niet in. Ik kan alles soepel draaien. De laadtijden vallen ook heel erg mee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Rhalius het volgende:
Het meeste kan met mods wel gefixt worden.
Probleem voor mij is vooral hoe slecht de game draait. Kan shogun 2 voluit draaien maar rome 2 geeft zelfs moeite met medium graphics, het ziet er slechter uit dan rome 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |