Dat maakt het eerlijk gezegd nog extra knapquote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet het maximale, dan zou hij moeten stoppen met roken.
Ik vraag me af hoeveel hij dan rookt, ik kon zo snel iig geen foto's vinden van hem met sigaret dus zo frequent zal het wel niet zijn. Lijkt me ook niet handig voor iemand met zijn stijl van spelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat maakt het eerlijk gezegd nog extra knap
Jinx!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar dat degene die veel fitter en mentaal sterker is dit gaat verliezen..vooral met dat momentum wat hij ook nog had.
Juist wel een verassing..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Ja, geen foto van Ferrer met sigaret maakt het wel erg onwaarschijnlijk. Ik vond wel een foto van Marat Safin die rookt, dat is dan weer totaal géén verassing
Marat Safin? De partyboy, die de avond voor een wedstrijd de kroeg in dook, die alles doet wat God verboden heeft, rookt. Dat is toch met de beste wil van de wereld geen verassing te noemen?quote:
Zucht, verrassing is met dubbel -r.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Marat Safin? De partyboy, die de avond voor een wedstrijd de kroeg in dook, die alles doet wat God verboden heeft, rookt. Dat is toch met de beste wil van de wereld geen verassing te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |