#genietenquote:
Geeft niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:14 schreef n8n het volgende:
Oops had niet door dat ik het topic sloot
Klopt, maar nog helemaal niets over een release, of verdere specs. Als ze die volgende week aankondigen, zal het publiek helemaal gek wordenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van de televisie is ook een en ander al gelekt. Zoals paneelformaat en type (55" en 65" LG IPS LCD). Verder nog niet zoveel.
De one more thing.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar nog helemaal niets over een release, of verdere specs. Als ze die volgende week aankondigen, zal het publiek helemaal gek worden
Niemand had vorige keer de ipad 4 verwacht.. Een tv zullen ze niet aankondigen, maar een nieuwe generatie apple tv waar ook apps voor gemaakt kunnen worden zou een aangename verrassing zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen schijn van kans dat ze een tv aankondigen. Met al dat lekken van tegenwoordig zouden we al lang beelden hebben ondertussen.
Of de iSpy. I spy, I spy, with my little 'i'...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
"We call it... The iWatch! Get it?!?? I... Watch"
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
"We call it... The iWatch! Get it?!?? I... Watch"
Dat draagt zooooo oncomfortabel een zuivere cirkel om je pols.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Artist impression van vk.nl
En na 30min heb je lamme handen.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
Kicke! Minority report schermen voor thuis.
Ja, maar als alles behalve het beeldschermpje elastisch is niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat draagt zooooo oncomfortabel een zuivere cirkel om je pols.
SPOILER: Crosspost, beschrijving van het probleem op MacRumorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Heb een LVDS data display cable besteld voor de 15" PowerBook aangezien 't ding nu absoluut geen beeld meer geeft. Ik krijg wel nog de "chime" als ik 'm aanzet, though:Als je muis niet meer beweegt dan moet het wel (ook) je videokaart zijn toch? Een lcd heeft 60 keer seconde een nieuw beeld nodig dat hij direct laat zien, als hij geen input heeft laat hij ook niets zien. Zelf-verversende schermen zijn een vrij nieuwe techniek om stroom te besparen: http://www.theregister.co(...)efresh_display_tech/SPOILER: Crosspost, beschrijving van het probleem op MacRumorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Klopt, op hetzelfde forum werd nu gezegd dat ik de gebruiker die de LVDS kabel aanradde moest negeren. Ga nu even bellen om die LVDS kabel bestelling om te zetten naar een moederbordquote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je muis niet meer beweegt dan moet het wel (ook) je videokaart zijn toch? Een lcd heeft 60 keer seconde een nieuw beeld nodig dat hij direct laat zien, als hij geen input heeft laat hij ook niets zien. Zelf-verversende schermen zijn een vrij nieuwe techniek om stroom te besparen: http://www.theregister.co(...)efresh_display_tech/
Welk verkeerde been? De concurrenten hebben al hun iWatch versie uitgebracht...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:26 schreef Borizzz het volgende:
Wie weet gaat die hele iwatch er niet komen, en blijkt het een afleidingsmanoeuvre te zijn om de concurrenten op het verkeerde been te zetten..
Nou dat verkeerde been dus. Kan nou niet echt warm worden van wat er is uitgebracht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Welk verkeerde been? De concurrenten hebben al hun iWatch versie uitgebracht...
Doen ze voor publiciteitquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, dit is wel een tikkie... ziek
http://9to5mac.com/2013/0(...)mored-iphone-launch/
Vind ik wel. Ze doen het vanuit commercieel belang, niet omdat ze een of andere zieke behoefte hebben.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat maakt het minder ziek?
Ik had je wel wat ouder ingeschat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:02 schreef Swetsenegger het volgende:
En wanneer houdt de basisschool de "informatieavond" waarbij ze de groepen zo hebben ingedeeld dat ik van half 7 tot 9 uur op te kleine stoeltjes naar saaie meesters mag gaan zitten luisteren... Juist. Aanstaande dinsdag
De informatieavond zal vast niet voor de schoolgaande kinderen zijn, hmm?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had je wel wat ouder ingeschat.
Dat zeg je nou wel...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De informatieavond zal vast niet voor de schoolgaande kinderen zijn, hmm?
quote:
Al jaren tijdens steve ook niet.quote:Ik hoop eigenlijk dat er weer een one more thing is. Niet meer gezien na Steve dacht ik?
Jaren? 2011 nog johquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Al jaren tijdens steve ook niet.
Tel nu even het aantal keynotes en dan het aantal OMT's. En daarnaast, dat was Jobs manier van presentatie. En hij is dood.quote:
quote:En erop of eronder; ik vind dat er wel degelijk wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is.
Joh laat ook maar, je loopt hier als een arrogante lul te zeuren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tel nu even het aantal keynotes en dan het aantal OMT's. En daarnaast, dat was Jobs manier van presentatie. En hij is dood.
[..]Jij kan zoveel vinden, maar zelfs als ze nu een vergulde drol presenteren gaat apple niet ten onder.
Eh nee, jij komt met dramatische opmerkingen die nergens op slaan. "Erop of eronder voor apple"? Gebaseerd op wat precies?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh laat ook maar, je loopt hier als een arrogante lul te zeuren.
Hahaha dus "eronder" bedoel je op een nietszeggende manierquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:57 schreef Scrummie het volgende:
Heb ik ergens gezegd dat het gaat om faillissementen? Nee. Dat heb ik niet, het gaat me niet om geld, het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.
Ik wist dat ik gewoon niet meer had moeten reagerenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha dus "eronder" bedoel je op een nietszeggende manier
Nee, want je blijft maar domheid verspreiden. "Erop of eronder" is een passende situatiebeschrijving voor Blackberry. Maar niet voor Apple.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wist dat ik gewoon niet meer had moeten reageren.
Anders neemt Nokia (lees Microsoft) die rol over van ze?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Erop of eronder voor Apple. Ik hoop eigenlijk dat er weer een one more thing is. Niet meer gezien na Steve dacht ik?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ik stond zo onder druk, het was erop of eronder voor me!
Ik zag de prijzen voor een iPhone 4 daar variëren tussen de ¤80 en ¤350quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ga zo even mijn oude telefoon op Marktplaats verkopen. Het is erop of eronder voor me.
Ik hoop vooral dat hij waterdicht is.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Sja, Samsung is ze voor met hun SmartWatch, maar ik vind het wederom weer niet zo'n topproduct. En wat nou Apple is gesloten, die van Samsung doet het ook alleen maar met Galaxy's. Android was toch zo mooi open?.
Ik wil opzich best een SmartWatch, maar ding moet geen blok aan je arm zijn..
Zoals je ziet verkoopt Apple meer dan ooit, dus op zich liggen ze wel goed bij de massa.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:57 schreef Scrummie het volgende:
Heb ik ergens gezegd dat het gaat om faillissementen? Nee. Dat heb ik niet, het gaat me niet om geld, het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.
Of in een dedicated appje zoals itunes concerts...? Zou wel nice zijn, maar ik denk niet dat ze het doen. Winkels gaan eerder dicht, want worden omgebouwd oid. Als ze meer ontsluiten, verliezen ze ook de exclusiviteit en hype. Gewoon F5'en op blogsites dus vrees ik.quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Zou de Keynote uitgezonden worden in de Apple Store?
Goed punt. Ben af en toe wel wat huiverig als ik m'n handen was met 'n iPod nano aan mijn polsquote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij waterdicht is.
Zijn die andere smartwatches dat ?
Meerdere keren, de laatste keer tijdens WWDC13. Een aantal jaar is dat echter uitgebleven.quote:Op zondag 8 september 2013 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Een keer hebben ze de keynote toch rechtstreeks gestreamed?
Ik ga er van uit dat dat nu weer gebeurt.quote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meerdere keren, de laatste keer tijdens WWDC13. Een aantal jaar is dat echter uitgebleven.
Wat? Dat het uitblijft of dat 't gewoon weer gelivestreamd wordt?quote:Op zondag 8 september 2013 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat nu weer gebeurt.
Zie toevoeging, ik verwacht ook een live stream.quote:Op zondag 8 september 2013 19:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat? Dat het uitblijft of dat 't gewoon weer gelivestreamd wordt?
Ik ga nl. uit van dat laatste
quote:Op zondag 8 september 2013 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie toevoeging, ik verwacht ook een live stream.
Maar helaas geen Steve Jobs meer die producten ophypetquote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk weer op een dinsdag ipv maandag
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk weer op een dinsdag ipv maandag
Ik ben alle maandagavonden verhinderd. Dinsdag niet.quote:
Denk het niet. 3e generatie dus is al wat ouder, en het is de sale. Zou kopen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dixons.nl/tabl(...)cell-32gb-white.html
Foutje?
Zeker weten? Ik moet m'n iPad 2 16GB wifi wel op marktplaats kunnen slijten voor 200-250 euro. Dan zou dit een prima deal zijnquote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het niet. 3e generatie dus is al wat ouder, en het is de sale. Zou kopen.
Voor 300 een 32GB? Joah, maar je weet niet wat Apple dinsdag doet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik moet m'n iPad 2 16GB wifi wel op marktplaats kunnen slijten voor 200-250 euro. Dan zou dit een prima deal zijn
Edit: alleen af te halen, jammer.
Optimistquote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik moet m'n iPad 2 16GB wifi wel op marktplaats kunnen slijten voor 200-250 euro. Dan zou dit een prima deal zijn
Edit: alleen af te halen, jammer.
Engadget hebben een auto refreshquote:Op zondag 8 september 2013 18:48 schreef freud het volgende:
[..]
Of in een dedicated appje zoals itunes concerts...? Zou wel nice zijn, maar ik denk niet dat ze het doen. Winkels gaan eerder dicht, want worden omgebouwd oid. Als ze meer ontsluiten, verliezen ze ook de exclusiviteit en hype. Gewoon F5'en op blogsites dus vrees ik.
Logisch, aangezien het software is. Bij hardware heb je altijd onderdelen die fysiek verscheept moeten worden, ergens in de keten gaat dat het een keer mis.quote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Dimens het volgende:
Nu ik eraan denk, er was nog helemaal niets echt gelekt over het design van iOS 7. Behalve wat rumoeren over het "flat-design".
Het kan blijkbaar toch wel.
Dat is ook redelijk logisch. Software wordt in-house ontwikkeld in Cupertino onder waarschijnlijk zeer strenge beveiliging. De (onderdelen van) iPhones worden in China in elkaar gezet, en worden misschien wel door vele duizenden mensen gezien. Als het tastbaar is lekt het sneller uit.quote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Dimens het volgende:
Nu ik eraan denk, er was nog helemaal niets echt gelekt over het design van iOS 7. Behalve wat rumoeren over het "flat-design".
Gebruikelijk dat het op de TV te volgen is?quote:Op maandag 9 september 2013 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Zal gewoon een stream zijn, net als elke keynote het laatste jaar.
En vergeet niet dat de wetgeving in de VS even iets anders isquote:Op maandag 9 september 2013 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk logisch. Software wordt in-house ontwikkeld in Cupertino onder waarschijnlijk zeer strenge beveiliging. De (onderdelen van) iPhones worden in China in elkaar gezet, en worden misschien wel door vele duizenden mensen gezien. Als het tastbaar is lekt het sneller uit.
Een paar dagen ervoor was ie wel wat uitgelekt.quote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Dimens het volgende:
Laatste keren welquote:Op maandag 9 september 2013 14:26 schreef n8n het volgende:
[..]
Gebruikelijk dat het op de TV te volgen is?
Gewoon online stream.quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef RvLaak het volgende:
En hoe is zo'n livestream te kijken als je geen TV hebt?
Zo ver was ik ook alquote:
Toegegeven, dit ziet er véél beter uit:quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Lijkt er echt op dat apple uitingen met effen achtergronden doet voor de 5s
Dat past natuurlijk wel goed in het nieuwe flat design van iOS 7quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Lijkt er echt op dat apple uitingen met effen achtergronden doet voor de 5s
Behalve een upgrade qua hardware, denk ik niet dat er iets spectaculairs zal komen in de MacBooks en iMacs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik hoop dat we ook wat te zien krijgen over iMacs en Macbooks met haswell.
Ja oké er zal geen compleet nieuw model worden geleverd. Maar een hardware update die standaard word geleverd met Mavericks zou ik wel leuk vinden. Ook de iPhone in de grafietkleur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Behalve een upgrade qua hardware, denk ik niet dat er iets spectaculairs zal komen in de MacBooks en iMacs.
Het liefst zie ik een televisie van Apple komen, maar ik denk dat we daar nog voor moeten wachten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja oké er zal geen compleet nieuw model worden geleverd. Maar een hardware update die standaard word geleverd met Mavericks zou ik wel leuk vinden. Ook de iPhone in de grafietkleur.
Ik verwacht alleen een iPhone 5s / 5c, iPods en iOS 7. De rest is allemaal mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Al die verwachtingenEn dan vanavond is het weer een teleurstelling zeker.
iPads verwacht ik nog het meeste uit jouw rijtje, maar ik wil graag een iMac of macbook aanschaffen vandaar dat ik hoop dat er vanavond iets over duidelijk word. Anders denk ik dat ik maar het huidige model ga aanschaffen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:33 schreef Ener-G het volgende:
Maar nieuwe macbook pro's, mac pro's, imacs, ipads, en vliegende eenhoorns ga je vermoedelijk niet zien vanavond.
Idd. Nieuwe iPads en MBPs komen vast niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen een iPhone 5s / 5c, iPods en iOS 7. De rest is allemaal mooi meegenomen.
Het gaat sowieso tegenvallenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
De 'gewone' MBP's mogen toch echt wel een keer vernieuwd worden als die lijn blijft bestaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd. Nieuwe iPads en MBPs komen vast niet.
Niet alleen dat maar ook wat meer info over die nieuwe "vuilnisemmer"alias:quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik hoop dat we ook wat te zien krijgen over iMacs en Macbooks met haswell.
imac of macbook is wel een verschilquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
iPads verwacht ik nog het meeste uit jouw rijtje, maar ik wil graag een iMac of macbook aanschaffen vandaar dat ik hoop dat er vanavond iets over duidelijk word. Anders denk ik dat ik maar het huidige model ga aanschaffen.
De grootste verwachting is de prijs natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Het gaat niet heel lang duren als het vandaag gebeurd dan wel in in oktober. Ik twijfel nog steeds tussen een mbp en imac. Ze kennen beide hun voordelen. Maar als er vanavond niets gebeurd ga ik denk ik toch maar 1 van de 2 aanschaffen in de loop van de week.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:07 schreef Ener-G het volgende:
[..]
imac of macbook is wel een verschilEn same here, zat in juni al klaar met de creditcard voor een haswell retina macbook pro. Maar als ze nu niet komen wacht ik nog wel wat langer. Huidige 13 inch retina mbp is mij te traag qua graphics. Ben benieuwd in hoeverre intel iris daar verbetering in gaat scheppen.
Neuh dat is de grootste angst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste verwachting is de prijs natuurlijk.
Groot is ie in ieder geval.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groot is ie in ieder geval.
Het is zo. Apple levert kwaliteit, maar voor mij persoonlijk kost dat veel te veel geld.quote:
In je AppStore op je iPhone uitloggen met NL account en met US inloggen. Installeren en weer uitloggen met US account. Geen enkel probleem, behalve eventueel bij syncen met iTunes. Verder gaan de updates niet lukken omdat je standaard met je NL account staat ingelogd. Dus daarvoor weer hetzelfde truukje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb een paar Amerikaanse apps nodig en die heb ik dus net gedownload via een net-aangemaakte Amerikaanse iTunes-account. Kan ik die probleemloos op mijn iOS-devices gooien (iPhone 4S en iPad 4 die beiden op mijn Nederlandse account geregistreerd staan)? Of moet ik eerst uitloggen van mijn Amerikaanse account en inloggen op mijn Nederlandse account?
True, het is niet goedkoop, maar vooral de phone en pads zij hun geld wel waard. De imacs gaan de goeie kant op, maar zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is zo. Apple levert kwaliteit, maar voor mij persoonlijk kost dat veel te veel geld.
De tabs wel. De macs alleen als je het grafisch nodig hebt. De phones in principe gewoon niet. Maar goed, kwestie van 'wat wil je'.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef freud het volgende:
[..]
True, het is niet goedkoop, maar vooral de phone en pads zij hun geld wel waard. De imacs gaan de goeie kant op, maar zijn er nog niet.
Tabs?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tabs wel. De macs alleen als je het grafisch nodig hebt. De phones in principe gewoon niet. Maar goed, kwestie van 'wat wil je'.
Makkelijker is om je computer te authoriseren voor het US account. Dan kun je gewoon via iTunes synchroniseren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In je AppStore op je iPhone uitloggen met NL account en met US inloggen. Installeren en weer uitloggen met US account. Geen enkel probleem, behalve eventueel bij syncen met iTunes. Verder gaan de updates niet lukken omdat je standaard met je NL account staat ingelogd. Dus daarvoor weer hetzelfde truukje.
de iPad is erg concurrerend geprijsd als je kijkt naar de hardware die erin zit. Zo ook de iMacs. De iPhone... Tja, da's meer een voorkeurs dingetje. Imo is de perfecte combinatie van hard- en software de prijs meer dan waard.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef freud het volgende:
[..]
True, het is niet goedkoop, maar vooral de phone en pads zij hun geld wel waard. De imacs gaan de goeie kant op, maar zijn er nog niet.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In je AppStore op je iPhone uitloggen met NL account en met US inloggen. Installeren en weer uitloggen met US account. Geen enkel probleem, behalve eventueel bij syncen met iTunes. Verder gaan de updates niet lukken omdat je standaard met je NL account staat ingelogd. Dus daarvoor weer hetzelfde truukje.
Super!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Makkelijker is om je computer te authoriseren voor het US account. Dan kun je gewoon via iTunes synchroniseren.
nope, heb nog geen enkele noodzaak gehad voor een US only appquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Super!
Hebben jullie tips van goede apps die daar te vinden zijn en niet in de Nederlandse Store? (Had het zelf maar nodig voor 3 apps).
Niet terwijl je wachtquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Sunri5e het volgende:
Mijn Macbook Air is defect (speaker die kraakt). Heeft iemand een idee of ze hem ter plekken maken in de Apple Store?
1 dag–1 week, ze zullen 3 à 4 werkdagen zeggenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toevallig een indicatie van hoe lang het gaat duren?
Zelf heb ik IntoNow. Wel handig om specifieke afleveringen van een serie te herkennen.Films werken ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Super!
Hebben jullie tips van goede apps die daar te vinden zijn en niet in de Nederlandse Store? (Had het zelf maar nodig voor 3 apps).
De verwachting is eerst de GM vanavond en dan de Public release rond 20 september.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef egelhond het volgende:
Hoelaat begint het? Ergens te volgen? Al is het maar een liveblog?
Ik ben zeer benieuwd naar ios7 en de iphone 5s. Zeker naar de prijzen. Heb oren naar een 5S 32gb black.
Zou ios7 vanavond al te downloaden zijn?
Om 19:00u met een ustream http://www.ustream.tv/ltktv alhoewel het geen livestream is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef egelhond het volgende:
Hoelaat begint het? Ergens te volgen? Al is het maar een liveblog?
Klinkt misschien als een noobvraag maar wat is het verschil tussen de GM en de uiteindelijke release van 7.0?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De verwachting is eerst de GM vanavond en dan de Public release rond 20 september.
Een aantal techsites hebben een liveblog (Engadged, the Verge). Voor Nederlands gekeuvel kun je bij OMT terecht, die hebben ook een live event.
Als er geen grote, serieuze bugs ontdekt worden niks.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Klinkt misschien als een noobvraag maar wat is het verschil tussen de GM en de uiteindelijke release van 7.0?
Je zit in de verkeerde store blijkbaar. Volgens mij kan je dat wijzigen onder Instellingen - App Store. Trouwens, "Store voor Nederlands"quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef Qunix het volgende:
Oh, iemand hierop een idee?
[ afbeelding ]
iPhone van mijn moeder is een beetje gek bezig...
Na de Keynote zitten we op deeltje #500.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef TwyLight het volgende:
Zodra deze reeks begint te lopen wordt het echt een clusterfuck dus hier kom ik niet echt voor de info
Gaat niet zonder geluids/video stream...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
OMT heeft een bingo:
http://onemorething.nl/keynotebingo2013/
Idd, balen. Eindelijk een Apple TV staan, wil ik gaan kijken, geen icoontjequote:
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, balen. Eindelijk een Apple TV staan, wil ik gaan kijken, geen icoontje.
5th*quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef n8n het volgende:
First up, he'd like to talk about the iTunes Festival, which is in its seventh year.
Dat nu ook niet werkt op de apple tv
OMG een televisie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zomg draadloze AppleTV !
[ afbeelding ]
Apple is zo'n bedrijf die voor de aankondiging in bijvoorbeeld filmpjes etc de oude modllen gebruikt en na de aankondiging in filmpjes in dezelfde conferentie het nieuwe model toont.quote:
volgens mij gebruiken ze deze 'tv' al jaren op de website als er een tv nodig isquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
A
[..]
Apple is zo'n bedrijf die voor de aankondiging in bijvoorbeeld filmpjes etc de oude modllen gebruikt en na de aankondiging in filmpjes in dezelfde conferentie het nieuwe model toont.
dat vind ik welgrappig.
9 minuten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog niks gemist dit halfuur zo te horen.
Laten we het hopen. De screens die ik heb gezien van de laatste beta zien er niet uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef EvilMarc het volgende:
iOS 7 is nog niet klaar. Calling it now.
Helvetica Neueneuequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat iOS 7 icoon, is dat nou veranderd?
neinquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat iOS 7 icoon, is dat nou veranderd?
Zoals?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Laten we het hopen. De screens die ik heb gezien van de laatste beta zien er niet uit
De laatste beta die ik in me handen heb gehad was wel oke naar mijn ideequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Laten we het hopen. De screens die ik heb gezien van de laatste beta zien er niet uit
Tech-Fox! wat verwacht jequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Dimens het volgende:
Stelletje debielen bij Cnet trouwens.
Dat helpt veel ja. Draai zelf al sinds beta 1 iOS7, bevalt me inmiddels uitstekend. Je moet echt wennen aan sommige dingen qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef TwyLight het volgende:
Maar misschien moet ik het eens in het echt zien ipv op screenshots
Dat mss ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef TwyLight het volgende:
Maar misschien moet ik het eens in het echt zien ipv op screenshots
Mensen beginnen door te krijgen dat ze 1/2 maanden kunnen wachten en een nieuwe iPhone kunnen krijgen voor de prijs van een 'oude'. ajbwib.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wow, nu al door de cijfers heen. Hebben blijkbaar veel te laten zien (of geen goede cijfers).
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze hebben de home button gecensureerd
die is nog niet af juistquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat mss ja.
Ik vind iOS7 er op iPad trouwens beter uitzien dan op iPhone.
Niet zo'n issue voor mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet zulke grote tieten.
Ja, optie is iTunes Match aan te schaffen op mn US account maar daar heb ik heul geen zin inquote:
Nee en not gonna happen. Whatsapp kan geloof ik al lang een foto ontvangen via de camera app als ze dat willenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben benieuwd of we een soort documents support krijgen voor 7.1. Een centrale plek voor alle bestanden. En ik wil mn foto's via whatsapp kunnen versturen vanaf de Camera Roll.
Met de share sheet in iOS7 zou dat moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef EvilMarc het volgende:
En ik wil mn foto's via whatsapp kunnen versturen vanaf de Camera Roll.
dat ja, heeft iOS 6 toch ook al no?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met de share sheet in iOS7 zou dat moeten kunnen.
Gaat er meer om dat je anderen dit gaat vertellen en een minuut later hetzelfde doet. Niet zo miepen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je dit topic nu ook al verzieken? Blijf dan lekker in SPT zuur doen.
Hier staat van niet: http://www.theverge.com/2013/9/10/4715240/ios-7-release-datequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
ook voor ipad dus? gerucht ging dat ipad versie zou worden uitgesteld..... terwijl die wel al als beta was
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
Is de presentatie al begonnen? 8 uur toch?
En waar kijken jullie?
19u. http://live.theverge.com/apple-iphone-5s-liveblog/quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
En waar kijken jullie?
Nee, 18 september.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
Hier http://live.theverge.com/apple-iphone-5s-liveblog/ en http://www.ustream.tv/ltktvquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
En waar kijken jullie?
volgens mij moet jij naar android..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben benieuwd of we een soort documents support krijgen voor 7.1. Een centrale plek voor alle bestanden. En ik wil mn foto's via whatsapp kunnen versturen vanaf de Camera Roll.
Denk dat ze dat al voorzien hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef Nickjet het volgende:
gewoon je iphone naar fabrieksinstellingen ?
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef Nickjet het volgende:
Apple weet alles, dus dat zal geen zin hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef Nickjet het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
En de nieuwe iPhone presentatie is om 8 uur?
18 september.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ga nou maar hier kijken http://live.theverge.com/apple-iphone-5s-liveblog/quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |