Homofoob.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Watzijn die Stepanek en Paes voor een homo'tjes met dat pathetische loopje van ze.
Werkelijk nog nooit zoiets zieligs gezien op een tennisbaan.quote:
Ik ben erg vredelievend, maar ik zou er agressief van worden als mijn tegenstanders dat deden.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:51 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die dansjes. Maar het is wel een irritant duo.
Homo is een scheldwoord dat redelijk losstaat van de seksuele geaardheid.quote:
En als je ook nog eens met die wedstrijd de kans verspeelt op een Calendar Grand Slam.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:56 schreef Rosario het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. Het is frustrerend om te verliezen, nog frustrerender om dat op je thuistoernooi te doen, en als je tegenstanders dan ook nog zo doen..
Kunnen de chestbump boys daar niet tegen?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:56 schreef Rosario het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. Het is frustrerend om te verliezen, nog frustrerender om dat op je thuistoernooi te doen, en als je tegenstanders dan ook nog zo doen..
Tijdens singles vind hem nog wel gaan, maar hier gedraagt hij zich best irritant.quote:
Nou, dat vind ik er iets minder ingestudeerd uitzien dan dit treurige dansje, waarop ze waarschijnlijk in hun hotelkamer hebben geoefend.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kunnen de chestbump boys daar niet tegen?
Ik kijk bijna nooit naar dubbel. Ik geef alleen aan wat ik vind van wat ik zie.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Stepanek en Paes hebben allebei meer venijnige kanten aan hun karakter dan een of ander stupide dansje, om daar nou op te focussen als ze één van de weinige teams zijn die de Bryans aan kunnen.
De Bryans zijn niet sympathiek? Dat hoor ik voor het eerst.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Als de Bryan broers sympathieker overkomen dan hun tegenstanders dan moeten ze het wel erg bont hebben gemaakt
Vind ik niet nee, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit naar dubbel. Ik geef alleen aan wat ik vind van wat ik zie.
[..]
De Bryans zijn niet sympathiek? Dat hoor ik voor het eerst.
Oké, op mij komen ze altijd wel aardig en relaxed over, maar ik weet niet hoe ze in wedstrijden zijn omdat er zo weinig dubbels op tv zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Ze zijn wel een beetje nietszeggend ja. Vooral door die hoofden die zo model hadden kunnen staan voor Ken (van Barbie). Maar ik vind ze op zichzelf wel sympathiek en deze hisotrische triomf had ik ze wel gegund.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De Bryans zijn inderdaad minder populair dan je zou verwachten gezien hun succes en karakter. Als je je niet aan de bump ergert is verder alles positief: spelen af en toe in hun bandje, redelijk relaxt, lijken goed overweg te kunnen met de andere tennissers.
Misschien dat ze te "bland" zijn? Hebben zo'n typisch dertien in een dozijn Amerikanen hoofd, klassiek dubbelspel maar veel percentage en weinig flair. Beetje bedrukkende dominantie en (blanke) USA-USA is ook weinig exotisch.
Moet zeggen zelf ook niet enorm gecharmeerd te zijn, weet niet precies waarom.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Die commentator vraagt zich af of er een derde (SP) komt; neem aan dat hij een vierde bedoelt.
Mooie bal van Stan nu en SP #4.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helaas, dat tweede had wel benut mogen worden.
Das niet goed.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb 3D en ik had het gevoel dat mijn hoofd in Murrays mond zat.
Klopt.quote:
Nee, driemaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef Rosario het volgende:
Vijfmaal is scheepsrecht? Kom op nou Stan!
Mwa....quote:Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
Murray staat er lekker positief bij. Federer, Nadal, Djokovic en Del Potro zie je dat nou nooit doen.
Kapot racket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |