ham?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef bobbiey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg me nu niet dat jullie dat jembon noemen?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Haha je liegt want aardappels hebben helemaal geen handen en kunnen dus niet typen!!!11!!
Jij denkt zeker dat ik dom ben he?Ik typ met mijn aardappelschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ik alleen amnesia.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb diesel haze en amnesiaEn ziro ziro hasj
Ga denk ik een mix van die 3 doen
Spel is wel tof maar wie is die vervelende vent?quote:
Lijkt me helemaal niks. Mayo en kaas?quote:
pewquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Spel is wel tof maar wie is die vervelende vent?
[..]
Lijkt me helemaal niks. Mayo en kaas?
![]()
Die ken ik niet maar je vat het wel goed samen.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, beetje overleden hier.![]()
Ik zou mono als schuldige aan willen wijzen.
Been there, got the t-shirt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als dat betekend dat wij hem in zijn treinfestisj moeten bevredigen dan hoeft het van mij niet zo.![]()
We kunnen moira als soort van brood en spelen in een grote arena duwen en alle fokkers erop loslaten.
Mijn egoquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kies dan een knappe fokster.
grpaje moira![]()
zzjjambohhn is toch ham in 't Frans?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef bobbiey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg me nu niet dat jullie dat jembon noemen?
Goed idee. Eerst nog ff peukje rokenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef badtripbob het volgende:
Ok
Ik ga eventjes een joint draaien
Jah maar vond het gek dat ie hesp niet kende en ham was ik vergeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
zzjjambohhn is toch ham in 't Frans?
maar hesp is dus gewoon een of ander Belgisch ham-merk ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jah maar vond het gek dat ie hesp niet kende en ham was ik vergeten.
Dus dacht meteen ze zullen er wel weer een frans woord voor verkracht hebben.
Nee, gewoon het juiste woord voor ham.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar hesp is dus gewoon een of ander Belgisch ham-merk ofzo?
Belgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Nee, gewoon het juiste woord voor ham.
Doet me aan een engerd uit een of andere disneyfilm denken, weet alleen niet welke.quote:
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Doet me aan een engerd uit een of andere disneyfilm denken, weet alleen niet welke.
Feit dat hij gewei en een pruik opheeft maakt die lach maar creepy
Maar dan een die er net achtergekomen is dat hij ontslagen is, zijn pruik heeft groengeverfd, random gewei op heeft gezet en nu onder invloed voor je deur staat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje wel jaDoet me ook wel denken aan zo'n rechter ofzo met zo'n witte pruik op weetje. Maar dan met een groene pruik op en een gewei
zoiets jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Maar dan een die er net achtergekomen is dat hij ontslagen is, zijn pruik heeft groengeverfd, random gewei op heeft gezet en nu onder invloed voor je deur staat.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
hoi ik ook en nu jointjedraaien yolo #swagquote:
Ik hou ook echt niet van scherpe shitquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef Amarantha het volgende:
Godver je hebt 2 soorten pringles in Nederland met BBQ in de naam. Nu heb ik de verkeerde meegenomenDeze is zo scherp! Die andere heet Texas BBQ Sauce en deze Saucy BBQ Xtra. Argh haha
Ik vind die andere wel lekker en die is ook niet scherp
quote:
Ik ga de politie bellenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe GOOOODDDDVERRRRDOMME NORMAAL
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe GOOOODDDDVERRRRDOMME NORMAAL
Vertel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
FL heeft een beetje vlinders denk ik.
Ja ontmoet op school enz. en leuke gesprekken en toen ineens bam heel fijn zoenen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoals ik zeg.. VertelNieuwsgierig!
Haha vet kortafquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ontmoet op school enz. en leuke gesprekken en toen ineens bam heel fijn zoenen.
Gewoon wat drinken op terras eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha vet kortafWat voor date was het? Naar de bios geweest ofzo? Wel tof voor je
Ook leukquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken op terras eigenlijk.
Je haat me echt, he?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Na zo lang tegenslagen en shit vind ik dit zo fijn. Een beetje alsof ik het verdien...
Awh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Na zo lang tegenslagen en shit vind ik dit zo fijn. Een beetje alsof ik het verdien...
Wowquote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef Studeur het volgende:
Morgen laatste gesprekje met slimstuderen, daarna kan ik waarschijnlijk beginnen met samenvatten
Ben wel benieuwd wat ik er ongeveer voor ga krijgen, ze worden namelijk voor 6,75 per stuk verkocht
Over de studiestof van mijn studie, rechten. Ik krijg dus simpelweg betaald om te studeren en samen te vattenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow
Wat voor samenvattingen zijn het dan? Waarover gaan ze?
dealextremequote:
Ik ga daar denk ik een digitale camera kopenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
dealextreme
chinese webshops
heb daar denk ik voor wel 500 euro aan prul gekocht voor mezelf/vrienden
vergeet niet te vragen wat ze hier aanraden:quote:Op woensdag 4 september 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga daar denk ik een digitale camera kopenEn een telefoon over een tijdje. Camera ook niet nu maar wel volgende maand dus alvast kijken
Mwah ik ontdek het liever zelfquote:Op woensdag 4 september 2013 00:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
vergeet niet te vragen wat ze hier aanraden:
GC / [Chinese Webshops] Topic #271 Bestel hier uw led pigs!
Gewoon Adblock en Adblock Plus tegenlijk erop, als de ene de reclame niet blocked, doet de andere het wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand hier ook af block met chrome? Ik merk dat youtube weer reclames komen te staan. Hebben ze een omweg gevonden?
nergens last van.. miss ff opnieuw installeren?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand hier ook af block met chrome? Ik merk dat youtube weer reclames komen te staan. Hebben ze een omweg gevonden?
Hmm had me vergist. Was zo'n add aanbevolen door de youtube gebruiker zelf.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
nergens last van.. miss ff opnieuw installeren?
https://www.facebook.com/events/154195804764132/quote:Op woensdag 4 september 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
ik dacht ff dat ik voorlopig geen hardcorefeestjes meer zou pakken, ik balen.
bedenk ik me dat 14 september NRG![]()
je kunt hetquote:Op woensdag 4 september 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
morgen om 9 uur op, ben serieus in het afgelopen jaar niet één keer zo vroeg mn bed uit gegaan
struggles joh.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:
Was gister een beetje geragequit met Sims
Was aan het flirten met zo'n Sim, en ik geef verjaardagsfeestje dus ik word van jongvolwassene naar volwassene. Dus ik doe lief en laat haar de kaarsjes van de verjaardagstaart uitblazen.
Betekent dat dus dat zíj dan degene is die ouder wordt, dus ik blijf jongvolwassene. Zij was al volwassen dus zij wordt ineens oudere.
Ben ik ineens aan het flirten met een oma![]()
En het was het lekkerste wijf van het feestNu moet ik flirten met een dikkerdje
dikkerdjes
FML
quote:
quote:
Iedereen krijgt weer griep overal, whehe.quote:
Ja A. die is ook al aan het snotteren. Het begint weer beetje te heersen ja.. Niet chillquote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iedereen krijgt weer griep overal, whehe.
Ik zelf ook.
Twee keer achter elkaar.
Ik weet nog wel dat je op de meeting eerder wegging door alle bier en wiet?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben aan het minderen met bier drinken.
En het gaat best wel goed.
Blowen al een paar weken niet gedaan.
Klopt ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat je op de meeting eerder wegging door alle bier en wiet?
Goedzo ik ben trots op jequote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben aan het minderen met bier drinken.
En het gaat best wel goed.
Blowen al een paar weken niet gedaan.
Ik voel dat we zo ver in onze relatie zijn dat het tijd is dat we elkaar pijpen.quote:
zal wel moeten, anders kan ik gedag zeggen tegen mn bazenbaantje als samenvatter.quote:
quote:
Ten eerste heb ik sixpack hertog-jan op.quote:
omg valt me nu pas op ja!quote:
Volgens mij de ernstigste toeristenshop of niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Differ het volgende:
Probz voor de Haze uit de shoppa "The Bulldog" in A'dam![]()
[ afbeelding ]
Gister heel de avond zo stoned als een garnaal geweest.
Ja klopt, maar die Haze is als een baas daar..quote:Op donderdag 5 september 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij de ernstigste toeristenshop of niet?
Net bold and the beautiful daarquote:Op donderdag 5 september 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg valt me nu pas op ja!
Mod moet TT change doen naar 'blaze it fagits'!
Hele avond gesimst
Chick waar ik eerst verliefd op was ging ineens dood (ja dat was die oma), en toen wilde zo'n andere chick gelijk op date, dus dat doe ik, ga ik ineens vreemd ofzo wtf ze is toch dood wat is deze
mja daar ben ik nu wel mee getrouwdging nog iemand dood op de bruiloft ook, vieze partypooper
maargoed, muziekje luisteren en slapen![]()
Ik snapte er geen fuck van tot ik teruglas en zag dat het in de sims was.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg valt me nu pas op ja!
Mod moet TT change doen naar 'blaze it fagits'!
Hele avond gesimst
Chick waar ik eerst verliefd op was ging ineens dood (ja dat was die oma), en toen wilde zo'n andere chick gelijk op date, dus dat doe ik, ga ik ineens vreemd ofzo wtf ze is toch dood wat is deze
mja daar ben ik nu wel mee getrouwdging nog iemand dood op de bruiloft ook, vieze partypooper
maargoed, muziekje luisteren en slapen![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snapte er geen fuck van tot ik teruglas en zag dat het in de sims was.
Ja echtquote:Op donderdag 5 september 2013 11:08 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Net bold and the beautiful daar
Commercieelste shop die er is.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Differ het volgende:
Probz voor de Haze uit de shoppa "The Bulldog" in A'dam![]()
[ afbeelding ]
Gister heel de avond zo stoned als een garnaal geweest.
Sowieso toen wij er waren konden we niet eens naar binnen omdat het zo druk wasquote:Op donderdag 5 september 2013 13:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Commercieelste shop die er is.
True, maar die Haze..quote:Op donderdag 5 september 2013 13:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Commercieelste shop die er is.
Jullie UI trouwens, damn me ogenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso toen wij er waren konden we niet eens naar binnen omdat het zo druk was
I knowquote:Op donderdag 5 september 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is warm *kwijlt weg in de zon*
Dat is wel waar ja. Net als Black Sabbathquote:Op donderdag 5 september 2013 14:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor Pink Floyd
jij weet hoe te levenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:52 schreef Moira. het volgende:
Jointje aan en koekjes klikken!
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
En dan simsen
quote:
quote:
ripquote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom is het hier zo dood, man?
Wie zijn er allemaal nog actief?
Alleen Ama, soms krul, typisch, ik, trollscience, beach en stu...
En that's it zo'n beetje.
Oh en heel soms moira, mono of mano.
Maar iedereen altijd een beetje om de beurt zodat er max. 3 posten ofzo
Jammer.
Oeh nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 00:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso vandaag even een PS3 gekocht. Zaterdag feestje geven omdat ik zondag 21 wordt.
Beetje met vrienden & huisgenoten. Waarschijnlijk nog even een berichtje op Facebook zetten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh niceWordt het een groot feestje?
September is een leuke maand hahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje met vrienden & huisgenoten. Waarschijnlijk nog even een berichtje op Facebook zetten.
Hoe oud word jij dan? En ben je dan ook maagd als sterrenbeeld? INB4 seks grapjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
September is een leuke maand haha
Ben eind September jarig
Ik zal aan je denkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:57 schreef FL_Freak het volgende:
kwart voor 6 wel weer de wakker. wa un kut leven.
Ik word 24 en nee ben weegschaal als sterrenbeeldquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe oud word jij dan? En ben je dan ook maagd als sterrenbeeld? INB4 seks grapjes.
Heb je al een verzorgingstehuis uitgekozen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word 24 en nee ben weegschaal als sterrenbeeld
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je al een verzorgingstehuis uitgekozen?
Heb je iemand op het oog?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik niet aan jouw maar aan een bepaald meisje.
Gilf? Wtf is dat nou weer. Ken wel milf.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds geven gilf. [ afbeelding ]
grandmaquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gilf? Wtf is dat nou weer. Ken wel milf.
Haha ik heb de keuken op de zelfde verdieping als mn kamerquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb ook honger maar ik heb geen zin om te bakken & naar beneden te gaan.
Nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 01:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vandaag mijn iPad gekregen van de HMRen gelijk effe posten op FOK!
met dat ding
Ik heb een aanrecht met elektrisch fornuis in mijn kamer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb de keuken op de zelfde verdieping als mn kamer
Hogeschool Medezeggenschapsraad. Adviserende rol naar het College van Bestuur en directeur van de school. Daarnaast instemmingsrecht, informatierecht, beslissing en medezeggenschapsrecht. En de hoge school breed ben ik belangen behartiger van 25k + studenten met een team van collega's. Super druk maar echt kankieskaaan vet !quote:
Tering wat een tekstquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hogeschool Medezeggenschapsraad. Adviserende rol naar het College van Bestuur en directeur van de school. Daarnaast instemmingsrecht, informatierecht, beslissing en medezeggenschapsrecht. En de hoge school breed ben ik belangen behartiger van 25k + studenten met een team van collega's. Super druk maar echt kankieskaaan vet !
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Jammer.
Klopt wat je zegt man. Eigenlijk al sinds de meet is vind ik het hier steeds minder worden... Minder als in de zin van niet zoals het ervoor was. Op de een of andere manier was de sfeer heel anders, nog steeds chill maar toch niet hetzelfde. Ik kom hier zelf eigenlijk nauwelijks meer, af en toe eens als ik verder niets te doen heb, terwijl ik eerst standaard hier keek en postte en evt. tcquote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Jammer.
ging hier voor de vakantie minstens zo hard als in de vakantiequote:Op donderdag 5 september 2013 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
rip
ik denk dat nu de vakantie over is, iedereen weer een leven heeft
Jeweetquote:
Nja ik ben nu weer in m'n normale 'niks doen en laptoppen' leven teruggestapt, maar nu ben ik de hele tijd aan het simsen als ik achter de laptop zitquote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Jammer.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
rip
ik denk dat nu de vakantie over is, iedereen weer een leven heeft
Precies dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt man. Eigenlijk al sinds de meet is vind ik het hier steeds minder worden... Minder als in de zin van niet zoals het ervoor was. Op de een of andere manier was de sfeer heel anders, nog steeds chill maar toch niet hetzelfde. Ik kom hier zelf eigenlijk nauwelijks meer, af en toe eens als ik verder niets te doen heb, terwijl ik eerst standaard hier keek en postte en evt. tcVoor m'n gevoel is het hier gewoon veranderd ofzo, veel andere mensen ook en ik weet niet, maar voel me niet meer zo "verbonden" als eerst met de onz stoners
Jammer.
Ja, maar zoals Ollie al zei is het sinds de meet al een beetje minder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik ben nu weer in m'n normale 'niks doen en laptoppen' leven teruggestapt, maar nu ben ik de hele tijd aan het simsen als ik achter de laptop zit
Gewoon ff laten gaan joh, zijn van die periodes. Over een tijdje is het hier weer stervensdruk en gaat iedereen zeuren dat het te snel gaat om nog fatsoenlijk mee te kunnen lezen
Ik ook soberzo, wanneer ik zin hebquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Ach het is wel jammer maar ik blijf af en toe wel reageren haha
Komt omdat er een soort switch is geweest in users die dit topic bezoeken en dat switcht de sfeer ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mensen met een leven
[..]
Precies dat.
Helemaal gelijk.
[..]
Ja, maar zoals Ollie al zei is het sinds de meet al een beetje minder.
Toen JNG dicht ging even meer, maar toen weer terug naar bijna niks
Wauwquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook soberzo, wanneer ik zin heb
Eigenlijk is het juist helemaal niet erg als mensen eens wat meer achter FOK! weg blijvenINTERNET TOOK OVER OUR LIVESSSS
Aluhoedjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter zetten we onze aluhoedjes op.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt omdat er een soort switch is geweest in users die dit topic bezoeken en dat switcht de sfeer ook.
Niet negatief, maar anders
Zijn periode's, mark my words. Welcome to the internet.
Doeiquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:43 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga nu wel weer ongezellig doen en het topic verlaten voor vanavond, dus
Liefde
Nope, al bijna een hele week nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doei![]()
Liefde-bedrijf ze?
En liefde terug
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
ik had een rode muts op en droeg een lichtbruine chino met grijs shirtquote:
mooi laatste topicquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
Topique died @ 420?![]()
![]()
R.I.P. stoners.
*gooit biertje leeg voor z'n gevallen broeders.
Voor mijn gevallen broeders stop ik altijd een wiet topje in de grondquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
Topique died @ 420?![]()
![]()
R.I.P. stoners.
*gooit biertje leeg voor z'n gevallen broeders.
Jij welquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor mijn gevallen broeders stop ik altijd een wiet topje in de grond
Ja, als je dan bedenkt dat het toch geen zin heeftquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij wel![]()
wed dat je dan even later datzelfde topje uitgraaft om op te roken
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als je dan bedenkt dat het toch geen zin heeft
wrmquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik wil echt naar the conjuring
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wrm
gewoon wachten tot hij op dvd uit is. in de bios zijn horrors kut met schreeuwende tienermeisjes
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestEn deze film lijkt mij wel tof
gewoon naar verschrikkelijke ikke 2 gaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestEn deze film lijkt mij wel tof
Nee die kijk ik wel op blu rayquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewoon naar verschrikkelijke ikke 2 gaan
oh die welquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee die kijk ik wel op blu ray
Nog anderhalf uur, ieeeeeeee.quote:
Ach..quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Moet je in abusers SC gaan. Daar gaan we vaak meerdere topics per dag
Een horror met Adam Sandlerquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef bobbiey het volgende:
Horrorfilms
Niet enkel Adam Sandler films kijken
Wtfquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef bobbiey het volgende:
Trouwens eens met nieuwjaar wat gekruide cake op en samen Saw gekeken, ergste nacht van men leven. Bij thuiskomen helemaal paranoide in bed gelegen. Toen er vrienden aanbelden die bleven slapen heb ik niet meer opengedaan omdat ik het niet vertrouwde, die hebben toen met zen 3en in het station moeten slapen.
Ja voelde me wel rot dag erna hoor, ze denken nog altijd dat ik toen in slaap ben gevallen en het niet gehoord had trouwens :p.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
WtfMietje
En klootzak dat je niet open doet
elke film met hem is een slechte horror waar je wacht tot er iemand dood gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een horror met Adam SandlerIk zou zeker kijken
Helemaal waar haha!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
elke film met hem is een slechte horror waar je wacht tot er iemand dood gaat
www.sugardaddydating.comquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Blut zijn en nog 2 weken moeten. Blegh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |