Mwah, valt wel mee toch.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou nou, dit zou toch best een upsetje zijn...
Mjah Gasquet wint dit soort potten zelden. Aan de andere kant...Ferrer zo slecht de laatste tijd.quote:
8-1 h2h, 17-2 in sets, 12 QF+ (waarvan de afgelopen 8) tegenover 1. Kan me ook niet voorstellen dat Ferrer niet ruim favoriet was bij de bookies. Op zijn minst het verkleinwoord van upset waard.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef Gruisman het volgende:
Waarom speelt Nadal altijd zo laat. Ik kan niks ban hem zien zo
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef luckass het volgende:
Eerste wedstrijd die ik zie trouwens
quote:
quote:
Ja, hoop het wel.quote:
Daar teken ik voor.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
Pennetta gaat de US Open winnen, gewoon omdat het vrouwen zijn en dan kan dat gebeuren.
Williams zal in de finale waarschijnlijk gewoon met 6-2 6-1 winnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
Pennetta gaat de US Open winnen, gewoon omdat het vrouwen zijn en dan kan dat gebeuren.
Gaat wel een trilogie worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Norrage het volgende:
Ok deel 1 van de Gasquet faal is al geschied.
Deel 2 is begonnenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Norrage het volgende:
Ok deel 1 van de Gasquet faal is al geschied.
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als ik ouder was zou ik me toch een beetje zorgen gaan maken als mijn kind enthousiaster wordt van ijs dan Messi of Kobe Bryant.
quote:
Die maakt hij heel vaak hoor, al zijn ze vaak verpakt in sarcasme.quote:
Ja, ik weet het, maar ik had er een keer een grap over gemaakt.quote:Ffan: nope, je schrijft het net zo als Kobe beef. Misschien had dat het ijs wel overtroffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer ontopic. Het maakt daadwerkelijk niet uit wie er wint, aangezien zowel Ferrer als Gasquet toch niet winnen van Nadal.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die maakt hij heel vaak hoor, al zijn ze vaak verpakt in sarcasme.
[..]
Ja, ik weet het, maar ik had er een keer een grap over gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer ontopic. Het maakt daadwerkelijk niet uit wie er wint, aangezien zowel Ferrer als Gasquet toch niet winnen van Nadal.Heb je nog meer van zulke goede grappen?
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |