Lekker pagga slaanquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef zoem het volgende:
Kranenborg heeft Zimra al eens gezien..
Ik Veronicaquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Welke labiele muts gaat er het eerst janken?
Ik gok dat paulien geval.
Trio op een tropisch eilandquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Cameraman en geluidsman gaan een leuke tijd tegemoet op duivelseiland
Ik wist dit gewoonquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
"Dat koppie heb ik weleens gezien joh."
Ja, ja.
MAAR WEL TIETEN HEEEEUUJ TIETENNNNNquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
De magie van ER is weg. Geen onbekend volk meer (semi)' geen Ernst-Paul en geen Belgen.
Die zimra weet niet eens hoe je 'IQ' schríjft.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je zo slecht voorbereid zijn?
Lees op z'n minst 1 boekje en zoek wat youtube filmpjes op.
Ze is wel goed in hamertje tik zo te zienquote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef Paul99 het volgende:
Wat een muts is die Zimra toch. Dat wordt nix...
Als jullie mijn hutje bouwen krijgen jullie albij een bj.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Cameraman en geluidsman gaan een leuke tijd tegemoet op duivelseiland
Eindelijk geen Belgenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
De magie van ER is weg. Geen onbekend volk meer (semi)' geen Ernst-Paul en geen Belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |