Eerder dit jaar serveerde hij 4 dubbele fouten toen hij voor de set serveerde. Ook nog een keer 2. Tegen Nole en Murray.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk, toevalligerwijs, nooit potten van Dimitrov. Is hij ook zo'n choker?
Een lovegame van vier dubbele fouten of gewoon meer punten waarvan 4 DF's?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Eerder dit jaar serveerde hij 4 dubbele fouten toen hij voor de set serveerde. [...]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
Da's zijn nieuwe handelsmerk. Vroeger kwam hij terug van 2-5, tegenwoordig geeft hij het weg vanaf 5-2.
Het gebeurt hem ook te vaakquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme Hewitt, kutchoker dat je bent geworden![]()
![]()
![]()
Maar toch
Erg he dit. 1 punt heeft Granollers de eerste set op de service van Djoko gemaakt geloof ik. Echt beschamend dat onze Nederlandse top speler, Robin Haase, van deze Spanjaard niet kan winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Meer dan goed genoeg om Granollers in de pan te hakken.
Niet dat dat een hoge standaard is.
Geen enkel punt zelfsquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Erg he dit. 1 punt heeft Granollers de eerste set op de service van Djoko gemaakt geloof ik. Echt beschamend dat onze Nederlandse top speler, Robin Haase, van deze Spanjaard niet kan winnen.
Ja, is ook wel zo. Komt vast omdat ik geen grote Djoko fan ben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat gebeurt ook vaak genoeg. Het is niet alsof Djokovic altijd cakewalks heeft. Dit jaar nog een fantastische vijfsetter tegen Wawrinka op de AO bijvoorbeeld.
Toch lief dat Granollers op Centre Court Djokovic helpt zijn volleys te oefenen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:46 schreef Anonymousz het volgende:
het lijkt dat ik naar een oefenwedstrijd zit te kijken
Is ook wel nodigquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Toch lief dat Granollers op Centre Court Djokovic helpt zijn volleys te oefenen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Toch lief dat Granollers op Centre Court Djokovic helpt zijn volleys te oefenen.
Vandaag wel ja, met die pisballen van Gralollers. Het blijft een relatief zwak onderdeel van zijn spel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
28/30 is toch niet slecht.
Het zou apart zijn wanneer het niet zo was bij hemquote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef Anonymousz het volgende:
stepanek heeft een aparte shirt aan
Oké, bedankt.quote:
Fysiek zijn de andere dames uit de WTA top meer bezig met het halen van de voorpagina van Vogue dan een Slam overwinning. Zo kan Serena tot haar 36e de zeges nog wel aan elkaar rijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:20 schreef editoor het volgende:
Als je de borsten weg denkt is het gewoon een mannen lichaam en dus zou ze geen tennis mogen spelen bij de dames.
[ afbeelding ]
Mwoah ik zag eens op RG van dichtbij een Jankovic tegen Mattek-Sands spelen, maar dat is ook gewoon een en al spier hoor. Bij Serena is het gewoon erg extreem, relatief gezien nog een stuk erger dan Nadal.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:02 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Fysiek zijn de andere dames uit de WTA top meer bezig met het halen van de voorpagina van Vogue dan een Slam overwinning. Zo kan Serena tot haar 36e de zeges nog wel aan elkaar rijgen.
Jammer dat ik die pot niet heb kunnen zien (heb geen Eurosport 2, geweldig weer, alle dooie saaie potten op ES1 en het vuurwerk op ES2quote:Op woensdag 4 september 2013 04:59 schreef Rosario het volgende:
GSM Wawrinka![]()
Volgende wedstrijd Murray maar even over de knie leggen!
Ik vind dat echt onbegrijpelijk he, dan werk je nota bene voor Eurosport en dan heb je niet het vermogen in te schatten welke pot interssanter gaat worden terwijl dat door de hobbyisten hier wel makkelijk voorspeld kan worden. Maar goed, misschien doen ze het ook wel expres.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
(heb geen Eurosport 2, geweldig weer, alle dooie saaie potten op ES1 en het vuurwerk op ES2)
Ik denk dat ze daar echt nog denken dat het publiek alleen maar geïnteresseerd is in hoe Topspeler/Grote Naam X "Expendable Character Y" met 6-4 6-2 6-0 van de mat veegt.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onbegrijpelijk he, dan werk je nota bene voor Eurosport en dan heb je niet het vermogen in te schatten welke pot interssanter gaat worden terwijl dat door de hobbyisten hier wel makkelijk voorspeld kan worden. Maar goed, misschien doen ze het ook wel expres.
Doen ze nu ook al volgens mij en is bepaald geen verbetering. Nou ja, afwachten dan maar...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Angelof9 het volgende:
Op de sport 1 website kan ik alleen vinden dat ze vanaf volgend jaar ook de WTA gaan uitzenden.
Ze heeft niet alleen heerlijke borsten, maar ook nog eens heerlijke vrouwen billen! Verder is wel goed gespierd ja. Veel mensen denken dat ze te zwaar is, maar dat is natuurlijk niet zo. Gewoon haar postuur.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:20 schreef editoor het volgende:
Als je de borsten weg denkt is het gewoon een mannen lichaam en dus zou ze geen tennis mogen spelen bij de dames.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Eurosport het marketingtechnisch gewoon goed doet. Qua klantvriendelijkheid niet natuurlijk. Staat Youzhny - Hewitt gisteren op het programma, gaan "wij op Eurosport1 zo kijken naar Makarova - Li". Dan moet je als gedupeerde tenniskijker van hen zoiets denken als; 'misschien toch maar Eurosport2 erbij nemen'.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar echt nog denken dat het publiek alleen maar geïnteresseerd is in hoe Topspeler/Grote Naam X "Expendable Character Y" met 6-4 6-2 6-0 van de mat veegt.
Wat volgens mij dus juist de echte geïnteresseerde echte tennisfan geen minuut kan boeien.
Heerlijke borstenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze heeft niet alleen heerlijke borsten, maar ook nog eens heerlijke vrouwen billen! Verder is wel goed gespierd ja. Veel mensen denken dat ze te zwaar is, maar dat is natuurlijk niet zo. Gewoon haar postuur.
FOX gaat het uitzenden. Hoe en wat nnb. Gebruiken ze het open kanaal, doen ze het op FOX-eredivisie of FOX-internationaal.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Over Tv-rechten gesproken, is er iemand die al iets meer weet van wie volgend jaar de ATP-tour gaat uitzenden? Ben twee weken weggeweest maar heb vernomen dat Fox Sport1 zou gaan overnemen of zo, of ging dat alleen maar over voetbal?
Goed punt wel, had ik nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik denk dat Eurosport het marketingtechnisch gewoon goed doet. Qua klantvriendelijkheid niet natuurlijk. Staat Youzhny - Hewitt gisteren op het programma, gaan "wij op Eurosport1 zo kijken naar Makarova - Li". Dan moet je als gedupeerde tenniskijker van hen zoiets denken als; 'misschien toch maar Eurosport2 erbij nemen'.
Okee, in de gaten houden dus, want bij mij vliegt Sport1 er dus meteen uit als ze stoppen met het uitzenden van de ATP-tour.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:06 schreef borisz het volgende:
FOX gaat het uitzenden. Hoe en wat nnb. Gebruiken ze het open kanaal, doen ze het op FOX-eredivisie of FOX-internationaal.
Ja, bij mij ook!quote:[b]Op woensdag 4 september 2013 13:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Okee, in de gaten houden dus, want bij mij vliegt Sport1 er dus meteen uit als ze stoppen met het uitzenden van de ATP-tour.
Of ervoor, de WTF is ook op de BBC te zien. Kappen ze er echt helemaal mee?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef Rosario het volgende:
Nou, dat is dan dus na de World Tour Finals dames.
Ik hoop zelf op een FOX Sports Tennis, met drie kanalen ofzo, die dan ook echt elk ATP-toernooi uitzendt, inclusief Go-abonnement voor op de tablet/laptop.![]()
Fuck. En Fox is veel duurder.quote:Sport1 verliest Wimbledon en ATP-toernooien
Sport1 raakt per ingang van 2014 de uitzendrechten voor Wimbledon en de ATP-toernooien kwijt. Dat meldt het AD. Fox, dat vanaf dit jaar ook de Nederlandse voetbalwedstrijden uit de Eredivisie in het pakket heeft, heeft de rechten verworven om per ingang van het nieuwe tennisseizoen de toernooien uit te zenden.
Het is nog niet duidelijk in hoeverre Fox de tenniswedstrijden zal uitzenden op het open net of achter de decoder.
Sport1 verloor in een eerder stadium ook de uitzendrechten van de Engelse en Italiaanse voetbalcompetities Premier League en Serie A aan Fox.
Eurosport staat vrij los van Sport 1/FOX imo.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:58 schreef Angelof9 het volgende:
En als de WTA naar Sport 1 gaat, wat gaat Eurosport dan uitzenden? Alleen de Grand Slams, behalve Wimby??
Ik baal hier echt stevig van!
Eurosport doet toch sowieso geen ATP toernooien verder? En Wimbledon ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:58 schreef Angelof9 het volgende:
En als de WTA naar Sport 1 gaat, wat gaat Eurosport dan uitzenden? Alleen de Grand Slams, behalve Wimby??
Ik baal hier echt stevig van!
Eurosport doet wel een klein aantal ATP toernooien, Queens / Eastbourne / Doha uit mijn hoofd. Volgens mij zag ik Estoril dit jaar ook voorbij komen (of waar werd het gehoudenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eurosport doet toch sowieso geen ATP toernooien verder? En Wimbledon ook niet.
Wel vrouwen ATP's trouwens.
Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in dat je volgend jaar op Fox ook gewoon een stuk of 5 kanalen hebt zodat je uit 5 wedstrijden kunt kiezen...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef Rosario het volgende:
Nou, dat is dan dus na de World Tour Finals dames.
Ik hoop zelf op een FOX Sports Tennis, met drie kanalen ofzo, die dan ook echt elk ATP-toernooi uitzendt, inclusief Go-abonnement voor op de tablet/laptop.![]()
Het kan mij tot nu toe ook voor geen meter boeien.quote:
Nou ja, ik denk dus dat de rechten van de Slams muv. Wimbledon gewoon bij Eurosport blijven. Ik had het ook over de Masters.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in dat je volgend jaar op Fox ook gewoon een stuk of 5 kanalen hebt zodat je uit 5 wedstrijden kunt kiezen...
Da fucq inderdaad. Zal je ook nog eens zien dat ze maar een klein gedeelte gaan uitzenden.quote:
De enige commentator die nog wel eens iets zinnigs/kritisch te melden heeft.quote:
Nah... ik ben nooit zo'n aanhanger van Hewitt geweest en vind Youzhny een prima tennisser om naar te kijken. Heb genoten van 'm in Halle en ben blij om te zien dat hij er weer staat.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Norrage het volgende:
Wat een kut-toernooi is dit zeg
Is er ook maar 1 leuke pot geweest? Hewitt - Youzhny was wel cool, maar met de volstrekt verkeerde uitslagman wat at ik mijzelf op (kon die in het hotel kijken haha)...het was gewoon zoooo voorspelbaar...Wat jammer van die Lleyton de laatste pakweg 3 jaar zeg...Zijn 5-set record van 31-10 ofzo staat nu op 32-19 ofzo...pfffff
Ja, die was weer eens uitermate triest gisterennacht. En maar kreunen en vloeken...quote:En Murray...echt, het gaat van kwaad tot erger zeg....kneusje kut Murrayhoop dat dit dan maar het echt doorbraaktoernooi van Wawa gaat zijn
![]()
Nah ja, ik neem aan dat jullie allemaal net als ik nu al uitkijken naar die verwachte hoogst interessante en onvoorspelbare clash tussen Nadal en Boredo?quote:En over dat onderste schema hebben we het maar uberhaupt niet...Ferrer weer naar de halveecht, dat kan echt niet.
Nah, ik heb niet echt een hekel aan 'm hoor - het schijnt best een aardige kerel te zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:01 schreef Max23 het volgende:
Zo te lezen ben ik niet de enige die een bloedhekel aan Murray heeft
Zijn gedrag is nog tot daar aan toe ja. Buiten de baan is hij echt leukquote:Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nah, ik heb niet echt een hekel aan 'm hoor - het schijnt best een aardige kerel te zijn.
Alleen dat 'ik ben de zielige stervende zeehond'-gedrag van 'm on-court, daar word ik nogal eens een beetje moe van.
Die is ondertussen wel eens echt te oud hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 17:22 schreef Iwanius het volgende:
Voorlopig volg ik (alsof het er toedoet) alleen maar onderstaande speelster.
[ afbeelding ]
quote:
Compliment voor Flipkens hoor. Vinci is veel veelzijdiger.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:22 schreef Norrage het volgende:
Vinci is ook wel echt de Italiaanse Flipkens qua spel
Mwah.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:29 schreef Rosario het volgende:
[..]
Compliment voor Flipkens hoor. Vinci is veel veelzijdiger.
De Mod leeftquote:Op woensdag 4 september 2013 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Pennetta wint de eerste set met 6-4.
Mwah, valt wel mee toch.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou nou, dit zou toch best een upsetje zijn...
Mjah Gasquet wint dit soort potten zelden. Aan de andere kant...Ferrer zo slecht de laatste tijd.quote:
8-1 h2h, 17-2 in sets, 12 QF+ (waarvan de afgelopen 8) tegenover 1. Kan me ook niet voorstellen dat Ferrer niet ruim favoriet was bij de bookies. Op zijn minst het verkleinwoord van upset waard.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef Gruisman het volgende:
Waarom speelt Nadal altijd zo laat. Ik kan niks ban hem zien zo
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef luckass het volgende:
Eerste wedstrijd die ik zie trouwens
quote:
quote:
Ja, hoop het wel.quote:
Daar teken ik voor.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
Pennetta gaat de US Open winnen, gewoon omdat het vrouwen zijn en dan kan dat gebeuren.
Williams zal in de finale waarschijnlijk gewoon met 6-2 6-1 winnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
Pennetta gaat de US Open winnen, gewoon omdat het vrouwen zijn en dan kan dat gebeuren.
Gaat wel een trilogie worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Norrage het volgende:
Ok deel 1 van de Gasquet faal is al geschied.
Deel 2 is begonnenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Norrage het volgende:
Ok deel 1 van de Gasquet faal is al geschied.
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als ik ouder was zou ik me toch een beetje zorgen gaan maken als mijn kind enthousiaster wordt van ijs dan Messi of Kobe Bryant.
quote:
Die maakt hij heel vaak hoor, al zijn ze vaak verpakt in sarcasme.quote:
Ja, ik weet het, maar ik had er een keer een grap over gemaakt.quote:Ffan: nope, je schrijft het net zo als Kobe beef. Misschien had dat het ijs wel overtroffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer ontopic. Het maakt daadwerkelijk niet uit wie er wint, aangezien zowel Ferrer als Gasquet toch niet winnen van Nadal.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die maakt hij heel vaak hoor, al zijn ze vaak verpakt in sarcasme.
[..]
Ja, ik weet het, maar ik had er een keer een grap over gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer ontopic. Het maakt daadwerkelijk niet uit wie er wint, aangezien zowel Ferrer als Gasquet toch niet winnen van Nadal.Heb je nog meer van zulke goede grappen?
know'm sayin?
word? word.
Ja hoor. Zie: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34quote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef alors het volgende:
[..]Heb je nog meer van zulke goede grappen?
wat?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Toch faalt Gasquet omdat ie liver in het publiek de rallies wilt slaan en niet op de baan zelf
Je verandert wel snel van voorkeurquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34
En weer ontopic graag: Hup Gasquet.Die backhand loopt goed. Is zijn backhand wat jullie betreft mooier dan die van Wawrinka?
Ohja je hebt een reeksquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34
En weer ontopic graag: Hup Gasquet.Die backhand loopt goed. Is zijn backhand wat jullie betreft mooier dan die van Wawrinka?
Hoe dat zo? Hij is niet mijn favoriet voor toernooiwinst, alleen voor winst van deze partij.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je verandert wel snel van voorkeur.
[...]
Dat hij altijd 500 meter achter de baseline denkt te moeten staan.quote:
Omdat je eerst hoopte dat Ferrer genadeloos zou toeslaan, toen neutraal was, en toen voor Gasquet? Al snap ik wel dat het moeilijk vol te houden is voor Ferrer te zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Hij is niet mijn favoriet voor toernooiwinst, alleen voor winst van deze partij.
Nee want hij gaat verliezen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je kan zeker wel rijk worden door nu op Gasquet in te zetten?
Ruim 3 keer je inzet.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je kan zeker wel rijk worden door nu op Gasquet in te zetten?
Je hebt gelijk. Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ik dat zei.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat je eerst hoopte dat Ferrer genadeloos zou toeslaan, toen neutraal was, en toen voor Gasquet? Al snap ik wel dat het moeilijk vol te houden is voor Ferrer te zijn
Omdat je mij graag wilde quoten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ik dat zei.
Laat Nadal eerst maar eens winnen van Robredo..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn de mannen in ieder geval een beetje moe als ze tegen Nadal moeten. Vorige wedstrijd hadden ze ook al een zware strijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet het maximale, dan zou hij moeten stoppen met roken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Ferrer maar hij haalt wel echt het maximale uit z'n carriere gewoon door keihard te blijven knokken.
Rookt hij?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet het maximale, dan zou hij moeten stoppen met roken.
Dat maakt het eerlijk gezegd nog extra knapquote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet het maximale, dan zou hij moeten stoppen met roken.
Ik vraag me af hoeveel hij dan rookt, ik kon zo snel iig geen foto's vinden van hem met sigaret dus zo frequent zal het wel niet zijn. Lijkt me ook niet handig voor iemand met zijn stijl van spelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat maakt het eerlijk gezegd nog extra knap
Jinx!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar dat degene die veel fitter en mentaal sterker is dit gaat verliezen..vooral met dat momentum wat hij ook nog had.
Juist wel een verassing..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Ja, geen foto van Ferrer met sigaret maakt het wel erg onwaarschijnlijk. Ik vond wel een foto van Marat Safin die rookt, dat is dan weer totaal géén verassing
Marat Safin? De partyboy, die de avond voor een wedstrijd de kroeg in dook, die alles doet wat God verboden heeft, rookt. Dat is toch met de beste wil van de wereld geen verassing te noemen?quote:
Zucht, verrassing is met dubbel -r.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Marat Safin? De partyboy, die de avond voor een wedstrijd de kroeg in dook, die alles doet wat God verboden heeft, rookt. Dat is toch met de beste wil van de wereld geen verassing te noemen?
Als het over roken gaat dan klopt verassing anders nog wel aardig.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zucht, verrassing is met dubbel -r.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Als het over roken gaat dan klopt verassing anders nog wel aardig.
Link?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ferrer is zelfs een ketting roker ja.
Haha, da's nog waar ook.quote:
Omdat jij het zegt?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
Heb er geen link van. Maar dat is algemeen bekend bij de echte tennis fans.
Is gewoon zo. Probeer het maar te googlen.quote:
Oh, als jij zegt bij de ECHTE fans bekend is moet het wel kloppen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb er geen link van. Maar dat is algemeen bekend bij de echte tennis fans.
Of hij dat nu is geen idee, maar 2 jaar terug was hij een kettingroker. Ik heb hem notabene zelf zien roken en ik heb het de spelers zelf horen zeggen!quote:Op donderdag 5 september 2013 01:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Oh, als jij zegt bij de ECHTE fans bekend is moet het wel kloppen.![]()
Ik heb het ook hier en daar gehoord, maar een kettingroker op een dagelijkse basis geloof ik nog steeds niks van. En gaan genoeg verhalen de ronde waarvan ik weet dat ze niet kloppen of enorm overdreven zijn.
Het feit dat jij hem hebt zien roken maakt hem geen kettingroker. Maar goed, kan natuurlijk zo zijn als de andere spelers het zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of hij dat nu is geen idee, maar 2 jaar terug was hij een kettingroker. Ik heb hem notabene zelf zien roken en ik heb het de spelers zelf horen zeggen!
[...]
Mjah, ik zeg dat hij een paar jaar terug (of langer) een kettingroker was. Die observatie daarna staat er los vanquote:Op donderdag 5 september 2013 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het feit dat jij hem hebt zien roken maakt hem geen kettingroker. Maar goed, kan natuurlijk zo zijn als de andere spelers het zeggen.
Voeg het toe aan de pagina over Ferrer op wikipedia. Dan is het wel waar.
Ik vind het ook onsmakelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat hij een paar jaar terug (of langer) een kettingroker was. Die observatie daarna staat er los vanFeit is dat hij (nog steeds) rookt (hoeveel weet ik niet) en dat dat aan de ene kant opmerkelijk is en aan de andere kant eigenlijk helemaal niet want er zijn echt heel veel topsporters uit alle disciplines die roken. Waarom? Geen idee....roken
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Norrage het volgende:
Zo jammer dat Murray niet aan Rafa zijn kant ziet...ik had Murray én Djoko graag tegen Rafa gezien. Nu moeten we het waarschijnlijk maar met 1 van de twee doen
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.
Wat voor bril heb jij?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
Serena zag er trouwens lekker uit tijdens de dubbel. Ze is nu echt top fit, en mooi afgetraind.
Middag in de US = prime time in Engelandquote:Op donderdag 5 september 2013 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij de OOP voor vandaag. Tot dat Murray-Wawrinka de middagpartij is en niet de avondpartij. Rare beslissing, want de kans dat die partij vuurwerk oplevert is een stuk groter dan dat dat gebeurt bij Djokovic-Youzhny lijkt me.
Ik ook. Murray - Djokovic is op de slams vaak niet veel soeps, dus dat mis je ook niet. In vorm Wawa-Djokovic, Murray-Nadal waren veel betere semis geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Norrage het volgende:
Zo jammer dat Murray niet aan Rafa zijn kant ziet...ik had Murray én Djoko graag tegen Rafa gezien. Nu moeten we het waarschijnlijk maar met 1 van de twee doen
Wedstrijden beginnen later pas geloof ik. Op dit moment alleen maar junioren.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:55 schreef JAM het volgende:
Waarom zie ik nu alleen maar wat mensen fietsen op Eurosport?
H2H is 10-0 voor Rafa en weten hoe het ging met de wedstrijd deze week waarbij dat de H2H was voor de wedstrijdquote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.
Dat is de finale nog niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Derde set in de dubbelfinale. Wat een zielig loopje naar de baseline hebben Stepanek en Paes. Ik hoop dat het niet de bedoeling is dat het stoer overkomt.![]()
Nee, halve inderdaad.quote:
De halve. Hierna nog Dodig/Melo vs Peya/Soaresquote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Nee, inderdaad, wat is het wel?
Ja, ik editte al maar was te laat. Maar wist niet wat de andere was dus bedankt.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De halve. Hierna nog Dodig/Melo vs Peya/Soares
Ik moest lachen om die dansjes. Maar het is wel een irritant duo.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Watzijn die Stepanek en Paes voor een homo'tjes met dat pathetische loopje van ze.
Homofoob.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Watzijn die Stepanek en Paes voor een homo'tjes met dat pathetische loopje van ze.
Werkelijk nog nooit zoiets zieligs gezien op een tennisbaan.quote:
Ik ben erg vredelievend, maar ik zou er agressief van worden als mijn tegenstanders dat deden.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:51 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die dansjes. Maar het is wel een irritant duo.
Homo is een scheldwoord dat redelijk losstaat van de seksuele geaardheid.quote:
En als je ook nog eens met die wedstrijd de kans verspeelt op een Calendar Grand Slam.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:56 schreef Rosario het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. Het is frustrerend om te verliezen, nog frustrerender om dat op je thuistoernooi te doen, en als je tegenstanders dan ook nog zo doen..
Kunnen de chestbump boys daar niet tegen?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:56 schreef Rosario het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. Het is frustrerend om te verliezen, nog frustrerender om dat op je thuistoernooi te doen, en als je tegenstanders dan ook nog zo doen..
Tijdens singles vind hem nog wel gaan, maar hier gedraagt hij zich best irritant.quote:
Nou, dat vind ik er iets minder ingestudeerd uitzien dan dit treurige dansje, waarop ze waarschijnlijk in hun hotelkamer hebben geoefend.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kunnen de chestbump boys daar niet tegen?
Ik kijk bijna nooit naar dubbel. Ik geef alleen aan wat ik vind van wat ik zie.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Stepanek en Paes hebben allebei meer venijnige kanten aan hun karakter dan een of ander stupide dansje, om daar nou op te focussen als ze één van de weinige teams zijn die de Bryans aan kunnen.
De Bryans zijn niet sympathiek? Dat hoor ik voor het eerst.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Als de Bryan broers sympathieker overkomen dan hun tegenstanders dan moeten ze het wel erg bont hebben gemaakt
Vind ik niet nee, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit naar dubbel. Ik geef alleen aan wat ik vind van wat ik zie.
[..]
De Bryans zijn niet sympathiek? Dat hoor ik voor het eerst.
Oké, op mij komen ze altijd wel aardig en relaxed over, maar ik weet niet hoe ze in wedstrijden zijn omdat er zo weinig dubbels op tv zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Ze zijn wel een beetje nietszeggend ja. Vooral door die hoofden die zo model hadden kunnen staan voor Ken (van Barbie). Maar ik vind ze op zichzelf wel sympathiek en deze hisotrische triomf had ik ze wel gegund.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De Bryans zijn inderdaad minder populair dan je zou verwachten gezien hun succes en karakter. Als je je niet aan de bump ergert is verder alles positief: spelen af en toe in hun bandje, redelijk relaxt, lijken goed overweg te kunnen met de andere tennissers.
Misschien dat ze te "bland" zijn? Hebben zo'n typisch dertien in een dozijn Amerikanen hoofd, klassiek dubbelspel maar veel percentage en weinig flair. Beetje bedrukkende dominantie en (blanke) USA-USA is ook weinig exotisch.
Moet zeggen zelf ook niet enorm gecharmeerd te zijn, weet niet precies waarom.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Die commentator vraagt zich af of er een derde (SP) komt; neem aan dat hij een vierde bedoelt.
Mooie bal van Stan nu en SP #4.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helaas, dat tweede had wel benut mogen worden.
Das niet goed.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb 3D en ik had het gevoel dat mijn hoofd in Murrays mond zat.
Klopt.quote:
Nee, driemaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef Rosario het volgende:
Vijfmaal is scheepsrecht? Kom op nou Stan!
Mwa....quote:Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
Murray staat er lekker positief bij. Federer, Nadal, Djokovic en Del Potro zie je dat nou nooit doen.
Kapot racket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |