Borsthaar met hapjesquote:Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Sef heeft zich verkeerd geschoren ofzo?
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Dit had ik niet moeten doen. Ik hoop dat je mijn nederige excuses accepteert. Ik weet zeker dat je potentie hebt om zo'n klassieke kapstok te zijn waar je ook van die typische Engelse bolhoeden aan kan hangen.
En ook zijn baardquote:
Hapjesbaardquote:
Sowieso wat kinderlijksquote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Revanches het volgende:
Die Sanne heeft een beetje zon kinderstemmetje
Ja.. schattig he...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Revanches het volgende:
Die Sanne heeft een beetje zon kinderstemmetje
Inderdaad, moet je die dikke Upton is een kijken in vergelijking met Johansonquote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat tussen graatmager en mollig.
Een Scarlett Johansson bijvoorbeeld.
quote:
Sanne, 10 euroquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Welke labiele muts gaat er het eerst janken?
Ik gok dat paulien geval.
Lekker pagga slaanquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef zoem het volgende:
Kranenborg heeft Zimra al eens gezien..
Ik Veronicaquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Welke labiele muts gaat er het eerst janken?
Ik gok dat paulien geval.
Trio op een tropisch eilandquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Cameraman en geluidsman gaan een leuke tijd tegemoet op duivelseiland
Ik wist dit gewoonquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
"Dat koppie heb ik weleens gezien joh."
Ja, ja.
MAAR WEL TIETEN HEEEEUUJ TIETENNNNNquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
De magie van ER is weg. Geen onbekend volk meer (semi)' geen Ernst-Paul en geen Belgen.
Die zimra weet niet eens hoe je 'IQ' schríjft.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je zo slecht voorbereid zijn?
Lees op z'n minst 1 boekje en zoek wat youtube filmpjes op.
Ze is wel goed in hamertje tik zo te zienquote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef Paul99 het volgende:
Wat een muts is die Zimra toch. Dat wordt nix...
Als jullie mijn hutje bouwen krijgen jullie albij een bj.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Cameraman en geluidsman gaan een leuke tijd tegemoet op duivelseiland
Eindelijk geen Belgenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
De magie van ER is weg. Geen onbekend volk meer (semi)' geen Ernst-Paul en geen Belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |