Ik kijk maar half, zo interessant is het tot nu toe.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh zeiden ze al voor de reclame
+1.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schaap is die Zimra, jezuschristus
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schaap is die Zimra, jezuschristus
Hij kan niet anders.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
Dennis die "top" zegt wanneer Zimra aangeeft niet te stoppen
Want?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als jij een kapstok was zou je echt zo'n inktvis hangertje zijn met je hoofd.
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
Dennis die "top" zegt wanneer Zimra aangeeft niet te stoppen
Eddy was ook top inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.Eddy deed het ook leuk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Op een eiland met Geza zou leuk zijn
Boeiend. Tetten.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O ja, je mag als vrouw natuurlijk geen kritiek hebben op andere vrouwen, want dan ben je natuurlijk jaloers.![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Jup..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds Ernst-Paul.Eddy deed het ook leuk.
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O ja, je mag als vrouw natuurlijk geen kritiek hebben op andere vrouwen, want dan ben je natuurlijk jaloers.![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Waar Slipke Jan uitgleed.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef rednailpolish het volgende:
Ik ben wel weer voor het invoeren van die grot.
Molligquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.
Gehaat op homo's wordt ook niet geaccepteerdquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon mollig.
Ik vind dat ook niks, van die magere graatpakhuizenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat echt tien keer liever dan zo'n gratenbaal.
Echt hequote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef vencodark het volgende:
Door jullie volg ik de helft niet.
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks, van die magere graatpakhuizenZwiêgelkes !
Heb ik ook. Ik hoor veel over ene Zena, maar geen flauw idee wie dat is..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef vencodark het volgende:
Door jullie volg ik de helft niet.
zeer goed geconserveerdquote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef Revanches het volgende:
Die paulien vind ik best een mooie vrouw
MasterChef Australia rulezz!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wanneer begint top chef weer??
Scarlett is prachtigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.
Een Scarlett Johansson bijvoorbeeld.
Niet...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
nooit meerquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Sorry. Dit had ik niet moeten doen. Ik hoop dat je mijn nederige excuses accepteert. Ik weet zeker dat je potentie hebt om zo'n klassieke kapstok te zijn waar je ook van die typische Engelse bolhoeden aan kan hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |