Ik kijk maar half, zo interessant is het tot nu toe.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh zeiden ze al voor de reclame
+1.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schaap is die Zimra, jezuschristus
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schaap is die Zimra, jezuschristus
Hij kan niet anders.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
Dennis die "top" zegt wanneer Zimra aangeeft niet te stoppen
Want?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als jij een kapstok was zou je echt zo'n inktvis hangertje zijn met je hoofd.
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
Dennis die "top" zegt wanneer Zimra aangeeft niet te stoppen
Eddy was ook top inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.Eddy deed het ook leuk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Op een eiland met Geza zou leuk zijn
Boeiend. Tetten.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O ja, je mag als vrouw natuurlijk geen kritiek hebben op andere vrouwen, want dan ben je natuurlijk jaloers.![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Jup..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.Eddy deed het ook leuk.
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O ja, je mag als vrouw natuurlijk geen kritiek hebben op andere vrouwen, want dan ben je natuurlijk jaloers.![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Waar Slipke Jan uitgleed.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef rednailpolish het volgende:
Ik ben wel weer voor het invoeren van die grot.
Molligquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.
Gehaat op homo's wordt ook niet geaccepteerdquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Ik vind dat ook niks, van die magere graatpakhuizenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.
Echt hequote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef vencodark het volgende:
Door jullie volg ik de helft niet.
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks, van die magere graatpakhuizenZwiêgelkes !
Heb ik ook. Ik hoor veel over ene Zena, maar geen flauw idee wie dat is..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef vencodark het volgende:
Door jullie volg ik de helft niet.
zeer goed geconserveerdquote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef Revanches het volgende:
Die paulien vind ik best een mooie vrouw
MasterChef Australia rulezz!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wanneer begint top chef weer??
Scarlett is prachtigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.
Een Scarlett Johansson bijvoorbeeld.
Niet...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
nooit meerquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Sorry. Dit had ik niet moeten doen. Ik hoop dat je mijn nederige excuses accepteert. Ik weet zeker dat je potentie hebt om zo'n klassieke kapstok te zijn waar je ook van die typische Engelse bolhoeden aan kan hangen.quote:
Borsthaar met hapjesquote:Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Sef heeft zich verkeerd geschoren ofzo?
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Dit had ik niet moeten doen. Ik hoop dat je mijn nederige excuses accepteert. Ik weet zeker dat je potentie hebt om zo'n klassieke kapstok te zijn waar je ook van die typische Engelse bolhoeden aan kan hangen.
En ook zijn baardquote:
Hapjesbaardquote:
Sowieso wat kinderlijksquote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Revanches het volgende:
Die Sanne heeft een beetje zon kinderstemmetje
Ja.. schattig he...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Revanches het volgende:
Die Sanne heeft een beetje zon kinderstemmetje
Inderdaad, moet je die dikke Upton is een kijken in vergelijking met Johansonquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.
Een Scarlett Johansson bijvoorbeeld.
quote:
Sanne, 10 euroquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Welke labiele muts gaat er het eerst janken?
Ik gok dat paulien geval.
Lekker pagga slaanquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef zoem het volgende:
Kranenborg heeft Zimra al eens gezien..
Ik Veronicaquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Welke labiele muts gaat er het eerst janken?
Ik gok dat paulien geval.
Trio op een tropisch eilandquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Cameraman en geluidsman gaan een leuke tijd tegemoet op duivelseiland
Ik wist dit gewoonquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
"Dat koppie heb ik weleens gezien joh."
Ja, ja.
MAAR WEL TIETEN HEEEEUUJ TIETENNNNNquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
De magie van ER is weg. Geen onbekend volk meer (semi)' geen Ernst-Paul en geen Belgen.
Die zimra weet niet eens hoe je 'IQ' schríjft.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je zo slecht voorbereid zijn?
Lees op z'n minst 1 boekje en zoek wat youtube filmpjes op.
Ze is wel goed in hamertje tik zo te zienquote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef Paul99 het volgende:
Wat een muts is die Zimra toch. Dat wordt nix...
Als jullie mijn hutje bouwen krijgen jullie albij een bj.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Cameraman en geluidsman gaan een leuke tijd tegemoet op duivelseiland
Eindelijk geen Belgenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
De magie van ER is weg. Geen onbekend volk meer (semi)' geen Ernst-Paul en geen Belgen.
Olga, weet je nog.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef Paul99 het volgende:
Wat een muts is die Zimra toch. Dat wordt nix...
Ze dacht waarschijnlijk dat Expeditie Robinson een codenaam was voor een megagangbang op een Maleisisch strand, ze heeft alleen geoefend hoe ze een kokosknoot in haar kut kan vervoerenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je zo slecht voorbereid zijn?
Lees op z'n minst 1 boekje en zoek wat youtube filmpjes op.
Benjamin Linus halt een hendel over.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef tralalala het volgende:
Dat noodweer is zo in scene gezet.![]()
Jup.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Knapste meisje dit jaar? Ik stem Geraldine.
Ze is nog slim ookquote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Sanne.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Dan kom je in de woestijn terecht.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Benjamin Linus halt een hendel over.
<- Team Sanne.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Eenschquote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Ze hadden uberhaupt nog geen onderdak gemaakt... beetje dom als je die lucht aan ziet komen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vuur midden op strand in open lucht maken.
Hahaquote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef BDIL het volgende:
Nega heeft de regendans gedaan op dat balk![]()
Yupquote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Ah ze hebben de Inception soundtrack nog liggen bij RTL
Sanne is toch die padvindster met brede heupen en bovenbenen, maar waarbij de billen in verhouding nogal plat zijn?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef rednailpolish het volgende:
Sanne is wel het knapste denk ik ja.
Misschien, maar wel mooiste gezicht. En brede heupen zijn best leuk imo.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Sanne is toch die padvindster met brede heupen en bovenbenen, maar waarbij de billen in verhouding nogal plat zijn?
Sowiesoquote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Het zijn geen zeikersquote:
Ik had veel liever in dat mannenkamp gezetenquote:
Dit.quote:
Eens.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:43 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Misschien, maar wel mooiste gezicht. En brede heupen zijn best leuk imo.
Lekkere harde gangbang he moppiequote:Op donderdag 5 september 2013 21:43 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik had veel liever in dat mannenkamp gezeten
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn geen zeikers vrouwen
Ja vind ik ook wel mooi, maar vind het jammer dat dat net weer er niet bij past.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:43 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Misschien, maar wel mooiste gezicht. En brede heupen zijn best leuk imo.
Dan ben je een volger, sowieso met tattoo'squote:
Die Paulien helemaal verbaasd, heeft vast ook wat staan ergensquote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ben je een volger, sowieso met tattoo's
En lelijk!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Kan die gast niet uitstaan...
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
In de ochtend zijn er allemaal vlekken op de foto's rara
En geef ze saus!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
In de ochtend zijn er allemaal vlekken op de foto's rara
Op haar bovenarm zag ik net.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die Paulien helemaal verbaasd, heeft vast ook wat staan ergens
ALs je na 62 jaar nog geen mensenkennis hebt, komt t ook niet meer.quote:
Het is geen visquote:
Net als die andere dikke vriend van hem toen bij Wie is de reisleiderquote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef DeLachendeVierde het volgende:
leuk om KRAAN eens van deze andere kant te zien
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Dikke vleeskeuring hoe Kraan het doet haha. Die kijkt waar hij het beste biefstukje van kan snijden.
Die valentijn heeft kippenborst.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat zal Kranenborg balen als ie hoort dat Zimra eruit is...
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Dikke vleeskeuring hoe Kraan het doet haha. Die kijkt waar hij het beste biefstukje van kan snijden.
Julius is gewoon baasquote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net als die andere dikke vriend van hem toen bij Wie is de reisleider
Dat dus, kon ff niet op het woord komenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, dat hij Jan niet wil, reverse psychology.
Kabel he...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Hmmzzz toch al bonje bij de mannen
blijkbaar is dat y chromosoom echt compleet uitgeschakeldquote:Op donderdag 5 september 2013 21:47 schreef BDIL het volgende:
Wie zei dat Valentijn sterk van karakter was ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |