De verwachting is eerst de GM vanavond en dan de Public release rond 20 september.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef egelhond het volgende:
Hoelaat begint het? Ergens te volgen? Al is het maar een liveblog?
Ik ben zeer benieuwd naar ios7 en de iphone 5s. Zeker naar de prijzen. Heb oren naar een 5S 32gb black.
Zou ios7 vanavond al te downloaden zijn?

Om 19:00u met een ustream http://www.ustream.tv/ltktv alhoewel het geen livestream is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef egelhond het volgende:
Hoelaat begint het? Ergens te volgen? Al is het maar een liveblog?

Klinkt misschien als een noobvraag maar wat is het verschil tussen de GM en de uiteindelijke release van 7.0?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De verwachting is eerst de GM vanavond en dan de Public release rond 20 september.
Een aantal techsites hebben een liveblog (Engadged, the Verge). Voor Nederlands gekeuvel kun je bij OMT terecht, die hebben ook een live event.

Als er geen grote, serieuze bugs ontdekt worden niks.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Klinkt misschien als een noobvraag maar wat is het verschil tussen de GM en de uiteindelijke release van 7.0?

Je zit in de verkeerde store blijkbaar. Volgens mij kan je dat wijzigen onder Instellingen - App Store. Trouwens, "Store voor Nederlands"quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef Qunix het volgende:
Oh, iemand hierop een idee?
[ afbeelding ]
iPhone van mijn moeder is een beetje gek bezig...
 .
.

Na de Keynote zitten we op deeltje #500.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef TwyLight het volgende:
Zodra deze reeks begint te lopen wordt het echt een clusterfuck dus hier kom ik niet echt voor de info

Gaat niet zonder geluids/video stream...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
OMT heeft een bingo:
http://onemorething.nl/keynotebingo2013/

Idd, balen. Eindelijk een Apple TV staan, wil ik gaan kijken, geen icoontjequote:
 . Jammer! En apart, vorige keynotes waren allemaal live.
. Jammer! En apart, vorige keynotes waren allemaal live.

hier hetzelfdequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, balen. Eindelijk een Apple TV staan, wil ik gaan kijken, geen icoontje.
 fml
 fml

5th*quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef n8n het volgende:
First up, he'd like to talk about the iTunes Festival, which is in its seventh year.
Dat nu ook niet werkt op de apple tv

OMG een televisie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zomg draadloze AppleTV !
[ afbeelding ]

Apple is zo'n bedrijf die voor de aankondiging in bijvoorbeeld filmpjes etc de oude modllen gebruikt en na de aankondiging in filmpjes in dezelfde conferentie het nieuwe model toont.quote:

volgens mij gebruiken ze deze 'tv' al jaren op de website als er een tv nodig isquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
A
[..]
Apple is zo'n bedrijf die voor de aankondiging in bijvoorbeeld filmpjes etc de oude modllen gebruikt en na de aankondiging in filmpjes in dezelfde conferentie het nieuwe model toont.
dat vind ik welgrappig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |