Link?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ferrer is zelfs een ketting roker ja.
Haha, da's nog waar ook.quote:
Omdat jij het zegt?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
Heb er geen link van. Maar dat is algemeen bekend bij de echte tennis fans.
Is gewoon zo. Probeer het maar te googlen.quote:
Oh, als jij zegt bij de ECHTE fans bekend is moet het wel kloppen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb er geen link van. Maar dat is algemeen bekend bij de echte tennis fans.
Of hij dat nu is geen idee, maar 2 jaar terug was hij een kettingroker. Ik heb hem notabene zelf zien roken en ik heb het de spelers zelf horen zeggen!quote:Op donderdag 5 september 2013 01:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Oh, als jij zegt bij de ECHTE fans bekend is moet het wel kloppen.![]()
Ik heb het ook hier en daar gehoord, maar een kettingroker op een dagelijkse basis geloof ik nog steeds niks van. En gaan genoeg verhalen de ronde waarvan ik weet dat ze niet kloppen of enorm overdreven zijn.
Het feit dat jij hem hebt zien roken maakt hem geen kettingroker. Maar goed, kan natuurlijk zo zijn als de andere spelers het zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of hij dat nu is geen idee, maar 2 jaar terug was hij een kettingroker. Ik heb hem notabene zelf zien roken en ik heb het de spelers zelf horen zeggen!
[...]
Mjah, ik zeg dat hij een paar jaar terug (of langer) een kettingroker was. Die observatie daarna staat er los vanquote:Op donderdag 5 september 2013 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het feit dat jij hem hebt zien roken maakt hem geen kettingroker. Maar goed, kan natuurlijk zo zijn als de andere spelers het zeggen.
Voeg het toe aan de pagina over Ferrer op wikipedia. Dan is het wel waar.
Ik vind het ook onsmakelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat hij een paar jaar terug (of langer) een kettingroker was. Die observatie daarna staat er los vanFeit is dat hij (nog steeds) rookt (hoeveel weet ik niet) en dat dat aan de ene kant opmerkelijk is en aan de andere kant eigenlijk helemaal niet want er zijn echt heel veel topsporters uit alle disciplines die roken. Waarom? Geen idee....roken
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Norrage het volgende:
Zo jammer dat Murray niet aan Rafa zijn kant ziet...ik had Murray én Djoko graag tegen Rafa gezien. Nu moeten we het waarschijnlijk maar met 1 van de twee doen
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.
Wat voor bril heb jij?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
Serena zag er trouwens lekker uit tijdens de dubbel. Ze is nu echt top fit, en mooi afgetraind.
Middag in de US = prime time in Engelandquote:Op donderdag 5 september 2013 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij de OOP voor vandaag. Tot dat Murray-Wawrinka de middagpartij is en niet de avondpartij. Rare beslissing, want de kans dat die partij vuurwerk oplevert is een stuk groter dan dat dat gebeurt bij Djokovic-Youzhny lijkt me.
Ik ook. Murray - Djokovic is op de slams vaak niet veel soeps, dus dat mis je ook niet. In vorm Wawa-Djokovic, Murray-Nadal waren veel betere semis geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Norrage het volgende:
Zo jammer dat Murray niet aan Rafa zijn kant ziet...ik had Murray én Djoko graag tegen Rafa gezien. Nu moeten we het waarschijnlijk maar met 1 van de twee doen
Wedstrijden beginnen later pas geloof ik. Op dit moment alleen maar junioren.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:55 schreef JAM het volgende:
Waarom zie ik nu alleen maar wat mensen fietsen op Eurosport?
H2H is 10-0 voor Rafa en weten hoe het ging met de wedstrijd deze week waarbij dat de H2H was voor de wedstrijdquote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Rafa moet nog maar zien te winnen van Gasquet.
Dat is de finale nog niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Derde set in de dubbelfinale. Wat een zielig loopje naar de baseline hebben Stepanek en Paes. Ik hoop dat het niet de bedoeling is dat het stoer overkomt.![]()
Nee, halve inderdaad.quote:
De halve. Hierna nog Dodig/Melo vs Peya/Soaresquote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Nee, inderdaad, wat is het wel?
Ja, ik editte al maar was te laat. Maar wist niet wat de andere was dus bedankt.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De halve. Hierna nog Dodig/Melo vs Peya/Soares
Ik moest lachen om die dansjes. Maar het is wel een irritant duo.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Watzijn die Stepanek en Paes voor een homo'tjes met dat pathetische loopje van ze.
Homofoob.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Watzijn die Stepanek en Paes voor een homo'tjes met dat pathetische loopje van ze.
Werkelijk nog nooit zoiets zieligs gezien op een tennisbaan.quote:
Ik ben erg vredelievend, maar ik zou er agressief van worden als mijn tegenstanders dat deden.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:51 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die dansjes. Maar het is wel een irritant duo.
Homo is een scheldwoord dat redelijk losstaat van de seksuele geaardheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |