Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Norrage het volgende:
Zo jammer dat Murray niet aan Rafa zijn kant ziet...ik had Murray én Djoko graag tegen Rafa gezien. Nu moeten we het waarschijnlijk maar met 1 van de twee doen
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.
Wat voor bril heb jij?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
Serena zag er trouwens lekker uit tijdens de dubbel. Ze is nu echt top fit, en mooi afgetraind.
Middag in de US = prime time in Engelandquote:Op donderdag 5 september 2013 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij de OOP voor vandaag. Tot dat Murray-Wawrinka de middagpartij is en niet de avondpartij. Rare beslissing, want de kans dat die partij vuurwerk oplevert is een stuk groter dan dat dat gebeurt bij Djokovic-Youzhny lijkt me.
Ik ook. Murray - Djokovic is op de slams vaak niet veel soeps, dus dat mis je ook niet. In vorm Wawa-Djokovic, Murray-Nadal waren veel betere semis geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Norrage het volgende:
Zo jammer dat Murray niet aan Rafa zijn kant ziet...ik had Murray én Djoko graag tegen Rafa gezien. Nu moeten we het waarschijnlijk maar met 1 van de twee doen
Wedstrijden beginnen later pas geloof ik. Op dit moment alleen maar junioren.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:55 schreef JAM het volgende:
Waarom zie ik nu alleen maar wat mensen fietsen op Eurosport?
H2H is 10-0 voor Rafa en weten hoe het ging met de wedstrijd deze week waarbij dat de H2H was voor de wedstrijdquote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.
Dat is de finale nog niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Derde set in de dubbelfinale. Wat een zielig loopje naar de baseline hebben Stepanek en Paes. Ik hoop dat het niet de bedoeling is dat het stoer overkomt.![]()
Nee, halve inderdaad.quote:
De halve. Hierna nog Dodig/Melo vs Peya/Soaresquote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Nee, inderdaad, wat is het wel?
Ja, ik editte al maar was te laat. Maar wist niet wat de andere was dus bedankt.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De halve. Hierna nog Dodig/Melo vs Peya/Soares
Ik moest lachen om die dansjes. Maar het is wel een irritant duo.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Watzijn die Stepanek en Paes voor een homo'tjes met dat pathetische loopje van ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |