Ik kijk maar half, zo interessant is het tot nu toe.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh zeiden ze al voor de reclame
+1.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schaap is die Zimra, jezuschristus
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schaap is die Zimra, jezuschristus
Hij kan niet anders.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
Dennis die "top" zegt wanneer Zimra aangeeft niet te stoppen
Want?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als jij een kapstok was zou je echt zo'n inktvis hangertje zijn met je hoofd.
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
Dennis die "top" zegt wanneer Zimra aangeeft niet te stoppen
Eddy was ook top inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.Eddy deed het ook leuk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Op een eiland met Geza zou leuk zijn
Boeiend. Tetten.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O ja, je mag als vrouw natuurlijk geen kritiek hebben op andere vrouwen, want dan ben je natuurlijk jaloers.![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Jup..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.Eddy deed het ook leuk.
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O ja, je mag als vrouw natuurlijk geen kritiek hebben op andere vrouwen, want dan ben je natuurlijk jaloers.![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Waar Slipke Jan uitgleed.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef rednailpolish het volgende:
Ik ben wel weer voor het invoeren van die grot.
Molligquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.
Gehaat op homo's wordt ook niet geaccepteerdquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Ik vind dat ook niks, van die magere graatpakhuizenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.
Echt hequote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef vencodark het volgende:
Door jullie volg ik de helft niet.
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks, van die magere graatpakhuizenZwiêgelkes !
Heb ik ook. Ik hoor veel over ene Zena, maar geen flauw idee wie dat is..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef vencodark het volgende:
Door jullie volg ik de helft niet.
zeer goed geconserveerdquote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef Revanches het volgende:
Die paulien vind ik best een mooie vrouw
MasterChef Australia rulezz!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wanneer begint top chef weer??
Scarlett is prachtigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.
Een Scarlett Johansson bijvoorbeeld.
Niet...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
nooit meerquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |