Ja hoor. Zie: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34quote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef alors het volgende:
[..]Heb je nog meer van zulke goede grappen?
wat?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Toch faalt Gasquet omdat ie liver in het publiek de rallies wilt slaan en niet op de baan zelf
Je verandert wel snel van voorkeurquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34
En weer ontopic graag: Hup Gasquet.Die backhand loopt goed. Is zijn backhand wat jullie betreft mooier dan die van Wawrinka?
Ohja je hebt een reeksquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34
En weer ontopic graag: Hup Gasquet.Die backhand loopt goed. Is zijn backhand wat jullie betreft mooier dan die van Wawrinka?
Hoe dat zo? Hij is niet mijn favoriet voor toernooiwinst, alleen voor winst van deze partij.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je verandert wel snel van voorkeur.
[...]
Dat hij altijd 500 meter achter de baseline denkt te moeten staan.quote:
Omdat je eerst hoopte dat Ferrer genadeloos zou toeslaan, toen neutraal was, en toen voor Gasquet? Al snap ik wel dat het moeilijk vol te houden is voor Ferrer te zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Hij is niet mijn favoriet voor toernooiwinst, alleen voor winst van deze partij.
Nee want hij gaat verliezen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je kan zeker wel rijk worden door nu op Gasquet in te zetten?
Ruim 3 keer je inzet.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je kan zeker wel rijk worden door nu op Gasquet in te zetten?
Je hebt gelijk. Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ik dat zei.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat je eerst hoopte dat Ferrer genadeloos zou toeslaan, toen neutraal was, en toen voor Gasquet? Al snap ik wel dat het moeilijk vol te houden is voor Ferrer te zijn
Omdat je mij graag wilde quoten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ik dat zei.
Laat Nadal eerst maar eens winnen van Robredo..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn de mannen in ieder geval een beetje moe als ze tegen Nadal moeten. Vorige wedstrijd hadden ze ook al een zware strijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet het maximale, dan zou hij moeten stoppen met roken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Ferrer maar hij haalt wel echt het maximale uit z'n carriere gewoon door keihard te blijven knokken.
Rookt hij?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet het maximale, dan zou hij moeten stoppen met roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |