Wat zuigt eraan? Vind vooral die extra health voor units een grote plus.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:46 schreef Kutmanager het volgende:
Mijn god, net een civil war getriggerd.Shit just hit the fan, heel Italië in 2 turns verdwenen en mijn dichtsbijzijnde legioen is Legio VII Cisalpina, die moeten verdedigen tegen de Carnuten.
Needless to say dat Legio I Italica niet meer bestaat.![]()
![]()
Unit cohesion en formations zijn nu helemaal gebugged.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat zuigt eraan? Vind vooral die extra health voor units een grote plus.
[..]Nog niet meegemaakt. pic?
Oh, heb juist het idee dat het beter is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Unit cohesion en formations zijn nu helemaal gebugged.
Nee sorry, heb 'm direct afgezet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat zuigt eraan? Vind vooral die extra health voor units een grote plus.
[..]Nog niet meegemaakt. pic?
tableflip momentje?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee sorry, heb 'm direct afgezet.
Maar wat gebeurd er dan precies? Wat voor soort legers verschijnen er dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Meer pak je gloednieuwe pc, aangeschaft voor Rome II op en gooi hem van 3 hoog door het raam.
Dit spel heeft echt ontzettende potentie, maar het moet er nog uitkomen. Wss over een maandje of 1 of 2 is het fantastisch.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef Dressers het volgende:
Toch nog wel aanrader om te halen? PU is er vrij lovend over, maar met deze berichten word ik wat sceptisch.
Dan wacht ik nog even, bedankt! Super avatar trouwens, Kerstens man!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit spel heeft echt ontzettende potentie, maar het moet er nog uitkomen. Wss over een maandje of 1 of 2 is het fantastisch.
Zeker halenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef Dressers het volgende:
Toch nog wel aanrader om te halen? PU is er vrij lovend over, maar met deze berichten word ik wat sceptisch.
Ik zou wachten. Anno nu zou ik reviews niet vertrouwen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef Dressers het volgende:
Bij de PU zijn ze hun ballen al jaren geleden kwijtgeraakt, vandaag de dag durven ze niet meer kritiek te geven op grote titels.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef Dressers het volgende:
Eens. De afhankelijkheid van gamestudio's druipt er vanaf.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Rhalius het volgende:
[..]
Bij de PU zijn ze hun ballen al jaren geleden kwijtgeraakt, vandaag de dag durven ze niet meer kritiek te geven op grote titels.
Vroeger hadden ze daar het lef nog wel voor, en dat was goed voor de betrouwbaarheid.
Bekijk de angry Joe review voor een objectievere kijk dan de pu.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef Dressers het volgende:
Top! Bedanktquote:Op woensdag 25 september 2013 18:28 schreef Polacco het volgende:
[..]
Bekijk de angry Joe review voor een objectievere kijk dan de pu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |